|
|
Gyan010
|
|
|
Nog liefhebbers die deze wedstrijd gaan bekijken straks? Kan een leuke pot worden... en even de komende jongens bekijken. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
ik ga kijken! En ff letten op nelom en fernandez |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alleen de eerste helft denk ik! 20.45 heb je ADO - Groningen |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
dacht dat het allemaal tegelijk starte. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
volendam - vvv en helmond - excelsior beginnen om 20.00u ado groningen begint om 20.45 |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
sorry het is zwolle ipv volendam |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
oke. ddan ga ik excelsior kijken. en daarna 2e helft ado |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Ik ga Excelsior zeker kijken! Idd ff de komende jonkies observeren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
word wel ff zappen denk ik. Donderdag kijkt de vrouw naar "Help, mijn man is een zielige hufter die eigenlijk geen moer kan, dus moet ik met de billen bloot in een kudt programma bedelen dat jullie het voor me op willen knappen". |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
ADO is ook om 8 uur zie ik nu.. Wat een onzin, normaal moeten dat soort wedstrijden altijd 20.45 beginnen.. |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 19:16 schreef Stylzz het volgende:word wel ff zappen denk ik. Donderdag kijkt de vrouw naar "Help, mijn man is een zielige hufter die eigenlijk geen moer kan, dus moet ik met de billen bloot in een kudt programma bedelen dat jullie het voor me op willen knappen". ja echt he, als die van mij 1 keer in haar hoofd haald om te bellen, moet jij is kijken hoe het huis er dan uit komt te zien.. |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
niet dat er bij mij iets valt aan te merken natuurlijk :-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 19:25 schreef Jhon de Beuk het volgende:[..] ja echt he, als die van mij 1 keer in haar hoofd haald om te bellen, moet jij is kijken hoe het huis er dan uit komt te zien.. hehe die kans is bij mij nul. Wij zijn nu aan t verbouwen. Lees: "ik betaal heel veel mensen veel te veel geld om het huis op te knappen en te verbouwen".
Ik kan zelf echt niets. Nog geen kwast vast houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Excelsior 1-0 voor. Voorbereiden.. Guyon Fernandez. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 19:25 schreef Jhon de Beuk het volgende:[..] ja echt he, als die van mij 1 keer in haar hoofd haald om te bellen, moet jij is kijken hoe het huis er dan uit komt te zien.. agressor!! huiselijk geweld type!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Jammer genoeg geen tijd om te kijken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stilgelegd bij ADO - Groningen, technische storing aan de verlichting..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Helmondse joden; beginnen het 'liedje' van Ajax na te doen. Fucking posers..
Amsterdamse en Helmondse joden dan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijf lekker bij Excelsior hangen, geloof het wel bij ADO - Groningen.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik ga ook voor de 2e helft. beter eigen clubs kijken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
0-2 Koolwijk, terechte penalty! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR12-4EVER
|
|
|
heeft iemand een stream?? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zoek de streamtopic met de zoekopdracht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
FR12-4EVER
|
|
|
|
|
|
FR12-4EVER
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote: haastrup 2x geel meestal word bij een penalty een kaart gegeven, dusja terecht!! |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
0-3 Fernandez, fout van de keeper/goed doorjagen van Fernandez! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Positiespel van Excelsior ziet er echt 10 keer beter uit dan bij ons, dat het dan tegen Helmond Sport is zegt niks.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
ja maar helmond is ook niet veel he |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Excelsior voetbalde in de competitie ook al beter dan ons. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 19:16 schreef Stylzz het volgende:word wel ff zappen denk ik. Donderdag kijkt de vrouw naar "Help, mijn man is een zielige hufter die eigenlijk geen moer kan, dus moet ik met de billen bloot in een kudt programma bedelen dat jullie het voor me op willen knappen". Hoe gaat het met die zielige hufter die eigenlijk geen moer kan Stylz?? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ado ook 2-0 voor. gaat helemaal goed!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote: na de winter wel ja, maar er waren wel meer clubs die beter speelde |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alleen die coaching van Pastoor bevalt mij al,maar het is jou vriend niet he hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik hoor net dat ie goed bezig is... |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote: ben je voor die haagse matjes? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 21:27 schreef MMM het volgende:Positiespel van Excelsior ziet er echt 10 keer beter uit dan bij ons, dat het dan tegen Helmond Sport is zegt niks. niet zo zuur. ooit komt t goed. Ook al vind je Been ruk, t mag ook wel eens positief.
Excelsior was 9van10 keer ook niet om aan te gluren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 21:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Alleen die coaching van Pastoor bevalt mij al,maar het is jou vriend niet he hahaha Vind 'm soms wat irritant hahaha
Maar heeft het uitstekend gedaan met zijn ploeg, kunnen we niet van elke coach zeggen! |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
quote: dat is al afgelopen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: opgenomen op de hd recordert. Ze kijkt er achteraan zeg maar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 26 mei 2011 - 21:34 schreef Stylzz het volgende:[..] niet zo zuur. ooit komt t goed. Ook al vind je Been ruk, t mag ook wel eens positief. Excelsior was 9van10 keer ook niet om aan te gluren. Het positiespel van Excelsior is gewoon beter dan dat van ons, daar hoeven we toch niet om heen te draaien? Laten we hopen dat het volgend seizoen beter is ja..
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ja man. feyenoord, exelsior en dan den haag. 3-1!! delft he... dan krijg je dat. paar maatjes van me zijn voor ado. dat maakt mij sympatisant
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|