BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn dit opties om geld te verkrijgen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - woensdag 25 mei 2011 - 20:06   quote  deeplink  
Ik zie om ons heen dat clubs een 2e shirtsponsor aantrekken,en zelfs gemeentes (PSV) geld geven in de vorm van het kopen van terreinen of het stadion.
Het bovenste punt heb ik nooit over horen praten waarom niet ?
Het verkopen van het stadion heb ik ook nog nooit wat over gehoord hoe komt dat:
Is het niets waard ?
Is het terrein al van de gemeente ?
Of doen we dan die junks uit spangen te kort ?
Is hier wel eens over gesproken,nu zal het wel geen optie meer zijn door het foutje van die LL.
dit zijn indien het zou kunnen toch goede opties om snel geld te verkrijgen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 mei 2011 - 20:09   quote  deeplink  
De Kuip word gehuurd van de gemeente!
Zover ik weet, altijd al.
Is de bedoeling dat dat met een nieuw stadion anders is maar die kans word ook steeds kleiner!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door Feyenoord till i die --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 25 mei 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 20:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
De Kuip word gehuurd van de gemeente!
Zover ik weet, altijd al.
Is de bedoeling dat dat met een nieuw stadion anders is maar die kans word ook steeds kleiner!
weet je zeker dat de kuip gehuurd wordt ?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 25 mei 2011 - 20:13   quote  deeplink  
100%
Els
 Els - woensdag 25 mei 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 20:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
De Kuip word gehuurd van de gemeente!
Zover ik weet, altijd al.
Is de bedoeling dat dat met een nieuw stadion anders is maar die kans word ook steeds kleiner!
Hoe kan het dan dat er aandelen zijn?
Royaal
 Royaal - woensdag 25 mei 2011 - 20:33   quote  deeplink  
De Kuip is een eigen bedrijf, geen eigendom van Feyenoord Rotterdam NV.
http://www.dekuip.nl/
piet de paler
 piet de paler - woensdag 25 mei 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Ik dacht dat de 3 feyenoord bv samen zouden gaan,waardoor de kuip als onderpand kan dienen
Royaal
 Royaal - woensdag 25 mei 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 20:38 schreef piet de paler het volgende:
Ik dacht dat de 3 feyenoord bv samen zouden gaan,waardoor de kuip als onderpand kan dienen
Volgens mij, met de nadruk op volgens, is dat voor de nieuwe Kuip wel een eis maar het huidige stadion staat los van de voetbalclubs. Feyenoord ziet er bv niks van terug als Piet Jan Hein komt optreden op woensdagavond.
Els
 Els - woensdag 25 mei 2011 - 20:51   quote  deeplink  
Volgens mij heeft Piet gelijk, de sportclub, de NV Stadion en de BVO Feyenoord moeten samen verder. Het zal nog niet geëffectueerd zijn, of de site is nog niet ge-update.
Royaal
 Royaal - woensdag 25 mei 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 20:51 schreef Els het volgende:
Volgens mij heeft Piet gelijk, de sportclub, de NV Stadion en de BVO Feyenoord moeten samen verder. Het zal nog niet geëffectueerd zijn, of de site is nog niet ge-update.
ik heb nergens gelezen dat dit al in gang is gezet..
wel voor in de toekomst
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 mei 2011 - 21:06   quote  deeplink  
De prof- en amateurtak van Feyenoord en Stadion Feijenoord worden naar verwachting binnen afzienbare tijd samengevoegd. Maandag spreken de leden van Sportclub Feyenoord zich hierover uit.

Bij een akkoord is de eenwording van Feyenoord zo goed als rond. "Dan is het nog slechts een kwestie van papieren in orde maken", aldus manager algemene zaken Peggy Calicher van SC Feyenoord aan NUsport.

Feyenoord Rotterdam NV en Stadion Feijenoord NV zijn al akkoord met de samenvoeging met de Sportclub. Voor de gemeente Rotterdam is eenwording een voorwaarde voor steun bij de bouw van een nieuw stadion.

Het nieuwe onderkomen wordt als noodzakelijk gezien, omdat Feyenoord in de huidige Kuip zijn financiële grenzen heeft bereikt. Met een nieuw stadion (met een capaciteit van minstens 66.000 toeschouwers) hoopt de geplaagde club de begroting te kunnen verdubbelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 mei 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Dit is nieuws van maanden terug,november vorig jaar ofzo?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 mei 2011 - 21:09   quote  deeplink  
Yup, stond toen ook een heel stuk in de hand in hand, wat t precies inhield.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 mei 2011 - 21:12   quote  deeplink  
ik zou het niet weten in iedergeval???
Misschien gebeurd er ook wel iets heel groots achter de schermen??
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 mei 2011 - 21:14   quote  deeplink  
Ik zal t wel ff googlen lui
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 mei 2011 - 21:15   quote  deeplink  
De eenwording van Feyenoord is vandaag (dinsdag 21 december) officieel bekrachtigd met de ondertekening van de eenwordingsdocumenten door vertegenwoordigers van Sportclub Feyenoord, Stadion Feijenoord en Feyenoord Rotterdam.

In het Feyenoord museum in de Rotterdamse Kuip tekenden namens de betaald voetbal organisatie Dick van Well, de voorzitter van de Raad van Commissarissen, RvC-lid Jos van der Vegt en de directeuren Eric Gudde, Onno Jacobs en Mark Koevermans de overeenkomsten. Namens NV Stadion Feijenoord zetten President-commissaris Carlo de Swart, commissaris Hans Blankert en directeur Jan van Merwijk hun handtekening. Voorzitter Aad van der Laan, penningmeester Peter Bak en secretaris Cees Ultee bekrachtigden namens Sportclub Feyenoord de eenwording, die een einde maakt aan dertig jaar scheiding.

v.l.n.r Cees Ultee, Dick van Well, Carlo de Swart en Aad van der Laan tijdens de ondertekening van de eenwordingsdocumenten. (Foto: Feyenoord Media/John de Pater)

De gesprekken over de eenwording namen enige jaren in beslag, door de complexiteit van de materie, maar nu is dan formeel sprake van één Feyenoord-familie. De drie familieleden (BVO, de amateurclub en het Stadion) blijven financieel en juridisch onafhankelijk. Onderwerpen die het belang van meerdere familieleden aangaan, zullen worden besproken en gestuurd vanuit de nieuwe centrale stichting. In deze stichting, met de toepasselijke naam Stichting Feyenoord, zullen alle drie de familieleden twee afgevaardigden hebben. Het stichtingsbestuur bestaat uit: Dick van Well, Jos van der Vegt, Carlo de Swart, Hans Blankert, Cees Ultee en Peter Bak.

Tevreden gezichten bij alle betrokkenen. Na meer dan 30 jaar scheiding is weer sprake van één Feyenoord-familie. (Foto: Feyenoord Media/John de Pater)

Het nieuwe stadion is een voorbeeld van zon belangrijk onderwerp. Het is voor alle betrokken partijen (gemeente, investeerders, etc.) belangrijk om hierover met één Feyenoord te kunnen praten. Herontwikkeling van het sportcomplex Varkenoord is een ander belangrijk onderwerp in dit kader. Bijkomende voordelen die betrokkenen verwachten te behalen liggen onder meer op het gebied van kostenbesparingen, omzetvergroting, synergie en imago.

Het voor Feyenoord belangrijkste element zit in de bescherming van het cultuur historisch erfgoed van de familie. Alle memorabilia, het logo, de clubkleuren, de plaats waar Feyenoord zal spelen, trainen en opleiden, zijn vanaf nu verankerd en beschermd door de Stichting Feyenoord. Daarnaast zal deze stichting op termijn het eigendom van de meerderheid van de aandelen in het stadion verwerven.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 25 mei 2011 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:
ik zou het niet weten in iedergeval???
Misschien gebeurd er ook wel iets heel groots achter de schermen??
Ik hoop het maar.
sevillana
 sevillana - woensdag 25 mei 2011 - 21:18   quote  deeplink  
't ziet er dus naar uit dat een 2e shirtsponsor één van de resterende middelen is
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 mei 2011 - 21:19   quote  deeplink  
Of de gemeente net zo gek krijgen als in Ehv.
sevillana
 sevillana - woensdag 25 mei 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 21:19 schreef Stylzz het volgende:
Of de gemeente net zo gek krijgen als in Ehv.
zal een moeilijk gangetje worden, vrees ik?
sevillana
 sevillana - woensdag 25 mei 2011 - 21:21   quote  deeplink  
desnoods een 3e shirtsponsor is misschien nog een optie, linkermouw en rechtermouw?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 mei 2011 door sevillana --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 21:19 schreef Stylzz het volgende:
Of de gemeente net zo gek krijgen als in Ehv.
Is pure competitie vervalsing ,de gemeent Ehv krijgt het bedrag terug in 40 jaar...
Welke zekerheden heeft de gemeente daarop als die 48 miljoen binnen 5 jaar over de brug is gegooid?
Dan kan je beter hopen op een nieuw stadion wat al gelijk in het bezit komt van de gemeente.Dat is wel zo eerlijk tegenover de bevolking lijkt mij..
Vooral in tijden dat de broekriem bij de burgers word aangetrokken omdat we zonodig geldverstreker van dat KUT europa moeten zijn!!
el-loco
 el-loco - woensdag 25 mei 2011 - 21:43   quote  deeplink  
De gemeente Rotterdam steekt geen euro in Feyenoord. Onder aanleiding van Abou die alleen het negatieve van Feyenoord en zijn supporters wil zien. Deze gemeenteraad wil alleen het nagatieve zien van Feyenoord en zijn supporters.
el-loco
 el-loco - woensdag 25 mei 2011 - 21:43   quote  deeplink  
De gemeente Rotterdam steekt geen euro in Feyenoord. Onder aanleiding van Abou die alleen het negatieve van Feyenoord en zijn supporters wil zien. Deze gemeenteraad wil alleen het nagatieve zien van Feyenoord en zijn supporters.
el-loco
 el-loco - woensdag 25 mei 2011 - 21:44   quote  deeplink  
De gemeente Rotterdam steekt geen euro in Feyenoord. Onder aanleiding van Abou die alleen het negatieve van Feyenoord en zijn supporters wil zien. Deze gemeenteraad wil alleen het nagatieve zien van Feyenoord en zijn supporters.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 mei 2011 - 21:47   quote  deeplink  
duidelijk :)
De Spot
 De Spot - woensdag 25 mei 2011 - 21:52   quote  deeplink  
Rotterdam heb feyenoord nog nooit wat gegeven...word tijd dat ze die nieuwe Kuip erdoordrukken..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 mei 2011 - 12:25   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd wat ze bij FC Eindhoven hiervan vinden.... Ik denk dat zij ook wel 48 miljoen hadden kunnen gebruiken. Rotterdam kampt met de moeilijkheid dat er 3 bvo's in de stad bestaan. Het is raar dat een gemeente financieel wanbeleid beloont.
Milo
 Milo - donderdag 26 mei 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 12:25 schreef hotjumper het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze bij FC Eindhoven hiervan vinden.... Ik denk dat zij ook wel 48 miljoen hadden kunnen gebruiken. Rotterdam kampt met de moeilijkheid dat er 3 bvo's in de stad bestaan. Het is raar dat een gemeente financieel wanbeleid beloont.
idd, je bent een bvo dus los je eigen problemen maar op!
Ik ga ook maar ff de gemeente bellen kijken of ze mijn bedrijf willen ondersteunen?
craven
 craven - donderdag 26 mei 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 13:37 schreef Milo het volgende:

[..]

idd, je bent een bvo dus los je eigen problemen maar op!
Ik ga ook maar ff de gemeente bellen kijken of ze mijn bedrijf willen ondersteunen?
nee dat is waar, echter heeft feyenoord ook een maatschapelijke functie en is tevens uithangbord
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 26 mei 2011 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 14:09 schreef craven het volgende:

[..]

nee dat is waar, echter heeft feyenoord ook een maatschapelijke functie en is tevens uithangbord
klopt, een bvo heeft buiten een zeer grote maatschappelijke waarde ook een economische waarde voor een stad. Tijdens wedstrijden zitten de cafe's vol, komen er veel mensen van buiten de stad die allemaal wat eten drinken, parkeren of het openbaar vervoer gebruiken. Zonder Feyenoord zou Rotterdam ettelijke miljoenen per jaar minder binnenhalen. Het zou alleen maar logisch zijn als de gemeente Feyenooord zou ondersteunen, maar ja met die rooie rakkers in de gemeenteraad zal dat nooit gebeuren.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 01 juli 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Dit is een manier om aan geld te komen, Elke wedstrijd van Feyenoord met Ono werd verkocht aan Japan




-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 juli 2011 door RedDevil1990 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 juli 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 juli 2011 - 20:45 schreef RedDevil1990 het volgende:
Dit is een manier om aan geld te komen, Elke wedstrijd van Feyenoord met Ono werd verkocht aan Japan

[ filmpje ]
[ filmpje ]
Ja die van Lee ook aan Korea.. Maarre.. dan liever niet..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 01 juli 2011 - 20:55   quote  deeplink  
Lee niet maar Ono wel.

Iemand die identiek is aan de manier van spelen van Ono zie ik toch HEEL graag komen
cc-tje
 cc-tje - zaterdag 02 juli 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 mei 2011 - 20:13 schreef piet de paler het volgende:

[..]

weet je zeker dat de kuip gehuurd wordt ?
Zover ik weet is het stadion een nv en niet van de gemeente.
Huren ze gewoon van het stadion geloof ik.
fer1971
 fer1971 - zaterdag 02 juli 2011 - 11:36   quote  deeplink  
jammer dat ono niet meer voor Feyenoord speelt
op dit filmpje zie je jammer genoeg ook nog die ras echte rotterdammer die keepertrainer bij 020 is geworden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn dit opties om geld te verkrijgen









0.0054240