|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Boere bezorgt A1 finaleplaats (Officiƫle Ajax Clubsite)
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik zag net op ED-Live dat Cruzeiro de finale speelt tegen AJAX? Dat kan naar mijn mening toch nooit? Die hebben er 2 verloren, 1 gelijk en 1 gewonnen.
Weet iemand hoe dat precies zit? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Dit zijn de tournooi-regels: -------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn twee poules van vier ploegen (bij loting vastgesteld), die ieder een halve competitie spelen. Vervolgens worden er kruisfinales gespeeld tussen de nummers 1 en 2 van de beide poules. De nummers 3 spelen direct om de 5e/6e plaats; de nummers 4 spelen direct om de 7e/8e plaats. Tenslotte zijn er de eindwedstrijden om de 1e/2e en 3e/4e plaats. Alle wedstrijden duren 2x25 minuten, met 5 minuten rust op het veld. Winnaar in de poule is het team met de meeste punten. Indien meerdere teams in punten gelijk eindigen, dan beslist het doelsaldo. Is dit ook gelijk, dan tellen de meeste voor gescoorde doelpunten, daarna het onderlinge resultaat. Is dan nog geen beslissing gevallen, dan worden er door de betreffende teams strafschoppen genomen (eerst een serie van 5 ieder, daarna zonodig om en om) tot een beslissing is gevallen. Bij gelijk eindigen in de kruisfinales en bij de wedstrijden om de 5e en 6e en 7e en 8ste plaats worden direct strafschoppen genomen. Bij gelijk eindigen in de finale wordt 2x 7 minuten en 30 seconden verlengd en vervolgens, indien de stand nog steeds gelijk is, strafschoppen genomen. In eerste instantie 5 van beide teams, daarna om en om. -------------------------------------------------------------------------------------------- Ajax speelt in de finale tegen Botafogo FR.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 mei 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: No tnx. Ik dacht ook eerst Cruzero. Dit omdat ze eerst de wedstrijd 7e/8e plaats spelen, dan de 2 halve finales , dan 5e/6e plaats, lijkt me onlogisch, maar zal met aantrekkelijkere aanvangstijden te maken hebben. Dat 3e/4e plaats na de halve finales gespeeld worde is wel logisch, je zult toch eerst de 2 verliezende ploegen uit de halve finales moeten weten. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Als we nou nog zeuren of geen goede buiten spelers dan weet ik het niet meer haha:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wat is die lesley de sa goed..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 mei 2011 door freakie -- |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ze spelen behoorlijk hard die jochies van Botafogo FR. Ajax maakt het spel, echter nog 0-0 na 20 minuten. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Maar baco t valt best mee alleen ze klagen een beetje veel en daar is deze scheidsrechter blijkbaar niet van gedien., |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
Thanks freakie die is wel beter dan de stream die ik had :) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Lesley de Sa, Davy Klaassen, Tom Boere, Ouasim Bouy. Allemaal spelers die het 1e wel kunnen halen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wat Lesley laat zien is erg goed en ja lukoki is ook een prima speler |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
En met boere denk ik dat ajax een prima spits heeft nog jong maar 1 a 2 jaar nog en je hebt gewoon prima speler.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 17:08 schreef freakie het volgende:En met boere denk ik dat ajax een prima spits heeft nog jong maar 1 a 2 jaar nog en je hebt gewoon prima speler.. Boere,boere,boere |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja maar ben meer gecharmeerd van lesley:O |
|
|
|