BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Onze jongens bij Excelsior en meer...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 24 mei 2011 - 16:38   quote  deeplink  


Inmiddels heb ik 3 wedstrijden van Excelsior achter elkaar gezien en kan de spelers inmiddels aardig beoordelen. Na de soevereine vertoning in Arnhem was het in de eerste twee playoffwedstrijden niet makkelijk voor de Woudesteiners.

In tegenstelling tot de reguliere competitie wordt Excelsior als favoriet geacht het spel te maken. In de tegenstoot bleek het team zeer kwetsbaar in Den Bosch. Met Clasie, Koolwijk en Roorda stond er een middenveld dat op techniek Den Bosch de baas was maar zich fysiek liet aftroeven. Zowel Clasie als Koolwijk werden gewisseld en Ramsteijn schoof van de achterste linie naar het middenveld.

Deze powerplay werkte (hulde aan Pastoors) en in 2 minuten werd een 3-1 achterstand weggewerkt door Vincken (assists Fernandez).

Over 2 wedstrijden genomen waren de Rotterdammers heer en meester maar als de Jupiler ploegen de beuk erin gooien krijgen ze het lastig. Op papier acht ik ze in staat Helmond Sport af te troeven maar als die alles of niks spelen wordt het knap lastig.

Alex Pastoors die Excelsior vorig jaar via de playoffs de Eredivisie binnenloodste weet zijn team echter mentaal, conditioneel en tactisch optimaal het veld in te krijgen. Zijn wisselbeleid is ook prima geweest in de drie wedstrijden.

Laten we nog eens kijken naar de spelers die naar Feyenoord komen en naar wat anderen die daar rondlopen.

Nelom: Deed niet mee tegen Excelsior maar was niet slecht tegen Den Bosch. Via zijn kant kwam het gevaar niet. Hij is snel, heeft een goede pass, verre ingooi en op de techniek is weinig aan te merken. Werkt hard. Is misschien wat voorzichtig tegen de 16 van de tegenstander aan.

Clasie: Zat niet in het playoff ritme, passes kwamen niet aan en werd terecht gewisseld. Verwacht hem in de Helmond Sport serie wel weer in actie te zien.

Ramsteijn: Begon bij Den Bosch uit als centrale verdediger. Nam de plaats van Clasie in op het middenveld na diens wissel. Een krachtige speler, overal in het centrum te vinden. Zou nog wat meer van hem willen zien maar lijkt rijp voor een stap omhoog.

Fernandez: heeft vanwege Bergkamp een vrije rol bij Excelsior. Met twee zeer belangrijke assists in de uitwedstrijd en zijn voor mij onverwachte kwaliteiten in de kleine ruimte is hij voor mij de grootste verrassing. Prima voetballer.



GA Roorda: Als Feyenoord Roorda zou kunnen losweken bij Heerenveen zouden ze dat misschien moeten doen. Let wel hij heeft meerdere zware blessures achter de rug dus een risico is aanwezig. Het is een speler met een goed schot, gave techniek en uitstekende werklust. Conditioneel zit hij er door heen (na terugkeer van die zware blessure) en hij probeert misschien wat teveel te forceren maar het is een goede voetballer. Belangrijk is dat hij zich thuis voelt in Rotterdam en bij het jonge team.

Nieveld: Staat nog steeds onder contract bij Feyenoord en ze willen dat verlengen maar hem nog verder laten rijpen bij Excelsior of een andere club. Nog een jaartje eredivisie en Feyenoord heeft er een betrouwbare spil stopper bij.

Bergkamp: Doet in zijn stijl een beetje denken aan Demouge. Als Feyenoord nog een breekijzer zoekt vind ik dit wel een geschikte jongen. Beter dan Sorensen bijvoorbeeld.

Bovenberg: Prima rechtsback die ook nog regelmatig scoort. Geweldige instelling.

Pellatz: Goede keeper

www.sportdwaas.blogspot.com
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 24 mei 2011 - 17:31   quote  deeplink  
geen menu? pfff
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 24 mei 2011 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 17:31 schreef obiku010 het volgende:
geen menu? pfff
Alles is op Biek, je bent te laat hahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 mei 2011 - 20:06   quote  deeplink  
zonder menu niks waard
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 24 mei 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 20:06 schreef Jappie_FEY het volgende:
zonder menu niks waard
Idd, opbokke en ga een menu zoeken
Outlawhooligan-AFCA
 Outlawhooligan-AFCA - dinsdag 24 mei 2011 - 20:49   quote  deeplink  
Ha Sportdwaas word niet echt gelieft he!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 24 mei 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 20:49 schreef Outlawhooligan-AFCA het volgende:
Ha Sportdwaas word niet echt gelieft he!
na jou post houden wij weer van hem! ;-)
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 24 mei 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 16:38 schreef sportdwaas het volgende:


Inmiddels heb ik 3 wedstrijden van Excelsior achter elkaar gezien en kan de spelers inmiddels aardig beoordelen. Na de soevereine vertoning in Arnhem was het in de eerste twee playoffwedstrijden niet makkelijk voor de Woudesteiners.

In tegenstelling tot de reguliere competitie wordt Excelsior als favoriet geacht het spel te maken. In de tegenstoot bleek het team zeer kwetsbaar in Den Bosch. Met Clasie, Koolwijk en Roorda stond er een middenveld dat op techniek Den Bosch de baas was maar zich fysiek liet aftroeven. Zowel Clasie als Koolwijk werden gewisseld en Ramsteijn schoof van de achterste linie naar het middenveld.

Deze powerplay werkte (hulde aan Pastoors) en in 2 minuten werd een 3-1 achterstand weggewerkt door Vincken (assists Fernandez).

Over 2 wedstrijden genomen waren de Rotterdammers heer en meester maar als de Jupiler ploegen de beuk erin gooien krijgen ze het lastig. Op papier acht ik ze in staat Helmond Sport af te troeven maar als die alles of niks spelen wordt het knap lastig.

Alex Pastoors die Excelsior vorig jaar via de playoffs de Eredivisie binnenloodste weet zijn team echter mentaal, conditioneel en tactisch optimaal het veld in te krijgen. Zijn wisselbeleid is ook prima geweest in de drie wedstrijden.

Laten we nog eens kijken naar de spelers die naar Feyenoord komen en naar wat anderen die daar rondlopen.

Nelom: Deed niet mee tegen Excelsior maar was niet slecht tegen Den Bosch. Via zijn kant kwam het gevaar niet. Hij is snel, heeft een goede pass, verre ingooi en op de techniek is weinig aan te merken. Werkt hard. Is misschien wat voorzichtig tegen de 16 van de tegenstander aan.

Clasie: Zat niet in het playoff ritme, passes kwamen niet aan en werd terecht gewisseld. Verwacht hem in de Helmond Sport serie wel weer in actie te zien.

Ramsteijn: Begon bij Den Bosch uit als centrale verdediger. Nam de plaats van Clasie in op het middenveld na diens wissel. Een krachtige speler, overal in het centrum te vinden. Zou nog wat meer van hem willen zien maar lijkt rijp voor een stap omhoog.

Fernandez: heeft vanwege Bergkamp een vrije rol bij Excelsior. Met twee zeer belangrijke assists in de uitwedstrijd en zijn voor mij onverwachte kwaliteiten in de kleine ruimte is hij voor mij de grootste verrassing. Prima voetballer.



GA Roorda: Als Feyenoord Roorda zou kunnen losweken bij Heerenveen zouden ze dat misschien moeten doen. Let wel hij heeft meerdere zware blessures achter de rug dus een risico is aanwezig. Het is een speler met een goed schot, gave techniek en uitstekende werklust. Conditioneel zit hij er door heen (na terugkeer van die zware blessure) en hij probeert misschien wat teveel te forceren maar het is een goede voetballer. Belangrijk is dat hij zich thuis voelt in Rotterdam en bij het jonge team.

Nieveld: Staat nog steeds onder contract bij Feyenoord en ze willen dat verlengen maar hem nog verder laten rijpen bij Excelsior of een andere club. Nog een jaartje eredivisie en Feyenoord heeft er een betrouwbare spil stopper bij.

Bergkamp: Doet in zijn stijl een beetje denken aan Demouge. Als Feyenoord nog een breekijzer zoekt vind ik dit wel een geschikte jongen. Beter dan Sorensen bijvoorbeeld.

Bovenberg: Prima rechtsback die ook nog regelmatig scoort. Geweldige instelling.

Pellatz: Goede keeper

www.sportdwaas.blogspot.com
Wat een kut menu.
G-child
 G-child - dinsdag 24 mei 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Over die jongens gesproken, ben zelf ook maar wat wedstrijden gaan terugkijken en ben cker niet ontevreden.

Nelom: Snel, behendig, opkomend met een zeer goede voorzet (niet ala de Cler), verdedigend tactisch nog matig en van koppen moet hij het niet hebben. Keiharde bijter, die nog wat zelfvertrouwen nodig heeft. Van mij mag hij het proberen, AANVALLEN
Clasie: Clasie staat niet op 10 en dat is jammer... hijs creatief en gevaarlijk met zijn schoten, inzicht en steekballen. Verdedigend is hij gewoon een hardwerkende smurf.
Ramsteijn: Wil hem graag in een wat meer solide verdediging aan het werk zien, nu loopt hij vaak door fouten van anderen achter de feiten aan. Denk dat hij naast de Vrij uitstekend uit de voeten kan.
Fernandez: Wie hem nog steeds ziet als een "counterspits" (wat dat ook mag wezen) zou zijn laatste 5 wedstrijden eens moeten zien. Zoekt de één tegen één rond de 16, wint deze regelmatig en heeft een goede voortzetting. Technisch soms wat onbeholpen, zo ook in zijn passing.

Al met al denk ik dat deze jongen totaal niet verkeerd gekozen zijn, toch zie ik Roorda graag komen ookal hebben we al zoveel middenvelders. De man kan goed voetballen.
Mijn mening eventjes, deed me goed om die boys eens te zien in meerdere soort wedstrijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door G-child --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:16   quote  deeplink  
Clasie word toch de xavi van woudensteijn genoemd?
JanM
 JanM - dinsdag 24 mei 2011 - 21:23   quote  deeplink  
Die trainer heet toch Pastoor?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:25   quote  deeplink  
was het niet guardiola?
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:15 schreef G-child het volgende:
Over die jongens gesproken, ben zelf ook maar wat wedstrijden gaan terugkijken en ben cker niet ontevreden.

Nelom: Snel, behendig, opkomend met een zeer goede voorzet (niet ala de Cler), verdedigend tactisch nog matig en van koppen moet hij het niet hebben. Keiharde bijter, die nog wat zelfvertrouwen nodig heeft. Van mij mag hij het proberen, AANVALLEN
Clasie: Clasie staat niet op 10 en dat is jammer... hijs creatief en gevaarlijk met zijn schoten, inzicht en steekballen. Verdedigend is hij gewoon een hardwerkende smurf.
Ramsteijn: Wil hem graag in een wat meer solide verdediging aan het werk zien, nu loopt hij vaak door fouten van anderen achter de feiten aan. Denk dat hij naast de Vrij uitstekend uit de voeten kan.
Fernandez: Wie hem nog steeds ziet als een "counterspits" (wat dat ook mag wezen) zou zijn laatste 5 wedstrijden eens moeten zien. Zoekt de één tegen één rond de 16, wint deze regelmatig en heeft een goede voortzetting. Technisch soms wat onbeholpen, zo ook in zijn passing.

Al met al denk ik dat deze jongen totaal niet verkeerd gekozen zijn, toch zie ik Roorda graag komen ookal hebben we al zoveel middenvelders. De man kan goed voetballen.
Mijn mening eventjes, deed me goed om die boys eens te zien in meerdere soort wedstrijden.
Ben het echt helemaal met je eens. Alleen vind ik die Nelom..de wedstrijden die ik van hem heb gezien dit jaar... Stuk of 6... Verdedigend wel heeeel erg zwak...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:26 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Ben het echt helemaal met je eens. Alleen vind ik die Nelom..de wedstrijden die ik van hem heb gezien dit jaar... Stuk of 6... Verdedigend wel heeeel erg zwak...
Welke back in nederland is niet zwak?
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:28 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Welke back in nederland is niet zwak?
Manolev?
G-child
 G-child - dinsdag 24 mei 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:26 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Ben het echt helemaal met je eens. Alleen vind ik die Nelom..de wedstrijden die ik van hem heb gezien dit jaar... Stuk of 6... Verdedigend wel heeeel erg zwak...
Als wij aankomend seizoen de bal voorin vast kunnen houden dan gaat het met Nelom wel goed komen... De Vrij in vrije rol centraal en in de rugdekking, prima
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:30 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Manolev?
Lijmsnuiver
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:32 schreef G-child het volgende:

[..]

Als wij aankomend seizoen de bal voorin vast kunnen houden dan gaat het met Nelom wel goed komen... De Vrij in vrije rol centraal en in de rugdekking, prima
Denk dat er nog wel een lback bij komt. Nelom en indie en dan een versteking nog. Moet wel voor op links.
G-child
 G-child - dinsdag 24 mei 2011 - 21:37   quote  deeplink  
Prima, maar hoop dat er nog centjes genoeg zijn voor een nieuwe spits.
Overigens Fernandez beter dan Cisse.
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:34 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Lijmsnuiver
Geintje! Maar ja. Mijn mening is dat er achter nog wat bij moet. Prima dat Nelom een kans krijgt. En indie zie ik liever centraal maar kan ook links. Dat lijkt me niet voldoende om het seizoen in te gaan.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:35 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Denk dat er nog wel een lback bij komt. Nelom en indie en dan een versteking nog. Moet wel voor op links.
Waarom nog 1? we spelen geen Champions League
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:15 schreef G-child het volgende:
Over die jongens gesproken, ben zelf ook maar wat wedstrijden gaan terugkijken en ben cker niet ontevreden.

Nelom: Snel, behendig, opkomend met een zeer goede voorzet (niet ala de Cler), verdedigend tactisch nog matig en van koppen moet hij het niet hebben. Keiharde bijter, die nog wat zelfvertrouwen nodig heeft. Van mij mag hij het proberen, AANVALLEN
Clasie: Clasie staat niet op 10 en dat is jammer... hijs creatief en gevaarlijk met zijn schoten, inzicht en steekballen. Verdedigend is hij gewoon een hardwerkende smurf.
Ramsteijn: Wil hem graag in een wat meer solide verdediging aan het werk zien, nu loopt hij vaak door fouten van anderen achter de feiten aan. Denk dat hij naast de Vrij uitstekend uit de voeten kan.
Fernandez: Wie hem nog steeds ziet als een "counterspits" (wat dat ook mag wezen) zou zijn laatste 5 wedstrijden eens moeten zien. Zoekt de één tegen één rond de 16, wint deze regelmatig en heeft een goede voortzetting. Technisch soms wat onbeholpen, zo ook in zijn passing.

Al met al denk ik dat deze jongen totaal niet verkeerd gekozen zijn, toch zie ik Roorda graag komen ookal hebben we al zoveel middenvelders. De man kan goed voetballen.
Mijn mening eventjes, deed me goed om die boys eens te zien in meerdere soort wedstrijden.
Mee eens ,buiten het feit dat ik ook pastoor liefhebbert ben vind ook ik er leuke spelertjes tussen zitten.
Classie is mijn favoriet maar wat sportdwaas zegt was niet in goede doen in de nacompetitie..In de competitie heeft hij wel een positief beeld van zich zelf laten zien.
Nelom was in tegenstelling van de competitie juist wat beter..
Ramsteijn speelde ook lekker maar Roorda maakt wekelijks het verschil bij Excelsior...
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:37 schreef G-child het volgende:

Overigens Fernandez beter dan Cisse.
???
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:37 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Waarom nog 1? we spelen geen Champions League
Dat niet. Maar ik wil wel kampioen worden.
JanM
 JanM - dinsdag 24 mei 2011 - 21:40   quote  deeplink  
Er was eerder toch sprake van Oscar Wendt?
G-child
 G-child - dinsdag 24 mei 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Te vergelijken spelers, Beide spits, kunnen komen vanaf de vleugels. Enig grote verschil tussen beide is dat Cisse ALTIJD de bal aanneemt met zijn rug naar het doel van de tegenstander en Fernandez doet juist het omgekeerde...
Cisse doet het spel van Feyenoord vertragen, miss zien we ooit een andere Cisse... eentje met een goede teen, meer zelfvertrouwen en een soepele individuele actie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door G-child --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:39 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Dat niet. Maar ik wil wel kampioen worden.
Dubbel bezet is genoeg hoef niet 3 dubbel bezet lijk mij?
Ik wil ook kampioen worden maar dat word je denk ik niet door 3 linksbacks op te stellen
G-child
 G-child - dinsdag 24 mei 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:40 schreef JanM het volgende:
Er was eerder toch sprake van Oscar Wendt?
Er zijn nog weinig spelers aangekomen waarvan sprake was (zou zijn)...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door G-child --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

maar Roorda maakt wekelijks het verschil bij Excelsior...
Jammer genoeg is Excelsior zijn werkgever niet, maar Heerenveen
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:42 schreef G-child het volgende:
Te vergelijken spelers, Beide spits, kunnen komen vanaf de vleugels. Enig grote verschil tussen beide is dat Cisse ALTIJD de bal aanneemt met zijn rug naar het doel van de tegenstander en Fernandez doet juist het omgekeerde...
Cisse doet het spel van Feyenoord vertragen, miss zien we ooit een andere Cisse... eentje met een goede teen, meer zelfvertrouwen en een soepele individuele actie.
De wedstrijden dat Cisee fit was...was het een prima versterking. Buiten zijn teen om mag Fernandez Cisee zijn schoenveters nog niet strikken.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:46 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

De wedstrijden dat Cisee fit was...was het een prima versterking. Buiten zijn teen om mag Fernandez Cisee zijn schoenveters nog niet strikken.
Sekou vs Sampdoria!!
G-child
 G-child - dinsdag 24 mei 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:46 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

De wedstrijden dat Cisee fit was...was het een prima versterking. Buiten zijn teen om mag Fernandez Cisee zijn schoenveters nog niet strikken.
Haha nice one, maar lijkt me moeilijker om bij Excelsior te scoren dan bij Feyenoord...
zie Cisse geen 10 goals maken, laat staan assists geven...
G-child
 G-child - dinsdag 24 mei 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:48 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Sekou vs Sampdoria!!
Simon against Sparta
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:50 schreef G-child het volgende:

[..]

Simon against Sparta
Dat was maar 45 minuten
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:48 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Sekou vs Sampdoria!!
idd... aannemen en schieten rakelings overt! Kreeg bijna die bal opmn neus!
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:52   quote  deeplink  
Gelukkig is mn neus erg klein dus moeilijk te raken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 mei 2011 door Gyan010 --
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:49 schreef G-child het volgende:

[..]

Haha nice one, maar lijkt me moeilijker om bij Excelsior te scoren dan bij Feyenoord...
zie Cisse geen 10 goals maken, laat staan assists geven...
Een fitte Cisee maakt er over 34 wedstrijden 18 goals
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:54   quote  deeplink  
En 7 assist
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:52 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

idd... aannemen en schieten rakelings overt! Kreeg bijna die bal opmn neus!
Was echt een heerlijke wedstrijd.
Sekou had continue 3 directe tegenstanders en nog maakte het niet uit en kwam die er door heen.
Blijf het alleen zonde vinden van die gemiste penal van vincken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 mei 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:46 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

De wedstrijden dat Cisee fit was...was het een prima versterking. Buiten zijn teen om mag Fernandez Cisee zijn schoenveters nog niet strikken.
poetsen,dat wel!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 mei 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mee eens ,buiten het feit dat ik ook pastoor liefhebbert ben vind ook ik er leuke spelertjes tussen zitten.
Classie is mijn favoriet maar wat sportdwaas zegt was niet in goede doen in de nacompetitie..In de competitie heeft hij wel een positief beeld van zich zelf laten zien.
Nelom was in tegenstelling van de competitie juist wat beter..
Ramsteijn speelde ook lekker maar Roorda maakt wekelijks het verschil bij Excelsior...
nacompetitie moet je gewoon buiten beschouwing laten. Zijn wedstrijden op zichzelf. Voor de rest helemaal mee eens
JanM
 JanM - woensdag 25 mei 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:46 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

De wedstrijden dat Cisee fit was...was het een prima versterking. Buiten zijn teen om mag Fernandez Cisee zijn schoenveters nog niet strikken.
Omdat 'ie bang is dat Fernandez ze te strak aantrekt?
MMM
 MMM - woensdag 25 mei 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 10:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Omdat 'ie bang is dat Fernandez ze te strak aantrekt?
Els
 Els - woensdag 25 mei 2011 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:16 schreef RedDevil1990 het volgende:
Clasie word toch de xavi van woudensteijn genoemd?
Oh, dacht dat het eigenlijk de Clasie van Nou Camp was?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 25 mei 2011 - 20:14   quote  deeplink  
Even over Excelsior wat zou nu beter zijn Excelsior in de Jupiler leage of in de eredivisie.
en dan vooral voor feyenoord
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 mei 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 10:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Omdat 'ie bang is dat Fernandez ze te strak aantrekt?
Heheheheheehehehehhheheeeeehe!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Onze jongens bij Excelsior en meer...









0.0062620