BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel, wat zegt u nu?!?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 31 mei 2011 - 09:23   quote  deeplink  
geen heil in de komst van doelman Piet Velthuizen die voor een 'prikkie mag vertrekken bij Hercules Alicante en al een paar maal nadrukkelijk liet doorschemeren graag naar Feyenoord te willen.

Piet Velthuizen. FOTO PRO SHOTS

© anp

© anp 'Velthuizen is een prima keeper en ik vind het hartstikke mooi dat hij naar ons toe wil, maar we hebben met Erwin Mulder, Rob van Dijk en Kostas Lamprou al drie keepers en daarmee moeten we het volgend seizoen doen', aldus Van Geel bij het tv-programma Barend & Barend. 'Maar nogmaals, we zijn gestreeld door zijn opmerkingen.Dat laat wel zien dat spelers ons nog steeds als een grote club zien.'

Belangstelling Wijnaldum
Van Geel vertelde verder dat alleen voor Georginio Wijnaldum veel concrete belangstelling bestaat. Het gaat daarbij zowel over clubs uit binnen- en buitenland, aldus Van Geel. Uit Nederland gaat het om één club. En dat is niet FC Twente. 'FC Twente heeft zich in ieder geval niet gemeld. PSV? Daar ga ik niets over zeggen.'

De kans dat Wijnaldum daadwerkelijk naar PSV vertrekt lijkt overigens klein. Volgens enkele media verlangt Feyenoord liefst zeven miljoen euro voor de dribbelaar, een bedrag dat PSV door de financiële problemen van de club niet kan ophoesten.

Dost
Van Geel benadrukte nogmaals dat hij in Heerenveen-aanvaller Bas Dost de ideale spits ziet voor Feyenoord. 'Hij is met 21 jaar jong, Nederlander, veelbelovend, een sterk aanspeelpunt, heeft dertien keer gescoord in 21 duels bij Heerenveen en goed in de lucht. Maar ik besef dat de kans dat hij komt niet zo groot is. Hij heeft nog een doorlopend contract en wij hebben niet de financiële middelen om hem te halen. Ik heb nog gesproken met de Vrienden van Feyenoord, maar heb er respect voor als ze het niet doen. Dan doen we het met de spelers die onder contract staan.'
(Redactie)
Els
 Els - dinsdag 31 mei 2011 - 09:24   quote  deeplink  
Volgens mij zei van Geel toch echt Darley ipv van Dijk. Heb ik nou zo slecht zitten luisteren?
Royaal
 Royaal - dinsdag 31 mei 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 09:24 schreef Els het volgende:
Volgens mij zei van Geel toch echt Darley ipv van Dijk. Heb ik nou zo slecht zitten luisteren?
beide ;)
el-loco
 el-loco - dinsdag 31 mei 2011 - 09:52   quote  deeplink  
Hij zei idd Darley!
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 31 mei 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 09:24 schreef Els het volgende:
Volgens mij zei van Geel toch echt Darley ipv van Dijk. Heb ik nou zo slecht zitten luisteren?
nee dat heb je goed gehoord
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 31 mei 2011 - 10:06   quote  deeplink  
v geel zei dus van alles,maar toch weinig
ik vind dit een zeer goede technisch directeur,een beetje de boel afhouden en lastige vragen omtrent het functioneren van been er een goed antwoord gaf,ook al probeerden die lesauto en die B&B en dan vooral die ouwe hem van alles te laten zeggen hij heeft gewoon de realiteit in de juiste proporties proberen neer te zetten.
Even afwachten hoe het is naar het verstrijken van de trransferdatum en dan kijken hoe het ervoor staat.
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 31 mei 2011 - 10:13   quote  deeplink  
mooi dat dat Emanuelson en Amrabat eigenlijk precies hetzelfde adviseerden aan Wijnaldum en Fer als wat iedereen - behalve die teringzaakwaarnemers- al jaren roept:

Gewoon bijtekenen, veel spelen, beter worden, Nederlands elftal halen en dan pas overstap maken voor veel geld.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 31 mei 2011 - 10:15   quote  deeplink  
Of hij goed is, moet nog blijken, maar hij laat zich niet van de wijs brengen, laat zich geen woorden in de mond leggen en bepaalt zelf wat hij wel en niet moet zeggen...
Ik hoop dat hij de onderhandelingen met diverse spelers goed doorstaat, want de bekende 4 + (ik reken Biseswar er ook even bij) moeten allemaal blijven wat mij betreft!
En wat Piet Velthuizen betreft: groot gelijk: kwestie van prioriteiten stellen...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 31 mei 2011 - 10:28   quote  deeplink  
Is eigenlijk erg
Een oud ajacied (urby) zegt dat wijnaldum en fer(belangerijke talenten) gewoon moeten bijtekenen om Feyenoord er weer bovenop te krijgen. Want het staat mooi op je cv als je 1 van de spelers ben die bij een wederopstand betrokken was
En dan zit die de guzman maar te roepen dat ze makkelijk naar het buitenland kunnen
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 31 mei 2011 - 10:33   quote  deeplink  
betreft piet velthuizen:hoe goed is die dan werkelijk bankzitter bij hercules kijk maar eens na zn oude wedstrijden hoeveel ballen pakt die klemvast ! hij stompt zowat alles weg of heeft reddingen met z]n voeten nee ik denk niet dat dit een versterking voor ons is
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 31 mei 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 10:28 schreef RedDevil1990 het volgende:
Is eigenlijk erg
Een oud ajacied (urby) zegt dat wijnaldum en fer(belangerijke talenten) gewoon moeten bijtekenen om Feyenoord er weer bovenop te krijgen. Want het staat mooi op je cv als je 1 van de spelers ben die bij een wederopstand betrokken was
En dan zit die de guzman maar te roepen dat ze makkelijk naar het buitenland kunnen
Meningen kunnen verschillen. Trouwens Emanuelson lijkt mij een kerel die met beide voeten op de grond staat en heel reëel is. Hij kan zoiets onpartijdig bekijken. Nou, dat is toch prima?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 31 mei 2011 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 10:28 schreef RedDevil1990 het volgende:
Is eigenlijk erg
Een oud ajacied (urby) zegt dat wijnaldum en fer(belangerijke talenten) gewoon moeten bijtekenen om Feyenoord er weer bovenop te krijgen. Want het staat mooi op je cv als je 1 van de spelers ben die bij een wederopstand betrokken was
En dan zit die de guzman maar te roepen dat ze makkelijk naar het buitenland kunnen
De Guzman is meer een jood dan Urby!!! (en andersom)
De Guzman moet zich schamen!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 mei 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 10:33 schreef flipje tiel het volgende:
betreft piet velthuizen:hoe goed is die dan werkelijk bankzitter bij hercules kijk maar eens na zn oude wedstrijden hoeveel ballen pakt die klemvast ! hij stompt zowat alles weg of heeft reddingen met z]n voeten nee ik denk niet dat dit een versterking voor ons is
En je remt Mulder in zijn ontwikkeling, als die zijn ontwikkeling doorzet kan hij een grote worden met een mooie toekomst...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 31 mei 2011 - 11:31   quote  deeplink  
+1
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 31 mei 2011 - 11:36   quote  deeplink  
Mulder moet nog groeien.
Zie er geen Nederlands elftal keeper in, maar hij is nog jong en dan kan er nog veel gebeuren. Heb toch duidelijk met eigen ogen gezien dat hij op de tweede training (op de eerste training de tweede sessie van Feyenoord én waar de mannen in het nieuwe uit tenue spelen) dat hij een penalty hield!
Vind ik ook zn charmes hebben.
Wat vinden jullie van Timmie Vincken?
Was toch wel een belangrijke man bij exelcior in de play offs.
Staat hij bij ons nou nog onder contract?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 31 mei 2011 - 11:39   quote  deeplink  
Ook bij Excelsior is hij weer meer geblesseerd geweest dan hij gespeeld heeft!
Die man is van glas!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 mei 2011 - 11:43   quote  deeplink  
Vincken is van Excelsior volgens mij. Helaas te teer voor het echte werk. En buitenspelers hebben we al.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 31 mei 2011 - 11:43   quote  deeplink  
Dat zeg ik!
MMM
 MMM - dinsdag 31 mei 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 11:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

En je remt Mulder in zijn ontwikkeling, als die zijn ontwikkeling doorzet kan hij een grote worden met een mooie toekomst...
Een grote worden? Dus jij ziet Mulder bij clubs als United, Arsenal, Liverpool, Barça keepen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 mei 2011 door MMM --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 mei 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 11:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Een grote worden? Dus jij ziet Mulder bij clubs als United, Arsenal, Liverpool, Barça keepen? Schei uit zeg..
Na Dudek zijn eerste jaar zou je dat ook niet over hem gezegd hebben... Ik denk dat ie nog wel beter wordt dan Stekelenburg, of ie oranje haalt weet ik niet, maar dat hoeft niet echt iets over zijn kwaliteiten te zeggen. Als hij stappen blijft maken zoals de tweede seizoenhelft, dan komt ie een end. Want laten we vooral niet vergeten dat hij in die periode ook nog te kampen had met een groot persoonlijk verlies...
craven
 craven - dinsdag 31 mei 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Hij is net als de rest van het team nog wisselvallig, als we volgend seizoen wat stabieler zijn, dan zie ik hem wel groeien
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 31 mei 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 10:13 schreef de kromme2 het volgende:
mooi dat dat Emanuelson en Amrabat eigenlijk precies hetzelfde adviseerden aan Wijnaldum en Fer als wat iedereen - behalve die teringzaakwaarnemers- al jaren roept:

Gewoon bijtekenen, veel spelen, beter worden, Nederlands elftal halen en dan pas overstap maken voor veel geld.
Emanuelsson is een prima prof, een goede voetballer, iemand die bij Ajax nooit zeurde over zijn positie en met een meer dan gemiddeld goed stel hersens. Hij heeft bij Ajax 1x zijn contract verlengd en daarna niet meer. Milan kon hem voor een prikkie oppikken in de winterstop. Hij heeft de switch gemaakt op zijn 24ste. Was een gewaardeerde basisspeler en leunde tegen het Nederlands elftal aan.

Wijnaldum en Fer zouden hetzelfde kunnen doen. Gewoon bijtekenen en doorgroeien met een team dat steeds beter op elkaar ingespeeld raakt.

Het probleem bij Feyenoord lijkt te zijn dat de jongens weinig tot geen vertrouwen in de huidige technische staf lijken te hebben. Castoignos was niet geschikt als spits (scoort 15x in een crisisjaar) en Biseswar mocht ook verhuurd worden terwijl hij na de winterstop vast in de basis stond.

Been zal hard moeten werken om voor zichzelf contractverlenging af te dwingen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 31 mei 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Liever niet!
Been = held maar geen trainer voor dit moment!
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 31 mei 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 13:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Liever niet!
Been = held maar geen trainer voor dit moment!
Vind ik ook, lijkt huub stevens jouw niet iets?
Een jaar of wat geleden had Jol aangegeven wel te willen komen, maar Feyenoord wilde een keeper met uitstraling... Vind die Stevens wel een geschikte denk ik. Of geen uitstraling genoeg haha.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 31 mei 2011 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 15:58 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Vind ik ook, lijkt huub stevens jouw niet iets?
Een jaar of wat geleden had Jol aangegeven wel te willen komen, maar Feyenoord wilde een keeper met uitstraling... Vind die Stevens wel een geschikte denk ik. Of geen uitstraling genoeg haha.
??? jol.....keeper??? gaat wel goed?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 mei 2011 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 15:58 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Vind ik ook, lijkt huub stevens jouw niet iets?
Een jaar of wat geleden had Jol aangegeven wel te willen komen, maar Feyenoord wilde een keeper met uitstraling... Vind die Stevens wel een geschikte denk ik. Of geen uitstraling genoeg haha.
Huub Stevens gaat niet meer in NL werken. Heeft hij meerdere malen aangegeven. Vind het bovendien niet geschikt. Maar hij is dus uberhaupt geen mogelijkheid.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 31 mei 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Heb net de uitzending bekeken en vond v.Geel en Amrabat de 2 slimste van de tafel.
Zowel in hun uitlatingen als in hun gedrag.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 mei 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 16:58 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Heb net de uitzending bekeken en vond v.Geel en Amrabat de 2 slimste van de tafel.
Zowel in hun uitlatingen als in hun gedrag.
Klopt. heb het net ook even teruggekeken.

Amrabat met hele goede, verstandige uitspraken. Denkt bovendien ook aan de lange termijn (hij heeft een studie afgerond).

Van Geel deed het ook naar behoren. Enige mindere stuk was natuurlijk op de vraag of Mario optimaal gepresteerd heeft.

Dat is natuurlijk niet zo, weet Van Geel ook prima. Maar hij kon alleen ja of nee antwoorden en dus geen nuances aanbrengen. Dan is het simpel. Dan antwoord je 'ja' tegen beter weten in, want je valt elkaar niet af in de media. Het kwam wellicht voor sommigen vrij belachelijk over, maar het was het enige juiste.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 31 mei 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Dat het belachelijk over kwam, was de schuld van die ouwe met die grote oren.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 mei 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 20:45 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Dat het belachelijk over kwam, was de schuld van die ouwe met die grote oren.
onder andere, maar zo'n beetje de hele studio was meewarig aan het lachen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 mei 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 20:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

onder andere, maar zo'n beetje de hele studio was meewarig aan het lachen.
Dat is een goeie graadmeter....
DY
 DY - dinsdag 31 mei 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 11:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Een grote worden? Dus jij ziet Mulder bij clubs als United, Arsenal, Liverpool, Barça keepen?
dat dachten we eerst allemaal ook over stekelenburg.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 31 mei 2011 - 20:51   quote  deeplink  
omdat die ouwe zo'n zuur gezicht trok, en die kalkoenklikkende dochter van hem dom mee ging zitten lachen, was ook een laffe vraag, gesteld door een laf persoon (Denk aan de hells angels uitzending),maar van Geel antwoorde keurig.

Die penalty tegen de nu bijzit van Feher zat er wel lekker in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 mei 2011 door detrapstaandervanvak --
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 31 mei 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 16:17 schreef obiku010 het volgende:

[..]

??? jol.....keeper??? gaat wel goed?
Het spijt me... bedoelde natuurlijk trainer... Ben echt een sukkel he?
(zeg het liever zelf dan dat iemand anders het zegt...)
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - dinsdag 31 mei 2011 - 20:52   quote  deeplink  
sukkel
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 mei 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 20:49 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat is een goeie graadmeter....
ligt eraan. Voor veel mensen komt het belachelijk over.

Maar voor iedereen die voor Feyenoord is en Van Geel het beste toewenst en meer dan 3 hersencellen heeft zal niet ander kunnen conluderen dat het het enige juiste antwoord was.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 31 mei 2011 - 22:05   quote  deeplink  
Van Geel was helder. De rest is interpretatie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Geel, wat zegt u nu?!?









0.0065541