BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De champions league finale 2011!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 mei 2011 - 20:35   quote  deeplink  
Hup ManU.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 28 mei 2011 - 20:37   quote  deeplink  
Hup publiek en kijkert!
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 28 mei 2011 - 21:18   quote  deeplink  
duikelaars weer zeg. pff...
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 28 mei 2011 - 21:18   quote  deeplink  
yes!!!!! rooney!!!!
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 28 mei 2011 - 22:24   quote  deeplink  
was gewoon een penalty. armen wapperden lekker mee van villa. mij is geleerd armen voor je lichaam houden of strak langs het lichaam. anders kan iedereen met zijn armen wijd gaan staan.
Royaal
 Royaal - zaterdag 28 mei 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 22:24 schreef obiku010 het volgende:
was gewoon een penalty. armen wapperden lekker mee van villa. mij is geleerd armen voor je lichaam houden of strak langs het lichaam. anders kan iedereen met zijn armen wijd gaan staan.
ach....
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 28 mei 2011 - 22:30   quote  deeplink  
maakt ook niet uit. terechte winnaar lijkt me
Royaal
 Royaal - zaterdag 28 mei 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 22:30 schreef obiku010 het volgende:
maakt ook niet uit. terechte winnaar lijkt me
meer dan..
ben ik trouwens de enige hier die affelay het succes gunt?
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 28 mei 2011 - 22:40   quote  deeplink  
nee ik ook. heeft weinig cl wedstrijden gespeeld. maar die cup staat wel op zijn cv. het is hem gegunt
MMM
 MMM - zaterdag 28 mei 2011 - 23:29   quote  deeplink  
Geweldige finale met een verdiende winnaar!

Barça///HELDEN
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 28 mei 2011 - 23:37   quote  deeplink  
Enerverende finale trouwens, maar dan uisluitend van Barca-zijde. Manchester had niets in te brengen.
Vind 3-1 nog weinig.
DY
 DY - zaterdag 28 mei 2011 - 23:39   quote  deeplink  
jammer dat de theaterploeg van barcelona heeft gewonnen. volgend jaar hopen op porto, of al in de supercup zeg. bij dit barca is elk tikkie huillie huillie en vallen...
MMM
 MMM - zaterdag 28 mei 2011 - 23:58   quote  deeplink  
Porto komt tekort voor de CL. En ik heb ze vandaag niet op de grond zien liggen? Alleen Busquets na een botsing

En Barça was weer geweldig!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 mei 2011 door MMM --
JanM
 JanM - zaterdag 28 mei 2011 - 23:59   quote  deeplink  
FC Tuimelona heeft terecht gewonnen ...
semzoe
 semzoe - zondag 29 mei 2011 - 00:02   quote  deeplink  
stelletje jeukers.......
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 mei 2011 - 00:02   quote  deeplink  
Nee, beetje gekleurd gekeken mogelijk, in deze wedstrijd hooguit 1 stervende spaanse zwaan gezien. Aan Engelse zijde zag ik veel meer onterechte misbaar.
JanM
 JanM - zondag 29 mei 2011 - 00:07   quote  deeplink  
Ik schrijf toch dat ze terecht gewonnen hebben! Vanavond ging alleen Iniesta een keer liggen terwijl er niets aan de hand was, maar tegen Real was dat schering en inslag + proberen tegenstanders een kaart aan te naaien. Dat vind ik echt heel erg goedkoop!
semzoe
 semzoe - zondag 29 mei 2011 - 00:07   quote  deeplink  
ja, verdiend gewonnen.....
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 mei 2011 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 00:07 schreef JanM het volgende:
Ik schrijf toch dat ze terecht gewonnen hebben! Vanavond ging alleen Iniesta een keer liggen terwijl er niets aan de hand was, maar tegen Real was dat schering en inslag + proberen tegenstanders een kaart aan te naaien. Dat vind ik echt heel erg goedkoop!
Maar we hebben het nu over de finale.
JanM
 JanM - zondag 29 mei 2011 - 00:18   quote  deeplink  
FC Tuimelona heeft terecht gewonnen ...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 mei 2011 - 00:27   quote  deeplink  
Maar in de finale speelde Barcelona.
sevillana
 sevillana - zondag 29 mei 2011 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 18:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maatje xs?
nee, M
BARCA! BARCA! BARCA! BARCA! BARCA! BARCA! BARCA! BARCA! BARCA! BARCA! BARCA!
sevillana
 sevillana - zondag 29 mei 2011 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 23:58 schreef MMM het volgende:
Porto komt tekort voor de CL. En ik heb ze vandaag niet op de grond zien liggen? Alleen Busquets na een botsing

En Barça was weer geweldig!!
eens, . . trouwens een mooie finale gezien met een terechte winnaar!
en een heel mooi gebaar na afloop van Puyol om Abidal de aanvoerdersband te geven!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 mei 2011 - 02:06   quote  deeplink  
Teleurstellend finale voor de neutrale kijkert. Tenminst voor mij. Hoopte op een enerverende finale, maar Man U had zeker in de 2de helft niets in te brengen.

Wat een niveau verschil. Het moge duidelijk zijn dat dit Manchester United niet zo goed is als een paar jaar terug, wat je ons wel willen doen laten geloven.

Ze wisten totaal geen raad met de tussen de linies lopende mensen. Vidic, toch een beest van een verdediger in de Premier League was aan het spartelen als een vis op het droge. Die is deze manier van tegenstand totaal niet gewend.

Evra, toch over het algemeen een goede back heb ik kinderlijke fouten zien maken. Aantal keer op rare momenten te bal proberen te winnen, waardoor hij enorme gaten liet vallen.

Edwin vd Sar, eerste doelpunt was mede zijn fout, staat verkeerd opgesteld en dook vrij apart. Wel goed uitgespeeld, het was zeker geen blunder. 2de goal had een goede keeper in topvorm gehad. Al had Messi echt een zee van ruimte. Kon je heel goed zien dat Man U veel moeite had met de spelers tussen de linies, dat ze niet gewend zijn die op te pakken. Ook de derde goal had een goede keeper in topvorm kunnen hebben. Maar wederom geen echte fout.

Het is duidelijk waar het verschil ligt. Teveel degelijke spelers bij Man U, te weinig die echt een meerwaarde zijn.

Carrick - fantasieloos, hele normale middenvelder
Park - Harde werker, kun je er goed bijhebben, maar geen sterspeler
Giggs - Deed hij mee? Duidelijk jaren te oud voor het niveau dat gevraagd werd
Valencia - Hele gewone buitenspeler, materiaal voor de breedte. Viel alleen op door telekns dezelfde overtreding te maken. Zou hij dan de rol moeten hebben van Cristiano Ronaldo? Waanzin. Nani heeft nog meer kwaliteit, ook al komt hij ook niet in de buurt van CR. Viel ook vrij onzichtbaar in op 1 goede actie na.
- Hernandez - goede speler in de PL waar hij vaak voor de goal kan komen. Hier was dat nauwelijks het geval en dan blijkt het voetballend niet over te houden. Maar hij is nog jong, valt hem niet aan te rekenen.

Alleen Rooney is van de voorste 6 van het niveau dat Barca problemen op kan leveren en op heeft geleverd.
MMM
 MMM - zondag 29 mei 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 00:07 schreef JanM het volgende:
Ik schrijf toch dat ze terecht gewonnen hebben! Vanavond ging alleen Iniesta een keer liggen terwijl er niets aan de hand was, maar tegen Real was dat schering en inslag + proberen tegenstanders een kaart aan te naaien. Dat vind ik echt heel erg goedkoop!
Real kan er ook wat van, dus dat scheelt.
de.fan
 de.fan - zondag 29 mei 2011 - 11:32   quote  deeplink  
Was een geweldige ambiance op wembley!! Heerlijke dag gehad in Londen en mijn andere ploeg mooi de cup gewonnen.
sevillana
 sevillana - zondag 29 mei 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 02:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Teleurstellend finale voor de neutrale kijkert. Tenminst voor mij. Hoopte op een enerverende finale, maar Man U had zeker in de 2de helft niets in te brengen.

Wat een niveau verschil. Het moge duidelijk zijn dat dit Manchester United niet zo goed is als een paar jaar terug, wat je ons wel willen doen laten geloven.

Ze wisten totaal geen raad met de tussen de linies lopende mensen. Vidic, toch een beest van een verdediger in de Premier League was aan het spartelen als een vis op het droge. Die is deze manier van tegenstand totaal niet gewend.

Evra, toch over het algemeen een goede back heb ik kinderlijke fouten zien maken. Aantal keer op rare momenten te bal proberen te winnen, waardoor hij enorme gaten liet vallen.

Edwin vd Sar, eerste doelpunt was mede zijn fout, staat verkeerd opgesteld en dook vrij apart. Wel goed uitgespeeld, het was zeker geen blunder. 2de goal had een goede keeper in topvorm gehad. Al had Messi echt een zee van ruimte. Kon je heel goed zien dat Man U veel moeite had met de spelers tussen de linies, dat ze niet gewend zijn die op te pakken. Ook de derde goal had een goede keeper in topvorm kunnen hebben. Maar wederom geen echte fout.

Het is duidelijk waar het verschil ligt. Teveel degelijke spelers bij Man U, te weinig die echt een meerwaarde zijn.

Carrick - fantasieloos, hele normale middenvelder
Park - Harde werker, kun je er goed bijhebben, maar geen sterspeler
Giggs - Deed hij mee? Duidelijk jaren te oud voor het niveau dat gevraagd werd
Valencia - Hele gewone buitenspeler, materiaal voor de breedte. Viel alleen op door telekns dezelfde overtreding te maken. Zou hij dan de rol moeten hebben van Cristiano Ronaldo? Waanzin. Nani heeft nog meer kwaliteit, ook al komt hij ook niet in de buurt van CR. Viel ook vrij onzichtbaar in op 1 goede actie na.
- Hernandez - goede speler in de PL waar hij vaak voor de goal kan komen. Hier was dat nauwelijks het geval en dan blijkt het voetballend niet over te houden. Maar hij is nog jong, valt hem niet aan te rekenen.

Alleen Rooney is van de voorste 6 van het niveau dat Barca problemen op kan leveren en op heeft geleverd.
alles wat je beschrijft zegt misschien meer over Barca dan over Man. United?
sevillana
 sevillana - zondag 29 mei 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 11:32 schreef de.fan het volgende:
Was een geweldige ambiance op wembley!! Heerlijke dag gehad in Londen en mijn andere ploeg mooi de cup gewonnen.
bofkont . . . . .

01opscheppen.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 mei 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 11:45 schreef sevillana het volgende:

[..]

alles wat je beschrijft zegt misschien meer over Barca dan over Man. United?
ook natuurlijk. nee klopt. zat nog wat teleurstelling bij. Nee, Barca speelde goed, 2de helft bij vlagen fantastisch. Maar Manchester vond ik gewoon zwaar tegenvallen.

De 2 beste ploegen van dit jaar hebben in de halve finale al tegen elkaar gespeeld.
sevillana
 sevillana - zondag 29 mei 2011 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 12:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ook natuurlijk. nee klopt. zat nog wat teleurstelling bij. Nee, Barca speelde goed, 2de helft bij vlagen fantastisch. Maar Manchester vond ik gewoon zwaar tegenvallen.

De 2 beste ploegen van dit jaar hebben in de halve finale al tegen elkaar gespeeld.
eens

hoewel, . . bij nader inzien bedoel ik eigelijk dit;

Round of 16 , 2nd leg : 8-16 March 20118 March 2011

Referee: Howard Webb (ENG) Stadium: Donbass Arena, Donetsk (UKR)
8 March 2011 - Round of 16
Barcelona 3-1 Arsenal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 mei 2011 door sevillana --
Quiroz
 Quiroz - zondag 29 mei 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Ik krijg gewoon de slappe lach bij t spel van Barca.. Dit is niet normaal man, ik had dit nog nooit gezien. Vond t eerst een joodse club, maar dit is gewoon abnormaal..
Milo
 Milo - maandag 30 mei 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 11:32 schreef de.fan het volgende:
Was een geweldige ambiance op wembley!! Heerlijke dag gehad in Londen en mijn andere ploeg mooi de cup gewonnen.
tuurlijk en ik heb tieten en blond haar!
FR-Han
 FR-Han - maandag 30 mei 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 11:37 schreef Milo het volgende:

[..]

tuurlijk en ik heb tieten en blond haar!
was dat maar waar... hahahaha
Milo
 Milo - maandag 30 mei 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 11:43 schreef obiku010 het volgende:

[..]

was dat maar waar... hahahaha
yep, was dat maar waar!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 mei 2011 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 12:31 schreef sevillana het volgende:

[..]

eens

hoewel, . . bij nader inzien bedoel ik eigelijk dit;

Round of 16 , 2nd leg : 8-16 March 20118 March 2011

Referee: Howard Webb (ENG) Stadium: Donbass Arena, Donetsk (UKR)
8 March 2011 - Round of 16
Barcelona 3-1 Arsenal
Arsenal kwam qua spel het dichts bij Barcelona, ja. In de kwartfinales was Arsenal redelijk dicht bij het uitschakelen van Barca. Zelfde kan gezegd worden van Real, die bovendien over het hele seizoen toch vooral veel constanter waren dan Arsenal. Arsenal is uiteindelijk ook niet meer dan 4de geworden in de PL. Real haalt enorm veel punten, zou in elke andere competitie kampioen zijn geworden, bovendien de beker gewonnen en ze leveren de topscorer.
sevillana
 sevillana - maandag 30 mei 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 14:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Arsenal kwam qua spel het dichts bij Barcelona, ja. In de kwartfinales was Arsenal redelijk dicht bij het uitschakelen van Barca. Zelfde kan gezegd worden van Real, die bovendien over het hele seizoen toch vooral veel constanter waren dan Arsenal. Arsenal is uiteindelijk ook niet meer dan 4de geworden in de PL. Real haalt enorm veel punten, zou in elke andere competitie kampioen zijn geworden, bovendien de beker gewonnen en ze leveren de topscorer.
klopt allemaal wat je schrijft, maar . . . ik doelde dus eigenlijk meer op "als het over mooi voetbal gaat"
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 mei 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 17:15 schreef sevillana het volgende:

[..]

klopt allemaal wat je schrijft, maar . . . ik doelde dus eigenlijk meer op "als het over mooi voetbal gaat"
ok. kan ik me in vinden. Na Barca speelt Arsenal absoluut het mooiste voetbal.
sevillana
 sevillana - maandag 30 mei 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 17:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ok. kan ik me in vinden. Na Barca speelt Arsenal absoluut het mooiste voetbal.
images_knipoog.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 mei 2011 door sevillana --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De champions league finale 2011!!









0.0086901