|
|
sportdwaas
|
|
|
(1) de trainer? Wijnaldum, Biseswar, Fer en Leerdam zijn echte Verbeek mannen. Biseswar na Excelsior - Feyenoord: "de methode Been slaat niet bij iedereen aan"; of (2) ze zien zelf geen perspectief met hun teamgenoten;of (3) de salarissen worden te laat betaald;of (4) ze zijn de ongewenste intimiteiten van Bas van Noortwijk zat;of (5) ze denken dat ze bij een andere club beter tot hun recht komen;of (6) ze zijn teleurgesteld dat Bruins weggaat;of (7) ze nog steeds balen van het vertrek van Babovic;of (8) ze vinden Patrick Lodewijks een patser;of (9) ze zijn uitgekeken op het gezeik van het legioen;of (10)ze willen niet geassocieerd worden met Pim Blokband;of (11) Beenhakker heeft informeel als iets voor ze geregeld in het land of ver daar buiten;of
een combinatie van bovengenoemde punten.
Wat denken jullie?
Ik zeg van Gastel promoveren tot hoofdtrainer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik denk 12:
ze zijn jouw stukjes zat. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik denk idd ook 12, ze zijn het meer dan zat dat er van die flauwe columns over ze geschreven worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: kijk daar hebben we wat aan.. |
|
|
|
|
pascal
|
|
|
wie wil een zinkend schip nou niet verlaten?? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Meer dan aan die eerste elf opties.... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Waar heb jij het nou weer over man??!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ah! Wat leuk, iemand die gefrustreerd is zeker, die verdwaald is zeker. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: De ratten schijnen altijd als eerste te gaan. Gezien jouw opmerking kunnen we jou in die categorie plaatsen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 17:19 schreef Els het volgende:[..] De ratten schijnen altijd als eerste te gaan. Gezien jouw opmerking kunnen we jou in die categorie plaatsen? Kan niet missen. 3-0 voor Els. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Nr.13 ze weten niet beter Nr. 14 ze zijn niet opgegroeid met:
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Oude tijden herleven Jumper! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op woensdag 25 mei 2011 - 17:19 schreef Els het volgende:[..] De ratten schijnen altijd als eerste te gaan. Gezien jouw opmerking kunnen we jou in die categorie plaatsen? game, set en match voor els |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: +1
(15) geld (16) geld (17) geld (18) geld (19) geld (20) geld |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Waarom maken we ons zo druk om die gasten die niet bijtekenen? Ik zou alleen Vlaar hier nog wel graag willen zien, de rest interesseert het me geen reet. Dan tel ik de Vrij niet mee want die heeft al een principe akkoord. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
21. Omdat de dienstplicht weer ingevoerd moet worden zodat ze weer wat plichtsbesef, discipline en trouw bijgeleerd krijgen!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die