BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vraagprijs Wijnaldum rond de 6 á 7 miljoen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2011 - 14:24   quote  deeplink  
Of een jonge rus die 1 op 1 loopt in Estland?

http://www.transfermarkt.de/de/aleksey-alekseev/profil/spieler_48807.html
MMM
 MMM - woensdag 01 juni 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 14:18 schreef JanM het volgende:
Is dit 'm misschien? Is lekker bezig in Finland en heeft een contract tot eind van het jaar, dus voor een paar ton ...

http://www.transfermarkt.de/de/timo-furuholm/profil/spieler_49278.html
Is het een zwerver of een voetballer?

En de Finse competitie is geen niveau natuurlijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door MMM --
cc-tje
 cc-tje - woensdag 01 juni 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 14:18 schreef JanM het volgende:
Is dit 'm misschien? Is lekker bezig in Finland en heeft een contract tot eind van het jaar, dus voor een paar ton ...

http://www.transfermarkt.de/de/timo-furuholm/profil/spieler_49278.html
Sjezes! Snap best dat die lekker bezig is in finland! Wat is die gozer lelijk zeg! Met hem voor het doe kin je 9 aanvallers nemen en alleen hij voor het doel, als ie gaatgrommen rennen ze allemaal de kleedkamer in, zelfs zn teamgenoten... is het familie van hanibal leckter?
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2011 - 14:26   quote  deeplink  
Of deze jonge Uruguayaan?

http://www.transfermarkt.de/de/santiago-garcia/profil/spieler_102432.html
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 14:26 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Sjezes! Snap best dat die lekker bezig is in finland! Wat is die gozer lelijk zeg! Met hem voor het doe kin je 9 aanvallers nemen en alleen hij voor het doel, als ie gaatgrommen rennen ze allemaal de kleedkamer in, zelfs zn teamgenoten... is het familie van hanibal leckter?
Dat bedoel ik: zie je die keepers al met knikkende knietjes in hun hok staan hahaha
MMM
 MMM - woensdag 01 juni 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
http://www.transfermarkt.co.uk/en/stefan-babovic/profil/spieler_29237.html
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2011 - 14:32   quote  deeplink  
http://www.transfermarkt.de/de/sebastian-andersson/profil/spieler_147573.html groot talent?
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2011 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Heeft gelukkig nog een contract!
MMM
 MMM - woensdag 01 juni 2011 - 14:33   quote  deeplink  
Halen we in 2012 wel gratis op!
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 14:33 schreef MMM het volgende:
Halen we in 2012 wel gratis op!
Gelukkig wil meneer veeeeeeeeeeel meer verdienen dan Feyenoord kan betalen!
MMM
 MMM - woensdag 01 juni 2011 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 14:35 schreef JanM het volgende:

[..]

Gelukkig wil meneer veeeeeeeeeeel meer verdienen dan Feyenoord kan betalen!
Krijgen we deze onzin weer. Linkje naar dat artikel waarin staat dat hij veel wilt verdienen?

'Ik wilde naar Feyenoord voor een salaris dat vele malen minder is dan wat ik bij Nantes kreeg.'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 juni 2011 - 14:59   quote  deeplink  
actie = reactie = reactie op reactie....

Zo kom je er nooit van af.
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 14:59 schreef FR-Henk het volgende:
actie = reactie = reactie op reactie....

Zo kom je er nooit van af.
Jawel hoor Henk, we zijn toch mooi van Babovic afgekomen!
MMM
 MMM - woensdag 01 juni 2011 - 15:16   quote  deeplink  
Komt wel weer terug.
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2011 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 15:16 schreef MMM het volgende:
Komt wel weer terug.
Alleen als z'n pa zijn salaris weer betaalt!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 01 juni 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 15:16 schreef MMM het volgende:
Komt wel weer terug.
haha, ziet De Baab er dan zo uit?

boomerang1.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 juni 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Hahahaha!
dennie
 dennie - woensdag 01 juni 2011 - 17:41   quote  deeplink  
Wijnaldum: 'Twente is een club waar spelers beter worden'
Woensdag 1 Juni 2011 16:01 | Gratis € 50 euro wedden op jouw club! Delen

FC Twente is bereid ver te gaan om de komst van Georginio Wijnaldum te realiseren. De middenvelder zal niet bij voorbaat 'nee' zeggen tegen de Tukkers. "FC Twente is een club waar spelers aantoonbaar beter worden", beseft Wijnaldum.

"Feyenoord blijft altijd een grotere club dan FC Twente, qua historie, stadion en achterban. Alleen ligt het niveau wel hoger bij Twente dan bij Feyenoord", vindt de Feyenoorder.

"Alfred Schreuder is daar ook assistent-trainer", weet Wijnaldum. "Hij is heel belangrijk voor me. Ook na zijn vertrek bij Feyenoord hebben we altijd contact gehouden. Als ik ergens mee zat of advies nodig had, kon ik bij hem terecht."

"Ik las ergens dat ik alleen in de Premier League zou willen spelen", vervolgt Wijnaldum. "Dat is onzin. De enige waarheid is dat ik nog steeds geen beslissing heb genomen."

Volgens Voetbal International vraagt Feyenoord tussen de vijf en acht miljoen euro voor Wijnaldum. Twente zou tevens interesse hebben in Leroy Fer. Beide spelers hebben een in 2012 aflopend contract. Als ze besluiten hun verbintenis niet te verlengen, moet Feyenoord hen verkopen om te voorkomen dat het duo volgend seizoen gratis de Kuip verlaat.

Wauww gewoon een open sollicitatie van deze man oprotten met die verrader..
Milo
 Milo - woensdag 01 juni 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 17:41 schreef dennie het volgende:
Wijnaldum: 'Twente is een club waar spelers beter worden'
Woensdag 1 Juni 2011 16:01 | Gratis € 50 euro wedden op jouw club! Delen

FC Twente is bereid ver te gaan om de komst van Georginio Wijnaldum te realiseren. De middenvelder zal niet bij voorbaat 'nee' zeggen tegen de Tukkers. "FC Twente is een club waar spelers aantoonbaar beter worden", beseft Wijnaldum.

"Feyenoord blijft altijd een grotere club dan FC Twente, qua historie, stadion en achterban. Alleen ligt het niveau wel hoger bij Twente dan bij Feyenoord", vindt de Feyenoorder.

"Alfred Schreuder is daar ook assistent-trainer", weet Wijnaldum. "Hij is heel belangrijk voor me. Ook na zijn vertrek bij Feyenoord hebben we altijd contact gehouden. Als ik ergens mee zat of advies nodig had, kon ik bij hem terecht."

"Ik las ergens dat ik alleen in de Premier League zou willen spelen", vervolgt Wijnaldum. "Dat is onzin. De enige waarheid is dat ik nog steeds geen beslissing heb genomen."

Volgens Voetbal International vraagt Feyenoord tussen de vijf en acht miljoen euro voor Wijnaldum. Twente zou tevens interesse hebben in Leroy Fer. Beide spelers hebben een in 2012 aflopend contract. Als ze besluiten hun verbintenis niet te verlengen, moet Feyenoord hen verkopen om te voorkomen dat het duo volgend seizoen gratis de Kuip verlaat.

Wauww gewoon een open sollicitatie van deze man oprotten met die verrader..
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 juni 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 17:41 schreef dennie het volgende:
Wijnaldum: 'Twente is een club waar spelers beter worden'
Woensdag 1 Juni 2011 16:01 | Gratis € 50 euro wedden op jouw club! Delen

FC Twente is bereid ver te gaan om de komst van Georginio Wijnaldum te realiseren. De middenvelder zal niet bij voorbaat 'nee' zeggen tegen de Tukkers. "FC Twente is een club waar spelers aantoonbaar beter worden", beseft Wijnaldum.

"Feyenoord blijft altijd een grotere club dan FC Twente, qua historie, stadion en achterban. Alleen ligt het niveau wel hoger bij Twente dan bij Feyenoord", vindt de Feyenoorder.

"Alfred Schreuder is daar ook assistent-trainer", weet Wijnaldum. "Hij is heel belangrijk voor me. Ook na zijn vertrek bij Feyenoord hebben we altijd contact gehouden. Als ik ergens mee zat of advies nodig had, kon ik bij hem terecht."

"Ik las ergens dat ik alleen in de Premier League zou willen spelen", vervolgt Wijnaldum. "Dat is onzin. De enige waarheid is dat ik nog steeds geen beslissing heb genomen."

Volgens Voetbal International vraagt Feyenoord tussen de vijf en acht miljoen euro voor Wijnaldum. Twente zou tevens interesse hebben in Leroy Fer. Beide spelers hebben een in 2012 aflopend contract. Als ze besluiten hun verbintenis niet te verlengen, moet Feyenoord hen verkopen om te voorkomen dat het duo volgend seizoen gratis de Kuip verlaat.

Wauww gewoon een open sollicitatie van deze man oprotten met die verrader..
Hij bedoelt natuurlijk dat ie bij Twente minder moeite moet doen om beter te lijken...

Als dit niet uit verband gerukt is door het journaille.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 01 juni 2011 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 17:41 schreef dennie het volgende:
Wijnaldum: 'Twente is een club waar spelers beter worden'
Woensdag 1 Juni 2011 16:01 | Gratis € 50 euro wedden op jouw club! Delen

FC Twente is bereid ver te gaan om de komst van Georginio Wijnaldum te realiseren. De middenvelder zal niet bij voorbaat 'nee' zeggen tegen de Tukkers. "FC Twente is een club waar spelers aantoonbaar beter worden", beseft Wijnaldum.

"Feyenoord blijft altijd een grotere club dan FC Twente, qua historie, stadion en achterban. Alleen ligt het niveau wel hoger bij Twente dan bij Feyenoord", vindt de Feyenoorder.

"Alfred Schreuder is daar ook assistent-trainer", weet Wijnaldum. "Hij is heel belangrijk voor me. Ook na zijn vertrek bij Feyenoord hebben we altijd contact gehouden. Als ik ergens mee zat of advies nodig had, kon ik bij hem terecht."

"Ik las ergens dat ik alleen in de Premier League zou willen spelen", vervolgt Wijnaldum. "Dat is onzin. De enige waarheid is dat ik nog steeds geen beslissing heb genomen."

Volgens Voetbal International vraagt Feyenoord tussen de vijf en acht miljoen euro voor Wijnaldum. Twente zou tevens interesse hebben in Leroy Fer. Beide spelers hebben een in 2012 aflopend contract. Als ze besluiten hun verbintenis niet te verlengen, moet Feyenoord hen verkopen om te voorkomen dat het duo volgend seizoen gratis de Kuip verlaat.

Wauww gewoon een open sollicitatie van deze man oprotten met die verrader..
lekker laten gaan
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juni 2011 - 08:13   quote  deeplink  
Volgens VI is er steeds meer interesse voor Wijnaldum.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 02 juni 2011 - 08:50   quote  deeplink  
Zoals?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juni 2011 - 08:58   quote  deeplink  
Dat vertelt t verhaal niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vraagprijs Wijnaldum rond de 6 á 7 miljoen!









0.0090260