BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanegem terug bij VI tv..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - maandag 30 mei 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 22:57 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb nog steeds vertrouwen in Martin. Ik denk dat hij Mario niet publiekelijk wilt afbranden.

Diep van binnen vind hij ook dat Mario schandalig heeft gepresteerd.
Zooo, jij komt bij van Geel over de vloer?
hotjumper
 hotjumper - maandag 30 mei 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 22:55 schreef MMM het volgende:
Hij kan nee zeggen en uitleggen dat er meer uit te halen valt.
Leg nog 1x uit hoe?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 30 mei 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 22:51 schreef MMM het volgende:
Hij zegt JA.. Maak jezelf nog ongeloofwaardiger.. Ongelooflijk
Kom op man, zag je zijn twijfel?

Eens met Els, krijg langzaam meer vertrouwen in hem.
MMM
 MMM - maandag 30 mei 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 22:58 schreef Els het volgende:

[..]

Zooo, jij komt bij van Geel over de vloer?
Nee. Maar iedereen weet dat Mario schandalig gepresteerd heeft.. Behalve een paar die achter Mario blijven staan omdat hij een Feyenoorder is, lekker belangrijk.

Hij heeft schandalig gepresteerd en hoop dat Martin hem er nog uitgooit. En dat gaat ook gebeuren, zeker weten.

quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 22:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Leg nog 1x uit hoe?
Heb het al vaak genoeg gedaan..
MMM
 MMM - maandag 30 mei 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 22:58 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Kom op man, zag je zijn twijfel?
Laten we het er op houden dat hij Mario niet publiekelijk wilt afbranden. Van binnen weet hij beter.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 30 mei 2011 - 23:02   quote  deeplink  
Mailtje bij Barend en Barend of Hadouir naar Feyenoord komt.. MMM, weet jij er meer van? ;)
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 30 mei 2011 - 23:02   quote  deeplink  
Oh en hij komt niet.
Els
 Els - maandag 30 mei 2011 - 23:02   quote  deeplink  
MMM moet er eens mee ophouden om andere mensen uitspraken in hun mond te leggen om zijn eigen doctrine geloofwaardig te houden.
Els
 Els - maandag 30 mei 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 23:01 schreef MMM het volgende:

[..]

Laten we het er op houden dat hij Mario niet publiekelijk wilt afbranden. Van binnen weet hij beter.
Waar baseer je dat op? Jomanda?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 30 mei 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 23:01 schreef MMM het volgende:

[..]

Laten we het er op houden dat hij Mario niet publiekelijk wilt afbranden. Van binnen weet hij beter.
Ik denk dat een overduidelijke 'nee' in ieder geval niet op zijn plaats was geweest. Het blijft een ja/nee vraag, dus is 'ja ' de betere optie.
MMM
 MMM - maandag 30 mei 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 23:02 schreef Bosifyable het volgende:
Mailtje bij Barend en Barend of Hadouir naar Feyenoord komt.. MMM, weet jij er meer van? ;)
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 23:02 schreef Bosifyable het volgende:
Oh en hij komt niet.
Nee heb niet gemaild.. Heel stom om hem niet te halen.
Els
 Els - maandag 30 mei 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 23:01 schreef MMM het volgende:

[..]

Nee. Maar iedereen weet dat Mario schandalig gepresteerd heeft.. Behalve een paar die achter Mario blijven staan omdat hij een Feyenoorder is, lekker belangrijk.

Hij heeft schandalig gepresteerd en hoop dat Martin hem er nog uitgooit. En dat gaat ook gebeuren, zeker weten.

[..]

Heb het al vaak genoeg gedaan..
Je hebt blijkbaar Barend en Barend gezien, dus je weet hoe van Geel er over denkt. Je hebt een bijzonder kinderachtige manier van discussie voeren. Volgens mij moet je anders kunnen, en was je een jaar geleden niet zo. Ik kan me in elk geval niet herinneren dat ik me toen zo aan je geërgerd heb. Jij bent tegen Been, prima, maar schei er mee uit anderen voor je karretje te spannen. Je zit hier gewoon te argumenteren dat van Geel liegt, alleen maar om je gelijk te halen. Schei uit, zandbakniveau, en het siert je niet.
MMM
 MMM - maandag 30 mei 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 23:06 schreef Els het volgende:

[..]

Je hebt blijkbaar Barend en Barend gezien, dus je weet hoe van Geel er over denkt. Je hebt een bijzonder kinderachtige manier van discussie voeren. Volgens mij moet je anders kunnen, en was je een jaar geleden niet zo. Ik kan me in elk geval niet herinneren dat ik me toen zo aan je geërgerd heb. Jij bent tegen Been, prima, maar schei er mee uit anderen voor je karretje te spannen. Je zit hier gewoon te argumenteren dat van Geel liegt, alleen maar om je gelijk te halen. Schei uit, zandbakniveau, en het siert je niet.
Omdat ik er helemaal ziek van word, elk jaar is het weer hetzelfde gekloot bij mijn club.. Als ik dan zie dat ze transfervrije spelers als Hadouir niet ophalen, zie ik de bui alweer hangen..

En Mario heeft gewoon gefaald, daar hoeven we toch niet moeilijk over te doen? Een 10e plek met Feyenoord, elke trainer was allang ontslagen.

En tuurlijk liegt van Geel daar? Denk jij nou echt serieus dat hij vind dat Mario het optimale uit Feyenoord heeft gehaald?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 mei 2011 door MMM --
hotjumper
 hotjumper - maandag 30 mei 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 23:01 schreef MMM het volgende:

[..]

Heb het al vaak genoeg gedaan..
Nee, heb je toch niet kunnen overtuigen.....
Els
 Els - maandag 30 mei 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 23:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Omdat ik er helemaal ziek van word, elk jaar is het weer hetzelfde gekloot bij mijn club.. Als ik dan zie dat ze transfervrije spelers als Hadouir niet ophalen, zie ik de bui alweer hangen..

En Mario heeft gewoon gefaald, daar hoeven we toch niet moeilijk over te doen? Een 10e plek met Feyenoord, elke trainer was allang ontslagen.

En tuurlijk liegt van Geel daar? Denk jij nou echt serieus dat hij vind dat Mario het optimale uit Feyenoord heeft gehaald?
Ik deel je frustratie omtrent de prestaties van Feyenoord in de afgelopen 10 jaar. Ik vind het onbestaanbaar dat het Feyenoord lukt om op elk niveau altijd weer de slechtste optie te kiezen. Maar ik heb wat minder behoefte aan een zondebok, ik vind dat inmiddels ook typisch Feyenoord, en ook dat heeft ons nog nooit wat opgebracht. Ik geloof heel sterk in het ontwikkelen van mensen, ik denk dat ook iedereen zijn droom kan bereiken, als je er maar hard genoeg voor werkt. Ik heb op iedereen kritiek, dus ook op Been, ik vind dat hij fouten heeft gemaakt. Daarmee vind ik niet dat je hem moet afserveren, maar dat je met hem een plan moet opstellen waardoor hij zich gaat ontwikkelen en de fouten die hij heeft gemaakt, niet meer maakt. De 10e plek is, historisch gezien, slecht, maar falen is een te groot woord, vooral als je de omstandigheden mee neemt.
Jouw opmerking dat van Geel 'natuurlijk' heeft zitten liggen, vind ik veel te ver gaan. Waarom zou hij liegen? Daar wint hij niets mee. En hij heeft zijn uitspraak ook niet genuanceerd, ook niet toen er veel rumoer was rondom zijn uitspraak. Hij heeft zich prima staande gehouden, en laten zien Feyenoord goed te kunnen vertegenwoordigen
rotterdammertje1
 rotterdammertje1 - maandag 30 mei 2011 - 23:42   quote  deeplink  
Geef van Geel een kans........ Tenslotte heeft de Vrij al bijgetekend, en staat Vlaar op het punt om bij te tekenen! Ik ben geen Mario aanhanger, verre van, maar zoek ook geen zondebok, het bestuur heeft de laatste jaren genoeg verziekt, dat kan een leek nog wel zien. Maar: met een paar gerichte(en verwachtte)versterkingen krijgt Mario de kans om zich te bewijzen. Iedereen met een feyenoordhart moet het echter eens zijn, dat hij met deze versterkingen, mits die er komen, halverwege de competitie (2011-2012) dan wel iets moet heeft laten zien.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 mei 2011 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 22:55 schreef MMM het volgende:
Hij kan nee zeggen en uitleggen dat er meer uit te halen valt.
nee dat kan niet, hij had moeten zeggen: ja, maar er had meer in gezeten.
Maar die gelegenheid kreeg hij niet.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 mei 2011 - 07:29   quote  deeplink  
En die gelegenheid had ie zeker niet gehad als ie nee gezegd had!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 31 mei 2011 - 08:07   quote  deeplink  
'Ja' is in deze ook multi-interpretabel. "Ja, Been heeft het optimale uit de selectie gehaald."
Kan ie ook Been's maximale rendement mee bedoelen.
Oftewel: wat maakt het uit in zo'n ja/nee format.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 31 mei 2011 - 11:41   quote  deeplink  
Die wilfred is ook een echte jood!
Wat ga je nu in zo'n programma lijken uit de kast halen!!
craven
 craven - dinsdag 31 mei 2011 - 11:49   quote  deeplink  
Had je werkelijk verwacht dat van Geel zou zeggen dat Been niet optimaal geprseteerd heeft?..Tuurlijk doet ie dat niet, je gaat je eigen trainer niet afbranden. Maar zijn manier van antwoord geven, en vooral de tijd die hij er voor nam, doet mij vermoedde dat hij niet 100% achter zijn antwoord stond
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 mei 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 11:49 schreef craven het volgende:
Had je werkelijk verwacht dat van Geel zou zeggen dat Been niet optimaal geprseteerd heeft?..Tuurlijk doet ie dat niet, je gaat je eigen trainer niet afbranden. Maar zijn manier van antwoord geven, en vooral de tijd die hij er voor nam, doet mij vermoedde dat hij niet 100% achter zijn antwoord stond
Of hij zat ondertussen te denken wat ie ook al weer voor zijn vrouw moest meenemen van de burger king op de weg naar huis.
craven
 craven - dinsdag 31 mei 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 11:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Of hij zat ondertussen te denken wat ie ook al weer voor zijn vrouw moest meenemen van de burger king op de weg naar huis.
hehehe kan ook, maar denk jij dat mario het maximale eruit heeft gehaald? buiten de vraag wiens schuld het is...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 mei 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 11:55 schreef craven het volgende:

[..]

hehehe kan ook, maar denk jij dat mario het maximale eruit heeft gehaald? buiten de vraag wiens schuld het is...
Eigenlijk wel, zijn presentatie in de media had wat beter gekend, het was soms net aangeschoten wild. Je merkt gewoon in alles dat hij zeer beperkt was in zijn keuzes. Ik zou echt niet met droge ogen een trainer zou kunnen aanwijzen die het onder deze omstandigheden beter had gedaan of er überhaupt aan had begonnen.
JanM
 JanM - dinsdag 31 mei 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 22:57 schreef MMM het volgende:

[..]

Diep van binnen vind hij ook dat Mario schandalig heeft gepresteerd.
Wanneer heb je Van Geel eigenlijk voor het laatst gesproken?
craven
 craven - dinsdag 31 mei 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 12:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, zijn presentatie in de media had wat beter gekend, het was soms net aangeschoten wild. Je merkt gewoon in alles dat hij zeer beperkt was in zijn keuzes. Ik zou echt niet met droge ogen een trainer zou kunnen aanwijzen die het onder deze omstandigheden beter had gedaan of er überhaupt aan had begonnen.
Het verschil tussen de eerste helft van de competitie en de 2e vondt ik wel erg groot, natuurlijk hadden we de 2e helft van de competitie wel versterkingen erbij.
Ik had zelf wel het gevoel dat er meer dan de 10e plaats in had gezeten, maar dat lag eerlijk gezegd wel aan de instelling van de spelers. Volgend seizoen is mario zijn 3e jaar en verwacht ik meer stabiliteit. Ik hoop dat hij ze kan motiveren, maar nog zo'n jaar en ik denk dat mario beter zo wijs kan zijn om weg te gaan.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 31 mei 2011 - 13:09   quote  deeplink  
+1
dit dan wel al bij de winterstop als we geen top 5 staan!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 31 mei 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 13:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
+1
dit dan wel al bij de winterstop als we geen top 5 staan!
In ieder geval zeker bij de eerste 8. Top 5 vind ik nogal een hoge doelstelling (ondanks dat Feyenoord daar hoort te staan), maar na alle ontwikkelingen binnen Feyenoord moeten we niet ineens te veel gaan verwachten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 mei 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 13:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
+1
dit dan wel al bij de winterstop als we geen top 5 staan!
moeten we wel de selectie voor hebben. Vooral aanblijven van Vlaar is cruciaal + een goede spits. Anders is top 5 nauwelijks reeel te noemen.
MMM
 MMM - dinsdag 31 mei 2011 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Van Hanegem woedend op Wilfred Genee

Johan Derksen blikt voor VI Radio nog een keer terug op de laatste tv-uitzending van Voetbal International van dit seizoen, waarin ook Willem van Hanegem na lange tijd weer eens aanschoof.

Het was af en toe ouderwets spannend aan tafel, maar de kans dat Van Hanegem nog eens terugkeert is nihil, want de oud-voetballer en trainer was zichtbaar niet gediend van de manier waarop hij door presentator Wilfred Genee werd benaderd.

Na afloop van de uitzending beende Van Hanegem woedend weg met de aankondiging dat hij niet meer zal terugkeren zolang Genee een rol speelt aan tafel.

Ook Derksen toont zich uiterst kritisch over de man, die het programma op tv in goede banen zou moeten leiden, maar die hij omschrijft als een ongeleid projectiel en iemand die maar niet wil begrijpen dat hij ook een rol heeft als gastheer.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 mei 2011 door MMM --
de kromme 73
 de kromme 73 - dinsdag 31 mei 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 19:26 schreef MMM het volgende:

[..]

Willem had die homo Genee er een voor moeten rammen,irritant mannetje,de snor brandde hem goed af.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 31 mei 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 19:26 schreef MMM het volgende:

[..]

hahahahahahaha..........groot gelijk
JanM
 JanM - dinsdag 31 mei 2011 - 20:55   quote  deeplink  
Suggestie nieuw topictitel: Van Hanegem heeeeeeeel even terug bij VI tv..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 mei 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 13:07 schreef craven het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij ze kan motiveren...
De omgang met de spelers gaat hem voor de derde keer niet lukken,helaas maar daar ben ik van overtuigd..
Tenzij Fernandez 1 en 2 en Tomasson iets voor Mario kunnen betekenen?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 31 mei 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 13:07 schreef craven het volgende:

[..]
Volgend seizoen is mario zijn 3e jaar en verwacht ik meer stabiliteit. Ik hoop dat hij ze kan motiveren, maar nog zo'n jaar en ik denk dat mario beter zo wijs kan zijn om weg te gaan.
Hou het maar op een half jaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanegem terug bij VI tv..









0.0118229