|
|
Ajx
|
|
|
ik heb hierover nog geen enkel toppik gezien, terwijl het toch wel erg belangrijk is voor inze club: - de RvC bestaat uit Coronel, Krant, van Eijden, Eijken en Haars - het bestuur bestaat uit Coronel, Krant en van Eijden - de directie bestaat momenteel uit v-d Boog( 1 juni aftreden) van der Aat en Slop
Coronel, van Eijden en Krant treden ook af.
mijn idee zal zijn, RvC Theo van Duijvenbode, Hiddink, Cruijff en dan blijven Haars en Eijken nog waarschijnlijk zitten. het bestuur zal dan bestaan uit Van duijvenbode, dan moeten er nog 2 in, ik zou niet weten wie!
mijn droomdirectie is Overmars/Molenaar als algemeen directeur, de commercieel directeur is dan Fontein en de financieel directeur maakt me niet uit, als het maar iemand is die weet dat 1 en 1 2 is, en weet dat 10 miljoen - 11 miljoen niet goed is!
Brand los over onze top, ga je gang! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hiddink komt in geen geval, heb ik gelezen |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
Hiddink is altijd beschikbaar voor advies, maar gaat voorlopig geen officiƫle functie bekleden omdat hij nog druk met Turkije bezig is. Ik denk persoonlijk dat Turkije toch gaat falen, en dan is hij wel beschikbaar. Maar dat is maar mijn vermoeden.
Verder moet ik eerlijk zijn dat ik niet zo goed weet wie voor een bepaalde functie geschikt zou zijn. Ik denk dat de meeste supporters meer uit sympathie voor bepaalde mensen kiezen, want hoe weten zij nou hoe capabel deze mensen zijn. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
En toch denk ik dat dat na belgie-turkije weleens anders zou kunnen zijn. Hiddink en overmars zie ik er graag bij. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik vraag me af zo lang er niemand is, of v/d Boog langer aan zal blijven demisionair en als dat zo is, wat gaat er dan gebeuren met eventueel nieuwe aankopen, zoals de Spits die de Boer graag wil zien. Heb echt het idee dat het vanaf 1 Juni over is, want niemand gaat beslissingen nemen daar. Misschien gokt AZ ook wel op een nieuwe Ajax bestuurder die makkelijker is in het onderhandelen en wel de hoofprijs wil betalen. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Haha het was hier vanmiddag anders behoorlijk levendig hOor! Maar bouduain heeft een stuk of 50 posts weggehaald. ;) |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
Overmars is niet de juiste man voor de positie als algemeen directeur. Daar heb je iemand nodig met voetbal verstand maar ook met verstand van het bedrijven leven. Trouwens de hele RVC treed af, dus ook Eijken en Haars. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 19:40 schreef Love-Ajax. het volgende:Overmars is niet de juiste man voor de positie als algemeen directeur. Daar heb je iemand nodig met voetbal verstand maar ook met verstand van het bedrijven leven. Trouwens de hele RVC treed af, dus ook Eijken en Haars. Sorry hoor maar daarom is overmars juist geschikt. Die floreert momenteel als zakenman! |
|
|
|