BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Edwin van der Sar, de rust zelve

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 27 mei 2011 - 14:54   quote  deeplink  
Hoewel van der Sar niet meer aan onze kant van het kanaal keept. Lijkt het me, met oog op de CL finale van morgen avond, toch eens tijd dat wij hier met zn allen stilstaan. Stilstaan om van der Sar, te eren. Zowel als prof sporter, als persoon. Want hij heeft aardig wat voor zijn kiezen gehad de afgelopen tijd. Gelukkig gaat het alweer beter met zijn vrouw.

Hier volgen wat quotes van zijn medespelers, die ik de afgelopen dagen verzameld heb. Heb je speciale herrineringen aan Edwin, deel ze gerust met de rest van de Ajax.headliner bezoekers.

'Edwin is geen schreeuwerd, maar trek een keer de verkeerde kleren aan bij het uitgaan of na de training en hij maakt je af. Dodelijke humor. Zo kennen jullie hem niet, hè?'

'Alleen al het vertrouwen dat hij de ploeg geeft. Hij straalt zo veel zekerheid uit. Daardoor durft iedereen twee keer zo veel risico te nemen. Wij noemen hem onze 'quarterback'. Geeft onder druk gewoon een pass over zestig meter op je goede been. Wij vinden het een beetje abnormaal wat hij allemaal kan. Hij haalt nog ballen uit de bovenhoek die niemand zou pakken. En wat hij met zijn voeten kan, is ongekend voor een keeper. Heb je hem wel eens op de training met een rondo zien meedoen? Slaat nergens op, zo goed is hij.'

John O'Shea

'Edwin is dit seizoen fantastisch geweest. Ik ga nog verder, hij was absoluut sensationeel. Door zijn professionalisme en de toewijding voor zijn vak.'

Alex Ferguson

'Als we de Champions League winnen is dat geweldig voor het team, maar voor Edwin zou ik het helemaal speciaal vinden. Hij staat voor perfectie en de beste instelling in het vak. Niet alleen als keeper, maar ook als mens heeft hij de afgelopen vijf jaar hier zo veel respect afgedwongen. Hij heeft op de moeilijkste momenten, binnen en buiten het veld, zo veel karakter getoond. Hij heeft het hele elftal laten zien dat hij een winnaar is. Hij is een voorbeeld voor iedereen bij ons geworden.'

Rio Ferdinand

edwin-van-der-sar.jpg

Edwin, ik wil je bedanken voor alles wat je voor zowel Ajax als het NL voetbal hebt betekend. Jij zal voor altijd een speciaal plekje hebben, in mijn rood wit Ajax hart.

En ik hoop van harte, dat je in de toekomst, in wat voor een functie dan ook, terug keert naar je thuis. Je thuis in Mokum!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2011 door Booya4Afca --
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 27 mei 2011 - 15:22   quote  deeplink  
Edwin_Van_Der_Sar_2_by_ErwinOlaf.jpg

Edwin bedankt!!!!
BJK
 BJK - vrijdag 27 mei 2011 - 15:56   quote  deeplink  
zo die foto's zijn wel nice man!

Edje ..... ach ieder woord is 1 te weinig!

Edwin is een HELD!!!!!
AFCA!
 AFCA! - vrijdag 27 mei 2011 - 15:58   quote  deeplink  
Hopen dat ie morgen zijn carriere kan afsluiten met het winnen van de CL!
C. Eriksen
 C. Eriksen - vrijdag 27 mei 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 15:58 schreef AFCA! het volgende:
Hopen dat ie morgen zijn carriere kan afsluiten met het winnen van de CL!
Sowiezo.......de rest van man united boeit mij niet.
En dat hij de winnende kopt in de laatste seconde.........dat hij mee gaat met een corner! :D
AFCA***
 AFCA*** - vrijdag 27 mei 2011 - 19:04   quote  deeplink  
Ik ben morgen alleen voor united omdat ik hoop dat van de sar zo mooi kan afsluiten :)
Anders was ik voor barca!
Ajx
 Ajx - vrijdag 27 mei 2011 - 19:50   quote  deeplink  
ik hoop dat hij etrug naar hier komt om de steek nog even hier te houden en anders om onze andere keepers te trainen(in geval d at steek vertrekt hooop ik nog altijd op tyton) en ze beter te laten worden
thomASS
 thomASS - vrijdag 27 mei 2011 - 19:51   quote  deeplink  
ja tyton als 2e keeper. Denk niet dat hij dat wilt.
AFCA***
 AFCA*** - vrijdag 27 mei 2011 - 21:16   quote  deeplink  
Mooi die docu van edje op NED3 nu !!
AFCA!
 AFCA! - zaterdag 28 mei 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 16:06 schreef C. Eriksen het volgende:

[..]

Sowiezo.......de rest van man united boeit mij niet.
En dat hij de winnende kopt in de laatste seconde.........dat hij mee gaat met een corner! :D
Of dat hij gewoon de laatste penalty pakt in de reeks als het daartoe komt, en dan het liefst van Iniesta =)
Blokkie1974
 Blokkie1974 - zaterdag 28 mei 2011 - 20:25   quote  deeplink  
Sar krijgt vanavond geen tegengoal en wint de CL !
Stoppen op het absolute hoogtepunt, dat is weinigen gegund.
Ajx
 Ajx - zaterdag 28 mei 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2011 - 19:51 schreef thomASS het volgende:
ja tyton als 2e keeper. Denk niet dat hij dat wilt.
kweet niet hoor, maar als steek vertrekt blijft vermeer, vanwege zijn lengte voor mij alsnog de ideale 2de doelman en dan Tyton als eerste doelman
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 29 mei 2011 - 00:12   quote  deeplink  
Wel lullig voor hem die 3-1, maar hij heeft een mooie carrière gehad en Barca was gewoon te goed. Is geen schande om van het beste team ooit te verliezen.
alibabba
 alibabba - zondag 29 mei 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 00:12 schreef PSVMocro het volgende:
Wel lullig voor hem die 3-1, maar hij heeft een mooie carrière gehad en Barca was gewoon te goed. Is geen schande om van het beste team ooit te verliezen.
EENS

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Edwin van der Sar, de rust zelve

0.0085570