|
|
C. Eriksen
|
|
|
Dat wou ik zo even vragen, dan hebben we nog wat om over te praten! :D |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Welke team ben je dan? |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
nacional en ga nog voor ajax. seizoen is bijna afgelopen |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Speelde ik 6 jaar geleden. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Laatste team met m'n eigen account was anderhalve maand geleden met Ajax Met m'n subaccount was ik kampioen geworden met Chelsea en ben nu ManU Ik heb ook nog een account van me neefje gekregen daar ben ik vorige week kampioen mee geworden met Excelsior |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
http://yfrog.com/z/j6palermobestp
Mijn team, sorry voor klein formaat Ksta eerste met nog 2 wedstrijden te gaan, inclusief bekerfinale! Menez, is mijn topscoorder met 38 goals. Mijn managernaam is: marcochiller |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:16 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Laatste team met m'n eigen account was anderhalve maand geleden met Ajax Met m'n subaccount was ik kampioen geworden met Chelsea en ben nu ManU Ik heb ook nog een account van me neefje gekregen daar ben ik vorige week kampioen mee geworden met Excelsior wat is je naam |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Coenmoulijntje Server Lionel Niet zo indrukwekkend maar ik speel meer voor doelstelling dan kampioenschap
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Ik speel ook OSM. Sta momenteel 1e met 3 punten voorsprong op Panathinaikos. Nog 3 wedstrijden te gaan incl de bekerfinale. Bij winst vannacht ben ik kampioen. Ben op doelsaldo niet meer in te halen. Team : AEK Athene. Managernaam : Twanezovitch. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:23 schreef Twan het volgende:Ik speel ook OSM. Sta momenteel 1e met 3 punten voorsprong op Panathinaikos. Nog 3 wedstrijden te gaan incl de bekerfinale. Bij winst vannacht ben ik kampioen. Ben op doelsaldo niet meer in te halen. Team : AEK Athene. Managernaam : Twanezovitch. Leuk profiel heb je! ;-) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Hahaha een managerspel! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 09:22 schreef RedDevil1990 het volgende:Coenmoulijntje Server Lionel Niet zo indrukwekkend maar ik speel meer voor doelstelling dan kampioenschap Ja, ik sinds het laatste jaar ook! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Speel ik zo nu en dan! is toch lachen man! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Ja sowiezo, heb ik tog nog wat te doen op school! ;-) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Aha...
nee.. niet voor mij bestemd..
Too old for that shit.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Mijn vader speelt het ook :p 41 jaar! |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote: haha je bent nooit te oud voor een spel man! als je het probeert zal het je nog bevallen denk ik ;) |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
Ik zelf heb het tijden gespeeld, maar speelde altijd samen met een vriendengroep. helaas is iedereen daar verder mee gestopt, dus ben ik zelf over gestapt naar goal-united |
|
|
|
|
dannymaster
|
|
|
ik speel ook OSM, ben op dit moment bayern munchen maar sta er slecht voor. naam is markieboo |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 11:00 schreef ajax21 het volgende:Ik zelf heb het tijden gespeeld, maar speelde altijd samen met een vriendengroep. helaas is iedereen daar verder mee gestopt, dus ben ik zelf over gestapt naar goal-united Is dat een beetje een leuk spel? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 11:02 schreef dannymaster het volgende:ik speel ook OSM, ben op dit moment bayern munchen maar sta er slecht voor. naam is markieboo OKeey, hahaha hoe oud ben je eigenlijk? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Had je vader kunnen zijn dan...
Nee, enige wat ik wel doe is Flex en Profcoach. Speelde vroeger wel heel veel SOFII maar ken mezelf. Ik ben dan tot diep in de nacht bezig en als je dan om 6 uur eruit moet is dat niet handig. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:12 schreef Ride het volgende:[..] Had je vader kunnen zijn dan... Nee, enige wat ik wel doe is Flex en Profcoach. Speelde vroeger wel heel veel SOFII maar ken mezelf. Ik ben dan tot diep in de nacht bezig en als je dan om 6 uur eruit moet is dat niet handig. Hahaha, osm is niet een spel om er uren tijd in te steken. loop je ochtendkrant ofzow? |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
osm vroeger wel gespeeld. Football manager is veel moooier!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door AFCAMylife -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Hahahahahahaha, nee joh. Ik zit om 6.30 al achter de veiling klok om groente en fruit te verhandelen. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:21 schreef Ride het volgende:[..] Hahahahahahaha, nee joh. Ik zit om 6.30 al achter de veiling klok om groente en fruit te verhandelen. Hahaha okey. Is het nog een beetje te doen dan? |
|
|
|
|
KAb
|
|
|
iedereen hier beetje Manu chelsea Ajax etc .. zit ik dan met B.V. Veendam :P |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Neej, ik ben Palermo. En met andere account (ja ik weet het het mag niet) ben ik ook nog Ado den Haag! Maar draai wel mee in de top 3. 1 punt achter op de tweede, en 2 punten achter op nummer 1. |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
Echt fout. dat is te lelijk. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Paul, hou je snavel. Lol. Hij is klasgenootje van me! Zit ook naast me nu! Daarom...........pfffff |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:25 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Paul, hou je snavel. Lol. Hij is klasgenootje van me! Zit ook naast me nu! Daarom...........pfffff niet huilen he klaas! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:25 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Paul, hou je snavel. Lol. Hij is klasgenootje van me! Zit ook naast me nu! Daarom...........pfffff Das jammer... vond Pauline wel geil klinken..
Gooisch meisje Pauline.. jammie
maar goed.. het is dus Paul.. bummer |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
Die het dikke tepels ride kun je lekker aan zuigen man |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Inderdaad jammie jammie en mmmmmmm xD.
@ C.Eriksen : Thanks :p, wat is jouw managersnaam? |
|
|
|
|
ajax21
|
|
|
quote: ik vind het op zich wel een leuk spel.. alleen 1 nadeel is dan weer dat je maar 2 wedstrijden in de week speelt |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:34 schreef Twan het volgende:Inderdaad jammie jammie en mmmmmmm xD. @ C.Eriksen : Thanks :p, wat is jouw managersnaam? marcochiller |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:12 schreef Ride het volgende:[..] Had je vader kunnen zijn dan... Nee, enige wat ik wel doe is Flex en Profcoach. Speelde vroeger wel heel veel SOFII maar ken mezelf. Ik ben dan tot diep in de nacht bezig en als je dan om 6 uur eruit moet is dat niet handig. haha ride ik speelde SOFII ook, online dan ;) zelfs nog europese clanwars gespeeld. Maar dat is al zo'n 6 jaar terug en nu ben ik daar helemaal niet meer van ;) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 14:03 schreef AFCA*** het volgende:[..] haha ride ik speelde SOFII ook, online dan ;) zelfs nog europese clanwars gespeeld. Maar dat is al zo'n 6 jaar terug en nu ben ik daar helemaal niet meer van ;) Hahaha
ja dat kan best lang terug zijn ja
begin 2000 volgens mij.
Was ook een fanatiek speler daar.. nick Ride ;)
Was toen wel geinig en heb nu ook wel eens voor de gein die nieuwere gespeeld maar mijn hemel, nog verslavender.. Geen tijd meer voor sinds mijn vaderschap en drukkere baan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wtf.. OSM speel je normaal op de basisschool.. Toen speelde ik dat ook.. Maar ben gestopt, puur omdat ik de tijd niet had om élke dag te checken.. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 14:21 schreef Hasjkoph het volgende:Wtf.. OSM speel je normaal op de basisschool.. Toen speelde ik dat ook.. Maar ben gestopt, puur omdat ik de tijd niet had om élke dag te checken.. Ik zit nu eerste jaar MBO, en daar speelt de hele klas het! Dus ik weet niet waarom het kinderagtig is! En so what...als ik dat wil? |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 15:00 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ik zit nu eerste jaar MBO, en daar speelt de hele klas het! Dus ik weet niet waarom het kinderagtig is! En so what...als ik dat wil? Eerste jaar MBO dus 12 of 13 dus kinderachtig. |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
mbo is 17 -.- . vmbo is 12/13 ;p |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Mwoehahaha
ik heb 'kinderen' van 12 of 13 vaak verstandigere dingen horen zeggen dan sommige 20+ of 30+ of 40+ of zelfs 50+ forumleden..
en ja.. MBO is eerder 16/17 ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 15:00 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ik zit nu eerste jaar MBO, en daar speelt de hele klas het! Dus ik weet niet waarom het kinderagtig is! En so what...als ik dat wil? Tuurlijk, ik hou je niet tegen. Vind het alleen raar dat je daar überhaupt tijd voor hebt. Op de basisschool heb je er tijd voor omdat je nooit huiswerk hebt, maar nu nog steeds? Hoe doe je het eigenlijk met vakanties? Toen ik het speelde werd ik altijd genaaid, omdat ik weleens een paar daagjes weg moest of gewoon op vakantie ging. Dan ben je genaaid, want je kan helemaal niks doen dan.. |
|
|
|
|
Palinckx
|
|
|
Ik speel nu 3 jaar OSM en ben ik de top 100 terechtgekomen. |
|
|
|