|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 19:31 schreef De Spot het volgende:[..] kee..welke datum wil je gaan wij gaan van 28 augustus tot en met 6 september...zitten vlakbij Bora Bora.. Bora Bora ligt toch niet vlak bij ibiza |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: Bora bora strand is op Ibiza....ons hotel zit daar vlakbij... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Aha, ken ook nog een bar in Callafell, de Bora Bora, daar schenken ze een fijn coctailtje......
Maar het echte Bora Bora staat nog wel op m'n lijstje
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 23:20 schreef hotjumper het volgende:[..] Aha, ken ook nog een bar in Callafell, de Bora Bora, daar schenken ze een fijn coctailtje...... Maar het echte Bora Bora staat nog wel op m'n lijstje [ afbeelding ] zooo zat ik daar nu maar...ziet er echt relaxed uit!! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Maladiven.. ik heb iets met schaars-geklede-vrouwen.. :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: kan zijn, maar de strandtent op het eiland is van ons aller held kale Johan, bij meniggeen wel bekend hier :) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: doe mij maar vrouwen in geitenwollen burka. trekt me toch meer als schaars gekleed.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Bovendien is schaars een lamlul |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahaha Els begrijpt hem!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Maar dat Bora Bora lijkt me geen onvriendelijk stukje Frankrijk. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
polonesie lijkt me ook vrij relaxt
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hawai'i is onwijs mooi vooral als je bij de Jappen uit de buurt kan blijven, ik zat daartoen die aanslagen in new York waren.. Heeft me een hoop extra geld gekost maar kon daardoor wel trouwen daar omdat al die tanken niet meer durfde te vliegen. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 08:20 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] kan zijn, maar de strandtent op het eiland is van ons aller held kale Johan, bij meniggeen wel bekend hier :) Inderdaad een hele grote HELD ons aller johan ken em wel onze bulldozer |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 - 19:31 schreef De Spot het volgende:[..] kee..welke datum wil je gaan wij gaan van 28 augustus tot en met 6 september...zitten vlakbij Bora Bora.. nog geen flauw idee, had 't dus over maybe, . . . misschien in 't naseizoen ff een paar dgn |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
lekker naar de camping in rockanje |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Vraag me af waar Quiroz naartoe gaat!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:
voor zaken... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet Bora Bora maar Tora Bora |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hoogseizoen wordt de camping met de sleurhut, 14 dagen in NL, moet veel werken he, al het personeel wil ook weg! maar veel weekendjes weg en ik ben al naar cran canaria geweest. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 11:53 schreef sevillana het volgende:[..] nog geen flauw idee, had 't dus over maybe, . . . misschien in 't naseizoen ff een paar dgn oke ibiza altijd lekkerrr hoorrrr.... |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Heb net een nieuw bedrijf opgezet.... Wordt voor mij een last minute naar niet te ver weg ben ik bang... Hoop wel dat het weer mee zit dan. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
!bah, ik volg de vrouw en het gepeupel naar luxemburg.. :).. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Waar is die overigens?? Al opgepakt dor de CIA of RIVD? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: daar vlieg ik persoonlijk het liefst met een flinke snelheid overheen :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: klopt, weet altijd precies wanneer we boven Parijs zijn, begint t meteen te borrelen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 19:47 schreef Stylzz het volgende:[..] klopt, weet altijd precies wanneer we boven Parijs zijn, begint t meteen te borrelen. ook gij? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Frankrijk is een mooi land, jammer dat er fransen wonen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kan het niet beter verwoorden |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
idd een vreemd volk, die fransen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
In juli 5 dagen naar Las Vegas en in augustus 4 dagen New Orleans + 5 dagen cruise naar Mexico. |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
net een weekje Drenthe gehad
Op zijn buik of op zijn rug??!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Schitterend land, maar die mensen.. Vreselijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Ryoooo
|
|
|
Op vakantie bedoel je? Naar de KUIP. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik ben al 13 jaar op vakantie. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Daar is tie toch!! Begon me zorgen te maken! Leuke opmerking trouwens!! hehehehehhehehehee!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vandaag alle topics gelezen ik stort mijn vakantie geld maar naar Feyenoord.En dan maar geen Italie |
|
|
|