|
|
paulinho8
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 09:36 schreef JOOD het volgende:[..] Volgens mij klopt het niet wat je zegt.. De boer speelt ook niet met een 10. Het gaat erom dat er 2 spelers in balbezit op 10 gaan spelen, want dan heb je meer beweeglijkheid en creativiteit. Of het nou janssen en de zeeuw zijn of eriksen en janssen of de zeeuw en eriksen maakt dan niet uit. Is dus volgens mij een grote plus. Daarbij zou janssen meer controlerend gaan worden.. janssen is niet controlerend die is aanvallend ingesteld zoals eerder al gezegd.
jansen-eriksen demy moet het zijn en ik vind demy geen VM dus. denk dat wel degelijk uitmaakt wie waar staat. en met wie je speelt want een enoh bijvoorbeeld kan niet op AM(voor CM wat de zeeuw in dit geval is). het gaat erom dat je wel mensen op hun plek neerzet waar ze sterk zijn en dat je toch je systeem hebt. en ik vind alle 3 aanvallend ingesteld en magertjes in de verdedigende taak |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 09:37 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Een topper in Duitsland is; Bayern Munchen, Schalke 04, Werder Bremen, Hsv. Een subtopper in Spanje is; Atletico madrid, Valencia, Villareal. En bij geen van die clubs, zie ik de zeeuw goed meedraaien...Sorry Paul. Persoonlijk denk ik dat het niveau van Ajax, lager ligt dan een topclub in Duitsland(weet ik cker) En ook lager dan een subtopper in Spanje....... ik denk dat de zeeuw wel mee komt met schalke hoor of een hsv. Zoals ze nu voetballen is die dat waardig. subtopper ben ik wel eens die zijn te goed voor hem. |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
Een 10 is een schaduwspits he. AM is geen schaduwspits ;) naar mijn zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door paulinho8 -- |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote: Dan zeg je net over De Zeeuw dat ie wordt afgeschreven na een matig seizoen. En dan moet iemand die een fantastisch seizoen bij Twente gedraaid "het eerst maar even laten zien".. Beetje met twee maten meten?! |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
Ik hoop gewoon dat hij blijft, we hebben nu een mooie brede selectie met de Zeeuw erbij + het is gewoon een goede voetballer voor Ajax. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Mijn god iedereen heeft het over de Zeeuw dat hij de laatste tijd slecht was maar wat belangrijker is dat hij het niveau heeft en dat heeft hij hij kwam ook nu weer terug op zijn oude niveau en dan is hij een klasse beter als de Jong en Anita dus blijven Demy anders maak ik me zorgen over ons middenveld volgend seizoenje moet er niet aan denken om met de jong op het middenveld te voetballen de traagste voetballer van Ajax. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 09:39 schreef C. Eriksen het volgende:[..] +1 De boer wilt geen 10 hebben, ik denk dat hij zo wil spelen: -----------De zeeuw(anita)----------- Janssen-----------------------Eriksen Juist! Maar ik denk niet dat je ze vast moet pinnen op het middenveld in balbezit.. Bij balverlies wel |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 10:28 schreef JOOD het volgende:[..] Juist! Maar ik denk niet dat je ze vast moet pinnen op het middenveld in balbezit.. Bij balverlies wel Precies, en dat is nu precies waar F de Boer naar toe wilt. Een roulerend middenveld. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 10:32 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Precies, en dat is nu precies waar F de Boer naar toe wilt. Een roulerend middenveld. Ja, en met janssen, eriksen en de zeeuw op het middenveld. Zou dat makkelijk moeten kunnen, dus laat ze het maar eens laten zien. :D |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
mijn voorkeur blijft op anita staan ipv de zeeuw |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Mij maakt het niet veel uit! Ik ga er wel van uit dat F. de Boer voor de Demy de Zeeuw gaat. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 11:08 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Mij maakt het niet veel uit! Ik ga er wel van uit dat F. de Boer voor de Demy de Zeeuw gaat. Anita zou wel eens buiten de boot kunnen gaan vallen. Mocht Demy blijven.
Wat ik persoonlijk jammer vind, want ik vind dat Anita het uitstekend gedaan heeft als VM. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 11:13 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Anita zou wel eens buiten de boot kunnen gaan vallen. Mocht Demy blijven. Wat ik persoonlijk jammer vind, want ik vind dat Anita het uitstekend gedaan heeft als VM. Ik vind het net een ''kippetje'' als je hem zie rennen. Met zun reet achteruit!!!! Whaaahahaha |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 11:27 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ik vind het net een ''kippetje'' als je hem zie rennen. Met zun reet achteruit!!!! Whaaahahaha ;) zeiden ze ook over Seedorf.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 11:27 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ik vind het net een ''kippetje'' als je hem zie rennen. Met zun reet achteruit!!!! Whaaahahaha Hehe, hij neemt "lopen met borst vooruit" inderdaad iet te letterlijk.
Al neemt dat niet weg dat hij het de laatste paar wedstrijden uitstekend heeft gedaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
KOm trouwens eerste eens met een bron, voordat men weer zo'n gerucht serieus neemt, volgens mij staat ik ook duidelijk in de regels om een topic te openen, |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 11:27 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ik vind het net een ''kippetje'' als je hem zie rennen. Met zun reet achteruit!!!! Whaaahahaha gaan we ook tegenwoordig zeiken over hoe iemand loopt -.- . shit man als we ook daarop gaan oordelen |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 11:33 schreef paulinho8 het volgende:[..] gaan we ook tegenwoordig zeiken over hoe iemand loopt -.- . shit man als we ook daarop gaan oordelen Jonguh, dat is niet negatief. Hij loopt gewoon grappig....that's it. We zeiken sowiezo niet! |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 11:34 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Jonguh, dat is niet negatief. Hij loopt gewoon grappig....that's it. We zeiken sowiezo niet! leek er wel op maaarja zal wel |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Zeikstraal.........:P |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
welke club is het niveau dat demy verdiend in het buitenland? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Is geen bron.. is nieuwssite.
Ajax.nl is de enige bron waarbij het geloofwaardig zal zijn. |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 11:41 schreef Ride het volgende:[..] Is geen bron.. is nieuwssite. Ajax.nl is de enige bron waarbij het geloofwaardig zal zijn. true true |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Jij met je meepraten..... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ik hoop het niet,ook op ze twitter zitten de fans te smeken of hij a.u.b wil blijven. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 11:46 schreef verbrande harry het volgende:ik hoop het niet,ook op ze twitter zitten de fans te smeken of hij a.u.b wil blijven. Ja ik snap het wel. Twitter is Sucks....... |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Het zou toch niet al te best zijn als ons Ajax straks 3 Nederlands internationals gaat verkopen. Van het groepje de Zeeuw, vd Wiel, Steek en Vertonghen is het toch onmogelijk dat ze alle 4 vertrekken. Wie blijft er dan? |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 12:22 schreef Gruber het volgende:Het zou toch niet al te best zijn als ons Ajax straks 3 Nederlands internationals gaat verkopen. Van het groepje de Zeeuw, vd Wiel, Steek en Vertonghen is het toch onmogelijk dat ze alle 4 vertrekken. Wie blijft er dan? Van der wiel blijft, stekelenburg blijft, de zeeuw blijft en vertonghen waarschijnlijk ook. Het enigste wat we horen zijn geruchten, en daar heb je niks aan! |
|
|
|
|
Ruud
|
|
|
zou het toch jammer vinden als de zeeuw vertrekt, goeie speler en een van de meest ervaren jongens in het team maarja mocht hij vetrekken gewoon een type busquets halen een voetballende breker |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 09:29 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ik snap je punt......Hij is niet de Demy de Zeew van 2 jaar geleden bij Az. Maar 8 miljoen krijg je er never voor. Ajax betaalde in 2009, 7,5 miljoen voor hem. Dat is hij nu nooit meer waard Ajax heeft nooit het bedrag openbaar gemaakt. Was eerder rond de 5 miljoen. Bedragen boven de 6,5 miljoen moet Ajax ivm beursnotering openbaar maken.
Maargoed voor 10 miljoen mag hij weg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 12:26 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Van der wiel blijft, stekelenburg blijft, de zeeuw blijft en vertonghen waarschijnlijk ook. Het enigste wat we horen zijn geruchten, en daar heb je niks aan! En als nou straks blijkt dat Vertonghen naar City gaat, vd Wiel naar United, de Zeeuw naar Spartak en Steek naar Tottenham... Ben blij dat jij de transferwindow met zoveel vertrouwen tegemoet ziet, maar ik houd mijn hart vast. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote: Is maar kleinigheidje, maar
Ajax voldeed aan de vraagprijs van AZ en aangezien beide clubs niets bekend maakten over de transfersom, zou dat betekenen dat de transferprijs niet boven de 6.5 miljoen (10% van het budget) zou liggen. Anders zou Ajax als beursgenoteerd bedrijf verplicht zijn geweest te melden hoeveel hij had gekost. Was dus 6 miljoen.
Oa wiki en http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/19605_AD%3A%20De%20Zeeuw%20kostte%20minder%20dan%206,5%20miljoen.php
Iig you get the point
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 12:50 schreef thomASS het volgende:[..] Is maar kleinigheidje, maar Ajax voldeed aan de vraagprijs van AZ en aangezien beide clubs niets bekend maakten over de transfersom, zou dat betekenen dat de transferprijs niet boven de 6.5 miljoen (10% van het budget) zou liggen. Anders zou Ajax als beursgenoteerd bedrijf verplicht zijn geweest te melden hoeveel hij had gekost Bron? link? |
|
|
|
|
Vince75
|
|
|
Demy heeft net op twitter gezegt dat hij bij Ajax blijft |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Ik hoop ook zeker dat hij blijft. Met een middenveld De Zeeuw--Eriksen--Janssen heb je een geweldig middenveld. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
De Zeeuw: 'Zover als sensatiekrant van Nederland het brengt is het niet' Woensdag, 25 mei 2011 om 18:01 Demy de Zeeuw erkent dat Spartak Moskou belangstelling in hem heeft, maar van een transfer is voorlopig geen sprake. "Zover als de sensatiekrant van Nederland het brengt is het totaal niet", schrijft de middenvelder van Ajax op Twitter. Door de zomerse komst van Theo Janssen naar Amsterdam komt de basisplaats van De Zeeuw in het geding.
Spartak Moskou zou snel werk willen maken van de komst van de international, zo meldde De Telegraaf vanochtend. Het bericht over een vertrek van De Zeeuw was tegen het zere been van een groot aantal Ajax-fans. Op het Twitter-account van de middenvelder stromen de smeekbedes binnen. 'Demy moet blijven!' "Al jullie reacties zijn mooi om te lezen", twitterde de oud-speler van AZ en Go Ahead Eagles en international van Oranje. "Niet een club en ook niet een zaakwaarnemer, maar de speler zelf bepaalt altijd nog waar hij heen gaat." In 2009, bij zijn komst naar Ajax, gaf de morgen 28-jarige De Zeeuw aan ooit een mooie buitenlandse transfer te
Bron: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=138359 Twitter: http://twitter.com/#!/demydezeeuw
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door PETER111 -- |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Onbegrijpelijk als Ajax hem laat gaan. Lindgren weg, de Zeeuw weg. Dan hebben we alleen Anita en Enoh als backups. Nou vind ik Anita een nuttige speler maar als Enoh zo blijft spelen als dit seizoen dan wordt het niks. Jansen is voor de linkerkant. de Zeeuw voor de rechterkant. Waarom kunnen zij niet samen spelen. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 18:38 schreef Ajax_fan het volgende:Onbegrijpelijk als Ajax hem laat gaan. Lindgren weg, de Zeeuw weg. Dan hebben we alleen Anita en Enoh als backups. Nou vind ik Anita een nuttige speler maar als Enoh zo blijft spelen als dit seizoen dan wordt het niks. Jansen is voor de linkerkant. de Zeeuw voor de rechterkant. Waarom kunnen zij niet samen spelen. Vergeet De Jong niet. En Misschien Rits, als hij er al klaar voor is. En natuurlijk Van der Heijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door PETER111 -- |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 09:29 schreef Ride het volgende:[..] Eeeh... geef mij maar Ebicilio.. die heeft meer dan Boerrigter. Weet ook echt niet waar Boerrigter voor gehaald is. Wat heeft Ebecilio meer dan Boerrigter dan??? Het enige wat ie meer heeft is dat irritante egoisme van hem. Verder komt ie maar 1 keer per wedstrijd zn man voorbij door een goede actie. Heeft totaal geen inzicht. Ziet niet wanneer hij die steekpass moet geven en als de back opkomt dan draait ie daar met zn rug naartoe en ziet ie het gewoon niet eens. Amper voorzetten, Baggere schoten die er een paar keer doordat ze van richting werden veranderd ingegaan zijn. Sorry hoor maar Boerrigter is 10 keer beter dan Ebecilio. Ziet zn medespelers staan en geeft tenminste voldoende voorzetten. Heeft een goed schot en scoort meer doelpunten. En misschien nog het belangrijkste........hij heeft niet die "ik vind mezelf geweldig " air over zich heen die Ebecilio wel heeft. Met Ebecilio win je de oorlog niet. |
|
|
|
|
Outlawhooligan-AFCA
|
|
|
6 miljoen voor Demy is genoeg om roorda naar ons te halen. ik zeg doen! |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 21:23 schreef Outlawhooligan-AFCA het volgende:6 miljoen voor Demy is genoeg om roorda naar ons te halen. ik zeg doen! wat moeten we met roorda? steek - vermeer - verhoeven - padt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 18:45 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Wat heeft Ebecilio meer dan Boerrigter dan??? Het enige wat ie meer heeft is dat irritante egoisme van hem. Verder komt ie maar 1 keer per wedstrijd zn man voorbij door een goede actie. Heeft totaal geen inzicht. Ziet niet wanneer hij die steekpass moet geven en als de back opkomt dan draait ie daar met zn rug naartoe en ziet ie het gewoon niet eens. Amper voorzetten, Baggere schoten die er een paar keer doordat ze van richting werden veranderd ingegaan zijn. Sorry hoor maar Boerrigter is 10 keer beter dan Ebecilio. Ziet zn medespelers staan en geeft tenminste voldoende voorzetten. Heeft een goed schot en scoort meer doelpunten. En misschien nog het belangrijkste........hij heeft niet die "ik vind mezelf geweldig " air over zich heen die Ebecilio wel heeft. Met Ebecilio win je de oorlog niet. Ik dacht dat kampioen worden oorlog was, en die hebben we toch gewonnen. |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Ik ben bang dat je het verkeerd begrijpt, door dit rijtje keepers op te noemen. De middenvelder Geert-Arend Roorda van Heerenveen (gehuurd door Excelsior) wordt bedoelt. Is verder wel een nuttige voetballer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door dutchajaxmen -- |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 09:59 schreef BRW het volgende:[..] Dan zeg je net over De Zeeuw dat ie wordt afgeschreven na een matig seizoen. En dan moet iemand die een fantastisch seizoen bij Twente gedraaid "het eerst maar even laten zien".. Beetje met twee maten meten?! Nee dan lees je niet goed. Janssen moet voor mij zijn klasse bij ajax bewijzen. Daar speelde hij toch niet afgelopen seizoen? |
|
|
|
|
Mark111
|
|
|
Ik zie liefst De jong-------eriksen Jansen |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 22:27 schreef dutchajaxmen het volgende:[..] Ik ben bang dat je het verkeerd begrijpt, door dit rijtje keepers op te noemen. De middenvelder Geert-Arend Roorda van Heerenveen (gehuurd door Excelsior) wordt bedoelt. Is verder wel een nuttige voetballer. ik dacht dat je doelde op bas roorda haha.. my bad! maar dan nog zie ik liever demy dan die middenvelder van heereveen. Demy weet nu al precies wat de boer voor spel wil spelen en zeker de laatste 2 wedstrijden kwam hij goed tot zijn recht. Dat er een club interesse heeft wil niet zeggen dat ie weggaat he ;) |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Huh? dus de jong en eriksen verdedigend? Whahaha Allebei aanvallend....dus wee niet wat je wil!
Zo moet het!
------------De zeeuw-------------
Janssen------------------Eriksen |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 18:45 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Wat heeft Ebecilio meer dan Boerrigter dan??? Het enige wat ie meer heeft is dat irritante egoisme van hem. Verder komt ie maar 1 keer per wedstrijd zn man voorbij door een goede actie. Heeft totaal geen inzicht. Ziet niet wanneer hij die steekpass moet geven en als de back opkomt dan draait ie daar met zn rug naartoe en ziet ie het gewoon niet eens. Amper voorzetten, Baggere schoten die er een paar keer doordat ze van richting werden veranderd ingegaan zijn. Sorry hoor maar Boerrigter is 10 keer beter dan Ebecilio. Ziet zn medespelers staan en geeft tenminste voldoende voorzetten. Heeft een goed schot en scoort meer doelpunten. En misschien nog het belangrijkste........hij heeft niet die "ik vind mezelf geweldig " air over zich heen die Ebecilio wel heeft. Met Ebecilio win je de oorlog niet. hoe oud is ebicilio? Hoelang speelt hij bij het eerste? half jaartje? moet hij er dan al meteen 30 inschieten of mag nieuw jong talent eventjes wennen? het is niet meer dan normaal dat als je op hoog nivo instroomt je een terugval krijgt na een tijdje. Ebecilio is een speler met potentie, al vindt ik ozbilic beter. Boerigter is niet 10x beter, dat is wat overdreven. We zullen zien wie de afvalrace wint... |
|
|
|