|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Anita: ‘Volgend seizoen kan ik een dragende speler worden bij Ajax’ (AjaxF-side.nl)
|
|
|
remco k
|
|
|
Na het aantrekken van een aantal "grote" Europese talenten, het verlengen met Siem de Jong, nu wederom een goed staaltje werk van Ajax.
Ook een dikke pluim voor Anita, de speler wordt al dan niet terecht vaak bekritisserd, maar is toch ook dit seizoen weer erg belangrijk geweest voor de ploeg, en de jongen is ook al vaak afgeserveerd voor een basisplek, maar verkijgt deze uiteindelijk ook onder de Boer weer.
Iedere week zie je hem groeien op het middenveld, en komend seizoen verwacht ik wederom veel van deze echte Ajax speler.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Frank de Boer is in z'n nopjes met het nieuws dat Vurnon Anita zijn contract verlengde tot medio 2014. De trainer ziet in de nieuwe verbintenis een beloning voor de inzet van de Ajacied, die te boek staat als een harde werker.
Meerdere posities Anita moest zich onder de trainers Marco van Basten, Martin Jol en De Boer telkens in de ploeg vechten en slaagde daar keer op keer in. De Boer zag in Anita geen linksback, maar de speler knokte zich terug als middenvelder.
"Ik koos bij mijn aantreden in december voor een andere linksback, maar Vurnon knokte zich als middenvelder goed terug in de ploeg," vertelt De Boer op Ajax.nl. "Dat symboliseert hoe Vurnon is: een fantastische voetballer met een uitstekende mentaliteit."
De waarde van Anita op weg naar de dertigste landstitel is de trainer niet ontgaan. "Hij is met name de laatste weken van het seizoen van grote waarde geweest, omdat hij onder andere op meerdere plaatsen inzetbaar is," spreekt De Boer lovend. "Ik ben zeker blij dat hij zijn contract heeft verlengd.''
Aldus de Boer.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/8385 |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
janssen-eriksen-Anita. middenveld met veel voetballend vermogen. En De Jong in de spits |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Tja die gekke Anita, in het begin vond ik het maar net niet, maar zelfs mij heeft hij overtuigd, ook al vond ik hem in de beker niet zo goed. Altijd handig om iemand te hebben die op meerdere posities kan spelen. |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
Anita wie kent hem niet! Anita, anita is een echte ajacied!! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
|
|
|
Outlawhooligan-AFCA
|
|
|
ik denk wel dat ie goed word! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Fijn. Er is alleen de laatste tijd zoveel commentaar op de topics die geplaastst worden, dat deze onzinnig zijn. Is deze dan eigenlijk ook niet onzinnig? Graag antwoord van een expert:P. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 16:13 schreef dutchajaxmen het volgende:Fijn. Er is alleen de laatste tijd zoveel commentaar op de topics die geplaastst worden, dat deze onzinnig zijn. Is deze dan eigenlijk ook niet onzinnig? Graag antwoord van een expert:P. Vind van wel idd. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
prima voetballer ja, ik denk op termijn de opvolger van van der wiel! maar ook lekker als middenvelder tegen de iets mindere tegenstanders, anders kunnen we daar beter de zeeuw ofzo neerzetten |
|
|
|
|
Benno
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 16:13 schreef dutchajaxmen het volgende:Fijn. Er is alleen de laatste tijd zoveel commentaar op de topics die geplaastst worden, dat deze onzinnig zijn. Is deze dan eigenlijk ook niet onzinnig? Graag antwoord van een expert:P. Vind ik ook wel eigenlijk! Maar toch is vurnon wel een held!!!! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote: Dat ben ik met je eens. Goede mentaliteit! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 19:48 schreef Ajx het volgende:prima voetballer ja, ik denk op termijn de opvolger van van der wiel! maar ook lekker als middenvelder tegen de iets mindere tegenstanders, anders kunnen we daar beter de zeeuw ofzo neerzetten Dus jij vind Anita een goede back? Asjeblieft man! Hij komt qua lengte gewoon veel te kort als verdediger, dat is ook een reden waarom de Boer hem geen verdediger maar middenvelder vind. Deze jongen is een goede middenvelder en zou het als nr. 10 misschien ook niet slecht doen, maar een verdediger is hij absoluut niet. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik wil mezelf niet op de borst kloppen maar ik heb altijd geloofd in Anita. Hij werd/word altijd bekritiseerd maar ik weet dat hij het kan gaan redden in de top en Frank de Boer is de ideale trainer voor Anita om verder te begeleiden. Ik had in het begin twijfels over Frank de Boer als trainer, maar hij doet het tot nu verbazingwekkend goed. Hij is zo slim in zijn doen en laten, zo ook in het promoten van zijn spelers. Ook deze woorden over Anita, zal Anita sterken en ik krijg er kippevel van;
"Ik koos bij mijn aantreden in december voor een andere linksback, maar Vurnon knokte zich als middenvelder goed terug in de ploeg," vertelt De Boer op Ajax.nl. "Dat symboliseert hoe Vurnon is: een fantastische voetballer met een uitstekende mentaliteit."
De waarde van Anita op weg naar de dertigste landstitel is de trainer niet ontgaan. "Hij is met name de laatste weken van het seizoen van grote waarde geweest, omdat hij onder andere op meerdere plaatsen inzetbaar is," spreekt De Boer lovend. "Ik ben zeker blij dat hij zijn contract heeft verlengd.'' |
|
|
|