BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Hamdeladuif

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 mei 2011 - 00:04   quote  deeplink  
Ach joh, 70% van de zogeheten neutrale sites zijn neus-trale sites.
JanM
 JanM - zondag 29 mei 2011 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 00:01 schreef MMM het volgende:

[..]

Zit jij op neuzensites?
Schrok er ook van toen ik het zag, maar weet niet hoe ik HL Voetbalnieuws zo in kan stellen dat dat niet gebeurt, jij?
JanM
 JanM - zondag 29 mei 2011 - 00:08   quote  deeplink  
Van Geel moet opschieten, anders speelt 'ie straks bij PiSVee!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 mei 2011 - 00:15   quote  deeplink  
Gaat niet gebeuren, wordt enkele reis Eindhoven. Lekker rustig.
FEY-Esm
 FEY-Esm - zondag 29 mei 2011 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 20:34 schreef Stylzz het volgende:
T interesseert me geen fuck wie dr komt, als ie ze dr maar in schopt.
+1, Eens..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 29 mei 2011 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 20:00 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

aah, weer een voorstander?
nee man. zet er niet voor niets een knipoog achter hea. was als geintje bedoeld.

het is mij om het even of Mounir komt. Voetballend zeker een meerwaarde, maar je moet hem wel kunnen raken, kunnen motiveren.

Alleen over na denken wanneer ie voor een zacht prijsje wil komen. 5 miljoen is veel te veel.
piet de paler
 piet de paler - zondag 29 mei 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 16:43 schreef RedDevil1990 het volgende:
opzouten met die kut marokaan zorgt alleen maar voor problemen
Foei kut Marokkaan mag je toch niet roepen
NATOS is beter
piet de paler
 piet de paler - zondag 29 mei 2011 - 14:59   quote  deeplink  
Noord afrikaanse teringleiers op sportschoenen klinkt aardiger
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 29 mei 2011 - 18:05   quote  deeplink  
Haha nou ik scheer niet alle marrokaanse mense over 1 kamp, mijn opmerking was puur bedoelt op mounir,
Maar jou afkorting is ook geniaal
De Pater
 De Pater - zondag 29 mei 2011 - 18:21   quote  deeplink  
willen we een topspits? Willen we een spits die tot de laatste vezel gemotiveerd is tegen die neuzen? Wat willen we? Ik weet het wel, maak van die marokkaanse rotterdammer maar een Feyenoorder, gaan we een hoop plezier aan beleven. Zo'n moeilijke jongen is het niet, wel een echt straatjochie die je het gevoel van respect moet geven. Is Been ook dus kom wel goed, van mij mag hij komen. Minimaal 20/25 goals man, daar zeg je toch geen nee tegen!!!
Stel je voor met Wijnaldum erachter, dat is toch genieten..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 29 mei 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 18:21 schreef De Pater het volgende:
willen we een topspits? Willen we een spits die tot de laatste vezel gemotiveerd is tegen die neuzen? Wat willen we? Ik weet het wel, maak van die marokkaanse rotterdammer maar een Feyenoorder, gaan we een hoop plezier aan beleven. Zo'n moeilijke jongen is het niet, wel een echt straatjochie die je het gevoel van respect moet geven. Is Been ook dus kom wel goed, van mij mag hij komen. Minimaal 20/25 goals man, daar zeg je toch geen nee tegen!!!
Stel je voor met Wijnaldum erachter, dat is toch genieten..
Been z'n karakter zal zeker botsen met dat van mounir.
En gewoon een beetje respect geven voor hem? tyf op met die gozer respect moet hij geven en verdienen dan krijgt die dat vanzelf terug
Die vuile gore marrokaanse tering huichelaar hoef ik NOOOIT in een Feyenoord shirt te zien.

Dat moeten Wij Feyenoorders toch helemaal niet willen dat er ook maar 1 ajacied hier heen komt.

Ik zie de meeste hier zeiken over vechters mentaliteit en over Gini, Fer en Vlaar dat ze geen clubgevoel hebben en dan word er hier gepleit voor El hamdoui.
Nee dan haal je echt een speler binnen met een mentaliteit die elke druppel vocht in zn lichaam eruit zou zweten, je haalt dan echt iemand binnen met clubliefde.
Dus niet!
FR-Han
 FR-Han - zondag 29 mei 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 19:41 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Been z'n karakter zal zeker botsen met dat van mounir.
En gewoon een beetje respect geven voor hem? tyf op met die gozer respect moet hij geven en verdienen dan krijgt die dat vanzelf terug
Die vuile gore marrokaanse tering huichelaar hoef ik NOOOIT in een Feyenoord shirt te zien.

Dat moeten Wij Feyenoorders toch helemaal niet willen dat er ook maar 1 ajacied hier heen komt.

Ik zie de meeste hier zeiken over vechters mentaliteit en over Gini, Fer en Vlaar dat ze geen clubgevoel hebben en dan word er hier gepleit voor El hamdoui.
Nee dan haal je echt een speler binnen met een mentaliteit die elke druppel vocht in zn lichaam eruit zou zweten, je haalt dan echt iemand binnen met clubliefde.
Dus niet!
charisteas heeft het toch ook goed gedaan? snap het probleem niet. denk dat hij wraak wil halen tegen 020. ik zeg halen deze held!!
De Pater
 De Pater - zondag 29 mei 2011 - 20:15   quote  deeplink  
Heb hem nooit een speler voor 020 gevonden, nu nog steeds niet. Ik hoop echt dat van Geel hem haalt en dat van de huidige groep Fer, Vlaar, Wijnaldum, Biseswar en Meeuwis blijft. Top 3 garantie!! Is toch wat we willen? En europa hebben we nodig voor de ervaring en de centjes. Denk je nu echt dat Geel naar Feyenoord is gekomen en vervolgens niet mag investeren, echt niet. Als hij Mounir wilt hebben zullen de VVF echt wel met hem mee willen denken...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 mei 2011 - 20:26   quote  deeplink  
Mounir en Mario...Onverenigbare karakters. Egocentristem als El Hamdoui zijn etterende puist in een al niet overlopende teamgeest.
rv1992
 rv1992 - zondag 29 mei 2011 - 20:32   quote  deeplink  
Als cisse goed terug komt, hebben we cisse en fernandez in de voorhoede! lijkt me toch wel een lekker snel duo! en dan moet been nog 4-4-2 met een ruit op het middenveld gaan spelen. Dan kan het nog s leuk worde met een goeie nummer 10!
De Pater
 De Pater - zondag 29 mei 2011 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 20:26 schreef FR-Henk het volgende:
Mounir en Mario...Onverenigbare karakters. Egocentristem als El Hamdoui zijn etterende puist in een al niet overlopende teamgeest.
Hij heeft het bij AZ ook goed gedaan, waarom niet in Rotterdam. Hij zal toch wel een beetje Rotterdam-hart hebben. Ik denk echt dat het gaat lukken met Mounir, oftie zelf voor max 1/2 miljoen wil komen is 'n tweede. Maar voor 4,5 miljoen weet ik zeker dat van Geel hem mag halen van de heren van VvF..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 mei 2011 - 23:24   quote  deeplink  
Bij AZ had ie een behoorlijk vrije rol. Vraag me echt af of dat in het huidige losse zand zo verstandig is.
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 mei 2011 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 23:24 schreef FR-Henk het volgende:
Bij AZ had ie een behoorlijk vrije rol. Vraag me echt af of dat in het huidige losse zand zo verstandig is.
Voor Been wel? Het beste systeem is geen systeem? PIT = Pover, Irritant en Teleurstellend?
Milo
 Milo - maandag 30 mei 2011 - 09:37   quote  deeplink  
AMOAH!!!!!!!!!!
MMM
 MMM - maandag 30 mei 2011 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 09:37 schreef Milo het volgende:
AMOAH!!!!!!!!!!
5 jaar geleden misschien..
FR-Han
 FR-Han - maandag 27 juni 2011 - 16:01   quote  deeplink  
tja
hotjumper
 hotjumper - maandag 27 juni 2011 - 19:52   quote  deeplink  
Babovic

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Hamdeladuif









0.0100131