BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Janko betrekken in ruil Wijnaldum.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
gladdeharry
 gladdeharry - donderdag 26 mei 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Janko van Twente met een paar miljoen erbij en dan Wijnaldum richting Twente. Misschien ook nog een optie.
Marco12345
 Marco12345 - donderdag 26 mei 2011 - 12:42   quote  deeplink  
ja, ze zijn gek bij Twente, die hebben 7 miljoen voor Janko betaald, die gaan ze nu even ruilen met een bijna transfervrije speler en dan doen ze er ook nog een paar miljoen bij? Ben jij Harry Steas?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 26 mei 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Nooit!Als Wijnaldum dan toch weg moet, niet naar een club in Nederland! En Janko heeft wel laten zien dat hij geen top is. We hebben een betere nodig!
fr 4-ever
 fr 4-ever - donderdag 26 mei 2011 - 12:56   quote  deeplink  
ik heb ook zitten denken aan een ruil
maar ik denk dat er niemand naar feyenoord zou willen op dit moment
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 26 mei 2011 - 13:00   quote  deeplink  
Het lijkt me logisch dat je niet van Twente naar Feyenoord gaat, lijkt me!
gladdeharry
 gladdeharry - donderdag 26 mei 2011 - 13:02   quote  deeplink  
Twente heeft net een spits overgenomen van City en Luuk de Jong is duidelijk eerste spits inmiddels.Dus komt Janko op de bank terecht.
el-loco
 el-loco - donderdag 26 mei 2011 - 13:11   quote  deeplink  
Kunnen ze Ruiz(die een paar jaar geleden te licht bevonden werd!) niet ruilen tegen wijnaldum en el amahdi?
el-loco
 el-loco - donderdag 26 mei 2011 - 13:11   quote  deeplink  
Weet je wat doe Fer erbij en dan kan Douglas misschien ook in de deal betrokken worden(;)
fr 4-ever
 fr 4-ever - donderdag 26 mei 2011 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 13:00 schreef hoogvliet010 het volgende:
Het lijkt me logisch dat je niet van Twente naar Feyenoord gaat, lijkt me!
andersom ook niet,
ik sprak laatst een psv-er en die zei: waar wil je nou liever spelen in nederland dan feyenoord?
Ik dacht ja: dacht wijnaldum er ook maar zo over
dobias
 dobias - donderdag 26 mei 2011 - 13:20   quote  deeplink  
Dit ga ik niet serieus nemen.

Wat een drama speler is dit zeg. Mijn oma heeft nog een betere balaanname.
Koos-C
 Koos-C - donderdag 26 mei 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 13:20 schreef dobias het volgende:
Dit ga ik niet serieus nemen.

Wat een drama speler is dit zeg. Mijn oma heeft nog een betere balaanname.
Dan is je oma een prima voetballer!!
Vind dat ie prima kan scoren, ondanks z'n slechte balaanname....

2004/05 Admira Wacker 13 2 Oostenrijk
2005/06 Red Bull Salzburg 18 11
2006/07 Red Bull Salzburg 8 2
2007/08 Red Bull Salzburg 14 5 Oostenrijk
2008/09 Red Bull Salzburg 34 39 Oostenrijk
2009/10 Red Bull Salzburg 34 18 Oostenrijk
2010/11 FC Twente 29 14 Eredivisie
Totalen: 150 91
craven
 craven - donderdag 26 mei 2011 - 13:59   quote  deeplink  
Janko kan goed koppen,maar voor de rest langzaam, zeer beperkt. Bovendien komen er van onze vleugelspelers nou niet echt goede voorzetten, gaan meer voor de individuele actie
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 26 mei 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 12:26 schreef gladdeharry het volgende:
Janko van Twente met een paar miljoen erbij en dan Wijnaldum richting Twente. Misschien ook nog een optie.
je bent niet goed wijs!!
craven
 craven - donderdag 26 mei 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 14:09 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

je bent niet goed wijs!!
zo kan je het ook zeggen hahaha
gladdeharry
 gladdeharry - donderdag 26 mei 2011 - 14:41   quote  deeplink  
Inderdaad dramaspeler. Net als alle andere genoemde spitsen.Gelukkig is het niveau van Feyenoord aardig hoog de laatste jaren! Janko is een voor Feyenoord zeer bruikbare spits die er minstens 20 inlegt.
FR1993
 FR1993 - donderdag 26 mei 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Denk dat dit helemaal niet zo een gekke gedachte is.. staat toch altijd garant voor doelpunten. Zal alleen wel flink salaris moeten inleveren en de vraag is of hij dit zal willen..
plannetje
 plannetje - donderdag 26 mei 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 12:42 schreef Marco12345 het volgende:
ja, ze zijn gek bij Twente, die hebben 7 miljoen voor Janko betaald, die gaan ze nu even ruilen met een bijna transfervrije speler en dan doen ze er ook nog een paar miljoen bij? Ben jij Harry Steas?
charisteas???
dobias
 dobias - donderdag 26 mei 2011 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 13:33 schreef Koos-C het volgende:

[..]

Dan is je oma een prima voetballer!!
Vind dat ie prima kan scoren, ondanks z'n slechte balaanname....

2004/05 Admira Wacker 13 2 Oostenrijk
2005/06 Red Bull Salzburg 18 11
2006/07 Red Bull Salzburg 8 2
2007/08 Red Bull Salzburg 14 5 Oostenrijk
2008/09 Red Bull Salzburg 34 39 Oostenrijk
2009/10 Red Bull Salzburg 34 18 Oostenrijk
2010/11 FC Twente 29 14 Eredivisie
Totalen: 150 91
Waarom denk je dat hij op de bank beland is. en 14 voor een spits bij twente dit jaar 29 wedstrijden is te weinig.
En de Oostenrijkse competitie neem ik niet serieus.

En daarnaast betaald twente niet beter dan feyenoord dus het verhaal hij daar beter salaris heeft dan bij ons kan krijge is niet waar.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2011 - 15:24   quote  deeplink  
niet doen.
de beer
 de beer - donderdag 26 mei 2011 - 16:20   quote  deeplink  
niet doen als je gaat dan AUB naar het buitenland dan heb ik er nog vrede mee!!!
zou het anders als verraad zien!!!!
kappies1
 kappies1 - donderdag 26 mei 2011 - 16:34   quote  deeplink  
nooit doen
FR-Han
 FR-Han - donderdag 26 mei 2011 - 16:52   quote  deeplink  
wijnaldum heeft vroeger altijd lopen schreeuwen dat ie voor geen andere nederlandse club wilde ballen. we wachten maar weer af
jdeman
 jdeman - donderdag 26 mei 2011 - 17:42   quote  deeplink  
Een ruil Wijnaldum-Janko + enkele miljoenen zou nog wel eens niet zo slecht kunnen zijn.
Tenslotte heeft Janko regelmatig gescoord.
Maar wie komt er dan op 10 ? Toch Bruins ?

Ik blijf erbij dat het middenveld een ervaren harde routinier mist.
Als Vlaar vertrekt zal ook in de achterhoede een ervaren speler moeten komen.
Leuk hoor al die knulletjes die lekker kunnen ballen, maar daar win je geen oorlog mee.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 26 mei 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 16:52 schreef obiku010 het volgende:
wijnaldum heeft vroeger altijd lopen schreeuwen dat ie voor geen andere nederlandse club wilde ballen. we wachten maar weer af
Voorlopig in gesprek met twente!!!
ik hoop dat hij een dwarsleasie oploopt als hij daar tekent!!(of welke andere club in Nederland dan ook)
Dan zakt hij nog onder de Guzman!!
piet de paler
 piet de paler - donderdag 26 mei 2011 - 21:23   quote  deeplink  
Ik wil geen oudere spelers meer ,lekker met de jeugd voetballen middenmoot en gezond worden.
En wie weet met de jeugd een beter resultaat dan nu (veel slechter kan het niet toch)
sevillana
 sevillana - vrijdag 27 mei 2011 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 12:26 schreef gladdeharry het volgende:
De Jong van Twente met een paar miljoen erbij en dan Wijnaldum richting Twente. Misschien ook nog een betere optie?
ljl
 ljl - vrijdag 27 mei 2011 - 04:28   quote  deeplink  
Als ik sommige topics hier lees wordt ik erg treurig... Gaan we onze club nou echt als middenmoter zien?

Ik zag al dat Lindgren werd geopperd, nu weer Janko. Om treurig van te worden.

Misschien heb ik het helemaal mis als ik deze spelers niet als toevoeging zie, maar dat is dan alleen de trots die me in de weg zit om B spelers van andere Nederlandse ploegen weg te halen.

Om het nog even breder door te trekken, er waren mensen die zeiden dat Ramsteijn niet slecht speelde... Hij gaf een slechte pass (kan gebeuren, maar dan moet er wel iemand staan) en vervolgens werd ie simpel uitgespeeld door een 1ste divisie speler. Dat laatste gebeurde Nelom ook een aantal keer. Dat lijkt mij het 1e wat vereist wordt van een verdediger.

Om over Fernandez al helemaal niet te spreken, als je de samenvatting ziet leek het alsof hij een goeie wedstrijd speelde. Maar dat was niet het geval. Hij had een paar leuke acties, maar dat viel in het niet met de overtredingen (onnodig!) en de protesten t.o.v. de scheidsrechter (alsof hij om een kaart vroeg). Dat is beide niet belangrijk, waren het niet dat hij de speler was met de meeste balverlies bij excelsior....

Kortom, we gaan weer een zwaar seizoen tegemoet! En ook dat is geen probleem, maar dan maar strijden om lijfsbehoud, zodat we weer financieel gezond kunnen worden en verkoop die neppers als Wijnaldum, Fer & Vlaar. Als ze graag bij Feyenoord hadden gespeeld hadden ze wel bijgetekend. Doen ze dat nu alsnog is dat alleen bij gebrek aan beter!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 27 mei 2011 - 06:53   quote  deeplink  
Janko is middelmaat. Pakt zijn doelpunten mee, maar kan niet voetballen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 27 mei 2011 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 04:28 schreef ljl het volgende:
Als ik sommige topics hier lees wordt ik erg treurig... Gaan we onze club nou echt als middenmoter zien?

Ik zag al dat Lindgren werd geopperd, nu weer Janko. Om treurig van te worden.

Misschien heb ik het helemaal mis als ik deze spelers niet als toevoeging zie, maar dat is dan alleen de trots die me in de weg zit om B spelers van andere Nederlandse ploegen weg te halen.

Om het nog even breder door te trekken, er waren mensen die zeiden dat Ramsteijn niet slecht speelde... Hij gaf een slechte pass (kan gebeuren, maar dan moet er wel iemand staan) en vervolgens werd ie simpel uitgespeeld door een 1ste divisie speler. Dat laatste gebeurde Nelom ook een aantal keer. Dat lijkt mij het 1e wat vereist wordt van een verdediger.

Om over Fernandez al helemaal niet te spreken, als je de samenvatting ziet leek het alsof hij een goeie wedstrijd speelde. Maar dat was niet het geval. Hij had een paar leuke acties, maar dat viel in het niet met de overtredingen (onnodig!) en de protesten t.o.v. de scheidsrechter (alsof hij om een kaart vroeg). Dat is beide niet belangrijk, waren het niet dat hij de speler was met de meeste balverlies bij excelsior....

Kortom, we gaan weer een zwaar seizoen tegemoet! En ook dat is geen probleem, maar dan maar strijden om lijfsbehoud, zodat we weer financieel gezond kunnen worden en verkoop die neppers als Wijnaldum, Fer & Vlaar. Als ze graag bij Feyenoord hadden gespeeld hadden ze wel bijgetekend. Doen ze dat nu alsnog is dat alleen bij gebrek aan beter!!
Je moet de prestaties van oa Nelom, Ramsteijn en Fernandez wel in perspectief blijven zien. In een beter team ga je ook mee met het hogere niveau. Bovendien zijn de spelers breedte versterkingen. Maar ben met je eens dat het bepaald geen briljante spelers zijn. Zij zijn wat Schaken en Auassar vorig seizoen waren. Goedkope versterkingen en hopen dat het wat is. Zo ja, geweldig, zo niet jammer, maar helaas, maar ook geen man overboord, aangezien ze weinig gekost hebben.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 mei 2011 - 10:16   quote  deeplink  
Mensen, wij mogen niet accepteren dat we middenmoot zijn. En laten we eerlijk zijn, er werd zelfs een tijdje tegen degradatie gespeeld: FEYENOORD ONWAARDIG! Dus we mogen niet tevreden zijn met middelmaat. Dus geen Janko!!
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 27 mei 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 15:04 schreef plannetje het volgende:

[..]

charisteas???
lijkt me niet zo'n goed plannetje, Plannetje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door de kromme2 --
Milo
 Milo - vrijdag 27 mei 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 20:56 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Voorlopig in gesprek met twente!!!
ik hoop dat hij een dwarsleasie oploopt als hij daar tekent!!(of welke andere club in Nederland dan ook)
Dan zakt hij nog onder de Guzman!!
+1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Janko betrekken in ruil Wijnaldum.









0.0046751