BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Namen opruim actie volgens ons/jullie mij???.......en dan verder bouwen!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - dinsdag 24 mei 2011 - 13:31   quote  deeplink  
Bas van noortwijk = overbodig.
onno jacobs = mede schuldig financieel
dick van well = mede schuldig finacieel
salomon = 1 pers man is zat

NOU dat zijn 4 mensen die veel geld gebruiken verbrassen of kosten wegwezen en verder gaan
kale co
 kale co - dinsdag 24 mei 2011 - 13:34   quote  deeplink  
wijnaldum 5 miljoen naar twente lopen er zat in de jeugd
el-loco
 el-loco - dinsdag 24 mei 2011 - 13:36   quote  deeplink  
Vlemmings,Fer,wijnaldum wil de dat ik doorga?
kale co
 kale co - dinsdag 24 mei 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:36 schreef el-loco het volgende:
Vlemmings,Fer,wijnaldum wil de dat ik doorga?
ja graag !
JanM
 JanM - dinsdag 24 mei 2011 - 13:54   quote  deeplink  
Ik heb dit al eens elders gepost, maar ik schets graag nogmaals het scenario dat zomaar waarheid kan worden:

Naast de spelers die al weg zijn (Luc Castaignos, Marcel Meeuwis, Tim de Cler, Soren Larsen, Krisztian Simon, Luigi Bruins en Rob van Dijk) gaan dus ook Auassar, Bahia en El Ahmadi vertrekken ALS Feyenoord een koper vindt natuurlijk ... En er komt GEEN nieuwe keeper!

Wat houden we dan nog over, wetende dat Ron Vlaar, Georgino Wijnaldum, Leroy Fer en Diego Biseswar ook zo nog maar verkocht kunnen worden en Ryo ook nog maar zo kan vertrekken?

Keepers: Erwin Mulder (22), Darley (21) en Konstantinos Lamprou (19)

Rechtsbacks: Gill Swerts (28, zeker half jaar geblesseerd), Bart Schenkeveld (19) en Dani Fernández (28)

Centrale verdedigers: Stefan de Vrij (19) en Kaj Ramsteijn (21)

Linksbacks: Bruno Martins Indi (19) en Miguel Nelom (20)

Verdedigende middenvelders: Kelvin Leerdam (20) en Kamohelo Mokotjo (20)

Linker middenvelder: Jordy Clasie (19)

Aanvallende middenvelders: Ricky van Haaren (19)

Rechtsbuitens: Ruben Schaken (29)

Linksbuitens: Sekou Cissé (25) en Jerson Cabral (20),

Spitsen: Guyon Fernandez (25) en Jon Dahl Tomasson (34)

Oftewel 19 selectiespelers, waarvan 3 keepers, 1 langdurig geblesseerde (Swerts), 1 waarvan niemand weet OF hij weer aan spelen toekomst (JDT) en dan 10 van de 14 overige spelers van 19, 20 of 21 jaar.

Van mij mag Schaken dan ook nog wel weg, maar dan wordt de spoeling nbog dunner en moeten we ook nog ergens een rechtsbuiten vandaan toveren. Daarnaast iig behoefte aan een nieuwe:

- centrale verdediger met de nodige ervaring
- linksback met de nodige ervaring
- #10
- spits

Een pittige opgave voor Van Geel!

Wat betreft de staf kan ik niet beoordelen of en zo ja wat mensen als Van Noortwijk en Salomon toevoegen. Is dat (te) weinig, mogen ze er van mij uit! Wat Jacobs en Van Well betreft denk ik niet dat het helpt om de eruit te trappen. Het bestuur is inmiddels behoorlijk op weg om orde op zaken te stellen, dus laat ze die klus i.s.m. Blokland & Co nu maar lekker afmaken!
kale co
 kale co - dinsdag 24 mei 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:54 schreef JanM het volgende:
Ik heb dit al eens elders gepost, maar ik schets graag nogmaals het scenario dat zomaar waarheid kan worden:

Naast de spelers die al weg zijn (Luc Castaignos, Marcel Meeuwis, Tim de Cler, Soren Larsen, Krisztian Simon, Luigi Bruins en Rob van Dijk) gaan dus ook Auassar, Bahia en El Ahmadi vertrekken ALS Feyenoord een koper vindt natuurlijk ... En er komt GEEN nieuwe keeper!

Wat houden we dan nog over, wetende dat Ron Vlaar, Georgino Wijnaldum, Leroy Fer en Diego Biseswar ook zo nog maar verkocht kunnen worden en Ryo ook nog maar zo kan vertrekken?

Keepers: Erwin Mulder (22), Darley (21) en Konstantinos Lamprou (19)

Rechtsbacks: Gill Swerts (28, zeker half jaar geblesseerd), Bart Schenkeveld (19) en Dani Fernández (28)

Centrale verdedigers: Stefan de Vrij (19) en Kaj Ramsteijn (21)

Linksbacks: Bruno Martins Indi (19) en Miguel Nelom (20)

Verdedigende middenvelders: Kelvin Leerdam (20) en Kamohelo Mokotjo (20)

Linker middenvelder: Jordy Clasie (19)

Aanvallende middenvelders: Ricky van Haaren (19)

Rechtsbuitens: Ruben Schaken (29)

Linksbuitens: Sekou Cissé (25) en Jerson Cabral (20),

Spitsen: Guyon Fernandez (25) en Jon Dahl Tomasson (34)

Oftewel 19 selectiespelers, waarvan 3 keepers, 1 langdurig geblesseerde (Swerts), 1 waarvan niemand weet OF hij weer aan spelen toekomst (JDT) en dan 10 van de 14 overige spelers van 19, 20 of 21 jaar.

Van mij mag Schaken dan ook nog wel weg, maar dan wordt de spoeling nbog dunner en moeten we ook nog ergens een rechtsbuiten vandaan toveren. Daarnaast iig behoefte aan een nieuwe:

- centrale verdediger met de nodige ervaring
- linksback met de nodige ervaring
- #10
- spits

Een pittige opgave voor Van Geel!

Wat betreft de staf kan ik niet beoordelen of en zo ja wat mensen als Van Noortwijk en Salomon toevoegen. Is dat (te) weinig, mogen ze er van mij uit! Wat Jacobs en Van Well betreft denk ik niet dat het helpt om de eruit te trappen. Het bestuur is inmiddels behoorlijk op weg om orde op zaken te stellen, dus laat ze die klus i.s.m. Blokland & Co nu maar lekker afmaken!
NOU dit vindt ik wel goed eigenlijk mis 1 of oudere spelers ivm de ervaring zou veldhuizen halen en mulder weg doen en van well/jaccobs weg dan zijn we het helemaal eens
JanM
 JanM - dinsdag 24 mei 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:58 schreef kale co het volgende:

[..]

NOU dit vindt ik wel goed eigenlijk mis 1 of oudere spelers ivm de ervaring zou veldhuizen halen en mulder weg doen en van well/jaccobs weg dan zijn we het helemaal eens
Dan worden we het dus NIET eens hahaha
kale co
 kale co - dinsdag 24 mei 2011 - 14:00   quote  deeplink  
wat mij betreft kan van geel ook wel weer weg geef mij wat eten/drinken en jij ook jan doen we het samen wel kost de club alleen skybox want blijf gelijk in kuipie wonen
JanM
 JanM - dinsdag 24 mei 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 14:00 schreef kale co het volgende:
wat mij betreft kan van geel ook wel weer weg geef mij wat eten/drinken en jij ook jan doen we het samen wel kost de club alleen skybox want blijf gelijk in kuipie wonen
Stel jij het voor? Ik verhuis meteen naar R'dam!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 mei 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 14:00 schreef kale co het volgende:
wat mij betreft kan van geel ook wel weer weg geef mij wat eten/drinken en jij ook jan doen we het samen wel kost de club alleen skybox want blijf gelijk in kuipie wonen
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 14:03 schreef JanM het volgende:

[..]

Stel jij het voor? Ik verhuis meteen naar R'dam!
ik zeg doen, oefen ik alvast met zingen.. "helemaal niks in....."
JanM
 JanM - dinsdag 24 mei 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 14:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

[..]

ik zeg doen, oefen ik alvast met zingen.. "helemaal niks in....."
Wat een vertrouwen!
kale co
 kale co - dinsdag 24 mei 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 14:05 schreef JanM het volgende:

[..]

Wat een vertrouwen!
hahahaha
MMM
 MMM - dinsdag 24 mei 2011 - 14:55   quote  deeplink  
Opruimactie:

Been
Schaken
Auassar
Swerts

Om te beginnen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door MMM --
el-loco
 el-loco - dinsdag 24 mei 2011 - 15:21   quote  deeplink  
Van mij mag Mulder ook foetsie! Haal die Veldhuizen maar!
kale co
 kale co - dinsdag 24 mei 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 14:55 schreef MMM het volgende:
Opruimactie:

Been
Schaken
Auassar
Swerts

Om te beginnen!
ja ook idd
JanM
 JanM - dinsdag 24 mei 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 14:55 schreef MMM het volgende:
Opruimactie:

Been
Schaken
Auassar
Swerts

Om te beginnen!
Kap nou eens met het roepen dat Been weg moet man: je valt vreselijk in herhaling!

Auassar staat al op de transferlijst en Swerts heeft een contract en is het komende half jaar geblesseerd, dus daar is niet meer aan te doen (helaas!). Wat betreft Schaken ben ik ook verre van overtuigd, maar nogmaals als Biseswar vertrekt heb je helemaal niemand meer voor op rechtsbuiten. Dat lijkt me ook geen optie!
kale co
 kale co - dinsdag 24 mei 2011 - 15:36   quote  deeplink  
sorry jan maar been had ik hoog zitten nog steeds als mens maar asl trainer
JanM
 JanM - dinsdag 24 mei 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 15:36 schreef kale co het volgende:
sorry jan maar been had ik hoog zitten nog steeds als mens maar asl trainer
Je noemt in dit topic diverse namen, maar over Been, Schaken en Swerts heb ik je niet gehoord. Nou roept MMM voor de 100.000.000ste keer die namen en dan ben jij het daar 'ineens' mee eens. Verbaast mij een beetje. Overigens was mijn reactie een reactie op de post van MMM, niet op die van jou.
kale co
 kale co - dinsdag 24 mei 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 15:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Je noemt in dit topic diverse namen, maar over Been, Schaken en Swerts heb ik je niet gehoord. Nou roept MMM voor de 100.000.000ste keer die namen en dan ben jij het daar 'ineens' mee eens. Verbaast mij een beetje. Overigens was mijn reactie een reactie op de post van MMM, niet op die van jou.
nou swert had ik al eerder genoemd waarom geld is gehaald bij sport club was ik al niet zo blij mee! maar mario had bij mij heel veel credits maar ik twijfel
kale co
 kale co - dinsdag 24 mei 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 15:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Je noemt in dit topic diverse namen, maar over Been, Schaken en Swerts heb ik je niet gehoord. Nou roept MMM voor de 100.000.000ste keer die namen en dan ben jij het daar 'ineens' mee eens. Verbaast mij een beetje. Overigens was mijn reactie een reactie op de post van MMM, niet op die van jou.
schaken en aussar moeten kans krijgen vind ik aussar in de breedte erbij blijven!
crnal
 crnal - dinsdag 24 mei 2011 - 15:59   quote  deeplink  
Schaken, Swerts , auassar mogen pleitte ... de spelers die niet heel snel bijtekenen ook.
Hopen op een terugkeer van onze Japanse vriend Ryo zou perfect zijn.
Halen: jongens die graag naar feyenoord willen komen : Keeper Piet Velthuizen mag volgens hem zelf voor een prikkie weg (staat in zijn clausule). Vormer van Roda of tython (keeper)...en Theo Jannsen riep in 2006 t/m 2008 al moet ik met de fiets naar de kuip whawha jaja en nu in die betonblok.
Beslist niet halen onze vriend die slaapt in een a*a* pyjama : Dost.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door crnal --
kale co
 kale co - dinsdag 24 mei 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 15:59 schreef crnal het volgende:
Schaken, Swerts , auassar mogen pleitte ... de spelers die niet heel snel bijtekenen ook.
Hopen op een terugkeer van onze Japanse vriend Ryo zou perfect zijn.
Halen: jongens die graag naar feyenoord willen komen : Keeper Piet Velthuizen mag volgens hem zelf voor een prikkie weg (staat in zijn clausule). Vormer van Roda of tython (keeper)...en Theo Jannsen riep in 2006 t/m 2008 ik moet naar de kuip al is het met de fiets whawha jaja en nu in die betonblok.
Beslist niet halen onze vriend die slaapt in een a*a* pyjama : Dost.
nee dost ook niet let op geen versterking zo geweldig is hij niet!
MMM
 MMM - dinsdag 24 mei 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 15:31 schreef JanM het volgende:

[..]

Kap nou eens met het roepen dat Been weg moet man: je valt vreselijk in herhaling!

Auassar staat al op de transferlijst en Swerts heeft een contract en is het komende half jaar geblesseerd, dus daar is niet meer aan te doen (helaas!). Wat betreft Schaken ben ik ook verre van overtuigd, maar nogmaals als Biseswar vertrekt heb je helemaal niemand meer voor op rechtsbuiten. Dat lijkt me ook geen optie!
Er werd gevraagd om namen voor een opruimactie, dan zet ik Been daar gewoon bij?

Swerts hadden ze sowieso al nooit moeten halen, met dat geld van de Sportclub...

Dan maar een jeugdspeler! Schaken kan er niks van..

Hoeveel zou ADO vragen voor Verhoek? Die zou ze wel goed neer kunnen gooien voor Dost (als die zou komen)

Biseswar - Dost? - Verhoek
----------Wijnaldum/Hadouir-------

Om maar eens wat op te noemen
MMM
 MMM - dinsdag 24 mei 2011 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 15:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Je noemt in dit topic diverse namen, maar over Been, Schaken en Swerts heb ik je niet gehoord. Nou roept MMM voor de 100.000.000ste keer die namen en dan ben jij het daar 'ineens' mee eens. Verbaast mij een beetje. Overigens was mijn reactie een reactie op de post van MMM, niet op die van jou.
Co is het al langer met mij eens?
kale co
 kale co - dinsdag 24 mei 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 17:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Co is het al langer met mij eens?
ja dat is waar
JanM
 JanM - dinsdag 24 mei 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 17:52 schreef MMM het volgende:

[..]

Co is het al langer met mij eens?
Gefeliciteerd!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 13:31 schreef kale co het volgende:
Bas van noortwijk = overbodig.
onno jacobs = mede schuldig financieel
dick van well = mede schuldig finacieel
salomon = 1 pers man is zat

NOU dat zijn 4 mensen die veel geld gebruiken verbrassen of kosten wegwezen en verder gaan
laten we hier nu maar eens mee beginnen..
MMM
 MMM - dinsdag 24 mei 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:34 schreef JanM het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Bedankt!

quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 15:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Je noemt in dit topic diverse namen, maar over Been, Schaken en Swerts heb ik je niet gehoord. Nou roept MMM voor de 100.000.000ste keer die namen en dan ben jij het daar 'ineens' mee eens. Verbaast mij een beetje. Overigens was mijn reactie een reactie op de post van MMM, niet op die van jou.
Blijft apart dit..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 mei 2011 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 22:11 schreef MMM het volgende:

[..]

Bedankt!

[..]

Blijft apart dit..
beetje eng soms hahaha brrrrrrrr
MMM
 MMM - dinsdag 24 mei 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 22:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

beetje eng soms hahaha brrrrrrrr
Hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Namen opruim actie volgens ons/jullie mij???.......en dan verder bouwen!









0.0065870