|
|
D-010
|
|
|
Wil naar Feyenoord, aldus Barend en Barend
Mulder of Velthuizen ?
Pietje kost 5 ton .. prikkie denk ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 mei 2011 door D-010 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:33 schreef D-010 het volgende:Wil naar Feyenoord, aldus Barend en Barend Mulder of Velthuizen ? Pietje kost 5 ton .. prikkie denk ik nee |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: doe nou is niet zo bijdehand man, heb nog even in de vorige topic zitten kijken en ik kwam hem niet tegen, excuses en slotje |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: blablabla ik zeg toch dat die dubbel is man en dat ik heb gewoon niet gezien heb! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
nou nie gaan jankuh jonguh! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: niet zo onaardig tegen die jongen |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
Ik denk dat in dit geval een ban voor 12 uur op zijn plaats is. Sorry D-010 |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:36 schreef D-010 het volgende:[..] doe nou is niet zo bijdehand man, heb nog even in de vorige topic zitten kijken en ik kwam hem niet tegen, excuses en slotje ik geloof u, heb het ook wel eensssssss |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: had het tegen jou jonguh hahaha |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: zag dat dat ene topic uit 2009 kwam, zover had ik gewoon niet gekeken haha |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:40 schreef Gyan010 het volgende:Ik denk dat in dit geval een ban voor 12 uur op zijn plaats is. Sorry D-010 Ban maar hoor, no prob, ga slapen & werken :P |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uitstekende topic, laat de rest maar lullen. Moeten de kwaliteit ervan nog ontdekken. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahahahahahaha................lul |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:42 schreef FR-Henk het volgende:Uitstekende topic, laat de rest maar lullen. Moeten de kwaliteit ervan nog ontdekken. gelukkig zijn er nog echte kenners ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:42 schreef FR-Henk het volgende:Uitstekende topic, laat de rest maar lullen. Moeten de kwaliteit ervan nog ontdekken. nu niet zo he henkie? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: het lijkt mij na zo,n topic dat de d staat voor detox? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahahaha ontslakken,zoals Patty deed? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: Eerder voor dombo ;) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zo word de topic toch weer leuk. nu de.fan nog en ik krijg heb een dikke knoepert! ;-) |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:49 schreef obiku010 het volgende:zo word de topic toch weer leuk. nu de.fan nog en ik krijg heb een dikke knoepert! ;-) en sportdwaas ... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:49 schreef obiku010 het volgende:zo word de topic toch weer leuk. nu de.fan nog en ik krijg heb een dikke knoepert! ;-) Je voelt hem opeens weer? |
|
|
|
|
Germen
|
|
|
nee laat Mulder maar lekker staan heeft het goed gedaan en kan nu alleen maar beter gaan doen. haal liever een goede spits op en een back lijkt mij veel beter die spits van pisvee is transfervrij heb ik gelezen en dat lijkt me dan wel een goede optie, maar ook weer niet want hij is niet van de eu dus meer loon lastig maar het komt wel goed met Feyenoord en laat Wijnaldum ook maar lekker gaan samen met fer en vlaar en we doen weer lekker mee met de top 5 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Topic groeit en groeit, zelfs bij obiku groeit het. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 23 mei 2011 - 22:33 schreef D-010 het volgende:Wil naar Feyenoord, aldus Barend en Barend Mulder of Velthuizen ? Pietje kost 5 ton .. prikkie denk ik Kuttopic, D-010. Had beter van je verwacht. |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: zal der niet minder om slapen haha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
500.000 is best veel geld voor Feyenoord |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: Als het uitpakt kan je hem met winst verkopen :) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: gestaag... duurt effe voor de librium eruit is gezweet. eens een knoepert altijd een knoepert!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: als het misgaat kun je die 500.000 afschrijven, ja zo ken ik er ook nog wel een paar.
Keepert is geen prioriteit, Mulder deed het de 2de seizoenshelft best aardig. Laten staan. En alleen bij de VvF aankloppen voor een 100% versterking. |
|
|
|