BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax A1 speelt vanmiddag om 16:30 de finale van de Copa Amsterdam.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - zondag 29 mei 2011 - 13:33   quote  deeplink  
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Boere-bezorgt-A1-finaleplaats.htm
remco k
 remco k - zondag 29 mei 2011 - 13:33   quote  deeplink  
Erg leuk, en de wedstrijd wordt live uitgezonden op ED live..
alibabba
 alibabba - zondag 29 mei 2011 - 13:42   quote  deeplink  
Ik had dit topic nog niet gezien toen ik met mijn topic aankwam. Weet iemand tegen wie AJAX de finale speelt? Het kan toch niet zoals ze bij ED-Live net lieten zien, Cruzeiro??
remco k
 remco k - zondag 29 mei 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 13:42 schreef alibabba het volgende:
Ik had dit topic nog niet gezien toen ik met mijn topic aankwam. Weet iemand tegen wie AJAX de finale speelt? Het kan toch niet zoals ze bij ED-Live net lieten zien, Cruzeiro??
Cruzeiro speelde 2 keer gelijk en verloor 1 wedstrijd waardoor ze de nummer 2 werden in de poule van Ajax, daarna won het de halve finale om in de finale te staan.. Dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk, het is nu eenmaal zo met die kleine toenooitjes..
Yordee1
 Yordee1 - zondag 29 mei 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 13:42 schreef alibabba het volgende:
Tegen de winnaar van de wedstrijd Botafogo - AS Trencin. Ajax - Botafogo is de finale.
Yordee1
 Yordee1 - zondag 29 mei 2011 - 14:03   quote  deeplink  
Waarom hebben jullie het over Cruzeiro? Die zaten niet eens in de halve finales.
baco74
 baco74 - zondag 29 mei 2011 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 14:02 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Tegen de winnaar van de wedstrijd Botafogo - AS Trencin. Ajax - Botafogo is de finale.
Yep om 16.30 op eredivisielive 3 of de livestream:

http://www.livestream.com/copaamsterdam

op dit moment (14.15 uur as we speak) is dortmund-anderlecht.
Marco vd L
 Marco vd L - zondag 29 mei 2011 - 14:25   quote  deeplink  
Ik zag een stukje van Ajax-As Trencin. Sommige spelers kunnen makkelijk meespelen met Ajax 1 (Claassen mooie omhaal en nog een donkere jongen waarvan ik zijn naam niet kan opkomen afstandschot in de kruising)
alibabba
 alibabba - zondag 29 mei 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 14:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Cruzeiro speelde 2 keer gelijk en verloor 1 wedstrijd waardoor ze de nummer 2 werden in de poule van Ajax, daarna won het de halve finale om in de finale te staan.. Dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk, het is nu eenmaal zo met die kleine toenooitjes..
Dit klopt volgens mij niet Remco. Ik dacht dat Cruzeiro verloor van Ajax en Trencin. Gelijkgespeelt werd er tegen Dortmund..
alibabba
 alibabba - zondag 29 mei 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 14:03 schreef Yordee1 het volgende:
Waarom hebben jullie het over Cruzeiro? Die zaten niet eens in de halve finales.
Bij ED-Live stond in beeld dat Ajax in de finale moest tegen Cruzeiro..
remco k
 remco k - zondag 29 mei 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 mei 2011 - 14:25 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dit klopt volgens mij niet Remco. Ik dacht dat Cruzeiro verloor van Ajax en Trencin. Gelijkgespeelt werd er tegen Dortmund..
KLopt inderdaad, ik zag het helemaal verkeerd..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax A1 speelt vanmiddag om 16:30 de finale van de Copa Amsterdam.

0.0069119