|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik wil mijn excusses aanbieden aan alle personen die ik op een of andere manier gekwetst heb door mijn topics. Het is op een emotionele manier geplaatst omdat ik zag dat ons mooie forum naar de klote gaat. Ik heb al eerder geschreven dat voor de meeste het lol is,maar voor mij is het thuis komen en lullen met mijn maatjes. Elke nieuwkomer kan ook mijn maatje worden. Wat ik zou willen zien is dat jullie stoppen met die onzin topics. Ik heb jullie geschoffeerd met oprichting van een League,is ook inderdaad onzin,maar op dat moment voelde ik dat zo. Ik stel voor dat we met een schone lei beginnen en dat iedereen,jong en oud zich aan de regels gaat houden. Dus Topics openen met een bron en onderbouwen en die relevant zijn aan onze mooie club.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Wat een onzin topic!! Slotje!!!
;) just kidding |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij staat in mijn rechter rijtje ,maat,ik ben gvd bloed serieus en dan maak jij z'on opmerking,lamlul. ik bied over het hele forum mijn excusses aan en dan kom jij met zón kinderachtinge opmerking ik ga naar bed ,want dit gaat vrees ik weer uit de klauw gieren ach had ook niet anders verwacht,dit bedoel ik nou |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Mooi gesproken nenam, maar zou er wel wat aan toe willen voegen. Ondanks datik misschien nog niet echt een band heb zoals jij, is het voor mij ook mn stukje afleiding. Lig midden in een scheiding en heb een stressvolle baan, en met mijnzL iedereen die hier komt zn verhaal en zn redenen hebben. Maar er lopen hier wel een paar mensen die er alles aan doen om mensen zich ook onwelkom te laten voelen. Die een behoorlijk verheven bovenderest uitstraling hebben. En ik zal je eerlijk zeggen dat ik daar nu vrij gevoelig voor ben en helaas dus ook eel mn tent uit laat lokken. Een gevoel van wederzijds respect zou hier niet misstaan. En uiteindelijk is er iets dat ons allemaal bindt: de dapp're strijders met drie sterren op hun borst!! :) |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 01:02 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij staat in mijn rechter rijtje ,maat,ik ben gvd bloed serieus en dan maak jij z'on opmerking,lamlul. ik bied over het hele forum mijn excusses aan en dan kom jij met zón kinderachtinge opmerking ik ga naar bed ,want dit gaat vrees ik weer uit de klauw gieren ach had ook niet anders verwacht,dit bedoel ik nou Misschien iets te serieus... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik stop met mijn goede bedoelingen,ik kap ermee, zoeken jullie het lekker maar uit op dit forum,ik plaats mijn excusses en dan wordt je nog onderuit geschoffelt,bekijk het maar ben er helemaal klaar mee hiero. Zoek mijn vertier wel ergens anders. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 01:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik stop met mijn goede bedoelingen,ik kap ermee, zoeken jullie het lekker maar uit op dit forum,ik plaats mijn excusses en dan wordt je nog onderuit geschoffelt,bekijk het maar ben er helemaal klaar mee hiero. Zoek mijn vertier wel ergens anders. Ja, je wordt hard onderuit geschoffelt en beledigd. Kom op man, beetje zelfspot is jou blijkbaar vreemd. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 01:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik stop met mijn goede bedoelingen,ik kap ermee, zoeken jullie het lekker maar uit op dit forum,ik plaats mijn excusses en dan wordt je nog onderuit geschoffelt,bekijk het maar ben er helemaal klaar mee hiero. Zoek mijn vertier wel ergens anders. Hey Nenam, niks daarvan. Je laat jezelf niet wegjagen door zo'n achterlijke gladjakker die op deze manier moet reageren. Laat deze gozer links liggen en hem lekker zwaar de klote krijgen. Hij is het niet waard om jezelf over op te naaien. Dit soort gasten blijf je houden. Denken dat ze leuk zijn terwijl iemand serieus probeert te zijn.
Morgenochtend weer een nieuwe dag!!!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 01:25 schreef PETER111 het volgende:[..] Ja, je wordt hard onderuit geschoffelt en beledigd. Kom op man, beetje zelfspot is jou blijkbaar vreemd. Wederom een reactie van iemand die niet begrijpt wat er de afgelopen dagen is gebeurd op het forum??? Er is de afgelopen dagen veel geschreven en geroepen. Van allerlei kanten. Nenam probeert dmv dit topic de band tussen de personen weer aan te halen en dan ga jij op een achterlijke manier reageren. Misschien moet je jezelf eens afvragen of een bepaalde post slim is om te plaatsen alvorens te reageren. Maar ja, had eigenlijk ook niet anders verwacht van sommige personen hier. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 01:04 schreef Benno het volgende:Mooi gesproken nenam, maar zou er wel wat aan toe willen voegen. Ondanks datik misschien nog niet echt een band heb zoals jij, is het voor mij ook mn stukje afleiding. Lig midden in een scheiding en heb een stressvolle baan, en met mijnzL iedereen die hier komt zn verhaal en zn redenen hebben. Maar er lopen hier wel een paar mensen die er alles aan doen om mensen zich ook onwelkom te laten voelen. Die een behoorlijk verheven bovenderest uitstraling hebben. En ik zal je eerlijk zeggen dat ik daar nu vrij gevoelig voor ben en helaas dus ook eel mn tent uit laat lokken. Een gevoel van wederzijds respect zou hier niet misstaan. En uiteindelijk is er iets dat ons allemaal bindt: de dapp're strijders met drie sterren op hun borst!! :) Benno, zoals ik eerder al heb geroepen is iedereen welkom op het forum. Er zijn er echter een aantal die het forum op een dusdanige manier aan het verkloten zijn dat het er niet gezelliger op wordt. Elke dag worden tientallen topics geopend die werkelijk helemaal nergens op slaan. Van vragen over danspasjes tot aan spelers die ik werkelijk niet in het shirt van Ajax wil zien. Aan het aantal gesloten topics van de afgelopen week kun je zien dat de moderator het ook ziet. Het is helemaal niet verkeerd een topic te openen, mits deze Ajax-gerelateerd is en enig vorm van inhoud kan hebben die strookt met de werkelijkheid.
Misschien komt het over alsof wij onszelf boven de rest verheven voelen, maar dit is absoluut niet de bedoeling. Onze bedoeling is om het forum een beetje overzichtelijk te houden waar op zijn tijd ook gedolt moet kunnen worden. Jij bent van harte welkom. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Maar hij heeft wel gelijk. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 00:45 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik wil mijn excusses aanbieden aan alle personen die ik op een of andere manier gekwetst heb door mijn topics. Het is op een emotionele manier geplaatst omdat ik zag dat ons mooie forum naar de klote gaat. Ik heb al eerder geschreven dat voor de meeste het lol is,maar voor mij is het thuis komen en lullen met mijn maatjes. Elke nieuwkomer kan ook mijn maatje worden. Wat ik zou willen zien is dat jullie stoppen met die onzin topics. Ik heb jullie geschoffeerd met oprichting van een League,is ook inderdaad onzin,maar op dat moment voelde ik dat zo. Ik stel voor dat we met een schone lei beginnen en dat iedereen,jong en oud zich aan de regels gaat houden. Dus Topics openen met een bron en onderbouwen en die relevant zijn aan onze mooie club. +1 Helemaal mee eens Neman. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
weet niet mixed feelings,maar wel goed dat hij zich zo bloot geeft... |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote: Hij wil de sfeer.....beter krijgen. En daar heb ik wel respect voor! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 01:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik stop met mijn goede bedoelingen,ik kap ermee, zoeken jullie het lekker maar uit op dit forum,ik plaats mijn excusses en dan wordt je nog onderuit geschoffelt,bekijk het maar ben er helemaal klaar mee hiero. Zoek mijn vertier wel ergens anders. Neeman, Ik vind het heel goed van je dat je nu even heel serieus bent en je excuses aanbied voor hoe jij je heb gedragen. Iedereen heeft wel eens momenten dat je dingen zegt uit emotie, volgens mij heb ik dat ook ooit gedaan, vanwege een voor mij gevoelig topic. Remco heeft volgens mij zelfs een ban gekregen omdat hij recent op tilt sloeg met die topics, maar vergeet niet dat jij het zelfde heb gedaan bij anderen als dat Peter111 nu bij jou doet. Til je er niet te zwaar aan, deed ik ook niet destijds. Het gaat hier niet om mensen kapot te maken op een forum, het gaat om leuke en soms heftige discussies te hebben met elkaar over dingen die met Ajax te maken hebben. Er zijn nog zoveel leuke onderwerpen te bespreken. Hoe dan ook moet je doen wat je wil doen. Vergeet niet dat een Forum gewoon de afspiegeling is van de samenleving en daar heb je aardige mensen, vervelende mensen, cokesnuivers, hoerenlopers, rukkers, alcoholisten, harde werkers, travestieten (weet even niet wie dat is op dit forum), gepensioneerden en scholieren. Doe wat je moet doen, maar volgens mij zijn als die onzin topics nu al gestopt en gaan we gewoon weer verder waar we gebleven zijn. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Ik ben het (wederom) volledig met Nenam eens.
Chapeau! |
|
|
|
|
paulinho8
|
|
|
Nenam: gewoon blijven joh. wat maakt jou nou uit als er 1 dom doet en het niet accepteerd. De rest vergeeft je. teminste ik en lees dat er dus ook wel meer zijn dus. blijf gewoon en laat hem toch lekker dom doen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik hou van jullie vaste forummers!
*** moeten we kunnen vieren hier!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Tja dit forum is net als dat feest op het museumplein... Aan het eind is het vechten, nou we hebben de knokpartijen gehad hier op het forum, na het uitbundig vieren van de 3 sterren en dan zeggen we nog met z'n allen dat alleen die vechters op het museumplein losers waren? :)
Maargoed, weet iemand of er al iemand die Tatoo van Altijd prijs in d K laten zetten? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 10:30 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Neeman, Ik vind het heel goed van je dat je nu even heel serieus bent en je excuses aanbied voor hoe jij je heb gedragen. Iedereen heeft wel eens momenten dat je dingen zegt uit emotie, volgens mij heb ik dat ook ooit gedaan, vanwege een voor mij gevoelig topic. Remco heeft volgens mij zelfs een ban gekregen omdat hij recent op tilt sloeg met die topics, maar vergeet niet dat jij het zelfde heb gedaan bij anderen als dat Peter111 nu bij jou doet. Til je er niet te zwaar aan, deed ik ook niet destijds. Het gaat hier niet om mensen kapot te maken op een forum, het gaat om leuke en soms heftige discussies te hebben met elkaar over dingen die met Ajax te maken hebben. Er zijn nog zoveel leuke onderwerpen te bespreken. Hoe dan ook moet je doen wat je wil doen. Vergeet niet dat een Forum gewoon de afspiegeling is van de samenleving en daar heb je aardige mensen, vervelende mensen, cokesnuivers, hoerenlopers, rukkers, alcoholisten, harde werkers, travestieten (weet even niet wie dat is op dit forum), gepensioneerden en scholieren. Doe wat je moet doen, maar volgens mij zijn als die onzin topics nu al gestopt en gaan we gewoon weer verder waar we gebleven zijn. Je verzint zomaar weer iets, ik heb helemaal geen ban gekregen, als je hier zou lezen had je dat ook kunnen weten gezien het feit dat ik hier nog gewoon her en der wat gepost heb de afgelopen dagen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 12:02 schreef remco k het volgende:[..] Je verzint zomaar weer iets, ik heb helemaal geen ban gekregen, als je hier zou lezen had je dat ook kunnen weten gezien het feit dat ik hier nog gewoon her en der wat gepost heb de afgelopen dagen. Gelukkig maar, ik was er een beetje bang voor, alles was weggehaald en ik zag je naam nergens meer verschijnen. Alleen door zoiets te schrijven weet je of je dat wel of niet had gekregen, omdat vaak dan de persoon in kwestie daarop zou reageren. Heb idd niet alles kunnen volgen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
heb ik wa gemist gabbers ?? toch nie mijn matties aangevallen hoop ik ?? remco ? hasj ? piet ? nenam ? remco ? amsterdammer ? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 22:03 schreef nummer10 het volgende:heb ik wa gemist gabbers ?? toch nie mijn matties aangevallen hoop ik ?? remco ? hasj ? piet ? nenam ? remco ? amsterdammer ? Nee, hoor nummer10. Wij staan ons mannetje wel ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 22:03 schreef nummer10 het volgende:heb ik wa gemist gabbers ?? toch nie mijn matties aangevallen hoop ik ?? remco ? hasj ? piet ? nenam ? remco ? amsterdammer ? 2 remco's hier???
hahaha je bedoelde natuurlijk APIK :) |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
Forummmmgangsters! Echt lijkt wel de story als ik alles lees hier, vermaak me prima... pilsje en een bak POPcorn. Zou alleen nog live commentaar bij willen op radio 1 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 23:22 schreef AFCA*** het volgende:Forummmmgangsters! Echt lijkt wel de story als ik alles lees hier, vermaak me prima... pilsje en een bak POPcorn. Zou alleen nog live commentaar bij willen op radio 1 hahahahaha slaap lekker man! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 22:03 schreef nummer10 het volgende:heb ik wa gemist gabbers ?? toch nie mijn matties aangevallen hoop ik ?? remco ? hasj ? piet ? nenam ? remco ? amsterdammer ? Wel lief dat je extra veel aan mij denkt......:-) whahahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 22:03 schreef nummer10 het volgende:heb ik wa gemist gabbers ?? toch nie mijn matties aangevallen hoop ik ?? remco ? hasj ? piet ? nenam ? remco ? amsterdammer ? Nee man, maak je om ons maar geen zorgen. Zoals Pietje al zei staan wij ons mannetje wel. Lees maar even alles door, lijkt net of je naar de herhaling van een wedstrijd van Ajax zit te kijken omdat je de wedstrijd zelf niet hebt gezien. Maar hoe is het verder man??? |
|
|
|