|
|
piet de paler
|
|
|
In plaats van een topic over spelers die we willen hebben.Nu een met welke we echt niet willen hebben. Zal je zien zit er dadelijk een bij die wel komt. Boularouz is er voor mij al een. Leonardo 1 en 2 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:30 schreef piet de paler het volgende:In plaats van een topic over spelers die we willen hebben.Nu een met welke we echt niet willen hebben. Zal je zien zit er dadelijk een bij die wel komt. Boularouz is er voor mij al een. Leonardo 1 en 2 je kan toch gewoon kijken naar de namen die in die topics niet genoemd zijn? dan houden we het overzichtelijk... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Alles wat niet voor Feyenoord wil voetballen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Huntelaar? Vertongen? Bedoel je dat soort ras(k)neuzen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik schaam mijzelf diep voor deze uitspraak maar Hun...laar zou nou in deze positie niet heel slecht zijn............ja sentiment dhr w Jansen ging ook naar 020 dhr J Cruyfftja |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:41 schreef piet de paler het volgende:Ik schaam mijzelf diep voor deze uitspraak maar Hun...laar zou nou in deze positie niet heel slecht zijn............ja sentiment dhr w Jansen ging ook naar 020 dhr J Cruyfftja Je vergeet Harry! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: uhhh welke harry (vd Laan) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Mens,Jekkers,Mulisch,Potter? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
harige Harry,maar alles wat kan scoren is niet welkom denk ik |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Harry Nak,Verbrande Harry! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: landzaat biseswar davids green tiendalli scholten witsche en zo kunnen we er nog wel een zooitjeopnoemen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: okay, is goed gekeurd . . . |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Foutje !!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Bram Goudkamp
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Die wil zelf niet naar Feyenoord!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bram Goudkamp
|
|
|
quote: Ghehe lees het net. |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
'Welke trainer willen we echt niet', is ook een goed topic! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook niet moeilijk: Adriaanse-Jol-van Gaal-van Basten-Ernst-Bobbie-de rest. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Neem me niet kwalijk! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 21:41 schreef piet de paler het volgende:Ik schaam mijzelf diep voor deze uitspraak maar Hun...laar zou nou in deze positie niet heel slecht zijn............ja sentiment dhr w Jansen ging ook naar 020 dhr J Cruyfftja Huntelaar heeft volgens de overlevering een kind een handtekening geweigerd omdat het jochie een Feyenoordshirt aanhad. Zieliger en triester worden ze volgens mij niet gemaakt, dus die Huntelaar is wat mij betreft niet welkom, nu niet, nooit niet. En dan bedoel ik ook echt nooit. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
En met één oog, da's ook slecht bevallen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 - 22:24 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ook niet moeilijk: Adriaanse-Jol-van Gaal-van Basten-Ernst-Bobbie-de rest. Lol. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1. Maarten Stekelenburg 2. Gregory van der Wiel 3. Toby Alderweireld 4. Jan Vertonghen 5. Vurnon Anita 6. Eyong Enoh 7. Miralem Sulejmani 8. Christian Eriksen 10. Siem de Jong 11. Urby Emanuelson 12. Kenneth Vermeer 15. Nicolás Lodeiro 17. Daley Blind 18. Rasmus Lindgren 20. Demy de Zeeuw 21. Hyun Jun Suk 22. Ismaïl Aissati 23. Oleguer 24. Marvin Zeegelaar 25. Mitchell Donald 26. Jan-Arie van der Heijden 27. Jeffrey Sarpong 28. Roly Bonevacia 29. Thimothée Atouba 30. Jeroen Verhoeven 31. Darko Bodul 32. Nicolai Boilesen 33. Aras Özbiliz 34. Marco Bizot |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zou er idd geen 1 willen zien in een feyenoord-shirt |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: 24. Marvin Zeegelaar loopt toch echt geregeld in een feyenoord shirt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 07:12 schreef Stylzz het volgende:1. Maarten Stekelenburg 2. Gregory van der Wiel 3. Toby Alderweireld 4. Jan Vertonghen 5. Vurnon Anita 6. Eyong Enoh 7. Miralem Sulejmani 8. Christian Eriksen 10. Siem de Jong 11. Urby Emanuelson 12. Kenneth Vermeer 15. Nicolás Lodeiro 17. Daley Blind 18. Rasmus Lindgren 20. Demy de Zeeuw 21. Hyun Jun Suk 22. Ismaïl Aissati 23. Oleguer 24. Marvin Zeegelaar 25. Mitchell Donald 26. Jan-Arie van der Heijden 27. Jeffrey Sarpong 28. Roly Bonevacia 29. Thimothée Atouba 30. Jeroen Verhoeven 31. Darko Bodul 32. Nicolai Boilesen 33. Aras Özbiliz 34. Marco Bizot Hebben toch al een sv bij De Kuip? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, maar WIL je dat ook? |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Marvin Zeegelaar als die zondag de winnende maakt voor exelsior zal ik heel hard juichen |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 07:12 schreef Stylzz het volgende:1. Maarten Stekelenburg 2. Gregory van der Wiel 3. Toby Alderweireld 4. Jan Vertonghen 5. Vurnon Anita 6. Eyong Enoh 7. Miralem Sulejmani 8. Christian Eriksen 10. Siem de Jong 11. Urby Emanuelson 12. Kenneth Vermeer 15. Nicolás Lodeiro 17. Daley Blind 18. Rasmus Lindgren 20. Demy de Zeeuw 21. Hyun Jun Suk 22. Ismaïl Aissati 23. Oleguer 24. Marvin Zeegelaar 25. Mitchell Donald 26. Jan-Arie van der Heijden 27. Jeffrey Sarpong 28. Roly Bonevacia 29. Thimothée Atouba 30. Jeroen Verhoeven 31. Darko Bodul 32. Nicolai Boilesen 33. Aras Özbiliz 34. Marco Bizot Hmmm... Mounir El Hamdaoui dus wel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: klopt, daar heb ik inderdaad geen moeite mee. Een jood met wraakgevoelens tegen de joden... Doe maar! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee...Te moeilijk. Voor Mario in ieder geval. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 07:12 schreef Stylzz het volgende:1. Maarten Stekelenburg 2. Gregory van der Wiel 3. Toby Alderweireld 4. Jan Vertonghen 5. Vurnon Anita 6. Eyong Enoh 7. Miralem Sulejmani 8. Christian Eriksen 10. Siem de Jong 11. Urby Emanuelson 12. Kenneth Vermeer 15. Nicolás Lodeiro 17. Daley Blind 18. Rasmus Lindgren 20. Demy de Zeeuw 21. Hyun Jun Suk 22. Ismaïl Aissati 23. Oleguer 24. Marvin Zeegelaar 25. Mitchell Donald 26. Jan-Arie van der Heijden 27. Jeffrey Sarpong 28. Roly Bonevacia 29. Thimothée Atouba 30. Jeroen Verhoeven 31. Darko Bodul 32. Nicolai Boilesen 33. Aras Özbiliz 34. Marco Bizot Misschien nummer 30? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 08:24 schreef The Q het volgende:Marvin Zeegelaar als die zondag de winnende maakt voor exelsior zal ik heel hard juichen speelt toch in een ander shirt, dus wat is je punt nu dan? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik wil ook geen spelers meer zonder feyenoord hart:Wijnaldum,Fer,Deguzman,Vlaar |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Wat is het met je Jappie?? Jij praatte toen je hier net kwam heel anders! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
hein vergeer,mart smeets,jos verstappen,barend beltman,mirko crocop filipovic,anton heijboer. |
|
|
|