|
|
De Spot
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: druk je je sigaretje goed uit? ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 mei 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
ben net 3x geweest,2 x wintersport en week turkije,tis gebeurd nu,september 3e kind opkomst.Deze zomer rund um hauzen. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Nou heb het gezien op TV....als die discotheken maar niet afburnen.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zou de vakantie enigsinds minder maken. zit je daar met ramen dicht, en gesloten deuren. pff. hoop dat het allemaal meevalt! en dat je een topvakantie krijgt! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 11:02 schreef obiku010 het volgende:zou de vakantie enigsinds minder maken. zit je daar met ramen dicht, en gesloten deuren. pff. hoop dat het allemaal meevalt! en dat je een topvakantie krijgt! jaa bedankt..hoop dat het meevalt...ga jij nog weg?? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik niet. ik ben al blij dat ik volgend jaar iedere zondag in de kuip kan zitten. eerst maar is sparen. dan kan ik me volgend jaar belonen met een vakantie. verschil moet er zijn. hahaha. had ik een beetje normaal gedaan had het gekunt. maar ja. vooruit kijken en gaan voor wat wel kan zeg ik dan maar. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 11:08 schreef obiku010 het volgende:[..] ik niet. ik ben al blij dat ik volgend jaar iedere zondag in de kuip kan zitten. eerst maar is sparen. dan kan ik me volgend jaar belonen met een vakantie. verschil moet er zijn. hahaha. had ik een beetje normaal gedaan had het gekunt. maar ja. vooruit kijken en gaan voor wat wel kan zeg ik dan maar. hahaha ik begrijp waar je bedoelt... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: En je weet ook waar zijn huis woont? |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leuke topic! Begur, Spaanse oostkust, 80 km boven Barcelona. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
nooit van gehoord Henk...al is eerder geweest??? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Weekje Frankrijk en in juli lang weekend naar het perfide albion |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nergens. Oktober komt de kleine, nu aan t verbouwen en een nieuwe auto voor de vrouw aangeschaft. Doen eind Juli nog ff een weekendje Venlo. For shits&giggles. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 11:56 schreef Stylzz het volgende:Nergens. Oktober komt de kleine, nu aan t verbouwen en een nieuwe auto voor de vrouw aangeschaft. Doen eind Juli nog ff een weekendje Venlo. For shits&giggles. vertel? massarati, bmw, benz? |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Ga ook nog een paar dagen naar de Alpen..de Marmotte fietsen...in een rit over meerdere Alpen Cols..zoals de bekende Alpe duez uit de Tour de France...
Maare perfide albion wat of waar is dat??!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 mei 2011 door De Spot -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tis niet voor mij!
Een Renault Modus, niet te groot, toch ruim, straks handig voor dr met 2 kids. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
best nieuw karretje dus! mooi toch! gewoon handig! ik doe alles op de fiets of de tram. hahaha. ook dat word anders. stapje voor stapje |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
morgen naar rhodos (griekenland) 25juli naar blanes |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 12:07 schreef De Spot het volgende:[..] Ga ook nog een paar dagen naar de Alpen..de Marmotte fietsen...in een rit over meerdere Alpen Cols..zoals de bekende Alpe duez uit de Tour de France... Maare perfide albion wat of waar is dat??!! Engeland |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Blanes, cooooolllll doe ze de groeten in cafe METROPOLIS! Yogo Yogooooooooooooo
Ik ga 3 weekjes naar San Vincenzo en Cannobio (Italie) |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 11:56 schreef Stylzz het volgende:Nergens. Oktober komt de kleine, nu aan t verbouwen en een nieuwe auto voor de vrouw aangeschaft. Doen eind Juli nog ff een weekendje Venlo. For shits&giggles. Alles loopt nog goed met de zwangerschap? Mooi. En de naam ben je ook al helemaal uit? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
net een weekje Drenthe gehad, over 2 maanden een weekje naar Limburg... risico- spreiding hahahahaha |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
8 dagen naar Zakynthos in Griekenland.. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
nog iemand die een week met zn caraven bij de betonbak arena kampeert,haha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ik heb dit jaar actieve vakantie ga eerst weekje libie,overstappen in eygpte vervolgens weekje strand tunesie............
oooo nee ze heeft oostenrijk geboekt landal |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: onder het garda meer? vaak geweest met de vrachtwagen. mooi daar man! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ah Blanes, 2 jaar terug ook geweest. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
ga zelf 3 weekjes, oa omgeving Alessandria, Italië. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: aha wordt weer een uitgebreide reportage hehehehe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 12:26 schreef Gyan010 het volgende:[..] Alles loopt nog goed met de zwangerschap? Mooi. En de naam ben je ook al helemaal uit? ja zeker, alles tot in de puntjes in orde. En aangezien het een dame wordt, was de naam t makkelijkst, die hadden we al :)
En bij jullie, hoe lang nog?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 mei 2011 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: die krijg je elk jaar toch van me?;) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Rome - Collosseum - binnenring:) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Twee jaar terug, camping ligt 4 km van 3 lekkere stranden, heeft veel schaduw en geen kutdisco die je elke nacht tot 2 uur wakker brult. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
blijf in Nederland!!! Eerst een week in Friesland in een huis met boot en dan nog een weekje Slagharen met de kids! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: maybe, . . maybe, . . . . misschien wel ff langs bij 't maatje van vroeger
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: zal bij jouw wel teiland worden....t eiland van maurik :) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 17:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:blijf in Nederland!!! Eerst een week in Friesland in een huis met boot en dan nog een weekje Slagharen met de kids! Friesland is buitenland... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Met een eigen volkslied, misschien zelfs een friese dollar |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 18:03 schreef sevillana het volgende:[..] maybe, . . maybe, . . . . misschien wel ff langs bij 't maatje van vroeger [ filmpje ] kee..welke datum wil je gaan wij gaan van 28 augustus tot en met 6 september...zitten vlakbij Bora Bora.. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Geen groen licht voor me afstuderen gekregen.. wordt doorwerken in de zomervakantie, no vacatione voor mij! |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
nee niets te zoeken o dat eiland teveel 020 tigers |
|
|
|