|
|
de bluffer
|
|
|
Komt dat grote Finse talent Tommy nog naar Fc. Twente of gaat hij naar een andere club |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tommie blijft lekker bij Feyenoord :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dit is geiligheid en geen voetbaltechnisch oordeel ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 18 augustus 2014 - 10:56 schreef remco k het volgende:[..] Waarom? de nummer 10 worden bij een kampioenskandidaat, of totaal geen zekerheid hebben bij een ploeg die helemaal is uitgekleed en in 2008 voor het laatst zich plaatste voor het echte Europa... Tsjaa..Volgens mij kiest hij juist voor het sportieve aangezien Feyenoord hem naar alle waarschijnlijkheid meer geld heeft geboden.. Is dat juist niet iets waard en juist iets waar iedereen het hier altijd over klaagt?? En wie speelt er nu Europees ? ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 16:04 schreef de bluffer het volgende:Als de Tukkers toch een goeie linksbuiten wil huren dan zou ik nu ik gaan praten met Martin van Geel om Manu te huren het kost iets maar dan heb je wel een top linksbuiten in huis maar ik denk van niet dat wij die laten gaan Je ben niet goed jij. Manu bij Twente aanbieden. ..mafkeutel |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Te laat...We zijn al in gesprek.De Bluffer verkoopt jullie club waar je bijstaat. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dat was toen ie tekende nog niet bekend. Feijenoord en Twente moesten zich allebei eerst nog plaatsen voor de poulefase. Het is wel zo dat een talent het meest leert van europeese wedstrijden. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: We hadden juist een type Toornstra nodig.We hebben al genoeg mooi weer voetballers. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha ja erg he... dat heb je met die bobo's |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 12 oktober 2014 - 18:51 schreef Aartus het volgende:[..] Dat was toen ie tekende nog niet bekend. Feijenoord en Twente moesten zich allebei eerst nog plaatsen voor de poulefase. Het is wel zo dat een talent het meest leert van europeese wedstrijden. Klopt maar het is wel ironisch he. Maar ja hij wilde bepaalde garanties die Feyenoord hem niet wilde geven. Ik ben blij met Jens Toornstra. Speler met een geweldige drive, moet alleen meer ballen zelf opeisen. . |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
We hebben niks over gelezen over het zeer groot Fins talent Tommie is hij wel geweest bij de Tukkers |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 - 22:26 schreef de bluffer het volgende:We hebben niks over gelezen over het zeer groot Fins talent Tommie is hij wel geweest bij de Tukkers Wil je Manu nog aan ons aanbieden? Sinds z,n twee doelpunten Zaterdagavond? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik vroeg het de Bluffer. Bemoei je je er nu even niet mee als ik met de Bluffer onderhandel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sorry, maar het blijft NEE..!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je bedoelt met wie wordt er Europees gespeeld???? ;-) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Overal lees je over jonge buitenlandse spelertjes bij de tukkers was ook een zekere Tommie uit Finland in beeld komt hij nog of is hij uit beeld? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik geloof dat Barca dat laats goed heeft laten zien :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Mijn TOP CLUB Feyenoord heeft al weer een top talent binnen hoe zat dat met het Finse talent Tommie is die al binnen bij de TUKKERS ik lees maar niks |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hij zal misschien wel naar Spanje-Engeland of toch ook nog wel in Nederland bij een andere club een top club in het westen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 november 2014 - 16:51 schreef de bluffer het volgende:Mijn TOP CLUB Feyenoord heeft al weer een top talent binnen hoe zat dat met het Finse talent Tommie is die al binnen bij de TUKKERS ik lees maar niks Hoe moet ik dat weten |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: informeer is bij de goeie scouts van de Tukkers |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Of zitten die nu allemaal bij PEC Zwolle jeugd |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als ik Bilal Oud Chikh was vertrok ik in de winterstop |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hey de Bluffer. Waarom zit je altijd hier? ik lees nu pas dat je Feyenoord support. ik dacht dat je een Twente fan was. Maar op het Feyenoord oord post je niet? rare snuiter. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 04 december 2014 - 18:15 schreef remco k het volgende:Hey de Bluffer. Waarom zit je altijd hier? ik lees nu pas dat je Feyenoord support. ik dacht dat je een Twente fan was. Maar op het Feyenoord oord post je niet? rare snuiter. Wist je dat niet Remko? Hij is Feyenoorder alleen post ie daar nooit. Hij opent hier zelfs alle topics. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schijnbaar zitten er ook Feyenoord fans in Duitsland.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Wat is er VVout? Schieten woorden tekort? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: RB weet in ieder geval donders goed wat er bedoeld wordt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Juist VV ouwe rhijnfahrer..d:-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Een verschil bij de Tukkers, Alfred Schreuder zegt in een krant dat er geen spelers bij komen in de winterstop maar ik heb gelezen dat de tukkers samen met AZ & Fc. Utrecht belangstelling hebben voor Cambuur speler Albert Rusnak gaat dat zo bij de Tukkers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rusnak is wel een leuk spelertje trouwens.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat heb jij ook wel gezien als G. KENNER |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
tot vanavond bij de derby veel plezier wordt het 0-5 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
d:-)
Succes vanaaf bluffie.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Graag graag gedaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 december 2014 - 13:16 schreef de bluffer het volgende:Een verschil bij de Tukkers, Alfred Schreuder zegt in een krant dat er geen spelers bij komen in de winterstop maar ik heb gelezen dat de tukkers samen met AZ & Fc. Utrecht belangstelling hebben voor Cambuur speler Albert Rusnak gaat dat zo bij de Tukkers Waarom reageer je niet?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Even te druk met scouten Remco.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Belachelijk dat de Tukkers rond de 9 miljoen vragen voor een matige spits Steve Mc Claren trap er niet in de helft is genoeg |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 10:24 schreef de bluffer het volgende:Belachelijk dat de Tukkers rond de 9 miljoen vragen voor een matige spits Steve Mc Claren trap er niet in de helft is genoeg Van de week was je nog lovend.Luc is en blijft een Feyenoorder Luc is het kind van varkenoord. En nu lul je weer zo! Je bent af en toe echt niet te volgen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 december 2014 - 22:58 schreef Aartus het volgende:[..] Van de week was je nog lovend.Luc is en blijft een Feyenoorder Luc is het kind van varkenoord. En nu lul je weer zo! Je bent af en toe echt niet te volgen. Het blijft een Feyenoorder, maar de prijs is veel te hoog |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja twwe neven van mij in Rheine & Hamburg |
|
|
|