|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Erg leuk, en de wedstrijd wordt live uitgezonden op ED live.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik had dit topic nog niet gezien toen ik met mijn topic aankwam. Weet iemand tegen wie AJAX de finale speelt? Het kan toch niet zoals ze bij ED-Live net lieten zien, Cruzeiro?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 13:42 schreef alibabba het volgende:Ik had dit topic nog niet gezien toen ik met mijn topic aankwam. Weet iemand tegen wie AJAX de finale speelt? Het kan toch niet zoals ze bij ED-Live net lieten zien, Cruzeiro?? Cruzeiro speelde 2 keer gelijk en verloor 1 wedstrijd waardoor ze de nummer 2 werden in de poule van Ajax, daarna won het de halve finale om in de finale te staan.. Dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk, het is nu eenmaal zo met die kleine toenooitjes.. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 13:42 schreef alibabba het volgende:Ik had dit topic nog niet gezien toen ik met mijn topic aankwam. Weet iemand tegen wie AJAX de finale speelt? Het kan toch niet zoals ze bij ED-Live net lieten zien, Cruzeiro?? Tegen de winnaar van de wedstrijd Botafogo - AS Trencin. Ajax - Botafogo is de finale. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Waarom hebben jullie het over Cruzeiro? Die zaten niet eens in de halve finales. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
Ik zag een stukje van Ajax-As Trencin. Sommige spelers kunnen makkelijk meespelen met Ajax 1 (Claassen mooie omhaal en nog een donkere jongen waarvan ik zijn naam niet kan opkomen afstandschot in de kruising) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 14:02 schreef remco k het volgende:[..] Cruzeiro speelde 2 keer gelijk en verloor 1 wedstrijd waardoor ze de nummer 2 werden in de poule van Ajax, daarna won het de halve finale om in de finale te staan.. Dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk, het is nu eenmaal zo met die kleine toenooitjes.. Dit klopt volgens mij niet Remco. Ik dacht dat Cruzeiro verloor van Ajax en Trencin. Gelijkgespeelt werd er tegen Dortmund.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 14:03 schreef Yordee1 het volgende:Waarom hebben jullie het over Cruzeiro? Die zaten niet eens in de halve finales. Bij ED-Live stond in beeld dat Ajax in de finale moest tegen Cruzeiro.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 14:25 schreef alibabba het volgende:[..] Dit klopt volgens mij niet Remco. Ik dacht dat Cruzeiro verloor van Ajax en Trencin. Gelijkgespeelt werd er tegen Dortmund.. KLopt inderdaad, ik zag het helemaal verkeerd.. |
|
|
|