BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 mei 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 15:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Rare jongen.
nuchter man.. effe wennen.. neee serieus. ik bedoelde hem grappig. heb trouwens al een keer echt zijn menu gemaakt. maar geloof dat ik de timing niet goed heb. ligt denk aan mijn kunsten in de keuken. hahahha chillex idd. was een dolletje
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 mei 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 16:39 schreef obiku010 het volgende:

[..]

nuchter man.. effe wennen.. neee serieus. ik bedoelde hem grappig. heb trouwens al een keer echt zijn menu gemaakt. maar geloof dat ik de timing niet goed heb. ligt denk aan mijn kunsten in de keuken. hahahha chillex idd. was een dolletje
Ben nooit grappig, maar moet je wel zo opvatten.
Gyan010
 Gyan010 - vrijdag 27 mei 2011 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2011 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

Ik zeg gooi je frustratie maar op Fer Vlaar en Wijnaldum alhoewel ik zelfs daar sterk mijn twijfels over krijgt omdat ik het gevoel heb dat het zelfs de wens is van Feyenoord om afscheid te nemen van deze spelers voor een bedrag van plusminus 5 miljoen...
Ik heb het idee dat Feyenoord zelf aangeeft van teken nog even niet bij!!
Dit gedeelte vind ik een beetje vaag Leon.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 mei 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 17:42 schreef Gyan010 het volgende:

[..]

Dit gedeelte vind ik een beetje vaag Leon.
waarom duurt het dan zo lang mijn vriend? ik snap wel dat leon zich dit afvraagt. ik word er ook tam van. iedere dag hoop je op nieuws. maar er komt niets!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 27 mei 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 18:11 schreef obiku010 het volgende:

[..]

waarom duurt het dan zo lang mijn vriend? ik snap wel dat leon zich dit afvraagt. ik word er ook tam van. iedere dag hoop je op nieuws. maar er komt niets!
Obiku kijk ff op het transfer forum aub ;)
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 mei 2011 - 18:15   quote  deeplink  
ga ik doen man. welke van de 12643718926453265?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 27 mei 2011 - 18:16   quote  deeplink  
ja bovenin staat ;)
Transfers & geruchten (zomer) 2011

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door RedDevil1990 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 mei 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 14:59 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Nee met Liverpool heb je veel kans op prijzen in die competitie.............
Als Liverpool in Nederland zou spelen wonnen ze alles...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 27 mei 2011 - 18:24   quote  deeplink  
Ja maar ze spelen niet in Nederland jammer genoeg voor hun
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 mei 2011 - 18:25   quote  deeplink  
ligt eraan. als er wat spelers van ons verkassen naar exelsior zie ik ze wel winnen van liverpool.. ;-)
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 27 mei 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 18:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als Liverpool in Nederland zou spelen wonnen ze alles...
Als wij op Sri Lanka zouden spelen wonnen wij ook alles
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 mei 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 18:31 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Als wij op Sri Lanka zouden spelen wonnen wij ook alles
Dat betwijfel is ten zeerste. We verliezen namelijk ook vamn Barendrecht.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 mei 2011 - 18:41   quote  deeplink  
Toch 1 van de meest achterlijke topics van de laatste 4000 topics als ik er over nadenk..
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 27 mei 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 18:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Toch 1 van de meest achterlijke topics van de laatste 4000 topics als ik er over nadenk..
en jij heb hem niet eens geopend??!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 27 mei 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 18:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Toch 1 van de meest achterlijke topics van de laatste 4000 topics als ik er over nadenk..
Tja..
The Q
 The Q - zaterdag 04 juni 2011 - 09:43   quote  deeplink  
Die komt echt niet meer terug.
Ik citeer :Maar ik wil dus ook graag terug naar Feyenoord, echter, alleen als ik met Feyenoord kampioen kan worden. Ik wil ook niet terug op 35-jarige leeftijd. Dan heb je een heel andere Kuyt dan die wegging uit De Kuip. Over twee jaar, dat zou een moment kunnen zijn. Op mijn 33ste moet het, kom je later dan ben je alweer op de terugweg. Ik wil iets neerzetten, net als toen ik er speelde. Feyenoord moet weer prijzen pakken, dat kan best, daar ligt de basis al voor.'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juni 2011 door The Q --
The Q
 The Q - zaterdag 04 juni 2011 - 09:45   quote  deeplink  
Hier het hele artikel http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/2441391/2011/06/04/Dirk-Kuyt-keert-alleen-voor-titel-terug-naar-De-Kuip.dhtml

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juni 2011 door The Q --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 juni 2011 - 10:13   quote  deeplink  
Dirk mag het zeggen, al moet ie natuurlijk niet allerlei mitsen en maren erbij gaan halen.
Heeft niemand wat aan. Zwijg dan beter maar.
MMM
 MMM - zaterdag 04 juni 2011 - 10:18   quote  deeplink  
Wat doet ie bij Liverpool dan?
Els
 Els - zaterdag 04 juni 2011 - 10:30   quote  deeplink  
Nou, in elk geval niet om de prijzen spelen. Als hij naar Feyenoord komt om kampioen te worden, zal dat de eerste keer in zijn carriere zijn. En dát is gewoon een constatering van een feit, niet om lullig te doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juni 2011 door Els --
MMM
 MMM - zaterdag 04 juni 2011 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 10:30 schreef Els het volgende:
Nou, in elk geval niet om de prijzen spelen. Als hij naar Feyenoord komt om kampioen te worden, zal dat de eerste keer in zijn carriere zijn. En dát is gewoon een constatering van een feit, niet om lullig te doen.
Precies!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 juni 2011 - 10:34   quote  deeplink  
Dus...Als ie kampioen zou willen worden kan ie beter nog naar ehhh.....gaan.
Els
 Els - zaterdag 04 juni 2011 - 10:37   quote  deeplink  
Tja, veel beloven, weinig geven, doet menig gek in vreugde leven.
Hoewel ik ook wel denk dat hij oprecht terug zou willen naar Feyenoord, maar als je bij Liverpool speelt, en 5x zoveel verdient als bij Feyenoord, dan begrijp ik ook wel dat het elke keer weer moeilijk is.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 04 juni 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 10:37 schreef Els het volgende:
Tja, veel beloven, weinig geven, doet menig gek in vreugde leven.
Hoewel ik ook wel denk dat hij oprecht terug zou willen naar Feyenoord, maar als je bij Liverpool speelt, en 5x zoveel verdient als bij Feyenoord, dan begrijp ik ook wel dat het elke keer weer moeilijk is.
Dirk is toch al financieel onafhankelijk, dan is de stap toch niet moeilijk,lijkt me.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 juni 2011 - 10:43   quote  deeplink  
Met een functie bij de club na z'n actieve voetbalcarriëre.
Olaf79
 Olaf79 - zaterdag 04 juni 2011 - 10:51   quote  deeplink  
Eerst zien dan geloven!!
el triste
 el triste - zaterdag 04 juni 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 10:30 schreef Els het volgende:
Nou, in elk geval niet om de prijzen spelen. Als hij naar Feyenoord komt om kampioen te worden, zal dat de eerste keer in zijn carriere zijn. En dát is gewoon een constatering van een feit, niet om lullig te doen.
Volgens mij bedoelt ie dat er een elftal moet staan dat de potentie heeft om mee te doen om de eerste plaatsen. Dat vind ik geen gekke gedachte, maar wie ben ik?
el triste
 el triste - zaterdag 04 juni 2011 - 11:30   quote  deeplink  
wat een azijnzeikers hier allemaal zeg. Ben ik dan de enige die wel vertrouwen heeft in Dirk? Is in mijn ogen nog altijd één van de weinige voetbvallers die wel doet wat ie zegt.
Beetje meer respect voor dit icoon!!!!!
Els
 Els - zaterdag 04 juni 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 11:28 schreef el triste het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt ie dat er een elftal moet staan dat de potentie heeft om mee te doen om de eerste plaatsen. Dat vind ik geen gekke gedachte, maar wie ben ik?
Ik vind het ook geen gekke gedachte. Vind het ook wel redelijk wat hij zegt, hij wil niet als zakkenvuller naar Feyenoord, maar wil nog van waarde zijn. En hij wil ook pas over 2 jaar komen, dus als hij transfervrij is, en hij wil in en team spelen waarmee wat te halen is. Maar ik kan me wel voorstellen, dat het mensen gaat irriteren, telkens belooft hij wel naar Feyenoord te gaan, maar niet nu....
el triste
 el triste - zaterdag 04 juni 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 11:33 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind het ook geen gekke gedachte. Vind het ook wel redelijk wat hij zegt, hij wil niet als zakkenvuller naar Feyenoord, maar wil nog van waarde zijn. En hij wil ook pas over 2 jaar komen, dus als hij transfervrij is, en hij wil in en team spelen waarmee wat te halen is. Maar ik kan me wel voorstellen, dat het mensen gaat irriteren, telkens belooft hij wel naar Feyenoord te gaan, maar niet nu....
wat ik volkomen begrijpelijk vind als je ziet wat voor een elftal er staat! dezelfde reden dat van Bronckhorst besloot niet door te gaan. En over de irritatie van mensen: was het niet Kuyt die zijn contract verlengde en voor 15 miljoen de voordeur uitliep? Irritatie richting de huidige selectie lijkt me meer op z'n plaats...... Daarnaast heeft ie nooit gezegd nu al te willen terugkeren. Maar ja, als journalisten je die vraag blijven stellen, krijg je ook elke keer hetzelfde antwoord toch?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 04 juni 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 10:30 schreef Els het volgende:
Nou, in elk geval niet om de prijzen spelen. Als hij naar Feyenoord komt om kampioen te worden, zal dat de eerste keer in zijn carriere zijn. En dát is gewoon een constatering van een feit, niet om lullig te doen.
hahahahahaha................zo scherp
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 04 juni 2011 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 15:18 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

hahahahahaha................zo scherp
Kuyt is een prima vent maar veel prijzen pakken doet hij niet voor zijn clubs. De KNVB beker met Utrecht bleek tot nu toe het hoogst haalbare. Met Liverpool de CL finale gehaald maar verder is het sinds Kuyt daar is min of meer "Rock Bottom".

recept: wit broodje/bolletje, veel roomboter, haring, uitjes en zuur
el triste
 el triste - zaterdag 04 juni 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 15:50 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Kuyt is een prima vent maar veel prijzen pakken doet hij niet voor zijn clubs. De KNVB beker met Utrecht bleek tot nu toe het hoogst haalbare. Met Liverpool de CL finale gehaald maar verder is het sinds Kuyt daar is min of meer "Rock Bottom".

recept: wit broodje/bolletje, veel roomboter, haring, uitjes en zuur
'T is toch wel heel lastig om een beetje respect op te brengen voor zo'n clubicoon?
Deze jongen speelt wekelijks bij één van de grootste clubs van Europa....

Recept voor jou: wit broodje/ bolletje, kip en heel veel salmonella
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 04 juni 2011 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 15:55 schreef el triste het volgende:

[..]

'T is toch wel heel lastig om een beetje respect op te brengen voor zo'n clubicoon?
Deze jongen speelt wekelijks bij één van de grootste clubs van Europa....

Recept voor jou: wit broodje/ bolletje, kip en heel veel salmonella
Ik vind Kuyt een goede jongen maar geen clubicoon. Ik zie spelers die weinig tot niets winnen met hun club als goede voetballers maar verder niks. Het is toch weer een ongelooflijk lulverhaal van die Kuyt: ik kom terug als Feyenoord een kampioenschap kan winnen.

1 glaasje jus d'orange per dag houdt de dokter weg.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 04 juni 2011 - 16:14   quote  deeplink  
Kuyt scoort 6 tot 7 doelpunten per jaar gemiddeld bij Liverpool. Dat zijn cijfers voor een goede verdedigende middenvelder. Bij Feyenoord was hij goed en Dirk bedankt voor het geld uit de transfer. En Feyenoord bedankt dat je Dirk een podium gaf om zijn werklust te etaleren en een mooi veelgeldverdiencontract te krijgen bij de Reds.
Els
 Els - zaterdag 04 juni 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 16:12 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Ik vind Kuyt een goede jongen maar geen clubicoon. Ik zie spelers die weinig tot niets winnen met hun club als goede voetballers maar verder niks. Het is toch weer een ongelooflijk lulverhaal van die Kuyt: ik kom terug als Feyenoord een kampioenschap kan winnen.

1 glaasje jus d'orange per dag houdt de dokter weg.
Het is maar hoe je het wilt lezen. Voor clubicoon is 'ie misschien net te kort geweest, de geschiedenis zal het leren, maar hij heeft Feyenoord wel altijd respectvol behandeld, en zit nu nog regelmatig in het stadion. Ik kan er zo 10 opnoemen, die dat anders hebben gedaan.
Crisismanager
 Crisismanager - zaterdag 04 juni 2011 - 16:32   quote  deeplink  
Nu is hij tenminste eerlijk. Hij wil met Feyenoord meestrijden om de prijzen. Ik hoop wel dat hij zich realiseert dat als hij terugkeert in goede vorm hij Feyenoord meteen 4 a 5 plaatsen omhoog tilt. Toen Dirk wegging gingen we van kampioenskandidaat (uiteindelijk 3e) naar de 7e plaats.
Nog 2 jaar om de financiele boel een beetje op orde te brengen en de sportieve achteruitgang te stoppen of zelfs al een beetje vooruitgang. Vervolgs Dirk in de spits als slagroom op de taart!
el triste
 el triste - zaterdag 04 juni 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 16:12 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Ik vind Kuyt een goede jongen maar geen clubicoon. Ik zie spelers die weinig tot niets winnen met hun club als goede voetballers maar verder niks. Het is toch weer een ongelooflijk lulverhaal van die Kuyt: ik kom terug als Feyenoord een kampioenschap kan winnen.

1 glaasje jus d'orange per dag houdt de dokter weg.
Niemand leest goed geloof ik. Hij zegt: "ik keer terug bij feyenoord voor de titel". Met andere woorden: hij wil in een elftal spelen dat KAN meedoen om de prijzen. Vind ik persoonlijk niet zo raar.....
En als Kuyt een middelmatige voetballer zou zijn: waarom speelt hij wekelijks bij één van de grootste clubs van europa?
el triste
 el triste - zaterdag 04 juni 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 16:15 schreef Els het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het wilt lezen. Voor clubicoon is 'ie misschien net te kort geweest, de geschiedenis zal het leren, maar hij heeft Feyenoord wel altijd respectvol behandeld, en zit nu nog regelmatig in het stadion. Ik kan er zo 10 opnoemen, die dat anders hebben gedaan.
je bent voorzichtig met 10 ;)
Els
 Els - zaterdag 04 juni 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 16:53 schreef el triste het volgende:

[..]

je bent voorzichtig met 10 ;)
Erg voorzichtig :-(
Rovert
 Rovert - zaterdag 04 juni 2011 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 16:15 schreef Els het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het wilt lezen. Voor clubicoon is 'ie misschien net te kort geweest, de geschiedenis zal het leren, maar hij heeft Feyenoord wel altijd respectvol behandeld, en zit nu nog regelmatig in het stadion. Ik kan er zo 10 opnoemen, die dat anders hebben gedaan.
mee eens en hij zorgde er tenminste voor dat Feyenoord een mooie transfersom kreeg
salemi
 salemi - zaterdag 04 juni 2011 - 17:22   quote  deeplink  
Zelfs al komt Dirk pas over een of twee jaar, is het voor Feyenoord een prima speler. Garantie voor een twintigtal doelpunten. Hoeveel punten hebben we dit jaar niet verspeeld doordat we niet scoorden. En het kan zomaar zijn dat hij bij L'pool opeens op de bank terecht komt. Dat soort clubs kopen zomaar 10 spelers als ze de kolder in de kop krijgen. En Dirk is niet een type die op de bank wil zitten, wellicht kunnen we hem eerder huren. Ik ken maar weinig spelers die echt menen dat ze voor Feyenoord willen spelen, en dan nog op een moment dat het zin heeft. Niet als een uitgebluste zak van 35. Dirk: Held!!!
Rovert
 Rovert - zaterdag 04 juni 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 17:22 schreef salemi het volgende:
Zelfs al komt Dirk pas over een of twee jaar, is het voor Feyenoord een prima speler. Garantie voor een twintigtal doelpunten. Hoeveel punten hebben we dit jaar niet verspeeld doordat we niet scoorden. En het kan zomaar zijn dat hij bij L'pool opeens op de bank terecht komt. Dat soort clubs kopen zomaar 10 spelers als ze de kolder in de kop krijgen. En Dirk is niet een type die op de bank wil zitten, wellicht kunnen we hem eerder huren. Ik ken maar weinig spelers die echt menen dat ze voor Feyenoord willen spelen, en dan nog op een moment dat het zin heeft. Niet als een uitgebluste zak van 35. Dirk: Held!!!
Wie bedoel je met: uitgebluste zak van 35?????
Els
 Els - zaterdag 04 juni 2011 - 17:35   quote  deeplink  
Er schijnt een fikkie in een aardappeldepot te zijn geweest en in één van de zakken zaten 35 uien. Ik denk dat 'ie dat bedoelt?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 juni 2011 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 17:29 schreef Rovert het volgende:

[..]

Wie bedoel je met: uitgebluste zak van 35?????
ik over 2 jaar.
The Q
 The Q - zaterdag 04 juni 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 16:53 schreef el triste het volgende:

[..]

Niemand leest goed geloof ik. Hij zegt: "ik keer terug bij feyenoord voor de titel". Met andere woorden: hij wil in een elftal spelen dat KAN meedoen om de prijzen. Vind ik persoonlijk niet zo raar.....
En als Kuyt een middelmatige voetballer zou zijn: waarom speelt hij wekelijks bij één van de grootste clubs van europa?
Echte club liefde komt het verstand later.Dus dat gezwalm van hem kan ik niet waarderen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 juni 2011 - 18:27   quote  deeplink  
Laat ie maar eens een jaar z'n mond houden over Feyenoord.
The Q
 The Q - zaterdag 04 juni 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 18:27 schreef FR-Henk het volgende:
Laat ie maar eens een jaar z'n mond houden over Feyenoord.
precies
de flh
 de flh - zaterdag 04 juni 2011 - 19:47   quote  deeplink  
Wat een gezeik. Eindelijk heeft ie eens een concrete datum genoemd wanneer die naar Feyenoord wil komen. Daar mag je gewoon blij mee zijn.

Als Kuyt geen clubicoon is dan is niemand dat van de afgelopen 20 jaar.
The Q
 The Q - zaterdag 04 juni 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juni 2011 - 19:47 schreef de flh het volgende:
Wat een gezeik. Eindelijk heeft ie eens een concrete datum genoemd wanneer die naar Feyenoord wil komen. Daar mag je gewoon blij mee zijn.

Als Kuyt geen clubicoon is dan is niemand dat van de afgelopen 20 jaar.
onzin

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk









0.0142159