|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is het een zwerver of een voetballer?
En de Finse competitie is geen niveau natuurlijk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Sjezes! Snap best dat die lekker bezig is in finland! Wat is die gozer lelijk zeg! Met hem voor het doe kin je 9 aanvallers nemen en alleen hij voor het doel, als ie gaatgrommen rennen ze allemaal de kleedkamer in, zelfs zn teamgenoten... is het familie van hanibal leckter? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 14:26 schreef cc-tje het volgende:[..] Sjezes! Snap best dat die lekker bezig is in finland! Wat is die gozer lelijk zeg! Met hem voor het doe kin je 9 aanvallers nemen en alleen hij voor het doel, als ie gaatgrommen rennen ze allemaal de kleedkamer in, zelfs zn teamgenoten... is het familie van hanibal leckter? Dat bedoel ik: zie je die keepers al met knikkende knietjes in hun hok staan hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heeft gelukkig nog een contract! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Halen we in 2012 wel gratis op! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Gelukkig wil meneer veeeeeeeeeeel meer verdienen dan Feyenoord kan betalen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Krijgen we deze onzin weer. Linkje naar dat artikel waarin staat dat hij veel wilt verdienen?
'Ik wilde naar Feyenoord voor een salaris dat vele malen minder is dan wat ik bij Nantes kreeg.'
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
actie = reactie = reactie op reactie....
Zo kom je er nooit van af. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jawel hoor Henk, we zijn toch mooi van Babovic afgekomen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Alleen als z'n pa zijn salaris weer betaalt! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha, ziet De Baab er dan zo uit?
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Wijnaldum: 'Twente is een club waar spelers beter worden' Woensdag 1 Juni 2011 16:01 | Gratis € 50 euro wedden op jouw club! Delen
FC Twente is bereid ver te gaan om de komst van Georginio Wijnaldum te realiseren. De middenvelder zal niet bij voorbaat 'nee' zeggen tegen de Tukkers. "FC Twente is een club waar spelers aantoonbaar beter worden", beseft Wijnaldum.
"Feyenoord blijft altijd een grotere club dan FC Twente, qua historie, stadion en achterban. Alleen ligt het niveau wel hoger bij Twente dan bij Feyenoord", vindt de Feyenoorder.
"Alfred Schreuder is daar ook assistent-trainer", weet Wijnaldum. "Hij is heel belangrijk voor me. Ook na zijn vertrek bij Feyenoord hebben we altijd contact gehouden. Als ik ergens mee zat of advies nodig had, kon ik bij hem terecht."
"Ik las ergens dat ik alleen in de Premier League zou willen spelen", vervolgt Wijnaldum. "Dat is onzin. De enige waarheid is dat ik nog steeds geen beslissing heb genomen."
Volgens Voetbal International vraagt Feyenoord tussen de vijf en acht miljoen euro voor Wijnaldum. Twente zou tevens interesse hebben in Leroy Fer. Beide spelers hebben een in 2012 aflopend contract. Als ze besluiten hun verbintenis niet te verlengen, moet Feyenoord hen verkopen om te voorkomen dat het duo volgend seizoen gratis de Kuip verlaat.
Wauww gewoon een open sollicitatie van deze man oprotten met die verrader.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 17:41 schreef dennie het volgende:Wijnaldum: 'Twente is een club waar spelers beter worden' Woensdag 1 Juni 2011 16:01 | Gratis € 50 euro wedden op jouw club! Delen FC Twente is bereid ver te gaan om de komst van Georginio Wijnaldum te realiseren. De middenvelder zal niet bij voorbaat 'nee' zeggen tegen de Tukkers. "FC Twente is een club waar spelers aantoonbaar beter worden", beseft Wijnaldum. "Feyenoord blijft altijd een grotere club dan FC Twente, qua historie, stadion en achterban. Alleen ligt het niveau wel hoger bij Twente dan bij Feyenoord", vindt de Feyenoorder. "Alfred Schreuder is daar ook assistent-trainer", weet Wijnaldum. "Hij is heel belangrijk voor me. Ook na zijn vertrek bij Feyenoord hebben we altijd contact gehouden. Als ik ergens mee zat of advies nodig had, kon ik bij hem terecht." "Ik las ergens dat ik alleen in de Premier League zou willen spelen", vervolgt Wijnaldum. "Dat is onzin. De enige waarheid is dat ik nog steeds geen beslissing heb genomen." Volgens Voetbal International vraagt Feyenoord tussen de vijf en acht miljoen euro voor Wijnaldum. Twente zou tevens interesse hebben in Leroy Fer. Beide spelers hebben een in 2012 aflopend contract. Als ze besluiten hun verbintenis niet te verlengen, moet Feyenoord hen verkopen om te voorkomen dat het duo volgend seizoen gratis de Kuip verlaat. Wauww gewoon een open sollicitatie van deze man oprotten met die verrader.. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 17:41 schreef dennie het volgende:Wijnaldum: 'Twente is een club waar spelers beter worden' Woensdag 1 Juni 2011 16:01 | Gratis € 50 euro wedden op jouw club! Delen FC Twente is bereid ver te gaan om de komst van Georginio Wijnaldum te realiseren. De middenvelder zal niet bij voorbaat 'nee' zeggen tegen de Tukkers. "FC Twente is een club waar spelers aantoonbaar beter worden", beseft Wijnaldum. "Feyenoord blijft altijd een grotere club dan FC Twente, qua historie, stadion en achterban. Alleen ligt het niveau wel hoger bij Twente dan bij Feyenoord", vindt de Feyenoorder. "Alfred Schreuder is daar ook assistent-trainer", weet Wijnaldum. "Hij is heel belangrijk voor me. Ook na zijn vertrek bij Feyenoord hebben we altijd contact gehouden. Als ik ergens mee zat of advies nodig had, kon ik bij hem terecht." "Ik las ergens dat ik alleen in de Premier League zou willen spelen", vervolgt Wijnaldum. "Dat is onzin. De enige waarheid is dat ik nog steeds geen beslissing heb genomen." Volgens Voetbal International vraagt Feyenoord tussen de vijf en acht miljoen euro voor Wijnaldum. Twente zou tevens interesse hebben in Leroy Fer. Beide spelers hebben een in 2012 aflopend contract. Als ze besluiten hun verbintenis niet te verlengen, moet Feyenoord hen verkopen om te voorkomen dat het duo volgend seizoen gratis de Kuip verlaat. Wauww gewoon een open sollicitatie van deze man oprotten met die verrader.. Hij bedoelt natuurlijk dat ie bij Twente minder moeite moet doen om beter te lijken...
Als dit niet uit verband gerukt is door het journaille. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 17:41 schreef dennie het volgende:Wijnaldum: 'Twente is een club waar spelers beter worden' Woensdag 1 Juni 2011 16:01 | Gratis € 50 euro wedden op jouw club! Delen FC Twente is bereid ver te gaan om de komst van Georginio Wijnaldum te realiseren. De middenvelder zal niet bij voorbaat 'nee' zeggen tegen de Tukkers. "FC Twente is een club waar spelers aantoonbaar beter worden", beseft Wijnaldum. "Feyenoord blijft altijd een grotere club dan FC Twente, qua historie, stadion en achterban. Alleen ligt het niveau wel hoger bij Twente dan bij Feyenoord", vindt de Feyenoorder. "Alfred Schreuder is daar ook assistent-trainer", weet Wijnaldum. "Hij is heel belangrijk voor me. Ook na zijn vertrek bij Feyenoord hebben we altijd contact gehouden. Als ik ergens mee zat of advies nodig had, kon ik bij hem terecht." "Ik las ergens dat ik alleen in de Premier League zou willen spelen", vervolgt Wijnaldum. "Dat is onzin. De enige waarheid is dat ik nog steeds geen beslissing heb genomen." Volgens Voetbal International vraagt Feyenoord tussen de vijf en acht miljoen euro voor Wijnaldum. Twente zou tevens interesse hebben in Leroy Fer. Beide spelers hebben een in 2012 aflopend contract. Als ze besluiten hun verbintenis niet te verlengen, moet Feyenoord hen verkopen om te voorkomen dat het duo volgend seizoen gratis de Kuip verlaat. Wauww gewoon een open sollicitatie van deze man oprotten met die verrader.. lekker laten gaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens VI is er steeds meer interesse voor Wijnaldum. |
|
|
|