BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Engels international Bothroyd gratis af te halen, misschien wat voor ons?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dentjes
 Dentjes - dinsdag 24 mei 2011 - 22:17   quote  deeplink  
Engels international Bothroyd gratis af te halen

De strijd rond Jay Bothroyd zal de komende weken waarschijnlijk in alle hevigheid losbarsten. De Engelse international zit zonder contract.

Bothroyd wilde zijn aflopende verbintenis bij Cardiff City niet verlengen, waarop de club besloot hem dan maar gelijk beschikbaar te maken. Naar verwachting zal er veel interesse komen voor Bothroyd, die eerder dit seizoen zijn eerste en tot op heden enige interland voor de nationale ploeg speelde.

Celtic, Fulham, Newcastle United, Sunderland en Everton werden al in verband gebracht met de 28-jarige Bothroyd, die werd opgeleid door Arsenal maar daar nooit doorbrak.

Via het Italiaanse Perugia en onder meer Wolverhampton Wanderers belandde Bothroyd in 2008 bij Cardiff, waar hij zijn éénmalige plek bij het nationale elftal verdiende.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 24 mei 2011 - 22:18   quote  deeplink  
Is het een goede keeper?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 24 mei 2011 - 22:18   quote  deeplink  
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
MMM
 MMM - dinsdag 24 mei 2011 - 22:18   quote  deeplink  
Niet haalbaar..
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 24 mei 2011 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 mei 2011 - 22:17 schreef Dentjes het volgende:
Engels international Bothroyd gratis af te halen

De strijd rond Jay Bothroyd zal de komende weken waarschijnlijk in alle hevigheid losbarsten. De Engelse international zit zonder contract.

Bothroyd wilde zijn aflopende verbintenis bij Cardiff City niet verlengen, waarop de club besloot hem dan maar gelijk beschikbaar te maken. Naar verwachting zal er veel interesse komen voor Bothroyd, die eerder dit seizoen zijn eerste en tot op heden enige interland voor de nationale ploeg speelde.

Celtic, Fulham, Newcastle United, Sunderland en Everton werden al in verband gebracht met de 28-jarige Bothroyd, die werd opgeleid door Arsenal maar daar nooit doorbrak.

Via het Italiaanse Perugia en onder meer Wolverhampton Wanderers belandde Bothroyd in 2008 bij Cardiff, waar hij zijn éénmalige plek bij het nationale elftal verdiende.
Ik zeg halen! En bij Excelsior laten rijpen...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 mei 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Kansloos.
Dentjes
 Dentjes - dinsdag 24 mei 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Bothroyd speelde in de jeugd van Arsenal. De spits was echter niet meer nodig toen hij na een wissel zijn shirt boos richting jeugdcoach Don Howe gooide. De 28-jarige Engelsman vertrok naar Coventry City en via verschillende andere clubs kwam hij ruim twee jaar geleden bij Cardiff City terecht.

"Hij is één van de spelers waarbij ik spijt heb dat ik ze liet gaan", zegt Arsène Wenger in de Engelse media. "Maar het is belangrijk dat iemand een goede carrière heeft, desnoods bij een andere club. Het incident vond plaats bij een jeugdteam, waarvoor Liam Brady verantwoordelijk was. Ik heb zijn beslissing niet tegengewerkt."

Jay Bothroyd is door Fabio Capello opgeroepen voor de interland tegen Frankrijk, woensdag op Wembley. Mocht hij speelminuten krijgen, dan is hij de eerste Engelsman in de 111-jarige clubhistorie van Cardiff City die speelminuten bij The Three Lions krijgt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Engels international Bothroyd gratis af te halen, misschien wat voor ons?









0.0052509