BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verlaat Demy de Zeeuw ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JoostAFCA
 JoostAFCA - woensdag 25 mei 2011 - 08:13   quote  deeplink  
Demy de Zeeuw lijkt voor een vertrek bij Ajax te staan. De 27-jarige middenvelder vierde vorige week de landstitel met de Amsterdammers, in zijn tweede seizoen bij de club. Deze week maakte Ajax echter bekend Theo Janssen aan te trekken, hetgeen een langer verblijf van De Zeeuw bemoeilijkt. De Telegraaf weet dat hij aan de slag kan bij Spartak Moskou.

Tot nu toe maakte De Zeeuw er nooit een geheim van, nog een financiële klapper te willen maken. De middenvelder wordt donderdag 28 jaar en weet dat de Russen zonder een spier te vertrekken jaarsalarissen van twee tot drie miljoen euro netto betalen. Een veelvoud van zijn huidige Ajax-inkomen, zo weet de ochtendkrant. Ik wil ooit een mooie buitenlandse transfer maken. En met Ajax achter je naam gaat dat nu eenmaal makkelijker, zei hij al bij binnenkomst in juli 2009.
Spartak zou de interesse in De Zeeuw aangezwengeld hebben tijdens de twee Europa League-ontmoetingen met Ajax, dit seizoen. De Zeeuw ligt nog tot medio 2013 vast in Amsterdam: hij kwam twee jaar geleden over van AZ nadat hij met die club kampioen van Nederland werd. Ajax zou De Zeeuw inmiddels te verstaan gegeven hebben mee te werken aan een transfer, indien de juiste prijs wordt betaald om contract af te kopen. Fenerbahçe was afgelopen winter ook geïnteresseerd, maar kon of wilde niet aan de vraagprijs van circa zes miljoen euro voldoen.Spartak Moskou zou daar wel toe bereid zijn.

Bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/9876357/__Spartak_flirt_met_De_Zeeuw__.html?p=1,1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door JoostAFCA --
BRW
 BRW - woensdag 25 mei 2011 - 08:18   quote  deeplink  
Ik zou het oprecht jammer vinden als hij vertrekt.
Als hij zijn niveau van de laatste wedstrijd tegen Twente vast kan houden dan staat hij in de basis. En de Zeeuw lijkt mij niet iemand die bang wordt van een beetje concurrentie.

Mocht het toch zo ver komen dat hij vertrekt laat Ajax er dan een goed slaatje uit slaan!
Den Helder 23
 Den Helder 23 - woensdag 25 mei 2011 - 08:18   quote  deeplink  
Strik omheen en geld pakken. Heeft een slecht seizoen gehad afgelopen jaar.
Brandje
 Brandje - woensdag 25 mei 2011 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 08:18 schreef Den Helder 23 het volgende:
Strik omheen en geld pakken. Heeft een slecht seizoen gehad afgelopen jaar.
en wat is de rede daarvan??
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - woensdag 25 mei 2011 - 08:22   quote  deeplink  
Janssen halen voor 3 en De Zeeuw verkopen voor het dubbele. Klinkt als een goeie deal! :-)

Ik vind het echter wel jammer, aangezien ik De Zeeuw vooral in de laatste wedstrijden sterk vond spelen. Ik krijg echter het gevoel dat De Boer wat meer power zoekt op het middenveld. De Zeeuw wordt te vaak weggeblazen op die positie (zelfs nog meer dan de kleinere Anita). Ik denk dat Anita en Enoh straks mogen bepalen wie er naast Janssen komt te spelen. Vd Heijden zal dan de vervanger van Janssen worden en Lodeiro is de stand-in van Eriksen. Alle posities dubbel bezet en klinkt allemaal ook vrij logisch toch?
Den Helder 23
 Den Helder 23 - woensdag 25 mei 2011 - 08:23   quote  deeplink  
Zal ongetwijfeld te maken hebben met die trap die hij heeft gekregen op het wk. Ik vind hem in potentie niet slecht maar het is wel een speler die je kan missen. Voor 6 miljoen heb je een betere mid dan demy.
JOOD
 JOOD - woensdag 25 mei 2011 - 08:27   quote  deeplink  
2 ervaren middenvelders (de zeeuw op rechts, janssen op links) en het grootste talent van europa daartussenin.. Hoe kun je ooit zeggen dat hij weg moet?
Brandje
 Brandje - woensdag 25 mei 2011 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 08:27 schreef JOOD het volgende:
2 ervaren middenvelders (de zeeuw op rechts, janssen op links) en het grootste talent van europa daartussenin.. Hoe kun je ooit zeggen dat hij weg moet?
Juist!!
Den Helder 23
 Den Helder 23 - woensdag 25 mei 2011 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
We moeten nou niet gaan denken dat hij wereld top is. Hij heeft een perfect eerste jaar gedraaid. Dit jaar was hij gewoon echt slecht. Hij heeft er wel gestaan tijdens belangrijke wedstrijden maar dat is ook het enige wat hij heeft gedaan dit jaar. AJAX werkt niet voor niets mee met de transfer dus het vertrouwen is er ook niet.
Brandje
 Brandje - woensdag 25 mei 2011 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 08:29 schreef Den Helder 23 het volgende:

[..]

We moeten nou niet gaan denken dat hij wereld top is. Hij heeft een perfect eerste jaar gedraaid. Dit jaar was hij gewoon echt slecht. Hij heeft er wel gestaan tijdens belangrijke wedstrijden maar dat is ook het enige wat hij heeft gedaan dit jaar. AJAX werkt niet voor niets mee met de transfer dus het vertrouwen is er ook niet.
Ach de Telegraaf lult wel vaker wat en ik heb liever iemand die er staat als het erom gaat dan speler zoals Toivonen die er alleen maar staat als het 5-0 wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door Brandje --
Benno
 Benno - woensdag 25 mei 2011 - 08:34   quote  deeplink  
Tsss over twee jaar als janssen op is, dan baal je dat demy er niet meer is.
Demy heeft duidelijk de kwaliteiten, al heeft hij 1 , ja een matig seizoen gedraaid heeft.
Het jaar daarvoor was hij top. Demy blijf jongen!!!!!!
Den Helder 23
 Den Helder 23 - woensdag 25 mei 2011 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 08:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach de Telegraaf lult wel vaker wat en ik heb liever iemand die er staat als het erom gaat dan speler zoals Toivonen die er alleen maar staat als het 5-0 wordt.
Dat is ook wel weer zo ja. Net de privé
Rogier
 Rogier - woensdag 25 mei 2011 - 08:44   quote  deeplink  
Zou het toch ook erg jammer vinden, vooral omdat ik De Jong op het middenveld nog weinig goede wedstrijden heb zien spelen. Demy vind ik vooral goed in het druk zetten, passing en kan ook nog aardig schieten. Vind wel dat we er dan nog een middenvelder bij moeten krijgen.
paulinho8
 paulinho8 - woensdag 25 mei 2011 - 08:47   quote  deeplink  
enerzijds vind ik het jammer omdat demy echt goed is. maar ik vind ook wel weer dat het beter voor de zeeuw is. want hij heeft nu echt heel veel concurrentie en je wil speelminuten maken. als je dan tegen lodeiro,janssen,eriksen,anita, en evt de jong moet opnemen ( nog wel meer namen). dan is de kans klein dat je basis staat.
BRW
 BRW - woensdag 25 mei 2011 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 08:34 schreef Benno het volgende:
Tsss over twee jaar als janssen op is, dan baal je dat demy er niet meer is.
Demy heeft duidelijk de kwaliteiten, al heeft hij 1 , ja een matig seizoen gedraaid heeft.
Het jaar daarvoor was hij top. Demy blijf jongen!!!!!!
Het is wel een beetje kortzichtig om te denken dat de Zeeuw over 2 jaar nog bij Ajax zou zijn. Demy kan echt wel voetballen en heeft gewoon een klote seizoen achter de rug. Als hij volgend seizoen draait zoals hij 2009/2010 (voornamelijk tweede helft) gedraaid heeft dan is ie sowieso weg. Met andere woorden over 2 jaar is hij al weg!
Benno
 Benno - woensdag 25 mei 2011 - 08:55   quote  deeplink  
Het gaat niet om dat hij er over twee jaar weg is, maar dat een jongen na een matig seizoen meteen wordt afgeschreven, terwijl er heel veel spelers met een matig seizoen zijn.
Een demy in goeie doen is gewoon een versterking op het middenveld. Klaar!!!
paulinho8
 paulinho8 - woensdag 25 mei 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 08:55 schreef Benno het volgende:
Het gaat niet om dat hij er over twee jaar weg is, maar dat een jongen na een matig seizoen meteen wordt afgeschreven, terwijl er heel veel spelers met een matig seizoen zijn.
Een demy in goeie doen is gewoon een versterking op het middenveld. Klaar!!!
ben ik het mee eens. maar denk wel logisch na dat de strijd op middenveld wel zwaar is. serrero is niet zomaar een voetballer. janssen is moeilijk te evenaren. De zeeuw is gewoon naar mijn mening een aanvallend type en niet verdedigend. en aanvallend zijn we sterk als middenveld nu
Benno
 Benno - woensdag 25 mei 2011 - 08:59   quote  deeplink  
Laat janssen het nou eerst maar ff laten zien.
AFCA***
 AFCA*** - woensdag 25 mei 2011 - 09:00   quote  deeplink  
Ik zou er van balen, demy in vorm is zeker ajax niveau hoor! Er is wel een hoop concurrentie hehe janssen eriksen lodeiro enoh anita d jong.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door AFCA*** --
paulinho8
 paulinho8 - woensdag 25 mei 2011 - 09:00   quote  deeplink  
heb jij er geen vertrouwen in dat janssen het gaat maken.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 25 mei 2011 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Zou inderdaad een mooie combinatie zijn. Maar als inderdaad de Zeeuw weg zou vallen, hoop ik dat ze wel een ervaren middenvelder terug halen. Ik weet niet wat Brama moet kosten, maar de combinatie Janssen/Brama is ook niet vekeerd toch?
paulinho8
 paulinho8 - woensdag 25 mei 2011 - 09:02   quote  deeplink  
off topic: ik den trouwens dat janssen het zwaar krijgt omdat hij niet in openbaar mag roken en dat zit hem denk ik niet lekker. dus denk dat hij misschien wel lastig mannetje kan worden. Janssen is echt een jongen die zijn leven zelf in de hand moet hebben en die je moet waarderen( hoe tegenstrijdig het ook is. )
paulinho8
 paulinho8 - woensdag 25 mei 2011 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Janssen is aanvallend dan houd je geen verdedigend middenveld meer. want alle 3 aanvallend
Benno
 Benno - woensdag 25 mei 2011 - 09:05   quote  deeplink  
Ik heb er inderdaad nog geen vertrouwen in dat janssen het gaat maken.
Bij demy wel!:)
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 25 mei 2011 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:03 schreef paulinho8 het volgende:

[..]

Janssen is aanvallend dan houd je geen verdedigend middenveld meer. want alle 3 aanvallend
Dat klopt, zo speelde hij onder Preudomme wel. Toch heeft de Boer aangegeven dat hij meer controlerend moet spelen. Ook ik heb het idee dat je bij Janssen een Anita, Enoh, Blind of v/d heijden bij moet zetten.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 25 mei 2011 - 09:07   quote  deeplink  
Ons middenveld moet volgend jaar inieder geval in balans zijn volgend seizoen. De meeste wedstrijden worden bepaald op het middenveld.
paulinho8
 paulinho8 - woensdag 25 mei 2011 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:05 schreef Benno het volgende:
Ik heb er inderdaad nog geen vertrouwen in dat janssen het gaat maken.
Bij demy wel!:)
waar baseer jij op dat demy wel gaat maken en janssen niet?
Gewoon vraagje. ben ik benieuwd naar
Benno
 Benno - woensdag 25 mei 2011 - 09:12   quote  deeplink  
Omdat ik de kwaliteiten van de zeeuw bij ajax al heb gezien en die van janssen nog niet.
Dat hij de topper bij twente was, wil niet zeggen dat hij dat bij ajax ook is.
En zoals eerder al benoemd, gaat het bij janssen veel over de randzaken.
paulinho8
 paulinho8 - woensdag 25 mei 2011 - 09:17   quote  deeplink  
ja maar je kunt zeggen wat je wil maar als iemand 1 jaar echt top voetbalt dan zegt dat iets. De zeeuw heeft top jaar gehad en is echt goed dat weet ik maar de concurrentie is groot. zeg nou zelf. Demy is ook niet de jongen die al heel veel heeft mee gemaakt. De zeeuw heeft weinig tegenslagen gehad. Janssen heeft 10 jaar moet werken voor vitesse en moest zich ontwikkelen als leider. Janssen is nu een leider en dat hebben we nu nodig in het team. En ik weet zeker dat janssen het niveau haalt wat die ook bij twenthe deed. en dat demy het net niet red
Ride
 Ride - woensdag 25 mei 2011 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Omdat je dan verkeerd om denkt...

het systeem is veranderd..

- _ -

ipv

_-_

oftewel

Janssen - Eriksen
Anita

ipv

Eriksen

Janssen - Zeeuw...
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 09:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

Demy de zeeuw is ene all-rounder....hij kan aanvallend spelen.
Maar verdedigend is hij ook heel erg sterk, In Oranje heeft hij ook verdedigend gestaan.
in het beruchte 4-2-3-1 systeem.
En bij Az speelde hij ook verdedigend, dat was met Stijn Schaars, ook in een 4-2-3-1 systeem.
Dus ik denk dat je aan de zeeuw veel hebt, dat weet ik wel zeker.
Dus ik heb liever dat hij niet weggaat.....ajax heeft toen der tijd 7,5 miljoen voor hem betaald. Dat is erg veel voor een middenvelder, dus ajax laat hem egt niet zomaar vertrekken.
Hij tekende in 2009 een 4 jarig contract......
Hier is een eventuele link van toen: http://oranje.netwerk.to/nieuws/artikel/6_Demy%20de%20Zeeuw%20van%20AZ%20naar%20Ajax.php
Ride
 Ride - woensdag 25 mei 2011 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:01 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Zou inderdaad een mooie combinatie zijn. Maar als inderdaad de Zeeuw weg zou vallen, hoop ik dat ze wel een ervaren middenvelder terug halen. Ik weet niet wat Brama moet kosten, maar de combinatie Janssen/Brama is ook niet vekeerd toch?
WTF.. WTF..

die TeringBrama meen je toch niet...

Brama is het Ajaxshirt echt niet waard.. dan heb je boerenpoep in je ogen..
Benno
 Benno - woensdag 25 mei 2011 - 09:24   quote  deeplink  
Maarwaar baseer jij dan op dat demy het net niet redt?
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:23 schreef Ride het volgende:

[..]

Omdat je dan verkeerd om denkt...

het systeem is veranderd..

- _ -

ipv

_-_

oftewel

Janssen - Eriksen
Anita

ipv

Eriksen

Janssen - Zeeuw...
Je tweede optie zou kunnen......
of zo...

-----------De zeeuw------------

Janssen-----------------Eriksen

Sulejmani---De jong---Boerrigter
Ride
 Ride - woensdag 25 mei 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:17 schreef paulinho8 het volgende:
ja maar je kunt zeggen wat je wil maar als iemand 1 jaar echt top voetbalt dan zegt dat iets. De zeeuw heeft top jaar gehad en is echt goed dat weet ik maar de concurrentie is groot. zeg nou zelf. Demy is ook niet de jongen die al heel veel heeft mee gemaakt. De zeeuw heeft weinig tegenslagen gehad. Janssen heeft 10 jaar moet werken voor vitesse en moest zich ontwikkelen als leider. Janssen is nu een leider en dat hebben we nu nodig in het team. En ik weet zeker dat janssen het niveau haalt wat die ook bij twenthe deed. en dat demy het net niet red
Demy de Zeeuw is geen leider en zal nooit een leider worden.
Zo'n pieperd komt niet overtuigend over.

Ik heb het niet zo op Babyface Demy de Zeeuw.
Heeft het in 2 jaar bij ajax niet gebracht. Is lang niet zo dominant en belangrijk geweest als bij AZ al was dat ook een L.v.Gaal team.
Nee, de Zeeuw meer zien kutten en kloten dan top zien spelen.
En als hij de laatste wedstrijd na 70 minuten op is is hij niet rijp voor topvoetbal.

Mooi 8 miljoen voor vangen ofzo en pleite met die gozer.
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:01 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Haha Brama, stelt niks meer voor.
Zowiezo niet ajax waardig...........en denk jij dat Twente; Janssen en brama naar ajax verkassen? Whahahahaa, ajax heeft genoeg verdedigende spelers in de selectie. (enoh, anita, van der heijden)
Ride
 Ride - woensdag 25 mei 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:25 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Je tweede optie zou kunnen......
of zo...

-----------De zeeuw------------

Janssen-----------------Eriksen

Sulejmani---De jong---Boerrigter
Eeeh... geef mij maar Ebicilio.. die heeft meer dan Boerrigter.

Weet ook echt niet waar Boerrigter voor gehaald is.
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:26 schreef Ride het volgende:

[..]

Heeft het in 2 jaar bij ajax niet gebracht. Is lang niet zo dominant en belangrijk geweest als bij AZ al was dat ook een L.v.Gaal team.
En als hij de laatste wedstrijd na 70 minuten op is is hij niet rijp voor topvoetbal.

Ik snap je punt......Hij is niet de Demy de Zeew van 2 jaar geleden bij Az.
Maar 8 miljoen krijg je er never voor. Ajax betaalde in 2009, 7,5 miljoen voor hem.
Dat is hij nu nooit meer waard
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 25 mei 2011 - 09:30   quote  deeplink  
Hoop dat ie weggaat. Had een uitstekende 1e seizoenshelft, maar z'n anderhalf jaar daarna waren werkelijk verschrikkelijk (met nadruk op het laatste jaar).
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:29 schreef Ride het volgende:

[..]

Ja, dat komt omdat je boerrigter minder heb zien spelen als Ebecilio.
Maar dat word een mooie concurrentie strijd tussen die 2.
Hij is eigenlijk gehaald om alle posities dubbel te bezetten.........Dus voor de Breedte van de selectie
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:30 schreef Yordee1 het volgende:
Hoop dat ie weggaat. Had een uitstekende 1e seizoenshelft, maar z'n anderhalf jaar daarna waren werkelijk verschrikkelijk (met nadruk op het laatste jaar).
Eerste seizoenshelft liet hij ook niet de Demy de Zeeuw zien, die hij was in zijn tijd bij Az
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 25 mei 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:31 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Eerste seizoenshelft liet hij ook niet de Demy de Zeeuw zien, die hij was in zijn tijd bij Az
Toen scoorde die nog een paar keer, en kan me herinneren dat 'veel' mensen Demy toen belangrijker voor Ajax vonden dan Suarez.
Benno
 Benno - woensdag 25 mei 2011 - 09:32   quote  deeplink  
Pff wat schrijven jullie iemand snel af zeg!!!
paulinho8
 paulinho8 - woensdag 25 mei 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:24 schreef Benno het volgende:
Maarwaar baseer jij dan op dat demy het net niet redt?
omdat er zoveel goeie voetballers/middenvelders zijn. Je hebt nu rits,serrero,janssen,eriksen,de jong(als er spits komt),anita,enoh,de zeeuw,lodeiro enz.

dan heb je echt niet te minste. ik vond enoh echt een stofzuiger als verdedigend middenvelder. zoals die eerst verdedigde. zo heb ik de zeeuw niet gezien. en daarom zeg ik ook dat demy niet de VM moet zijn omdat hij daar echt minder is dan een anita of enoh. ook al voetbalt enoh nu niet goed. toch kan demy daar niet. en ik zou dus zeggen. laat de zeeuw buitenlands avontuurtje hebben. hij kan best naar een topper in duitsland of spanje een subtopper. soms moet je afscheid nemen van spelers
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:32 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Toen scoorde die nog een paar keer, en kan me herinneren dat 'veel' mensen Demy toen belangrijker voor Ajax vonden dan Suarez.
Ja, dat kan ik mij ook wel herinneren.
Maar hij was ook niet slecht, maar bij Az was hij een dragende kracht in het elftal.
Dat is hij nu niet meer.......wel jammer, hij is zelfs een 20-voudige international
paulinho8
 paulinho8 - woensdag 25 mei 2011 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:26 schreef Ride het volgende:

[..]

dat bedoelde ik ook te zeggen dat demy geen leider is. hij is te soft vind ik. ook op veld is niet zo aggresief als soms nodig is.
JOOD
 JOOD - woensdag 25 mei 2011 - 09:36   quote  deeplink  
quote:

[..]

Volgens mij klopt het niet wat je zegt.. De boer speelt ook niet met een 10.
Het gaat erom dat er 2 spelers in balbezit op 10 gaan spelen, want dan heb je meer beweeglijkheid en creativiteit.
Of het nou janssen en de zeeuw zijn of eriksen en janssen of de zeeuw en eriksen maakt dan niet uit.

Is dus volgens mij een grote plus. Daarbij zou janssen meer controlerend gaan worden..
paulinho8
 paulinho8 - woensdag 25 mei 2011 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:29 schreef Ride het volgende:

[..]

ik denk dat boerrighter beter is dan ebecilio. maar boerrigter lijkt niet zo goed omdat die bij rkc voetbalde. maar bij grotere/betere teams word je beter en het is gewoon zo dat je ook beter voetbalt tegen grotere teams. kortom boerrigter heeft nog niet laten zien wat die kan
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:33 schreef paulinho8 het volgende:

[..]

omdat er zoveel goeie voetballers/middenvelders zijn. Je hebt nu rits,serrero,janssen,eriksen,de jong(als er spits komt),anita,enoh,de zeeuw,lodeiro enz.

dan heb je echt niet te minste. ik vond enoh echt een stofzuiger als verdedigend middenvelder. zoals die eerst verdedigde. zo heb ik de zeeuw niet gezien. en daarom zeg ik ook dat demy niet de VM moet zijn omdat hij daar echt minder is dan een anita of enoh. ook al voetbalt enoh nu niet goed. toch kan demy daar niet. en ik zou dus zeggen. laat de zeeuw buitenlands avontuurtje hebben. hij kan best naar een topper in duitsland of spanje een subtopper. soms moet je afscheid nemen van spelers
Een topper in Duitsland is; Bayern Munchen, Schalke 04, Werder Bremen, Hsv.
Een subtopper in Spanje is; Atletico madrid, Valencia, Villareal.
En bij geen van die clubs, zie ik de zeeuw goed meedraaien...Sorry Paul.
Persoonlijk denk ik dat het niveau van Ajax, lager ligt dan een topclub in Duitsland(weet ik cker) En ook lager dan een subtopper in Spanje.......
C. Eriksen
 C. Eriksen - woensdag 25 mei 2011 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 09:36 schreef JOOD het volgende:

[..]

Volgens mij klopt het niet wat je zegt.. De boer speelt ook niet met een 10.
Het gaat erom dat er 2 spelers in balbezit op 10 gaan spelen, want dan heb je meer beweeglijkheid en creativiteit.
Of het nou janssen en de zeeuw zijn of eriksen en janssen of de zeeuw en eriksen maakt dan niet uit.

Is dus volgens mij een grote plus. Daarbij zou janssen meer controlerend gaan worden..
+1

De boer wilt geen 10 hebben, ik denk dat hij zo wil spelen:

-----------De zeeuw(anita)-----------

Janssen-----------------------Eriksen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verlaat Demy de Zeeuw ajax?

0.0101518