|
|
kale co
|
|
|
Hij is duidelijk bij barend en barend er is niets dus er zal niets komen mits er iets verkocht wordt! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ook als er voor een speler een transfersom wordt betaald, zal er weinig of niks komen. Transfersommen worden voor de aflossing gebruikt, dus er is niets mogelijk. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op maandag 30 mei 2011 - 23:00 schreef Els het volgende:Ook als er voor een speler een transfersom wordt betaald, zal er weinig of niks komen. Transfersommen worden voor de aflossing gebruikt, dus er is niets mogelijk. nee daarom hadouir is transfervrij maar die wil ie niet |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Als Wijnaldum blijft, is Hadouir een hele dure bankzitter. Zou fijn zijn als er daaromtrent duidelijkheid zou komen. We worden nu gegijzeld door die ventjes. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
we zullen het wel merken hoe het gaat lopen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wijnaldum, Fer en Vlaar: doordrukken die hap. Anders kun je geen selectie voor het nieuwe seizoen bouwen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 30 mei 2011 - 22:57 schreef kale co het volgende:Hij is duidelijk bij barend en barend er is niets dus er zal niets komen mits er iets verkocht wordt! Dat was sowieso al bekend. Tenzij er investeerders op willen staan. Maar die zullen de portemonmnee alleen trekken voor een exceptionele speler. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 07:26 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat was sowieso al bekend. Tenzij er investeerders op willen staan. Maar die zullen de portemonmnee alleen trekken voor een exceptionele speler. begrijpelijk hoor, hebben met cisse en fernandez ook risico genomen: beide geblesseerd en geen meerwaarde kunnen zijn voor feyenoord(kan nog komen natuurlijk)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 mei 2011 door craven -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
wat dat betreft heeft Feyenoord ook pech met zijn laatste aankopen gehad! op die twee uit Venlo na dan. (overigens is het wel pech dat ze niet renderen maar dat wisten we al!!) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 11:21 schreef craven het volgende:[..] begrijpelijk hoor, hebben met cisse en fernandez ook risico genomen: beide geblesseerd en geen meerwaarde kunnen zijn voor feyenoord(kan nog komen natuurlijk) Fernandez vond ik een goede aankoop, jammer dat ie geblesseerd is.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ben ik het met je eens, alleen bedoel ik te zeggen dat we er nog niet erg gelukkig mee zijn geweest... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 30 mei 2011 - 23:08 schreef Els het volgende:Als Wijnaldum blijft, is Hadouir een hele dure bankzitter. Zou fijn zijn als er daaromtrent duidelijkheid zou komen. We worden nu gegijzeld door die ventjes. Geduld. bijv Hadouir zal ook niet voor opening transfermarkt bij een andere club tekenen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 12:13 schreef de flh het volgende:[..] Geduld. bijv Hadouir zal ook niet voor opening transfermarkt bij een andere club tekenen. Waarom niet? Hij is toch transfervrij! Zelfs spelers met een contract (Janssen bijvoorbeeld) zijn al rond met een nieuwe club, dus ik zou niet weten waarom Hadouir dat niet zou kunnen. Misschien waxht 'ie wel op Feyenoord / Van Geel, wie weet? |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Ik wil Fernandez(de verdediger) eerst eens een seizoen zien voetballen. Hetzelfde geld voor de "teenfee"Cissé ik ben overtugd van deze man zijn kwaliteiten maar laat hem eens een seizoen constant presteren! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 30 mei 2011 - 22:57 schreef kale co het volgende:Hij is duidelijk bij barend en barend er is niets dus er zal niets komen mits er iets verkocht wordt! Nog het zelfde liedje kale.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Helaas wel ja, en dat door selecteren is ook al een ramp!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: het is meer door verlengen aan het worden. effe het salarisbudget snel laten ontploffen |
|
|
|