|
|
ktotheb
|
|
|
Ik vond het direct al vreemd dat Cillesen en Krul zijn opgeroepen voor Oranje en vermeer niet. Maar nu is Vorm geblesseerd geraakt en is zijn vervanger ten Rouwelaar. Sorry hoor, maar ik snap hier dus werkelijk nets van. Kenneth heeft bij ons als een ware held gekeept de laatste twee maanden en is toch zeker beter dan ten Rouwelaar. Vind hem zelfs de beste keeper van Oranje na Steek. Snapt iemand van jullie waarom van Marwijk hem overslaat? |
|
|
|
|
Frangogol
|
|
|
Keeperstrainer Ruud Hesp heeft hier een zware stem in. Kennelijk ziet hij niks in Kenneth. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
ik vind het niet kunnen dat je wel cilissen en krul(krul speelt toch bijnan nooit bij newcastle) en dan als vervanger een oude lul als ten rouwelaar oproept, vermeer is 20x beter dan hun joh!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 16:46 schreef Frangogol het volgende:Keeperstrainer Ruud Hesp heeft hier een zware stem in. Kennelijk ziet hij niks in Kenneth. dan is ruudhesp blind, anti ajax, anti vermeer of knettergek! |
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Dit is natuurlijk krankzinnig. Vermeer is niet de allerbeste keeper ter wereld en niet extreem lang, maar als je hem vergelijkt met Krul, Cillisen en ten Rouwelaar is dit natuurlijk onbegrijpelijk. Misschien dat de bondscoach hem niet oproept omdat hij nauwelijks wedstrijdritme heeft en terug is gekomen van een zware blessure. Maar hij had uberhaupt een uitnodiging kunnen krijgen. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Hij is niet meegenomen omdat hij die blessure heeft gehad, hij is net terug en dan al weer meenemen, nee dat is te gek. Hij heeft goed gekeept dat klopt, maar je moet wel na blijven denken. Hij heeft dit seizoen nauwelijks gespeeld in tegenstelling tot Ten Rouwelaar en Cillissen, Krul speelde een hoop wedstrijden na blessure van de eerste keeper. Van Marwijk neemt Vermeer niet mee, omdat hij wedstrijdfitte spelers wil die een aantal wedstrijden achter de rug hebben. Heeft verder niks te maken met anti-Ajax of andere dingen. |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
Ik wil met dit topic ook zeker niet zeggen dat er mensen anti-Ajax zijn ofzo, maar vind het gewoon erg vreemd. En ja hij komt terug van een blessure, maar hij is al 2 maanden terug en heeft sindsdien alles gespeeld, dus wedstrijdritme heeft hij zeker wel. Maar zelfs als dat de reden is... dan neem je Vermeer mee als derde keeper. Altijd beter een jongen die nog toekomst heeft deze ervaring geven dan ten grabbelaar, die in de toekomst niks meer kan betekenen. Heel stom misschien, maar als ajacied vind ik dit gewoon schandalig. Vermeer verdient die uitverkiezing. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Bertje wil graag 1 echte ervaren keeper op de bank vandaar ten rouwelaar. Maar buiten vermeer is wel VEEL beter van jelle |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 21:09 schreef RedDevil1990 het volgende:Bertje wil graag 1 echte ervaren keeper op de bank vandaar ten rouwelaar. Maar buiten vermeer is wel VEEL beter van jelle laten we wel zijn... ook beter als Krul vind ik persoonlijk dan en ook dan Jelle, bedoel ook dankzij vermeer die ons er een paar keer door heen heeft gesleept hebben wij de 3de *** |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Voor mij is dit ook onbegrijpelijk...wel ten Rouwelaar en geen Vermeer...tsjaaa.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 12:57 schreef alibabba het volgende:Voor mij is dit ook onbegrijpelijk...wel ten Rouwelaar en geen Vermeer...tsjaaa.. WTF.. Ten Rouwelaar!?! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Heel raar...ten Rouwelaar... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ten Rouwelaar wordt opgenomen bij de selectie van de nr. 2 van de wereld.. Weird.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 13:31 schreef Hasjkoph het volgende:Ten Rouwelaar wordt opgenomen bij de selectie van de nr. 2 van de wereld.. Weird.. Beter dit dan dat ie word opgenomen in een ziekenhuis Hasjhoph;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 - 21:49 schreef nummer10 het volgende:[..] laten we wel zijn... ook beter als Krul vind ik persoonlijk dan en ook dan Jelle, bedoel ook dankzij vermeer die ons er een paar keer door heen heeft gesleept hebben wij de 3de *** De kans is groot dat vermeer beter is dan Krul maar daar moet ik eerlijk in zijn ik ken krul alleen van een foto en van naam. Ik weet dat die altijd nummer 1 is geweest bij de nationale jeugdteams. Maar dat is Erwin Mulder ook altijd dus het zegt niet al te veel.
Ik denk dat Bertje in Tim Krul meer een keeper voor de toekomst ziet dan in vermeer. ps: dit is niet mijn mening maar mijn gedachte over hoe bert misschien zou denken |
|
|
|
|
ktotheb
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 15:27 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] De kans is groot dat vermeer beter is dan Krul maar daar moet ik eerlijk in zijn ik ken krul alleen van een foto en van naam. Ik weet dat die altijd nummer 1 is geweest bij de nationale jeugdteams. Maar dat is Erwin Mulder ook altijd dus het zegt niet al te veel. Ik denk dat Bertje in Tim Krul meer een keeper voor de toekomst ziet dan in vermeer. ps: dit is niet mijn mening maar mijn gedachte over hoe bert misschien zou denken Om krul mee te nemen ipv Vermeer dan dit idd de redenatie van bertje zijn, hij ziet krul vast vaker spelen dan ik. Maar die redenatie gaat niet op voor ten Rouwelaar, die dus ook de voorkeur krijgt boven Vermeer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tim Krul is een fantastiche keeper voor de toekomst en in mijn ogen in potentie zelfs beter dan Stekelenburg, ik hoop enkel wel dat hij de juiste instelling heeft, ik zou hem ook heel graag bij Ajax zien ondanks dat ik Vermeer een goede keeper vind die ons een aantal malen knap in de race voor de titel heeft gehouden.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 17:08 schreef remco k het volgende:Tim Krul is een fantastiche keeper voor de toekomst en in mijn ogen in potentie zelfs beter dan Stekelenburg, ik hoop enkel wel dat hij de juiste instelling heeft, ik zou hem ook heel graag bij Ajax zien ondanks dat ik Vermeer een goede keeper vind die ons een aantal malen knap in de race voor de titel heeft gehouden.. steek is de allerbeste op t moment met v/d sar. maar ik deacht toch echt dat krulletje al een paar jaar niet veel heeft gekeept bij newcastle, maar van nederlanders is hij(door de lengte) wel iets beter dan vermeer ja |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
dit seizoen toch 13 wedstrijden gekeept, afgelopen seizoen 16... |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Ik vind het de waanzin ten top. Je moet in je beleid ook aan de toekomst denken. Ten Rouwelaar is niet een potentiele eerste/tweede keeper voor oranje. Vermeer wel. Stel Stekelenburg gaat naar een buitenlandse topclub, dan wordt Vermeer de eerste keeper van Ajax. Dikke kans dat Stekelenburg dan eerste doelman blijft, maar Vermeer tweede doelman wordt.
Het argument van wedstrijdritme deugt ook van geen kant. Vermeer heeft aangetoond over voldoende wedstrijdritme te beschikken. Hij heeft goed gekeept in de wedstrijden die hij heeft meegedaan, dat geeft al aan dat hij genoeg wedstrijdritme heeft. Meenemen dus.
Die Krul heeft het ook nog niet waargemaakt in Engeland, die speelt alleen als de eerste keeper geblesseerd is. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 15:27 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] De kans is groot dat vermeer beter is dan Krul maar daar moet ik eerlijk in zijn ik ken krul alleen van een foto en van naam. Ik weet dat die altijd nummer 1 is geweest bij de nationale jeugdteams. Maar dat is Erwin Mulder ook altijd dus het zegt niet al te veel. Ik denk dat Bertje in Tim Krul meer een keeper voor de toekomst ziet dan in vermeer. ps: dit is niet mijn mening maar mijn gedachte over hoe bert misschien zou denken Tja die Krul is 1 van die mensen die in mijn ogen te snel naar het buitenland is gegaan voor het geld. Zo zonde, want het was echt een geweldig talent. Ik hoop echt dat hij na dit seizoen ergens ander gaat keepen, zodat hij kan laten zien wat hij kan |
|
|
|
|
ashols
|
|
|
Wedstrijdritme is een argument dat niet geloofwaardig is. Toen onder Van Basten Vermeer eerste keus bij Ajax was, bleef Van Marwijk vasthouden aan Stekelenburg, terwijl hij geen wedstrijd speelde. Vermeer oogt misschien soms wat knullig, maar hij heeft briljante reddingen verricht bij Ajax. Het is dus simpelweg niet te verklaren dat hij niet geselecteerd is, maar zijn tijd komt nog wel. Daar ben ik van overtuigd. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Met alle respect, maar ik had liever gezien dat niemand van Ajax was uitgenodigd voor deze onzinnige oefentrip. De reactie van Van Marwijk op het afzeggen van De Zeeuw is ook veelzeggend. Dat hij eerder de stage van Ajax in de VS had afgezegd dan de oefeninterlands van Oranje. Het is toch godverdomme Ajax wat de centjes van De Zeeuw betaald. Het zijn onze spelers en niet die van het Nederlands elftal.
Sowieso onzinnig om na een, voor velen, slopend seizoen 2 van deze achterlijke oefeninterlands in te plannen. En maar zeiken dat spelers sneller vermoeid zijn of geblesseerd raken. Tis godverdomme gewoon commercie.
FUCK OEFENINTERLANDS (van welk land dan ook)!!!! |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 30 mei 2011 - 13:57 schreef amsterdammer113 het volgende:Met alle respect, maar ik had liever gezien dat niemand van Ajax was uitgenodigd voor deze onzinnige oefentrip. De reactie van Van Marwijk op het afzeggen van De Zeeuw is ook veelzeggend. Dat hij eerder de stage van Ajax in de VS had afgezegd dan de oefeninterlands van Oranje. Het is toch godverdomme Ajax wat de centjes van De Zeeuw betaald. Het zijn onze spelers en niet die van het Nederlands elftal. Sowieso onzinnig om na een, voor velen, slopend seizoen 2 van deze achterlijke oefeninterlands in te plannen. En maar zeiken dat spelers sneller vermoeid zijn of geblesseerd raken. Tis godverdomme gewoon commercie. FUCK OEFENINTERLANDS (van welk land dan ook)!!!! +1 |
|
|
|
|
Frangogol
|
|
|
Ten Rouwelaar is bij PSV mislukt door stress. PSV is een oase van rust vergeleken met Oranje. Theo Snelders toestanden moet Van Marwijk toch niet willen. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
Zelfs stekelenburg, heeft aangegeven dat vermeer bij de beste 3 keepers van nederland zit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 mei 2011 door C. Eriksen -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 mei 2011 - 21:38 schreef C. Eriksen het volgende:Zelfs stekelenburg, heeft aangegeven dat vermeer bij de beste 3 keepers van nederland zit En wat zegt dat??? van Basten vond Wielaert een hele goede voetballer.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 30 mei 2011 - 22:40 schreef remco k het volgende:[..] En wat zegt dat??? van Basten vond Wielaert een hele goede voetballer.. Ik vind mijn dochter van 2 ook bij de beste spitsen van Nederland horen. Een goed schot in haar benen. Mag ze ook alvast in de selectie?? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het is belachelijk van Ten Rouwelaar is een drolle keeper maar ik heb ook mijn twijfels over Vermeer als eerste keeper bij Ajax ik hoop dat ik ongelijk heb. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 08:05 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik vind mijn dochter van 2 ook bij de beste spitsen van Nederland horen. Een goed schot in haar benen. Mag ze ook alvast in de selectie?? Inderdaad... |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 08:05 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik vind mijn dochter van 2 ook bij de beste spitsen van Nederland horen. Een goed schot in haar benen. Mag ze ook alvast in de selectie?? Bij de selectie van Nederland onder 2 ;) vind je het gek dat ze bij die beste spitsen hoort hehe |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 10:07 schreef AFCA*** het volgende:[..] Bij de selectie van Nederland onder 2 ;) vind je het gek dat ze bij die beste spitsen hoort hehe Hey niet beledigend he, maar ze is respectvoller naar de trainer dan El Hamdoei. Maar ja dat is al niet zo snel moeilijk ;-) |
|
|
|
|
AFCA***
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 10:25 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey niet beledigend he, maar ze is respectvoller naar de trainer dan El Hamdoei. Maar ja dat is al niet zo snel moeilijk ;-) dat geloof ik meteen :D |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op maandag 30 mei 2011 - 22:40 schreef remco k het volgende:[..] En wat zegt dat??? van Basten vond Wielaert een hele goede voetballer.. Ja, van basten was een aanvaller. Wat kan hij nou zeggen over een verdediger! Als hij het over een aanvaller had gehad, okey dat was ook zijn vak. Laat bijvoorbeeld een Jaap Stam maar oordelen over wielaert. Stekelenburg kent het vak ''Keepen'' dus hij kan oordelen over Vermeer. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
En van basten vond colin (slechtste speler ooit) ook goed. Dus waar hebben we het over. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 12:34 schreef C. Eriksen het volgende:[..] Ja, van basten was een aanvaller. Wat kan hij nou zeggen over een verdediger! Als hij het over een aanvaller had gehad, okey dat was ook zijn vak. Laat bijvoorbeeld een Jaap Stam maar oordelen over wielaert. Stekelenburg kent het vak ''Keepen'' dus hij kan oordelen over Vermeer. Echt complete onzin wat je nu zegt, De Boer oordeelt toch ook over Eriksen, of mag hij dat ook niet doen omdat hij verdediger is geweest.. echt, dit slaat kant nog wal. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 13:10 schreef remco k het volgende:[..] Echt complete onzin wat je nu zegt, De Boer oordeelt toch ook over Eriksen, of mag hij dat ook niet doen omdat hij verdediger is geweest.. echt, dit slaat kant nog wal. Jij begint, met het maken van een probleem. Door te zeggen dat van basten, wielaert goed vond. Terwijl ik alleen nog maar zei, dat stekelenburg, vermeer bij de 3 beste keepers van nederland vind zitten. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 10:25 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hey niet beledigend he, maar ze is respectvoller naar de trainer dan El Hamdoei. Maar ja dat is al niet zo snel moeilijk ;-) HAha, Dat was vorig jaar wel ander of niet? Toen spuugde ze je nog onder.. ;) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 13:46 schreef Ajax we love you het volgende:[..] HAha, Dat was vorig jaar wel ander of niet? Toen spuugde ze je nog onder.. ;) Inderdaad, maar van haar kan ik het beter hebben dan van El Hamlap. Mijn dochter is 2, heeft een grote bek en is eigenwijs, maar doet uiteindelijk altijd wat je haar vraagt en als ze het er niet mee eens is geeft ze je een klap en roept daarbij "Amsterdam Hooligan". |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 mei 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 13:51 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Inderdaad, maar van haar kan ik het beter hebben dan van El Hamlap. Mijn dochter is 2, heeft een grote bek en is eigenwijs, maar doet uiteindelijk altijd wat je haar vraagt en als ze het er niet mee eens is geeft ze je een klap en roept daarbij "Amsterdam Hooligan". Whahahaha |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Het zou ook niet juist zijn om Vermeer nu voor Oranje op te roepen, hij heeft maar 6 wedstrijden gespeeld dit seizoen geloof ik. |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 13:57 schreef Ajax we love you het volgende:Het zou ook niet juist zijn om Vermeer nu voor Oranje op te roepen, hij heeft maar 6 wedstrijden gespeeld dit seizoen geloof ik. En blessureleed achter de rug! |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Ondanks de aanwezigheid van onze alwetende Remco K ga ik toch mijn mening geven. Belachelijk dat vermeer niet mee is naar Z-Amerika. Er zitten nu echt middelmatige keepers bij het nederlands elftal. Vermeer is vele malen beter! |
|
|
|
|
C. Eriksen
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 15:09 schreef echte ajaxfan! het volgende:Ondanks de aanwezigheid van onze alwetende Remco K ga ik toch mijn mening geven. Belachelijk dat vermeer niet mee is naar Z-Amerika. Er zitten nu echt middelmatige keepers bij het nederlands elftal. Vermeer is vele malen beter! Helemaal mee eens!!
Ik vind dat hij qua niveau ook hoger zit dan Michael Vorm! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Helemaal niet erg dat Vermeer niet mee is. Die godsvergetende achterlijke oefeninterlands zijn onzinnig en slaan werkelijk helemaal nergens op. Gelukkig kan Vermeer nu lekker zijn rust pakken en genieten van een welverdiende vakantie.
FUCK die Interlands!!!! |
|
|
|