BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ingezonden: Mario wil Feyenoord net als Barcelona laten spelen, goed idee!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 30 mei 2011 - 16:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ingezonden: Mario wil Feyenoord net als Barcelona laten spelen, goed idee! (FR-Fanatic)

Royaal
 Royaal - maandag 30 mei 2011 - 18:07   quote  deeplink  
Na het zoveelste machtsvertoon van Barcelona met een weergaloze Messi in topvorm is het voetbalseizoen afgelopen. Van Barcelona heb ik keer op keer genoten, aan Feyenoord heb ik me bijna alleen maar geërgerd. Vorige week publiceerde VI interessante statistieken, waaruit blijkt dat Feyenoord gezien de begroting de op een na slechtst presterende ploeg van de eredivisie was afgelopen jaar.

Mario Been is daar wat mij betreft veel te makkelijk mee weggekomen. Hij wil dat Feyenoord net zo speelt als Barcelona. Tsja, dat zou ik ook wel willen. Wat ik zie is echter een ploeg zonder automatismen. Een ploeg waar bijna geen speler beweegt zonder bal. Met een keeper die een minuut doet over een uittrap. Met spelers die een bal breed over tien meter achter de man spelen en dan ook nog met te weinig vaart. Een ploeg zonder leiders, die niet aanvoelt wanneer je gas moet geven of terugnemen, bij de scheidsrechter moet protesteren of eens een kaart moet pakken om de wedstrijd te keren.

De leeftijd van de spelers is te vaak als excuus gebruikt, het beste argument daartegen is dat de kampioensploeg van Ajax nog jonger was. Het is niet eenvoudig voor een jonge ploeg om evenwichtig en stabiel te presteren, maar dit Feyenoord had zoveel talent dat de eindklassering op plaats tien ronduit schandalig is. Dat is Been wel degelijk kwalijk te nemen. Meer en meer stond hij als een gestrest dood vogeltje langs de lijn. Nooit paste hij een wissel toe die de wedstrijd deed kantelen. En altijd zijn het de spelers die de fouten maken zij gaan achteruit lopen wanneer ze voor staan, alsof het niet de coach is die dat moet voorkomen. Zijn wedstrijdanalyse achteraf is altijd verstandig hij speelt er alleen zelf nooit een rol in.

Wat Been wel heeft gedaan is goochelen met spelers en opstellingen en daar nooit een goede reden voor geven. Wijnaldum was niet geschikt om als spelmaker te spelen, daarom mocht Bruins maanden falen. Toen was Wijnaldum wel geschikt voor de 10 en mocht Luigi naar de tribune. Nu mag Luigi weg en vind Mario dat jammer, want het is zon goede speler. De Cler werd geschoffeerd na de blamage uit bij Excelsior, Been hoefde hem nooit meer te zien, maar de volgende wedstrijd stond meneer weer in de basis. Het grote talent Mokotjo had het gedaan na de uitnederlaag bij Ajax, werd op een zijspoor gezet en vervangen door de veel mindere speler Leerdam. Dezelfde Leerdam hield Fer uit de basis toen die terugkwam na zijn blessure, terwijl Fer de speler was die Mario zei altijd als eerste in te vullen op het wedstrijdformulier. Swerts mocht tot hij geschorst was elke wedstrijd de meest domme fouten maken zonder dat Been ingreep of er iets van zei. Met de keepers heeft Been in twee jaar tijd voortdurend gewisseld. Spelers die er aan het eind van de wedstrijd helemaal doorheen zaten bij Castaignos elke wedstrijd werden niet gewisseld en mede daardoor verspeelde Feyenoord veel punten in het laatste kwartier. Er was geen vaste strafschopnemer, zodat we een ruzie tussen Wijnaldum en Bruins zagen en Fer de belangrijke penalty in de bekerwedstrijd tegen Roda technisch nam als een pupil.

Been noemt spelers die onder hem beter zijn geworden. Die zijn er. Vooral Stefan de Vrij ontwikkelt zich spectaculair, het is een kwestie van tijd voordat hij in het Nederlands Elftal speelt. Daar staat echter heel veel tegenover. Been heeft El Ahmadi niet aan het voetballen gekregen, Biseswar pas na anderhalf jaar. Ik heb zon idee dat de spelers aanvoelen dat deze trainer Feyenoord als team niet beter maakt. De twijfels die Vlaar, Wijnaldum en Fer hebben bij een langer verblijf in de Kuip wijzen in die richting. Ik ben bang dat ze met hun voeten gaan stemmen en dat Feyenoord het in Beens derde seizoen nog moeilijker krijgt. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.

Wim Bot
Royaal
 Royaal - maandag 30 mei 2011 - 18:07   quote  deeplink  
Mooi stuk, vooral het middenstuk zit fantastisch in elkaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 mei 2011 door Royaal --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 30 mei 2011 - 18:11   quote  deeplink  
Mario succes!
Xapter
 Xapter - maandag 30 mei 2011 - 18:13   quote  deeplink  
ik kan het niet eens-er zijn met een stuk..
Mensen die nog steeds blerren dat Been de juiste man is, zijn niet wijs,
hebben totaal geen voetbalkennis!
Xapter
 Xapter - maandag 30 mei 2011 - 18:17   quote  deeplink  
Met een trainer als Adriaanse hadden die gasten al lang bijgetekend..
als ik geen clubliefde had, had ik ook getwijfeld als ik in hun schoenen stond
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 30 mei 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 18:07 schreef Royaal het volgende:
Na het zoveelste machtsvertoon van Barcelona met een weergaloze Messi in topvorm is het voetbalseizoen afgelopen. Van Barcelona heb ik keer op keer genoten, aan Feyenoord heb ik me bijna alleen maar geërgerd. Vorige week publiceerde VI interessante statistieken, waaruit blijkt dat Feyenoord gezien de begroting de op een na slechtst presterende ploeg van de eredivisie was afgelopen jaar.

Mario Been is daar wat mij betreft veel te makkelijk mee weggekomen. Hij wil dat Feyenoord net zo speelt als Barcelona. Tsja, dat zou ik ook wel willen. Wat ik zie is echter een ploeg zonder automatismen. Een ploeg waar bijna geen speler beweegt zonder bal. Met een keeper die een minuut doet over een uittrap. Met spelers die een bal breed over tien meter achter de man spelen en dan ook nog met te weinig vaart. Een ploeg zonder leiders, die niet aanvoelt wanneer je gas moet geven of terugnemen, bij de scheidsrechter moet protesteren of eens een kaart moet pakken om de wedstrijd te keren.

De leeftijd van de spelers is te vaak als excuus gebruikt, het beste argument daartegen is dat de kampioensploeg van Ajax nog jonger was. Het is niet eenvoudig voor een jonge ploeg om evenwichtig en stabiel te presteren, maar dit Feyenoord had zoveel talent dat de eindklassering op plaats tien ronduit schandalig is. Dat is Been wel degelijk kwalijk te nemen. Meer en meer stond hij als een gestrest dood vogeltje langs de lijn. Nooit paste hij een wissel toe die de wedstrijd deed kantelen. En altijd zijn het de spelers die de fouten maken zij gaan achteruit lopen wanneer ze voor staan, alsof het niet de coach is die dat moet voorkomen. Zijn wedstrijdanalyse achteraf is altijd verstandig hij speelt er alleen zelf nooit een rol in.

Wat Been wel heeft gedaan is goochelen met spelers en opstellingen en daar nooit een goede reden voor geven. Wijnaldum was niet geschikt om als spelmaker te spelen, daarom mocht Bruins maanden falen. Toen was Wijnaldum wel geschikt voor de 10 en mocht Luigi naar de tribune. Nu mag Luigi weg en vind Mario dat jammer, want het is zon goede speler. De Cler werd geschoffeerd na de blamage uit bij Excelsior, Been hoefde hem nooit meer te zien, maar de volgende wedstrijd stond meneer weer in de basis. Het grote talent Mokotjo had het gedaan na de uitnederlaag bij Ajax, werd op een zijspoor gezet en vervangen door de veel mindere speler Leerdam. Dezelfde Leerdam hield Fer uit de basis toen die terugkwam na zijn blessure, terwijl Fer de speler was die Mario zei altijd als eerste in te vullen op het wedstrijdformulier. Swerts mocht tot hij geschorst was elke wedstrijd de meest domme fouten maken zonder dat Been ingreep of er iets van zei. Met de keepers heeft Been in twee jaar tijd voortdurend gewisseld. Spelers die er aan het eind van de wedstrijd helemaal doorheen zaten bij Castaignos elke wedstrijd werden niet gewisseld en mede daardoor verspeelde Feyenoord veel punten in het laatste kwartier. Er was geen vaste strafschopnemer, zodat we een ruzie tussen Wijnaldum en Bruins zagen en Fer de belangrijke penalty in de bekerwedstrijd tegen Roda technisch nam als een pupil.

Been noemt spelers die onder hem beter zijn geworden. Die zijn er. Vooral Stefan de Vrij ontwikkelt zich spectaculair, het is een kwestie van tijd voordat hij in het Nederlands Elftal speelt. Daar staat echter heel veel tegenover. Been heeft El Ahmadi niet aan het voetballen gekregen, Biseswar pas na anderhalf jaar. Ik heb zon idee dat de spelers aanvoelen dat deze trainer Feyenoord als team niet beter maakt. De twijfels die Vlaar, Wijnaldum en Fer hebben bij een langer verblijf in de Kuip wijzen in die richting. Ik ben bang dat ze met hun voeten gaan stemmen en dat Feyenoord het in Beens derde seizoen nog moeilijker krijgt. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.

Wim Bot
ik sta hier 100% achter dit verhaal...BEEN///HELD!!!
MMM
 MMM - maandag 30 mei 2011 - 18:26   quote  deeplink  
Fantastisch stukje en helemaal mee eens

MARIO///GELD WEGWEZEN!
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 mei 2011 - 18:53   quote  deeplink  
Kudt stukje.
Royaal
 Royaal - maandag 30 mei 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 18:53 schreef Stylzz het volgende:
Kudt stukje.
Beargumenteer?
Ik vind Been een fantastische vent, maar niet de juiste trainer op dit moment. Verbeek is wat dat betreft net te vroeg gekomen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 mei 2011 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 18:13 schreef Xapter het volgende:
ik kan het niet eens-er zijn met een stuk..
Mensen die nog steeds blerren dat Been de juiste man is, zijn niet wijs,
hebben totaal geen voetbalkennis!
treurig. weer iemand die zijn mening als een feit presenteerd. sterker nog, die iedereen die er anders over denkt belachelijk maakt. teveel naar de.fan gekeken?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 30 mei 2011 - 19:03   quote  deeplink  
Been///Held!!! haha
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 mei 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 18:54 schreef Royaal het volgende:

[..]

Beargumenteer?
Ik vind Been een fantastische vent, maar niet de juiste trainer op dit moment. Verbeek is wat dat betreft net te vroeg gekomen.
Omdat het niets nieuws verteld, plus we moeten het met Been doen.
Afkopen is geen optie en een serieuze vervanger is op dit moment niet beschikbaar, wil niet of whatever.

Verder.. Mario Been = Held en Feyenoorder voor t leven --> HELD
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 mei 2011 - 19:25   quote  deeplink  
er worden wel ware dingen gezegd in dit stukje, maar ik mis wel de nodige nuance.

Bijvoorbeeld wrijven ze hem aan dat zijn wissels geen effect sorteren... kijk dan ook effe wat er op de bank zit. Feyenoord had een hele smalle basis. Elk basisspeler die wegviel betekende een significante verzwakking. We hadden gewoon een hele zwakke bank. Spelers als Cabral en Van Haaren zijn niet van het niveau dat ze het verschil kunnen maken.

Ajax heeft ook een jong elftal dat klopt, maar dat zijn veelal twintigers en zij hebben meer wedstrijdervaring dan die gassies van Feyenoord.

Mulder keepte zijn eerste echt seizoen in de eredivisie. Ook Castaignos speelde zijn eerste echte seizoen. De Vrij staat pas een half jaar op zijn eigen plek.

De ervaring van spelers als Indi, Leerdam, Cabral, Mokotjo, Ryo, Van Haaren hebben nauwelijks ervaring. Bij Ajax is dat alleen Ebicilio en die Ozbiliz oid.

Bovendien, als De Cler en Van Dijk spelen vliegt het gemiddelde omhoog natuurlijk.

Kijk naar onze voorste 5 van dit seizoen Fer/Leerdam - Wijnaldum - Ryo/Cabral - Castaignos - Biseswar/Simon. Alleen Biseswar gaat richting halverwege de 20. De rest is 18-21 jaar. Het is toch overduidelijk waarom er aanvallend zo weinig is gebracht?

Vergelijk dat met El Hamdaoui, Sulejmani en Suarez (half jaar).

Hoezo wordt trouwens alleen De Vrij genoemd bij spelers die beter zijn geworden? Waar zijn gasten als: Castaignos, Leerdam, Mulder, Indi en Mokotjo? En ook heb ik Fer en Wijnaldum heel goed zien spelen in wedstrijden aan het einde van de competitie.

Als laatste, Been geeft spelers vertrouwen. Dat is een keuze, soms pakt dat goed uit en soms niet. Leerdam deed het goed, dus krijgt hij de voorkeur boven Fer. Die pakte zijn kans weer toen hij hem kreeg. Raak je geblesseerd en doet je vervanger het naar behoren? Dan mag die speler vaak blijven staan bij Mario; hele gekke gedachte inderdaad....
Crisismanager
 Crisismanager - maandag 30 mei 2011 - 19:31   quote  deeplink  
Kijk eens naar hetzelfde stukje hoeveel doelpogingen Feyenoord heeft afgedwongen. Uit mijn hoofd: 4e, achter FC Twente en 020, voor ADO, AZ, FC Groningen, Roda, Utrecht..
Vorig jaar had Been beter materiaal tot zijn beschikking en zag je de hand van de trainer: vanuit een sterke organisatie en vlotte combinaties wedstrijden winnen. Vallen er 4 a 5 steunpilaren weg en komen Castaignos, van Haaren, de Vrij, Martins Indi, Leerdam, Mokotjo en Cabral ervoor terug, kan het niet anders dat de gebreken van de trainer naar voren komen.
Louis van Gaal, walgelijke vent, heeft dit ook gehad met AZ. En deze vent weet toch wel wat winnen is lijkt mij.
Aan de andere kant hebben we o.l.v. Been ook Feyenoord indrukwekkende wedstrijden zien winnen tegen PSV, FC Groningen en FC Utrecht, werd er geheel tegen de verwachting in buitengewoon gevoetbald tegen FC Twente en ADO den Haag (waar je door persoonlijke fouten niet weet te winnen) en werd tegen Willem II, NAC, Heerenveen en Heracles het Legioen vermaakt door met een goede dosis strijdlust voor de dag te komen én te winnen.
Ik ben de laatste die zal zeggen dat Been steeds na de wedstrijd moet benadrukken hoe jong en dus ook wisselvallig zijn jongens zijn. Maar je moet wat zeggen toch? Moet hij steeds zeggen: het lag aan mezelf? Dan lees ik hier alleen maar reacties dat die aan zichzelf twijfelt en maar beter gauw kan oppleuren. Af en toe moet je ze afkraken -ook als trainer- anders krijg je alleen maar van die ventjes zoals de Guzman.
Overigens gaat het met zo'n provinciaal op zijn plek niet gelijk beter hoor. Dan was Feyenoord misschien 1 plek hoger of lager geeindigd... Lekker belangrijk.

Nog even een citaat van Styllz: ''Verder.. Mario Been = Held en Feyenoorder voor t leven --> HELD''

Vergeet dat NIET!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 mei 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 19:31 schreef Crisismanager het volgende:
Kijk eens naar hetzelfde stukje hoeveel doelpogingen Feyenoord heeft afgedwongen. Uit mijn hoofd: 4e, achter FC Twente en 020, voor ADO, AZ, FC Groningen, Roda, Utrecht..
Vorig jaar had Been beter materiaal tot zijn beschikking en zag je de hand van de trainer: vanuit een sterke organisatie en vlotte combinaties wedstrijden winnen. Vallen er 4 a 5 steunpilaren weg en komen Castaignos, van Haaren, de Vrij, Martins Indi, Leerdam, Mokotjo en Cabral ervoor terug, kan het niet anders dat de gebreken van de trainer naar voren komen.
Louis van Gaal, walgelijke vent, heeft dit ook gehad met AZ. En deze vent weet toch wel wat winnen is lijkt mij.
Aan de andere kant hebben we o.l.v. Been ook Feyenoord indrukwekkende wedstrijden zien winnen tegen PSV, FC Groningen en FC Utrecht, werd er geheel tegen de verwachting in buitengewoon gevoetbald tegen FC Twente en ADO den Haag (waar je door persoonlijke fouten niet weet te winnen) en werd tegen Willem II, NAC, Heerenveen en Heracles het Legioen vermaakt door met een goede dosis strijdlust voor de dag te komen én te winnen.
Ik ben de laatste die zal zeggen dat Been steeds na de wedstrijd moet benadrukken hoe jong en dus ook wisselvallig zijn jongens zijn. Maar je moet wat zeggen toch? Moet hij steeds zeggen: het lag aan mezelf? Dan lees ik hier alleen maar reacties dat die aan zichzelf twijfelt en maar beter gauw kan oppleuren. Af en toe moet je ze afkraken -ook als trainer- anders krijg je alleen maar van die ventjes zoals de Guzman.
Overigens gaat het met zo'n provinciaal op zijn plek niet gelijk beter hoor. Dan was Feyenoord misschien 1 plek hoger of lager geeindigd... Lekker belangrijk.

Nog even een citaat van Styllz: ''Verder.. Mario Been = Held en Feyenoorder voor t leven --> HELD''

Vergeet dat NIET!!
+1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 mei 2011 - 19:35   quote  deeplink  
en nog wat, Feyenoord heeft de meeste goals uit standaardsituaties gemaakt van alle ploegen. Schijnt toch de verdienste van onze vriend Vlemmings te zijn.
freduc
 freduc - maandag 30 mei 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 18:17 schreef Xapter het volgende:
Met een trainer als Adriaanse hadden die gasten al lang bijgetekend..
als ik geen clubliefde had, had ik ook getwijfeld als ik in hun schoenen stond
ben ik helemaal mee eens , adriaanse zou geweldig zijn voor onze club
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 mei 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 19:39 schreef freduc het volgende:

[..]

ben ik helemaal mee eens , adriaanse zou geweldig zijn voor onze club
Mourinho zou ook geweldig zijn.

Adriaanse is totaal niet haalbaar.

Hij wil ten eerste minstens 2miljoen op jaarbasis en ten tweede heeft hij notabene zelf Feyenoord uitgesloten, vanwege zijn affiniteit met Ajax.

Dus nogmaals:
1) hij wil niet
2) we kunnen hem niet betalen
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 30 mei 2011 - 19:46   quote  deeplink  
snap niet dat die been zulke onzin uitkraamt als je zo als barcelone wil spelen dan moet je er a de spelers voor hebben en b ook een trainer die weet waar die mee bezig is het enigste vergelijk met barcelona zijn de supportes door dik en dun achter je club staan
misschien moeten we volgend seizoen ook maar eens met witte doekjes zwaaien als die er weer een puinhoop van maakt
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 mei 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 19:46 schreef flipje tiel het volgende:
snap niet dat die been zulke onzin uitkraamt als je zo als barcelone wil spelen dan moet je er a de spelers voor hebben en b ook een trainer die weet waar die mee bezig is het enigste vergelijk met barcelona zijn de supportes door dik en dun achter je club staan
misschien moeten we volgend seizoen ook maar eens met witte doekjes zwaaien als die er weer een puinhoop van maakt
Als Barcelona, maar niet op dat niveau natuurlijk. Dat spreekt voor zich en dat heeft hij bovendien al tig keer herhaald.

Kan me trouwens ook niet echt vinden in jouw vergelijking van de supportersscharen. De beleving bij Feyenoord is toch op een andere manier dan bij Barca. een Borussia Dortmund laat zich veel beter vergelijken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 mei 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 19:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Mourinho zou ook geweldig zijn.

Adriaanse is totaal niet haalbaar.

Hij wil ten eerste minstens 2miljoen op jaarbasis en ten tweede heeft hij notabene zelf Feyenoord uitgesloten, vanwege zijn affiniteit met Ajax.

Dus nogmaals:
1) hij wil niet
2) we kunnen hem niet betalen
en 80% van de supporters gaat nog liever dood aan cholera, tbc of aids, dan adriaanse als coach.
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 mei 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 19:46 schreef flipje tiel het volgende:
misschien moeten we volgend seizoen ook maar eens met witte doekjes zwaaien als die er weer een puinhoop van maakt
Joden en lampen geneuzel.
sevillana
 sevillana - maandag 30 mei 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 19:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

treurig. weer iemand die zijn mening als een feit presenteerd. sterker nog, die iedereen die er anders over denkt belachelijk maakt. teveel naar de.fan gekeken?
zou kunnen, heeft iig ook de letter "a" van aandacht in de naam :)
sevillana
 sevillana - maandag 30 mei 2011 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 19:46 schreef flipje tiel het volgende:
snap niet dat die been zulke onzin uitkraamt als je zo als barcelone wil spelen dan moet je er a de spelers voor hebben en b ook een trainer die weet waar die mee bezig is het enigste vergelijk met barcelona zijn de supportes door dik en dun achter je club staan
misschien moeten we volgend seizoen ook maar eens met witte doekjes zwaaien als die er weer een puinhoop van maakt
verder nog wat spannends te melden vandaag?

flipje.jpg
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 30 mei 2011 - 20:05   quote  deeplink  
er stond eigenlijk niets wat het vermelden waard is in het grote flipjesboek alleeeeen dat we vanavond bij de snor onze willem mogen aanhoren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 30 mei 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 19:31 schreef Crisismanager het volgende:
Kijk eens naar hetzelfde stukje hoeveel doelpogingen Feyenoord heeft afgedwongen. Uit mijn hoofd: 4e, achter FC Twente en 020, voor ADO, AZ, FC Groningen, Roda, Utrecht..
Vorig jaar had Been beter materiaal tot zijn beschikking en zag je de hand van de trainer: vanuit een sterke organisatie en vlotte combinaties wedstrijden winnen. Vallen er 4 a 5 steunpilaren weg en komen Castaignos, van Haaren, de Vrij, Martins Indi, Leerdam, Mokotjo en Cabral ervoor terug, kan het niet anders dat de gebreken van de trainer naar voren komen.
Louis van Gaal, walgelijke vent, heeft dit ook gehad met AZ. En deze vent weet toch wel wat winnen is lijkt mij.
Aan de andere kant hebben we o.l.v. Been ook Feyenoord indrukwekkende wedstrijden zien winnen tegen PSV, FC Groningen en FC Utrecht, werd er geheel tegen de verwachting in buitengewoon gevoetbald tegen FC Twente en ADO den Haag (waar je door persoonlijke fouten niet weet te winnen) en werd tegen Willem II, NAC, Heerenveen en Heracles het Legioen vermaakt door met een goede dosis strijdlust voor de dag te komen én te winnen.
Ik ben de laatste die zal zeggen dat Been steeds na de wedstrijd moet benadrukken hoe jong en dus ook wisselvallig zijn jongens zijn. Maar je moet wat zeggen toch? Moet hij steeds zeggen: het lag aan mezelf? Dan lees ik hier alleen maar reacties dat die aan zichzelf twijfelt en maar beter gauw kan oppleuren. Af en toe moet je ze afkraken -ook als trainer- anders krijg je alleen maar van die ventjes zoals de Guzman.
Overigens gaat het met zo'n provinciaal op zijn plek niet gelijk beter hoor. Dan was Feyenoord misschien 1 plek hoger of lager geeindigd... Lekker belangrijk.

Nog even een citaat van Styllz: ''Verder.. Mario Been = Held en Feyenoorder voor t leven --> HELD''

Vergeet dat NIET!!
hahahahaha knap man ,kampioen doelpogingen ........
Dit stuk heb jij goed geschreven met zeer veel overtuiging maar het neemt
niet het gevoel weg bij mij dat Mario de verkeerde man op de verkeerde plaats is?
Maar wat ik al vaker heb aan gegeven ik kan ook niks met zekerheid zeggen..
Het is mijn gevoel!!!
MMM
 MMM - maandag 30 mei 2011 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 19:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
er worden wel ware dingen gezegd in dit stukje, maar ik mis wel de nodige nuance.

Bijvoorbeeld wrijven ze hem aan dat zijn wissels geen effect sorteren... kijk dan ook effe wat er op de bank zit. Feyenoord had een hele smalle basis. Elk basisspeler die wegviel betekende een significante verzwakking. We hadden gewoon een hele zwakke bank. Spelers als Cabral en Van Haaren zijn niet van het niveau dat ze het verschil kunnen maken.
Als je 3.5 miljoen verspild aan één speler heb je niet veel geld meer voor breedteversterkingen nee.. Of 8 ton aan huurkosten voor een verdediger die je op een DVD hebt gezien.

Dan kom je in de categorie Auassar, Schaken, Bruins.. Waardeloze troep. Cabral kan trouwens wél een wedstrijd openbreken, maar niet als je hem 3 minuten voor tijd laat invallen.

quote:
Hoezo wordt trouwens alleen De Vrij genoemd bij spelers die beter zijn geworden? Waar zijn gasten als: Castaignos, Leerdam, Mulder, Indi en Mokotjo? En ook heb ik Fer en Wijnaldum heel goed zien spelen in wedstrijden aan het einde van de competitie.
Leerdam heeft 3 leuke wedstrijden gespeeld. Mulder blijft middelmaat.

En hoe kan je Indi en Mokotjo nou opnoemen? Die hebben bijna niet gespeeld... En vooral dat Mokotjo niet gespeeld heeft is een SCHANDE.

Wilde ook op andere stukjes reageren maar dan word het zo'n lang stuk. Dit waren de belangrijkste punten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 mei 2011 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 30 mei 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 20:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Als je 3.5 miljoen verspild aan één speler heb je niet veel geld meer voor breedteversterkingen nee.. Of 8 ton aan huurkosten voor een verdediger die je op een DVD hebt gezien.

Dan kom je in de categorie Auassar, Schaken, Bruins.. Waardeloze troep. Cabral kan trouwens wél een wedstrijd openbreken, maar niet als je hem 3 minuten voor tijd laat invallen.

[..]

Leerdam heeft 3 leuke wedstrijden gespeeld. Mulder blijft middelmaat.

En hoe kan je Indi en Mokotjo nou opnoemen? Die hebben bijna niet gespeeld... En vooral dat Mokotjo niet gespeeld heeft is een SCHANDE.

Wilde ook op andere stukjes reageren maar dan word het zo'n lang stuk. Dit waren de belangrijkste punten.
eej je gaat niet over kelvin leerdam beginnen he?hahaha
MMM
 MMM - maandag 30 mei 2011 - 20:24   quote  deeplink  
Hahaha, sorry Leon!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 mei 2011 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 30 mei 2011 - 20:27   quote  deeplink  
oke man aanvaard! hahaha
hotjumper
 hotjumper - maandag 30 mei 2011 - 20:47   quote  deeplink  
Pretentieus kut stukje, zoals velen weet de schrijver precies te melden wat er fout gaat, maar hoe het anders moet, rekening houdend met de (financiële) armslag van Feyenoord kan ook niemand aangeven. Het is altijd gemakkelijk schoppen naar iemand die op de grond ligt, een hand uitsteken om hem overeind te helpen is blijkbaar te moeilijk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 mei 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 20:10 schreef MMM het volgende:

Als je 3.5 miljoen verspild aan één speler heb je niet veel geld meer voor breedteversterkingen nee.. Of 8 ton aan huurkosten voor een verdediger die je op een DVD hebt gezien.

eens! ik praat zeker niet alles goed wat Been (& Beenhakker) hebben gedaan. Die Servier was een schande. En die 3,5 voor Cisse was ook teveel. Volledig mee eens.

Overigens hebben we voldoende breedtespelers. Het probleem is dat deze voor een groot deel al in het basiselftal staan. We hebben breedte, maar missen op sommige posities echte kwaliteit.

quote:

Dan kom je in de categorie Auassar, Schaken, Bruins.. Waardeloze troep. Cabral kan trouwens wél een wedstrijd openbreken, maar niet als je hem 3 minuten voor tijd laat invallen.
Auassar en Schaken kostten geen reet. Zelfe geval met Fernandez en Nelom (en Clasie en Ramsteijn). Goedkope spelers, misschien dat ze wat toevoegen, zo niet, geen man overboord.

Cabral heeft vaak genoeg en lang genoeg op het veld gestaan. 17x ingevallen, waarvan maar 5x minder dan een kwartier en maar 3x minder dan 10 minuten. Cabral kan wel wat, maar is bepaald geen geweldenaar. Vind hem vooralsnog niet meer dan middelmaat. Middelmaat breekt nou eenmaal niet vaak wedstrijden open.

quote:

Leerdam heeft 3 leuke wedstrijden gespeeld. Mulder blijft middelmaat.

En hoe kan je Indi en Mokotjo nou opnoemen? Die hebben bijna niet gespeeld... En vooral dat Mokotjo niet gespeeld heeft is een SCHANDE.
Leerdam heeft zich naar mijn mening veel verbeterd met vorige jaren. Zeker na de winterstop herkende ik de kindsoldaat van daarvoor niet meer terug.

Mulder is een veel zekerder keeper geworden dan hij was. Hij pakt soms punten en maakt niet meer (of veel minder in ieder geval) die blunders die hij eerst wel maakte. Geen topkeeper, maar naar mijn mening wel meer dan middelmaat en er zit bovendien nog een boel rek in die jongen.

Indi heeft trouwens 15 wedstrijden gespeeld, waarvan 12 basis. Ook deed hij nog de volle 90 minuten mee in die 2 wedstrijden tegen AA Gent. Mokotjo 14, waarvan 13 basis + nog in de beker tegen Roda JC de volle 120 minuten. Zo weinig is het allemaal niet.

quote:

Wilde ook op andere stukjes reageren maar dan word het zo'n lang stuk. Dit waren de belangrijkste punten.
haha, het was ook meer tekst geworden dan ik bedacht had van tevoren.
hotjumper
 hotjumper - maandag 30 mei 2011 - 21:21   quote  deeplink  
Van Cissé is gelul achteraf.
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 mei 2011 - 21:23   quote  deeplink  
3.5 milj voor Cissé is prima.
Volgend jaar Cissé en Fernandez.. hm.. ik zie t wel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 mei 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 21:21 schreef hotjumper het volgende:
Van Cissé is gelul achteraf.
mwa... over dat hij het nog niet heeft laten zien is gelul achteraf, niet het bedrag dat voor hem betaald is in de situatie waar we zitten.
sevillana
 sevillana - maandag 30 mei 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 21:23 schreef Stylzz het volgende:
3.5 milj voor Cissé is prima.
Volgend jaar Cissé en Fernandez.. hm.. ik zie t wel.
wil 't ook graag gaan zien
sevillana
 sevillana - maandag 30 mei 2011 - 21:27   quote  deeplink  
maar ben ook wel benieuwd hoe de tenen van Cissé 't gaan doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 mei 2011 door sevillana --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 mei 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 21:23 schreef Stylzz het volgende:
3.5 milj voor Cissé is prima.
Volgend jaar Cissé en Fernandez.. hm.. ik zie t wel.
prima voor Roda ja. Van Geel heeft echt het maximale eruit gehaald, met terugwerkende kracht erg jammer en nogal ironisch nu diezelf Van Geel bij ons werkt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 mei 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 21:27 schreef sevillana het volgende:

[..]

wil 't ook graag gaan zien
je wil het 2x zien?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 mei 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 21:27 schreef sevillana het volgende:
maar ben ook wel benieuwd hoe de tenen van Cissé 't gaan doen
ik wil niets meer over tenen horen. wat een drama was dat zeg.
sevillana
 sevillana - maandag 30 mei 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 21:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

je wil het 2x zien?
bij voorkeur het hele seizoen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 mei 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 21:30 schreef sevillana het volgende:

[..]

bij voorkeur het hele seizoen
hahaha, toch maar wel?
sevillana
 sevillana - maandag 30 mei 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2011 - 21:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, toch maar wel?
als 't ff kan, ja
sevillana
 sevillana - maandag 30 mei 2011 - 21:33   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 mei 2011 door sevillana --
de flh
 de flh - maandag 30 mei 2011 - 21:56   quote  deeplink  
aardig stukje. goeie analyse van één gedeelte van de waarheid.
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 31 mei 2011 - 08:50   quote  deeplink  
Alex Pastoor heeft een club met "mindere" spelers aan het beter voetballen gekregen, zelfs mooier voetbal om te kijken ipv al die domme lange ballen die been z'n spelers geven..

Vind ik wel veel zeggen over een trainer van Feyenoord dat hij z'n betere spelers een minder spel kan laten spelen dan Excelsior.

Als hij wil dat ze voetballen als Barca moeten ze eerst leren lopen en zorgen dat er altijd een driehoek is waar iemand in vrijstaat. (en gemotiveerd zijn om 90 minuten achter de bal aan te jagen ipv huppelen)
Els
 Els - dinsdag 31 mei 2011 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 08:50 schreef Zw' 28 het volgende:
Alex Pastoor heeft een club met "mindere" spelers aan het beter voetballen gekregen, zelfs mooier voetbal om te kijken ipv al die domme lange ballen die been z'n spelers geven..

Vind ik wel veel zeggen over een trainer van Feyenoord dat hij z'n betere spelers een minder spel kan laten spelen dan Excelsior.

Als hij wil dat ze voetballen als Barca moeten ze eerst leren lopen en zorgen dat er altijd een driehoek is waar iemand in vrijstaat. (en gemotiveerd zijn om 90 minuten achter de bal aan te jagen ipv huppelen)
En met dat 'mindere spel' zijn ze toch beduidend hoger geëindigd dan Excelsior, dus wat zegt dat dan weer over Pastoor?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 mei 2011 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 09:09 schreef Els het volgende:

[..]

En met dat 'mindere spel' zijn ze toch beduidend hoger geëindigd dan Excelsior, dus wat zegt dat dan weer over Pastoor?
Maar wel met mooi voetbal....
Els
 Els - dinsdag 31 mei 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 09:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar wel met mooi voetbal....
Ja, alles voor de kunst....
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 31 mei 2011 - 10:33   quote  deeplink  
Vind het niets zeggen over Pastoor.. De selectie van Excelsior is toch nog van een slechtere kwaliteit dan die van Feyenoord geweest? Jongens die nog minder ervaring hebben in de eredivisie..

Anders hadden Clasie, Nieveld enzovoorts al in de kuip gespeeld vorig seizoen.

Nederland heeft bijna de beste trainers van de wereld denk ik "oa. Hiddink / De Haan / van Gaal..

maar denk dat Been nooit als zo'n naam genoemd zal worden als een voorbeeld.. dus wat zijn de grote trainers van de toekomst?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ingezonden: Mario wil Feyenoord net als Barcelona laten spelen, goed idee!









0.0127639