BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aanwinst Ajax grote winnaar voetbalgala

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 30 mei 2011 - 10:01   quote  deeplink  
Thulani Serero is de grote winnaar geworden van een voetbalgala in Zuid-Afrika. De Zuid-Afrikaan werd onlangs vastgelegd door Ajax.

De middenvelder van Ajax Cape Town werd eerder door voetbalmagazine Kickoff uitgeroepen tot Speler van het Jaar. Tijdens het prestigieuze gala werd de 21-jarige Serero door collega's verkozen tot beste speler van de Zuid-Afrikaanse competitie en grootste talent van het jaar.

Voormalig Ajax Cape Town-trainer Foppe de Haan sprak eerder al lovende woorden over de aanwinst van Ajax (Amsterdam. "Ajax haalt de beste speler uit Zuid-Afrika naar Nederland", zei de nieuwe bondscoach van Tuvalu tegen Voetbal International. Serero is Ajax' derde aanwinst.

De Amsterdammers trokken onlangs ook Theo Janssen (FC Twente) en Derk Boerrigter (RKC Waalwijk) aan. De Ajacieden hopen daarmee een brede selectie te realiseren met het oog op volgend seizoen, waarin landskampioen Ajax direct geplaatst is voor de Champions League.

http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2011/05/29/2509417/aanwinst-ajax-grote-winnaar-voetbalgala

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 mei 2011 door verbrande harry --
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 30 mei 2011 - 10:02   quote  deeplink  
wist niet dat deze speler zo veel potentie had,wat jullie?
Sphinx
 Sphinx - maandag 30 mei 2011 - 10:07   quote  deeplink  
Nee wist ik ook niet ik had wel paar filmpjes gezien van hem en waren wel goed :)
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 30 mei 2011 - 10:47   quote  deeplink  
Had geen idee, maar vo,lgens Foppe is het de beste zuid afrikaanse speler die er is. Ben benieuwd!!
Eide
 Eide - maandag 30 mei 2011 - 17:56   quote  deeplink  
De echt goede Zuid Afrikaanse jongens waren tot nu toe allemaal ruim goed genoeg voor Europa, zie Pienaar en McCarthy als twee voorbeelden daarvan. Als hij die kwaliteit heeft kan deze gozer best een versterking zijn. Heb hem verder niet niet in actie gezien, maar het klinkt allemaal verbelovend.

Ik vraag me alleen af waar hij het dan moet gaan doen, met Eriksen, Janssen, de Jong, de Zeeuw en nog een trits aan jong Ajax talent in de catacomben.
jodocus
 jodocus - maandag 30 mei 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 17:56 schreef Eide het volgende:
De echt goede Zuid Afrikaanse jongens waren tot nu toe allemaal ruim goed genoeg voor Europa, zie Pienaar en McCarthy als twee voorbeelden daarvan. Als hij die kwaliteit heeft kan deze gozer best een versterking zijn. Heb hem verder niet niet in actie gezien, maar het klinkt allemaal verbelovend.

Ik vraag me alleen af waar hij het dan moet gaan doen, met Eriksen, Janssen, de Jong, de Zeeuw en nog een trits aan jong Ajax talent in de catacomben.
ja t wordt wel errug druk op t middenveld
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - maandag 30 mei 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 18:20 schreef jodocus het volgende:

[..]

Gelukkig komt Wijnaldum er ook nog niet bij. Had hem ook niet gekocht hoor als Feyenoorder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 mei 2011 door dutchajaxmen --
flithje
 flithje - maandag 30 mei 2011 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 18:20 schreef jodocus het volgende:

[..]

4-5-1 haha, nee.
gewoon zoals de boer zegt.
door wisselen.
Ride
 Ride - maandag 30 mei 2011 - 19:34   quote  deeplink  
De Zeeuw gaat weg dus vacante plek.
Komt hij mooi van pas.

Oprotten met die ex-kaaskoppen
remco k
 remco k - maandag 30 mei 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 19:34 schreef Ride het volgende:
De Zeeuw gaat weg dus vacante plek.
Komt hij mooi van pas.

Oprotten met die ex-kaaskoppen
Geen fan van de Zeeuw??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aanwinst Ajax grote winnaar voetbalgala

0.0082619