BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Blind na gesprek met Cruijff: 'Langer verblijf aan de orde'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 28 mei 2011 - 13:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Blind na gesprek met Cruijff: 'Langer verblijf aan de orde' (ELF Voetbal)

remco k
 remco k - zaterdag 28 mei 2011 - 17:20   quote  deeplink  
Danny Blind gaat uit van een langer verblijf in Amsterdam. De assistent van Frank de Boer, die in de ogen van Johan Cruijff moest vertrekken, sloot een roerig seizoen af met de landstitel. Welke functie hij volgend seizoen bij de Amsterdammers bekleed is nog onduidelijk, maar Blind maakt zich daar na gesprekken met Cruijff niet al te druk om.

"Ik ben nu 26 jaar in dienst bij Ajax en ga ervan uit dat daar nog wel een paar jaar bijkomen", zegt Blind in in gesprek met Omroep Zeeland. "Ik kan assistent blijven, maar het zou ook kunnen dat ik technisch manager word". In eerste instantie leek een vertrek van Blind uit Amsterdam logischer, gezien de druk van buitenaf door onder anderen Johan Cruijff. Volgens Blind is dat niet meer aan de orde na een aantal gesprekken met De Verlosser. "Er is wel wat vervelends gebeurd, maar dat is nu teruggedrukt tot normale proporties. Ik heb hem (Cruijff, red. )een paar keer aan de lijn gehad en het is nu kijken hoe de toekomst van Ajax eruit gaat zien."
thomASS
 thomASS - zaterdag 28 mei 2011 - 17:48   quote  deeplink  
ok
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 28 mei 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 17:20 schreef remco k het volgende:
Danny Blind gaat uit van een langer verblijf in Amsterdam. De assistent van Frank de Boer, die in de ogen van Johan Cruijff moest vertrekken, sloot een roerig seizoen af met de landstitel. Welke functie hij volgend seizoen bij de Amsterdammers bekleed is nog onduidelijk, maar Blind maakt zich daar na gesprekken met Cruijff niet al te druk om.

"Ik ben nu 26 jaar in dienst bij Ajax en ga ervan uit dat daar nog wel een paar jaar bijkomen", zegt Blind in in gesprek met Omroep Zeeland. "Ik kan assistent blijven, maar het zou ook kunnen dat ik technisch manager word". In eerste instantie leek een vertrek van Blind uit Amsterdam logischer, gezien de druk van buitenaf door onder anderen Johan Cruijff. Volgens Blind is dat niet meer aan de orde na een aantal gesprekken met De Verlosser. "Er is wel wat vervelends gebeurd, maar dat is nu teruggedrukt tot normale proporties. Ik heb hem (Cruijff, red. )een paar keer aan de lijn gehad en het is nu kijken hoe de toekomst van Ajax eruit gaat zien."
gewoon behouden voor onze club,het is en blijft een jood en clubicoon...hehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 mei 2011 door verbrande harry --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 mei 2011 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 17:48 schreef thomASS het volgende:
ok
Topreactie! ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 29 mei 2011 - 14:04   quote  deeplink  
ok
soccer
 soccer - zondag 29 mei 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 18:11 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

gewoon behouden voor onze club,het is en blijft een jood en clubicoon...hehe
oke leider of ballenjongen bij de pupillen.
baco74
 baco74 - zondag 29 mei 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 14:23 schreef soccer het volgende:

[..]

oke leider of ballenjongen bij de pupillen.
soccer=succer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 29 mei 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 14:54 schreef baco74 het volgende:

[..]

soccer=succer
hehehehe eens
baco74
 baco74 - zondag 29 mei 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 15:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

hehehehe eens
Misschien bedoeld ie het niet zo en was dit afgezaagde grapje nieuw voor hem,
maar ik vond dit zonder uileg nog slapper dan de ok-reactie van thomASS,
waar hasjkop zijn onvrede over gebrek aan uitleg al heeft geuit.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 29 mei 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 15:12 schreef baco74 het volgende:

[..]

Misschien bedoeld ie het niet zo en was dit afgezaagde grapje nieuw voor hem,
maar ik vond dit zonder uileg nog slapper dan de ok-reactie van thomASS,
waar hasjkop zijn onvrede over gebrek aan uitleg al heeft geuit.
LOL
baco74
 baco74 - zondag 29 mei 2011 - 15:26   quote  deeplink  
Het siert Danny dat ie nog bij Ajax zit en vol lof over onze club is.
Door het slappe beleid van de club, is er sinds ze hem hebben teruggehaald van Sparta,
na vele beloftes (van oa vd Boog) nog steeds geen passende functie voor hem gevonden.
Danny werd door Rik ook bij Jol opgedrongen omdat vd Boog liever zelf als verkapt technisch manager onderhandelingen mbt transfers wilde doen.
Gelukkig is Frank De Boer content met Danny maar dit puur omdat ie er al was en omdat Frank een ras-Ajacied als Danny niet wilt afkraken.
Neemt niet weg dat Hennie Spijkerman, De Boers' nr 1 is.
Ondanks de lovende woorden van De Boer zie ik Danny volgend jaar niet meer op de bank bij het eerste zitten, gelukkig zal ie wel bij Ajax blijven, zoals dat hoort.
in welk functie? Dat zal de tijd leren. (maar zeker geen ballenjongen..wat een giller...NOT)
soccer
 soccer - zondag 29 mei 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 15:26 schreef baco74 het volgende:
Het siert Danny dat ie nog bij Ajax zit en vol lof over onze club is.
Door het slappe beleid van de club, is er sinds ze hem hebben teruggehaald van Sparta,
na vele beloftes (van oa vd Boog) nog steeds geen passende functie voor hem gevonden.
Danny werd door Rik ook bij Jol opgedrongen omdat vd Boog liever zelf als verkapt technisch manager onderhandelingen mbt transfers wilde doen.
Gelukkig is Frank De Boer content met Danny maar dit puur omdat ie er al was en omdat Frank een ras-Ajacied als Danny niet wilt afkraken.
Neemt niet weg dat Hennie Spijkerman, De Boers' nr 1 is.
Ondanks de lovende woorden van De Boer zie ik Danny volgend jaar niet meer op de bank bij het eerste zitten, gelukkig zal ie wel bij Ajax blijven, zoals dat hoort.
in welk functie? Dat zal de tijd leren. (maar zeker geen ballenjongen..wat een giller...NOT)
je hebt gelijk geen ballenjongen zo ga je niet met een clubicoon om. We maken hem ............... terreinknecht.
baco74
 baco74 - zondag 29 mei 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 22:59 schreef soccer het volgende:

[..]

je hebt gelijk geen ballenjongen zo ga je niet met een clubicoon om. We maken hem ............... terreinknecht.
Zielig.........
cvita
 cvita - zondag 29 mei 2011 - 23:55   quote  deeplink  
Mascotte in zo'n champypak
baco74
 baco74 - maandag 30 mei 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 23:55 schreef cvita het volgende:
Mascotte in zo'n champypak
Ben je er net zo een of soccer met een nieuwe nickname?
soccer
 soccer - maandag 30 mei 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 23:07 schreef baco74 het volgende:

[..]

Zielig.........
Weet je wat zielig is? Met zo'n clubman zo om gaan.Zeg dan gewoon dat er is geen plaats meer voor hem is. Maar de laatste jaren is er alleen maar met Blind geschoven ,terwijl zijn verantwoordelijkheden steeds meer ingeperkt werden. Mag hij dadelijk Almere city gaan trainen in de toklasse. Dat is met respect omgaan met iemand die zo van de houdt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 30 mei 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 mei 2011 - 17:20 schreef remco k het volgende:

Goed nieuws!! Blij om dit te horen.
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 30 mei 2011 - 13:09   quote  deeplink  
En zo hoort het ook. Het is belangrijk dat (oud)spelers zo lang mogelijk bij de club blijven, of in iedergeval de waardering krijgen. In zoverre dat Ajax zich onderscheidt van andere clubs.

Zie Barca.
remco k
 remco k - maandag 30 mei 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 13:09 schreef Booya4Afca het volgende:
En zo hoort het ook. Het is belangrijk dat (oud)spelers zo lang mogelijk bij de club blijven, of in iedergeval de waardering krijgen. In zoverre dat Ajax zich onderscheidt van andere clubs.

Zie Barca.
Ik zat gister iets te kijken op tv, en daar zag je hoe Koeman nog wordt herkend en behandeld na al die tijd, zelfs de materiaalman van toen zit er nog, dat vind ik echt mooi aan het voetbal.. Je ziet dat zelfs bij amateurclubs erg veel, de "oude" materiaalman die er vaak loopt, de mensen achter de bar, vrijwel altijd zijn dit vrijwilligers, en dat is dus echte liefde voor de sport en voor de club..
baco74
 baco74 - maandag 30 mei 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 12:36 schreef soccer het volgende:

[..]

Weet je wat zielig is? Met zo'n clubman zo om gaan.Zeg dan gewoon dat er is geen plaats meer voor hem is. Maar de laatste jaren is er alleen maar met Blind geschoven ,terwijl zijn verantwoordelijkheden steeds meer ingeperkt werden. Mag hij dadelijk Almere city gaan trainen in de toklasse. Dat is met respect omgaan met iemand die zo van de houdt.
Ik begreep uit jouw reactie dat jij Danny liever als ballenjongen of tereinknecht zou zien.
Dat vond ik zielig en 'misbruikte' je naam. Sorry maar zo las ik het,en zo kwam het over.
Nu je met een ruimere post reageert merk ik pas dat je het voor Danny opneemt.
Van De Boog heeft telang met Danny lopen schuiven die neem ik het kwalijk,niet Johan Cruijff.
Ik geloof ook niet dat Cruijff zulke woorden heeft gebruikt als Rik beweert.
Rik heeft juist Danny's verantwoordelijkheden steeds meer ingeperkt, wist niet wat ie met hem moest
totdat Cruijff's plan uitkwam waaruit bleek dat er misschien gesanneerd ging worden.
Toen ging Rik het gevecht aan met Johan over de rug van Danny.
Ik zie Danny Blind graag blijven,
al zullen ze wel een geschikte serieuze functie voor hem moeten vinden,
die bij zijn capaciteiten past. Dat gaat wel lukken, iets technisch denk ik.
Maar in wat voor functie zie jij Danny dan graag?
soccer
 soccer - maandag 30 mei 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 20:32 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik begreep uit jouw reactie dat jij Danny liever als ballenjongen of tereinknecht zou zien.
Dat vond ik zielig en 'misbruikte' je naam. Sorry maar zo las ik het,en zo kwam het over.
Van De Boog heeft telang met Danny lopen schuiven die neem ik het kwalijk,niet Johan Cruijff.
Rik heeft juist Danny's verantwoordelijkheden steeds meer ingeperkt, wist niet wat ie met hem moest
totdat Cruijff's plan uitkwam waaruit bleek dat er misschien gesanneerd ging worden.
Ik denk dat Danny blind niet geschikt is voor iets technisch. Zeker niet op het niveau dat ajax nastreeft. Ik vind alleen dat je met respect om moet gaan met mensen,en zeker met mensen die zoveel van een club houden als Danny blind. Ik vind dat zowel JC als v.d.boog niet is gebeurt.Dat je mijn woorden verkeerd op nam is meer door mij dan door jouw.
soccer
 soccer - maandag 30 mei 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 20:32 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik denk dat Danny blind niet geschikt is voor iets technisch. Zeker niet op het niveau dat ajax nastreeft. Ik vind alleen dat je met respect om moet gaan met mensen,en zeker met mensen die zoveel van een club houden als Danny blind. Ik vind dat zowel JC als v.d.boog niet is gebeurt.Dat je mijn woorden verkeerd op nam is meer door mij dan door jouw.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 31 mei 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 19:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zat gister iets te kijken op tv, en daar zag je hoe Koeman nog wordt herkend en behandeld na al die tijd, zelfs de materiaalman van toen zit er nog, dat vind ik echt mooi aan het voetbal.. Je ziet dat zelfs bij amateurclubs erg veel, de "oude" materiaalman die er vaak loopt, de mensen achter de bar, vrijwel altijd zijn dit vrijwilligers, en dat is dus echte liefde voor de sport en voor de club..
Ja dat soort mensen maken de club idd.. Jammer dat het alleen bij dat soort personen vaak blijft, al vind ik het geweldig dat oud profs weer aan de slag gaan bij Ajax, zoals bergkamp etc.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Blind na gesprek met Cruijff: 'Langer verblijf aan de orde'

0.0089409