BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
The Q
 The Q - donderdag 26 mei 2011 - 19:51   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/14747-kuyt---terugkeer-naar-feyenoord-moeilijk-te-voorspellen-.html

Ik wordt hier altijd zo moe van. Huichelachtiger gedrag noem ik het,de supporters een vette worst voor houden maar vervolgens in eigen belang handelen.Echte Feyenoorders staan nu op in het belang van Feyenoord en de supporters.
Ik neem aan dat Dirk al genoeg geld heeft verdient dus daar hoeft het niet vanaf te hangen lijkt me.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2011 - 19:53   quote  deeplink  
Nahja, hij moet t nu wel verdienen voor de rest van zijn leven.

Hij mag een slag om de arm houden. Prima.

Maar reken er niet op.
The Q
 The Q - donderdag 26 mei 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 19:53 schreef Stylzz het volgende:
Nahja, hij moet t nu wel verdienen voor de rest van zijn leven.

Hij mag een slag om de arm houden. Prima.

Maar reken er niet op.
Hij kan de hele huidige selectie opkopen met al dat geld wat die verdient heeft in Engeland en het Nederland elftal . Een echte vriend in nood help je ongeacht wat.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - donderdag 26 mei 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 19:51 schreef The Q het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws/14747-kuyt---terugkeer-naar-feyenoord-moeilijk-te-voorspellen-.html

Ik wordt hier altijd zo moe van. Huichelachtiger gedrag noem ik het,de supporters een vette worst voor houden maar vervolgens in eigen belang handelen.Echte Feyenoorders staan nu op in het belang van Feyenoord en de supporters.
Ik neem aan dat Dirk al genoeg geld heeft verdient dus daar hoeft het niet vanaf te hangen lijkt me.
een voetballer als Dirk heeft als hij 33 is, en jaren op het niveau van de premier leaque(1 v/d sterkste comp. ter wereld) gevoetbald heeft echt nog wel meerwaarde voor ons hoor. Je moet hem zijn jaartjes daar ook gunnen na alles wat ie reeds voor ons heeft betekend. We kunnen straks nog een hoop lol van m hebben.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 26 mei 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 19:59 schreef The Q het volgende:

[..]

Hij kan de hele huidige selectie opkopen met al dat geld wat die verdient heeft in Engeland en het Nederland elftal . Een echte vriend in nood help je ongeacht wat.
begin dan maar met 10000 over te maken aan de vvf knul. die hebben het nodig. sluit een lening af doe je ding!
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - donderdag 26 mei 2011 - 20:06   quote  deeplink  
Ik snap trouwens helemaal niet dat mensen zo over hem praten, hij heeft ons een aantal jaren geleden een hoop doelpunten, een hoop lol en een berg geld opgeleverd, een berg geld omdat hij WEL aan de club dacht en niet alleen aan zichzelf..
The Q
 The Q - donderdag 26 mei 2011 - 20:16   quote  deeplink  
this pure frustratie op dit moment, we blijven achter in alles en het gat wordt steeds groter met de andere clubs op dit moment. Ik kom er misschien wel op terug maar op dit moment voel ik het zo.Ik geef handen vol geld uit aan mijn club met twee kinderen een schamel loontje, en je hoort alleen maar twijfel bij de huidige spelers en de spelers die Feyenoord een warm hart toe dragen, ze verdienen allemaal meer dan de minister president dus geld zorgen hebben ze niet.Dus laat je hart spreken voetballers en doe wat je moet doen FEYENOORD UIT DE SHIT HALEN.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 26 mei 2011 - 20:20   quote  deeplink  
Journalisten moeten hem niet steeds die vraag stellen. Paar weken terug bij Barend & Barend al, al die andere keren als 'ie ook maar ergens een microfoon onder z'n neus geduwd krijgt wordt die vraag gesteld. Daar zouden ze eens mee moeten stoppen.

Dirk Kuyt//Held en voorbeeld voor velen! Heeft veel voor Feyenoord betekend, en misschien ooit weer. Wie zegt dat wanneer hij terug komt het mss ook doet zoals JDT? Of een functie in de technische staf bekleed binnen Feyenoord? Hij is voor mij altijd welkom!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 mei 2011 door Bosifyable --
Quiroz
 Quiroz - donderdag 26 mei 2011 - 20:28   quote  deeplink  
HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD HELD
Quiroz
 Quiroz - donderdag 26 mei 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 20:16 schreef The Q het volgende:
this pure frustratie op dit moment, we blijven achter in alles en het gat wordt steeds groter met de andere clubs op dit moment. Ik kom er misschien wel op terug maar op dit moment voel ik het zo.Ik geef handen vol geld uit aan mijn club met twee kinderen een schamel loontje, en je hoort alleen maar twijfel bij de huidige spelers en de spelers die Feyenoord een warm hart toe dragen, ze verdienen allemaal meer dan de minister president dus geld zorgen hebben ze niet.Dus laat je hart spreken voetballers en doe wat je moet doen FEYENOORD UIT DE SHIT HALEN.
Geef dan geen geld, je kan toch niet Feyenoord boven je gezin zetten..
The Q
 The Q - donderdag 26 mei 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 20:29 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Geef dan geen geld, je kan toch niet Feyenoord boven je gezin zetten..
Zeg ik dat dan?
The Q
 The Q - donderdag 26 mei 2011 - 20:30   quote  deeplink  
Maar het is mijn frustratie misschien ben ik wel te fanatiek.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 26 mei 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 20:30 schreef The Q het volgende:
Maar het is mijn frustratie misschien ben ik wel te fanatiek.
praat geen poep man
The Q
 The Q - donderdag 26 mei 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 20:31 schreef obiku010 het volgende:

[..]

praat geen poep man
Ik zie dat gewoon zo en als al die voetballer nu op staan gaat er iets moois gebeuren maar niet twijfelen gewoon doen.
The Q
 The Q - donderdag 26 mei 2011 - 20:41   quote  deeplink  
volgen mij kun je deze topic beter verwijderd worden want volgens mij sta ik er alleen voor in deze.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 26 mei 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 20:41 schreef The Q het volgende:
volgen mij kun je deze topic beter verwijderd worden want volgens mij sta ik er alleen voor in deze.
sluiten is onzin met die redenen. jij mag jou mening hebben gozert. als jij dat vind moet je juist achter je mening blijven staan! :-)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 26 mei 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 20:04 schreef obiku010 het volgende:

[..]

begin dan maar met 10000 over te maken aan de vvf knul. die hebben het nodig. sluit een lening af doe je ding!
+1

Zeikerd is het!

Moet wel zeggen dat 33 op zijn laatst is dat hij terug kan komen!
Nederland vergrijst dus genoeg andere ouwe gegadigden!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2011 - 20:51   quote  deeplink  
Als ie dr zich niet aan gaat houden, dan is t een paardenlul.
Maar t blijft een held.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 26 mei 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 20:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

+1

Zeikerd is het!

Moet wel zeggen dat 33 op zijn laatst is dat hij terug kan komen!
Nederland vergrijst dus genoeg andere ouwe gegadigden!
weten wij veel. mischien heeft ie wel een clausule. ik weiger dirk definitief af te vallen voor het zover is. en een andere job binnen Feyenoord zou ook niet erg zijn. hoop dat ie over 2 jaar gewoon komt door een clausule. dirk///held!!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 26 mei 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 20:53 schreef obiku010 het volgende:

[..]

weten wij veel. mischien heeft ie wel een clausule. ik weiger dirk definitief af te vallen voor het zover is. en een andere job binnen Feyenoord zou ook niet erg zijn. hoop dat ie over 2 jaar gewoon komt door een clausule. dirk///held!!!
Andere job?
Trainer van Feyenoord/Excelsior onder de 9?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 26 mei 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 20:55 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Andere job?
Trainer van Feyenoord/Excelsior onder de 9?
zo kan hij er wel inrollen op gegeven moment. we zullen zien
The Q
 The Q - donderdag 26 mei 2011 - 20:56   quote  deeplink  
als die zijn woord niet houd mag die terug komen om de wc schoon te maken
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 26 mei 2011 - 20:57   quote  deeplink  
+1
The Q
 The Q - donderdag 26 mei 2011 - 21:00   quote  deeplink  
Wij zijn de trouwste honden ter wereld waren de spelers dat ook maar.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 26 mei 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Tsjaaaaaaa!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 26 mei 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 21:00 schreef The Q het volgende:
Wij zijn de trouwste supporters ter wereld waren de spelers dat ook maar.
eens!!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 26 mei 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Word er een beetje moe van dat wij altijd zeggen dat we zo trouw zijn, je bent supporter van een club ofniet!!!!!!!!!! Ik denk dat ze bij welke willekeurige Engelse club dan ook net zo trouw zijn als hier hoor, of stappen ze daar ineens over? Je moet gewoon realist zijn, de spelers zijn geen fans van Feyenoord...
FR-Han
 FR-Han - donderdag 26 mei 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 21:12 schreef Quiroz het volgende:
Word er een beetje moe van dat wij altijd zeggen dat we zo trouw zijn, je bent supporter van een club ofniet!!!!!!!!!! Ik denk dat ze bij welke willekeurige Engelse club dan ook net zo trouw zijn als hier hoor, of stappen ze daar ineens over? Je moet gewoon realist zijn, de spelers zijn geen fans van Feyenoord...
eens!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 20:56 schreef The Q het volgende:
als die zijn woord niet houd mag die terug komen om de wc schoon te maken
Gelul Dirkie Kuijt is een held,op diverse forums word ook altijd gezegt dat hij en bij Feyenoord Utrecht en Quickboys wil afsluiten maar geloof mij maar dat is de grootste onzin..Hij komt gewoon terug bij Feyenoord en daar zitten wat haken en ogen aan...
Punt 1 hij verdient bij Liverpool per jaar 2 miljoen meer als dat hij bij Feyenoord zou verdienen...Hij kan er voor zorgen dat hij financieel onafhankelijk is en zijn gezin in de toekomst ook..Daarbij heeft hij een foundation voor goede doelen...
Punt 2 moeten we hopen dat hij nog fit terug komt want zoals je weet vergt zijn spel
een hoopvan zijn lichaam..
Punt 3 ik begrijp je frustratie maar als er 1 een voorbeeld is van hoe je een club verlaat dan is het Dirk wel..Uniek in de Nederlandse competitie om bewust bij te tekenen
om Feyenoord met 16 miljoen achter te laten....
Ik zeg gooi je frustratie maar op Fer Vlaar en Wijnaldum alhoewel ik zelfs daar sterk mijn twijfels over krijgt omdat ik het gevoel heb dat het zelfs de wens is van Feyenoord om afscheid te nemen van deze spelers voor een bedrag van plusminus 5 miljoen...
Ik heb het idee dat Feyenoord zelf aangeeft van teken nog even niet bij!!
Els
 Els - donderdag 26 mei 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 20:41 schreef The Q het volgende:
volgen mij kun je deze topic beter verwijderd worden want volgens mij sta ik er alleen voor in deze.
Ja, ws wel ja, maar da's toch geen reden om een topic te verwijderen. Of van mening te veranderen?
The Q
 The Q - donderdag 26 mei 2011 - 21:59   quote  deeplink  
Ik verander ook niet van mening
FR-Han
 FR-Han - donderdag 26 mei 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 21:59 schreef The Q het volgende:
Ik verander ook niet van mening
DAN EEN SLOT!! ;-)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 mei 2011 - 22:07   quote  deeplink  
Als ik een zon had heette die Dirk.

En dat zegt alles.
The Q
 The Q - donderdag 26 mei 2011 - 22:08   quote  deeplink  
Een SLOT op deze topic of een SLOT op mijn mening haha
Royaal
 Royaal - donderdag 26 mei 2011 - 22:11   quote  deeplink  
+1 voor Leon, vele zijn dat vergeten..
Ook al is die 34, met zijn mentaliteit heeft hij alle meerwaarde. Of acht je Schaken nu toch beter dan Kuyt op zijn 34e?
Crisismanager
 Crisismanager - donderdag 26 mei 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Blijkbaar is Feyenoord niet belangrijker dan zijn eigen carriere en bankrekening. En volgens mij is het voor je familie altijd leuker als je in Nederland woont.

Als hij ook twijfelt moet die dat eerlijk zeggen, als die er goede redenen voor heeft. Dit is een minachting aan het Legioen, maar ik ga ervan uit dat hij zich dat niet realiseert. Draai er niet om heen!

Desondanks een geweldige speler en de band vergaat nooit: oude liefde roest niet!
The Q
 The Q - donderdag 26 mei 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 23:00 schreef Crisismanager het volgende:
Blijkbaar is Feyenoord niet belangrijker dan zijn eigen carriere en bankrekening. En volgens mij is het voor je familie altijd leuker als je in Nederland woont.

Als hij ook twijfelt moet die dat eerlijk zeggen, als die er goede redenen voor heeft. Dit is een minachting aan het Legioen, maar ik ga ervan uit dat hij zich dat niet realiseert. Draai er niet om heen!

Desondanks een geweldige speler en de band vergaat nooit: oude liefde roest niet!
Goed verwoord helemaal mee eens.
The Q
 The Q - donderdag 26 mei 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 23:00 schreef Crisismanager het volgende:
Blijkbaar is Feyenoord niet belangrijker dan zijn eigen carriere en bankrekening. En volgens mij is het voor je familie altijd leuker als je in Nederland woont.

Als hij ook twijfelt moet die dat eerlijk zeggen, als die er goede redenen voor heeft. Dit is een minachting aan het Legioen, maar ik ga ervan uit dat hij zich dat niet realiseert. Draai er niet om heen!

Desondanks een geweldige speler en de band vergaat nooit: oude liefde roest niet!
Das een mooi SLOT obiku010 haha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 27 mei 2011 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 20:51 schreef Stylzz het volgende:
Als ie dr zich niet aan gaat houden, dan is t een paardenlul.
Maar t blijft een held.
hahaha, mee eens.

Dirk blijft altijd een held voor wat hij betekend heeft en eeuwig respect voor de manier waarop hij is weggegaan. Vind het nog steeds prachtig. Bewust verlengen om de club wat aan je te laten verdienen. Daar hoef je bij een zekere Canadees (die bij een degradatiekandidaat speelt) niet mee aan te komen.

Maar het blijft toch wel wat lullig dat wanneer hij niet of erg laat (wanneer hij weinig tot geen meerwaarde meer heeft) terugkomt. Terwijl hij nog zo'n mooie toespraak hield in De Kuip.

Maar goed, voor Dirk geldt het zeker, ik wacht even af hoe de zaken lopen.

En zelfs al komt hij niet terug, dan blijft hij een held. Komt ie wel terug dan is hij een grotere held. Dan is 1x held niet meer voldoende. Dan moeten we hem met dubbelheld aanspreken.

Dirk///held///dubbelheld(alshijterugkomt)
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 mei 2011 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 23:00 schreef Crisismanager het volgende:
Blijkbaar is Feyenoord niet belangrijker dan zijn eigen carriere en bankrekening. En volgens mij is het voor je familie altijd leuker als je in Nederland woont.

Als hij ook twijfelt moet die dat eerlijk zeggen, als die er goede redenen voor heeft. Dit is een minachting aan het Legioen, maar ik ga ervan uit dat hij zich dat niet realiseert. Draai er niet om heen!

Desondanks een geweldige speler en de band vergaat nooit: oude liefde roest niet!
onzin. richt je frustratie maar op vlaar fer en wijnaldum! door dirk hebben we een berg poen ontvangen. die jonge gassies van nu denken alleen aan zichzelf! dirk///held!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 27 mei 2011 - 08:43   quote  deeplink  
ik denk dat dirkie niet meer terug komt
Milo
 Milo - vrijdag 27 mei 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gelul Dirkie Kuijt is een held,op diverse forums word ook altijd gezegt dat hij en bij Feyenoord Utrecht en Quickboys wil afsluiten maar geloof mij maar dat is de grootste onzin..Hij komt gewoon terug bij Feyenoord en daar zitten wat haken en ogen aan...
Punt 1 hij verdient bij Liverpool per jaar 2 miljoen meer als dat hij bij Feyenoord zou verdienen...Hij kan er voor zorgen dat hij financieel onafhankelijk is en zijn gezin in de toekomst ook..Daarbij heeft hij een foundation voor goede doelen...
Punt 2 moeten we hopen dat hij nog fit terug komt want zoals je weet vergt zijn spel
een hoopvan zijn lichaam..
Punt 3 ik begrijp je frustratie maar als er 1 een voorbeeld is van hoe je een club verlaat dan is het Dirk wel..Uniek in de Nederlandse competitie om bewust bij te tekenen
om Feyenoord met 16 miljoen achter te laten....
Ik zeg gooi je frustratie maar op Fer Vlaar en Wijnaldum alhoewel ik zelfs daar sterk mijn twijfels over krijgt omdat ik het gevoel heb dat het zelfs de wens is van Feyenoord om afscheid te nemen van deze spelers voor een bedrag van plusminus 5 miljoen...
Ik heb het idee dat Feyenoord zelf aangeeft van teken nog even niet bij!!
idd de rest die dirk afvallen zijn allemaal joden!!!!!!!!!!!!!
tekent bij en wordt voor 16 verkocht en scoorde 71 goals!!!!!!!
al wil hij op zijn 36ste terug komen, is hij altijd welkom!
ik durf te wedden dat hij een paar euro vraagd als salaris!
de flh
 de flh - vrijdag 27 mei 2011 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 12:48 schreef Milo het volgende:

[..]

idd de rest die dirk afvallen zijn allemaal joden!!!!!!!!!!!!!
tekent bij en wordt voor 16 verkocht en scoorde 71 goals!!!!!!!
al wil hij op zijn 36ste terug komen, is hij altijd welkom!
ik durf te wedden dat hij een paar euro vraagd als salaris!
Als we die 16 miljoen niet hadden gehad, wat zou er dan met feyenoord gebeurd zijn?
Royaal
 Royaal - vrijdag 27 mei 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 13:14 schreef de flh het volgende:

[..]

Als we die 16 miljoen niet hadden gehad, wat zou er dan met feyenoord gebeurd zijn?
hadden we van landzaat, hofland, de cler, makaay en gio - enkel makaay en gio gehaald
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 27 mei 2011 - 14:16   quote  deeplink  
Dirk wants to win prizes because he only won the knvb beker with Utrecht. Het hotseknotse renpaard dat Dirk is wint niet veel. Hij verdient wel goed en dat is ook belangrijk want hij geeft dat dan weer aan goede doelen. Een profclub als Feyenoord valt daar met al ons welnemen niet onder.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 mei 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 14:16 schreef sportdwaas het volgende:
Dirk wants to win prizes because he only won the knvb beker with Utrecht. Het hotseknotse renpaard dat Dirk is wint niet veel. Hij verdient wel goed en dat is ook belangrijk want hij geeft dat dan weer aan goede doelen. Een profclub als Feyenoord valt daar met al ons welnemen niet onder.
praat nederlands man. en geen menu? edit effe jezelf. kan je posts niet uitstaan zonder menu man
JanM
 JanM - vrijdag 27 mei 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 14:32 schreef obiku010 het volgende:

[..]

praat nederlands man. en geen menu? edit effe jezelf. kan je posts niet uitstaan zonder menu man
Ik vind je wel een beetje vijandig hahaha

ON: Kuijt///HELD!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 mei 2011 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 14:32 schreef obiku010 het volgende:

[..]

praat nederlands man. en geen menu? edit effe jezelf. kan je posts niet uitstaan zonder menu man
Chillex.
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 27 mei 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 14:16 schreef sportdwaas het volgende:
Dirk wants to win prizes because he only won the knvb beker with Utrecht. Het hotseknotse renpaard dat Dirk is wint niet veel. Hij verdient wel goed en dat is ook belangrijk want hij geeft dat dan weer aan goede doelen. Een profclub als Feyenoord valt daar met al ons welnemen niet onder.
Nee met Liverpool heb je veel kans op prijzen in die competitie.............
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 mei 2011 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 14:32 schreef obiku010 het volgende:

[..]

praat nederlands man. en geen menu? edit effe jezelf. kan je posts niet uitstaan zonder menu man
Rare jongen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk









0.0080640