|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 23:00 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Huh? dus de jong en eriksen verdedigend? Whahaha Allebei aanvallend....dus wee niet wat je wil! Zo moet het! ------------De zeeuw------------- Janssen------------------Eriksen Draai de zeeuw en janssen eventjes om. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Demy is gewoon een prima middenvelder. Hij heeft voldoende niveau om als wisselspeler bij Oranje te zitten, en dan kan je er echt wel iets van. Begin dit jaar veel last gehad van naweeën van het WK, maar Demy heeft zich in de 2e seizoenshelft gewoon heel goed herpakt en zich helemaal terug in de ploeg gespeeld.
Demy op zijn eigen niveau is zonder meer een meerwaarde voor Ajax. Ook een prima jongen om erbij te hebben, zeurt niet, werkt hard, gewoon degelijk. Hij is ook altijd eerlijk geweest in zijn ambitie om ergens in Europa het nog eens te willen proberen, ook al vanwege de centjes. En die kans komt nu misschien wel. Dat snap ik dan ook echt wel.
Daarnaast heeft Ajax natuurlijk best wel een aantal prima middenvelder rondlopen. Janssen is net binnen, maar Ajax heeft naast Anita, de Jong en Enoh die eigenlijk altijd wel bij de wedstrijd selectie zitten ook nog Jan-Arie van der Heijden die terug komt van de verhuur. Ik zie dus zeker geen noodzaak voor versterkingen op het middenveld, zeker met Janssen die al binnen is. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
de zeeuw mag blijven hoor! de bekerfinale en de kampioenswedsrrijd speelde hij weer meer dan redelijk! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Neej, juist niet. Janssen is niet verdedigend...... De zeeuw heeft bij Az en ook bij ajax, zelfs het nederlands elftal. Verdedigend gespeeld.....En Janssen niet. Ik vind janssen meer een aanvallende middenvelder dan een verdedigende....... |
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
Is echt geen ramp als hij vertrekt...
En zeker als ze er 6 miljoen voor vangen:) |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Ajax en Spartak Moskou hebben woensdag een goed gesprek gevoerd over een mogelijke transfer van Demy de Zeeuw, zo melden Russische media.
Spartak Moskou meldde zich afgelopen weekend bij Ajax om een transfer van de middenvelder te bespreken. Gisteren zat algemeen directeur Rik van den Boog in Amsterdam om de tafel met directeur voetbalzaken Dimitri Popov van Spartak Moskou. Naar verluidt zou het gesprek een prima verloop hebben gehad en wordt er binnenkort verder gepraat tussen de twee clubs.
Rik van den Boog benadrukte dat een transfer van De Zeeuw bespreekbaar is indien het juiste bedrag op tafel komt. Door de komst van Theo Janssen is het maar de vraag of de international veel wedstrijden zal spelen volgend seizoen. Spartak Moskou zou volgens diverse media een bedrag van ruim vijf miljoen euro willen betalen voor de middenvelder. Het is niet bekend hoeveel Ajax wil vangen voor zijn speler.
De Zeeuw ontkende desondanks dat een Russisch avontuur al aanstaande is. Niet een club en ook niet een zaakwaarnemer, maar de speler zelf bepaalt altijd nog waar hij heen gaat, zo liet hij woensdag weten.
Link: http://ajax1.nl/archief/goed-gesprek-transfer-de-zeeuw/ |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik vrees echt dat hij weggaat, toch hoop ik dat hij nog 1 jaartje blijft. Ajax is echt serieus aan het praten met Spartak en dat gaat niet over koetjes en kalfjes of over wodka |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 12:02 schreef Ajax we love you het volgende:Ik vrees echt dat hij weggaat, toch hoop ik dat hij nog 1 jaartje blijft. Ajax is echt serieus aan het praten met Spartak en dat gaat niet over koetjes en kalfjes of over wodka Ik begin het ook te vrezen.....:-( Kzou hem graag nog 1 seizoen in de arena zien spelen. Maar denk je dat ajax, nog een vervanger voor hem gaat halen? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 12:21 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ik begin het ook te vrezen.....:-( Kzou hem graag nog 1 seizoen in de arena zien spelen. Maar denk je dat ajax, nog een vervanger voor hem gaat halen? Nee, ze hebben Siem de Jong, Anita, Enoh, Rits (dan wel voor de jeugd maar toch) Sereno (kan ook in de spits) v/d Heijden en dan natuurlijk Janssen. Ik denk dat de boer ook wel een beetje klaar is met de Zeeuw, omdat hij niet bracht wat hij had moeten brengen dit seizoen. Lindgren mag transfervrij weg, dus die zal ook nog wel weggaan. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 13:20 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Nee, ze hebben Siem de Jong, Anita, Enoh, Rits (dan wel voor de jeugd maar toch) Sereno (kan ook in de spits) v/d Heijden en dan natuurlijk Janssen. Ik denk dat de boer ook wel een beetje klaar is met de Zeeuw, omdat hij niet bracht wat hij had moeten brengen dit seizoen. Lindgren mag transfervrij weg, dus die zal ook nog wel weggaan. Persoonlijk ben ik een fan van Jan arie van der heijden. Ik denk dat hij meer kan brengen dan Anita en Enoh in deze vorm. Dat kan natuurlijk alleen als frank de boer hem ook de kans en de gelegenheden geeft.....Maar dat zie ik wel goed komen! Het middenveld, is denk ik op zijn best als het zo is:
--------------Van der Heijden--------------
----Janssen---------------------Eriksen---- |
|
|
|
|
de verloser
|
|
|
ja de Zeeuw mag weg van mij.Toornstra meer dan goeden vervanger voor de De Zeeuw!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 mei 2011 door de verloser -- |
|
|
|