|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Gefeliciteerd. Zit het met onze talenten wel goed! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
focking lekker hoor...hehe |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Alleen wel jammer dan weer van de C1.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Hoe bedoel je? Hadden die ook een tournooi of doel je op de competitie?
Wat betreft de Copa Am*dam, netjes van de A1 was toch een sterk deelnemersveld. leuk ook voor Dennis Bergkamp. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ik lees net dat Johan Cruijff de prijs overhandigt. Ik hoop dat deze jongens in het nieuwe seizoen vaker met hem te maken zullen krijgen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 19:17 schreef baco74 het volgende:[..] Hoe bedoel je? Hadden die ook een tournooi of doel je op de competitie? Wat betreft de Copa Am*dam, netjes van de A1 was toch een sterk deelnemersveld. leuk ook voor Dennis Bergkamp. Ja, die waren 6de op hun toernooi.. Feyenoord won dat toernooi. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ach ja, knap van Feijenoord C1. We zullen nog wel zien hoeveel van die jochies er overblijven. Als die de status van a-junioren bereiken worden er waarschijnlijk een hoop verkocht dit gezien de slechte financieen bij die club. Ajax is goed bezig met het contracteren van a- en b-jeugd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 19:17 schreef baco74 het volgende:[..] Hoe bedoel je? Hadden die ook een tournooi of doel je op de competitie? Wat betreft de Copa Am*dam, netjes van de A1 was toch een sterk deelnemersveld. leuk ook voor Dennis Bergkamp. Niet aangevallen voelen hoor, maar iedereen heeft het over Bergkamp bij de A1 en geven hem alle credits, terwijl Grim volgens mij toch echt de trainer is.. Tenminste zo lijkt het wel altijd.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 19:48 schreef remco k het volgende:[..] Niet aangevallen voelen hoor, maar iedereen heeft het over Bergkamp bij de A1 en geven hem alle credits, terwijl Grim volgens mij toch echt de trainer is.. Tenminste zo lijkt het wel altijd.. Zijn het allebei, maar Grim doet volgensmij meer.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 19:48 schreef remco k het volgende:[..] Niet aangevallen voelen hoor, maar iedereen heeft het over Bergkamp bij de A1 en geven hem alle credits, terwijl Grim volgens mij toch echt de trainer is.. Tenminste zo lijkt het wel altijd.. Grim verdiend ook lof, ik heb hem vandaag niet in beeld gezien, terwijl Bergkamp juist vaak ingezoomd enwel op het scherm verscheen. Is Grim misschien niet al op vakantie? Volgens Ajax.nl zijn Grim en Bergkamp beide de trainers van de A1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 mei 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 20:10 schreef baco74 het volgende:[..] Grim verdiend ook lof, ik heb hem vandaag niet in beeld gezien, terwijl Bergkamp juist vaak ingezoomd enwel op het scherm verscheen. Is Grim misschien niet al op vakantie? Volgens Ajax.nl zijn Grim en Bergkamp beide de trainers van de A1. Grim was er wel degelijk bij, hij doet ook het merendeel van de interviews.
Ze doen het allebei erg goed, zowel Grim als Bergkamp hebben beiden een mooie toekomst voor zich. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 20:33 schreef remco k het volgende:[..] Grim was er wel degelijk bij, hij doet ook het merendeel van de interviews. Ze doen het allebei erg goed, zowel Grim als Bergkamp hebben beiden een mooie toekomst voor zich. OK, ik heb alleen de wedstrijd grotendeels gekeken, niet de voor en nabeschouwing. Interview(s) met Fredje niet gezien dus. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 20:36 schreef baco74 het volgende:[..] OK, ik heb alleen de wedstrijd grotendeels gekeken, niet de voor en nabeschouwing. Interview(s) met Fredje niet gezien dus. Ik bedoel ook niet enkel van vandaag, maar ook vanaf dat ze zijn gestart.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
ik wil ze inn elk geval allemaal van harte feliciteren!!! op zo'n sterk deelnemersveld toch winnen is echt knap |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2011 - 20:37 schreef remco k het volgende:[..] Ik bedoel ook niet enkel van vandaag, maar ook vanaf dat ze zijn gestart.. Je moet ook F de Boer niet vergeten. Die heeft ook een puik werk geleverd voordat hij trainer van Ajax 1 werd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 mei 2011 - 11:17 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Je moet ook F de Boer niet vergeten. Die heeft ook een puik werk geleverd voordat hij trainer van Ajax 1 werd. Dat klopt inderdaad, maar de titel is van Grim en Bergkamp, net zoals de titel van het eerste in mijn ogen niet van Jol is..
Maar de A1 is sinds de aanstelling van de Boer echt heel veel beter voetbal gaan spelen, dat ben ik met je eens.. |
|
|
|