BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nelom heel blij met 'beloning' Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 mei 2011 - 16:29   quote  deeplink  
m1azqd5aouxu.jpg Miquel Nelom is dinsdag officieel gepresenteerd als nieuwe aankoop van Feyenoord. De 20-jarige verdediger, die overkomt van Excelsior, kwam eerder al een verbintenis overeen met de Rotterdamse club voor twee jaar met een optie voor nog twee seizoenen.

Nelom moest alleen nog een handtekening zetten onder zijn contract.

"Ik ben heel blij dat ik vandaag mijn contract heb kunnen tekenen", meldt Nelom op de website van Feyenoord. "Ik heb sinds de D'tjes bij Feyenoord gespeeld en ben trots dat ik hier nu mag terugkeren. Ik zie dit als een beloning voor hard werken."

Technisch directeur Martin van Geel is tevreden met de komst van de jeugdinternational. "Miquel is enorm gedreven, snel en positief agressief in het veld. Hij kent bovendien de clubcultuur van Feyenoord goed en wordt volgend seizoen volwaardig lid van de eerste selectie", benadrukt Van Geel.

Helpen

Nelom kwam de afgelopen twee seizoenen uit voor Excelsior en vecht nog met de Kralingers tegen degradatie.

"Ik vind het heel belangrijk om Excelsior te helpen om in de eredivisie te blijven", vertelt de verdediger. De nummer zestien uit de Eredivisie moet het in de laatste play-offronde opnemen tegen Helmond Sport.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 mei 2011 - 16:29   quote  deeplink  
En de neef van Leerdam, schept toch een band he.
Milo
 Milo - dinsdag 24 mei 2011 - 16:41   quote  deeplink  
WELKOM TERUG!
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 24 mei 2011 - 17:22   quote  deeplink  
Te licht.
kale co
 kale co - dinsdag 24 mei 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 16:41 schreef Milo het volgende:
WELKOM TERUG!
idd gewoon proberen
Royaal
 Royaal - dinsdag 24 mei 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Een echte Rotterdammer is altijd +1
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 24 mei 2011 - 17:34   quote  deeplink  
Heeft toch wel snelheid, dus welkom terug!
Crisismanager
 Crisismanager - dinsdag 24 mei 2011 - 19:15   quote  deeplink  
Buffel vonden we ook te licht...
The Q
 The Q - dinsdag 24 mei 2011 - 19:20   quote  deeplink  
Wordt hem niet ben ik bang maar alles beter dan Timmy
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 mei 2011 - 19:22   quote  deeplink  
Twintig jaar. Verdediger is pas op zn top einde twintig.
Zit nog heel veel groei in deze jongen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 mei 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 17:22 schreef Gyan010 het volgende:
Te licht.
hij ziet er iedergeval niet te zwaar uit
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 24 mei 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 19:20 schreef The Q het volgende:
Wordt hem niet ben ik bang maar alles beter dan Timmy
timmy.jpg
The Q
 The Q - dinsdag 24 mei 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 20:09 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
precies haha
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 24 mei 2011 - 20:36   quote  deeplink  
te licht, te jong,te slecht
Maar het belangrijkste een aankoop met groeimogelijkheden .
Misschien wordt hij wel (te) goed en zetten er we hem over 4 jaar te koop
voor te veel geld.
Dit is de weg die Feyenoord zal moeten inslaan om uit het financiƫle dal te komen.
Al zit er bij al die jonge jongens 1 a 2 bruikbare en goede spelers dan heb je je geld er al uit.Hoe vaak hebben we niet zgn routiniers gekocht die het niet gemaakt hebben en veel geld verdienden.Ik vind deze gang van zaken logisch of niet ?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 mei 2011 - 22:42   quote  deeplink  
Fokking logisch Piet.
MMM
 MMM - dinsdag 24 mei 2011 - 22:46   quote  deeplink  
We zien 't wel! Deed het bij Excelsior wel aardig
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 24 mei 2011 - 23:23   quote  deeplink  
ach,zal over twee jaar ook wel de kolder in z`n kop krijgen,we wachten het maar weer af!
Els
 Els - dinsdag 24 mei 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 17:22 schreef Gyan010 het volgende:
Te licht.
Lopen ze bij jou in het dorp allemaal met een weegschaal op zak?
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 juni 2011 - 10:51   quote  deeplink  
denk dat nelom het heel goed gaat doen. zoals lammers al zegt...word gewoon een vaste back!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 juni 2011 - 10:54   quote  deeplink  
Aan John Lammers de lastige taak om Excelsior komend seizoen in de Eredivisie te houden. In tegenstelling tot zijn voorganger Alex Pastoor kan de oefenmeester van de Kralingers in de komende voetbaljaargang niet over spelers als Jordy Clasie, Miquel Nelom, Guyon Fernandez en Kaj Ramsteijn beschikken. Het viertal gaat de kleuren van stadsgenoot Feyenoord verdedigen. Geloof mij nou: de toekomst is aan Feyenoord, beweert Lammers in Voetbal International.

Clasie zou ik altijd opstellen; dynamische middenvelder, altijd druk naar voren, uitstekende passing en vertraagt het spel nooit, legt Lammers aan het weekblad uit. Nelom wordt gewoon de linksback in De Kuip en op termijn van het Nederlands elftal. Die jongen heeft alles, maar moet nog wel beter leren duelleren. Ramsteijn is een uitstekende speler, sierlijk, intelligent. Moet wel harder worden, maar heeft absoluut potentie. Fernandez heeft zijn snelheid, kan altijd het verschil maken, als hij maar vertrouwen krijgt.

Tel daarbij op die gasten van Oranje Onder-17, vervolgt Lammers. Tonny Trindade de Vilhena: ongelooflijk talent. Annas Achahbar: geweldige speler. Joey Sleegers: in potentie een uitstekende middenvelder. Ron Vlaar blijft, Stefan de Vrij heeft verlengd. Feyenoord is rijk. Ik preek niet voor eigen parochie, ik analyseer alleen maar heet objectief de talenten met wie ik heb gewerkt. De Coolsingel? Als Feyenoord erin slaagt om al deze talenten te behouden, durf ik daar wel wat geld op te zetten. En dat komt mede door Excelsior, waar jonge spelers zich kunnen ontwikkelen. Excelsior heeft dus wel degelijk een functie in het betaalde voetbal.

Bron : Voetbalzone
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 19 juni 2011 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 10:54 schreef obiku010 het volgende:
Aan John Lammers de lastige taak om Excelsior komend seizoen in de Eredivisie te houden. In tegenstelling tot zijn voorganger Alex Pastoor kan de oefenmeester van de Kralingers in de komende voetbaljaargang niet over spelers als Jordy Clasie, Miquel Nelom, Guyon Fernandez en Kaj Ramsteijn beschikken. Het viertal gaat de kleuren van stadsgenoot Feyenoord verdedigen. Geloof mij nou: de toekomst is aan Feyenoord, beweert Lammers in Voetbal International.

Clasie zou ik altijd opstellen; dynamische middenvelder, altijd druk naar voren, uitstekende passing en vertraagt het spel nooit, legt Lammers aan het weekblad uit. Nelom wordt gewoon de linksback in De Kuip en op termijn van het Nederlands elftal. Die jongen heeft alles, maar moet nog wel beter leren duelleren. Ramsteijn is een uitstekende speler, sierlijk, intelligent. Moet wel harder worden, maar heeft absoluut potentie. Fernandez heeft zijn snelheid, kan altijd het verschil maken, als hij maar vertrouwen krijgt.

Tel daarbij op die gasten van Oranje Onder-17, vervolgt Lammers. Tonny Trindade de Vilhena: ongelooflijk talent. Annas Achahbar: geweldige speler. Joey Sleegers: in potentie een uitstekende middenvelder. Ron Vlaar blijft, Stefan de Vrij heeft verlengd. Feyenoord is rijk. Ik preek niet voor eigen parochie, ik analyseer alleen maar heet objectief de talenten met wie ik heb gewerkt. De Coolsingel? Als Feyenoord erin slaagt om al deze talenten te behouden, durf ik daar wel wat geld op te zetten. En dat komt mede door Excelsior, waar jonge spelers zich kunnen ontwikkelen. Excelsior heeft dus wel degelijk een functie in het betaalde voetbal.

Bron : Voetbalzone
Zijn dit echt alle Nelomtopics die je vinden kon, broedert?
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 juni 2011 - 10:57   quote  deeplink  
denk toon even aan dat het gewoon onder de eerdere nelom topics kan :-)
cc-tje
 cc-tje - zondag 19 juni 2011 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 20:36 schreef piet de paler het volgende:
te licht, te jong,te slecht
Maar het belangrijkste een aankoop met groeimogelijkheden .
Misschien wordt hij wel (te) goed en zetten er we hem over 4 jaar te koop
voor te veel geld.
Dit is de weg die Feyenoord zal moeten inslaan om uit het financiƫle dal te komen.
Al zit er bij al die jonge jongens 1 a 2 bruikbare en goede spelers dan heb je je geld er al uit.Hoe vaak hebben we niet zgn routiniers gekocht die het niet gemaakt hebben en veel geld verdienden.Ik vind deze gang van zaken logisch of niet ?
eens!
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 19 juni 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 10:57 schreef obiku010 het volgende:
denk toon even aan dat het gewoon onder de eerdere nelom topics kan :-)
Duidelijk, maar eindeloze discussie, er zullen altijd dubbele topics blijven komen..
Totdat de moderators ingrijpen uiteraard..
Ik zeg accepteren of niet reageren
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 juni 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 11:59 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Duidelijk, maar eindeloze discussie, er zullen altijd dubbele topics blijven komen..
Totdat de moderators ingrijpen uiteraard..
Ik zeg accepteren of niet reageren
je hebt gelijk. probeer mensen die blind zijn maar eens te laten zien. werkt niet. kap daar ook mee. reageer er niet meer op. zit me te irriteren en daar zijn sommige snavels gewoon op uit. no more!!!
cc-tje
 cc-tje - zondag 19 juni 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 11:59 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Duidelijk, maar eindeloze discussie, er zullen altijd dubbele topics blijven komen..
Totdat de moderators ingrijpen uiteraard..
Ik zeg accepteren of niet reageren
Ook eens!
cc-tje
 cc-tje - zondag 19 juni 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 12:04 schreef obiku010 het volgende:

[..]

je hebt gelijk. probeer mensen die blind zijn maar eens te laten zien. werkt niet. kap daar ook mee. reageer er niet meer op. zit me te irriteren en daar zijn sommige snavels gewoon op uit. no more!!!
... gaat niet over mij... ik ben perryyyyy!!!
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 juni 2011 - 12:30   quote  deeplink  
jij bent de teveel pratende...

struisvogel_109037_martin_harvey_1371.jpg
cc-tje
 cc-tje - zondag 19 juni 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 12:30 schreef obiku010 het volgende:
jij bent de teveel pratende...

[ afbeelding ]
als je het over mij had ben jij vast een...

[imghttp://www.clubs.nl/ClubsData/253390/incoming/Toekan06.jpg[/img]
FR-Han
 FR-Han - zondag 19 juni 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 12:36 schreef cc-tje het volgende:

[..]

als je het over mij had ben jij vast een...

[imghttp://www.clubs.nl/ClubsData/253390/incoming/Toekan06.jpg[/img]
zit je mij nou belachelijk te maken? jij was deze toch al? hahahaha

398_90e7daa00cb1462f32b5e7225e1eae9e.jpg
cc-tje
 cc-tje - zondag 19 juni 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 12:37 schreef obiku010 het volgende:

[..]

zit je mij nou belachelijk te maken? jij was deze toch al? hahahaha

[ afbeelding ]
... zie het nou eens niet zo zwart wit joh... laten we blij zijn dat we geen zes-eiige tweeling zijn...
laten we het van een zonnige kant bekijken... jouw foto had nog meer kleur dan de mijne... wees nou eens ergens blij mee jongen!
de mijne had wel mooie bruine ogen trouwens, dat moet ik je mee geven...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juni 2011 door cc-tje --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 juni 2011 - 14:04   quote  deeplink  
Struisvogel-politiek-topic.
cc-tje
 cc-tje - zondag 19 juni 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juni 2011 - 14:04 schreef FR-Henk het volgende:
Struisvogel-politiek-topic.
hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nelom heel blij met 'beloning' Feyenoord









0.0063340