BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Royston Drenthe moet weg bij Real

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 31 mei 2011 - 08:55
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Royston Drenthe moet weg bij Real (FR-Fanatic)

hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 mei 2011 - 09:45   quote  deeplink  
Ik zeg haal maar terug, de verloren zoon. Lekker weer even met de voetjes op de grond terug komen.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 31 mei 2011 - 09:47   quote  deeplink  
Wegblijven, geen feyenoord hart!
el-loco
 el-loco - dinsdag 31 mei 2011 - 09:51   quote  deeplink  
@hoogvliet. Integendeel hij heeft Feyenoord op zijn borst getatoeeerd staan! Is geen gelul!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 31 mei 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 09:47 schreef hoogvliet010 het volgende:
Wegblijven, geen feyenoord hart!
Feyenoord heeft toch best een paar knaken ontvangen dacht ik... dat in combi met zijn tattoo, maakt dat je onzin verkondigt man
de flh
 de flh - dinsdag 31 mei 2011 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 09:45 schreef hotjumper het volgende:
Ik zeg haal maar terug, de verloren zoon. Lekker weer even met de voetjes op de grond terug komen.
waarom niet?
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 31 mei 2011 - 10:05   quote  deeplink  
Nelom, Drenthe, ryo
Ik zie een goude linker veld bezetting
Nelom, ontzettend snel en een inworp lijk wel een corner
Drenthe, kan een beest zijn maar ook zeer bal technisch
Ryo, razendsnel en verder weet iedereen het wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 mei 2011 door RedDevil1990 --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 31 mei 2011 - 10:09   quote  deeplink  
Bij Barend & Barend laatst was er toch evt sprake van een Italiaanse club die geïnteresseerd was?

Mocht dat afketsen en hij wil naar Feyenoord, gelijk doen!
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 31 mei 2011 - 10:09   quote  deeplink  
niet halen is net zo,n figuuur als destijds die bogarde zakkenvullers zijn het,hebben geen hart voor de club en die tatoe zowat allemaal schijn madrid moet em gewoon op de tribune zetten mag die straks gewoon werk gaan doen dan pas komt zo,n lamlul met beide voeten op de grond
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 31 mei 2011 - 10:18   quote  deeplink  
kijken wat jij had gedaan als je in een klap miljonair had kunnen worden, en je familie ook gelijk een supergoed leven had kunnen geven. pure onzin. real is een van de grootste clubs op aarde. als drenthe nou naar een buitenlandse middemoter had gegaan, dan had je gelijk gehad. royston///held die wel een beetje moet landen. en dan het liefst op zestienhoven
Els
 Els - dinsdag 31 mei 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Madrid moet hem lekker voor veel geld aan een Italiaanse of Engelse club verkopen, wordt Feyenoord er ook weer wat wijzer van.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 31 mei 2011 - 10:22   quote  deeplink  
Ti's verdomme ook echt nooit goed hè
Drenthe is kut want hij ging weg voor 12 miljoen
De guzman is kut want die ging gratis
Vlaar is kut omdat die nog twijfelt over bijtekenen
Wijnaldum is kut want die kan 6 miljoen opleveren, bijtekenen of volgend jaar gratis weg
Been is kut want dat is die eigenlIjk ook
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 31 mei 2011 - 10:35   quote  deeplink  
t,is eigenlijk allemaal kut we zien wel hoe de selectie eruit ziet met het nieuwe seizoen en dat wachten tja da,s kut
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 31 mei 2011 - 10:44   quote  deeplink  
was het maar kut, dan had je er nog wat aan...
Rovert
 Rovert - dinsdag 31 mei 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 10:09 schreef flipje tiel het volgende:
niet halen is net zo,n figuuur als destijds die bogarde zakkenvullers zijn het,hebben geen hart voor de club en die tatoe zowat allemaal schijn madrid moet em gewoon op de tribune zetten mag die straks gewoon werk gaan doen dan pas komt zo,n lamlul met beide voeten op de grond
je bent zelf een lamlul
kale co
 kale co - dinsdag 31 mei 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 09:55 schreef obiku010 het volgende:

[..]

Feyenoord heeft toch best een paar knaken ontvangen dacht ik... dat in combi met zijn tattoo, maakt dat je onzin verkondigt man
idd maar kon milj worden zou ik ook doen juich lekker voor wijnaldum zou voor tientje meer al naar twente gaan
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 mei 2011 - 11:01   quote  deeplink  
Drenthe is zo'n typisch voorbeeld van een gozer die zich gek liet maken door zo'n zaakwaarnemer. Zodra die Sigi Lens in beeld kwam zag je hem veranderen. Kijk Real is natuurlijk een fantastische club en het is natuurlijk een gouden kans voor zo'n jongen maar je ziet dat direct alleen mijnheer Lens er beter van geworden is.
kale co
 kale co - dinsdag 31 mei 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 10:18 schreef obiku010 het volgende:
kijken wat jij had gedaan als je in een klap miljonair had kunnen worden, en je familie ook gelijk een supergoed leven had kunnen geven. pure onzin. real is een van de grootste clubs op aarde. als drenthe nou naar een buitenlandse middemoter had gegaan, dan had je gelijk gehad. royston///held die wel een beetje moet landen. en dan het liefst op zestienhoven
200% eens
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 31 mei 2011 - 11:12   quote  deeplink  
Hij is nu al binnen dus het zou hem sieren om terug te komen en vanaf ons weer zijn volgende stap te maken!
craven
 craven - dinsdag 31 mei 2011 - 11:19   quote  deeplink  
Hij heeft toch een doorlopend contract, dus kost geld en dus geen optie
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 31 mei 2011 - 11:24   quote  deeplink  
Dat is waar!
MMM
 MMM - dinsdag 31 mei 2011 - 11:54   quote  deeplink  
Niet haalbaar.
de flh
 de flh - dinsdag 31 mei 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 11:01 schreef hotjumper het volgende:
Drenthe is zo'n typisch voorbeeld van een gozer die zich gek liet maken door zo'n zaakwaarnemer. Zodra die Sigi Lens in beeld kwam zag je hem veranderen. Kijk Real is natuurlijk een fantastische club en het is natuurlijk een gouden kans voor zo'n jongen maar je ziet dat direct alleen mijnheer Lens er beter van geworden is.
Klopt. Al hiel natuurlijk ook mee, dat het de grootste club vd wereld is/was en hij nu voor de rest van z'n leven financieel onafhankelijk is.. en (in de toekomst) zijn achter achter kleinkinderen ook
cc-tje
 cc-tje - dinsdag 31 mei 2011 - 12:23   quote  deeplink  
Vond dit op msn nieuws...
Hij was toch ook verhuurd aan die club waar veldhuizen zit?
Twee voor de prijs van één misschien...?
Ik zei toen hij vertrok al dat ie beter had kunnen blijven...
Wijnaldum, trek hier je leer uit!

Gemaakt: 31, mei., 2011, 8:16
Drenthe raakt op een zijspoor bij Real Madrid
Drenthe raakt op een zijspoor bij Real Madrid
ReageerJe beveelt dit aan50%Je beveelt dit niet aan50%Deel dit

Drenthe raakt op een zijspoor bij Real Madrid

Royston Drenthe mag Real Madrid bij een aantrekkelijk bod verlaten. De enkelvoudig Oranje-international speelt geen rol meer in de plannen van José Mourinho. De trainer heeft dat bij de directie van de Koninklijke aangegeven.

Drenthe (24) bracht het afgelopen seizoen al op huurbasis door bij Hercules Alicante. De linkspoot maakte aanvankelijk indruk, maar de laatste maanden zorgde hij voor de nodige problemen buiten het veld. "Van de zeven trainingen, kwam hij er vier te laat", mopperde oud-trainer Miroslav Djukic enkele dagen geleden nog. "Hij voelde zich totaal niet betrokken bij het team. We hebben hem daarom op een gegeven moment uit de ploeg gezet."

De huurovereenkomst van Drenthe met het gedegradeerde Hercules loopt op 30 juni af. Normaal gesproken zou hij aansluiten bij de selectie van Real Madrid, maar Mourinho heeft het gehad met de oud-Feyenoorder na zijn mislukte avontuur in Alicante. De Nederlander bezit in de Spaanse hoofdstad nog een verbintenis tot medio 2012.

Over belangstelling heeft Drenthe niet te klagen. In de winterstop stond hij op het lijstje van diverse Engelse en Italiaanse clubs. Tot zijn eigen ongenoegen blokkeerde Real Madrid destijds evenwel een overstap naar Juventus. Zijn werkgever zal geïnteresseerde clubs nu niet langer afwimpelen.

© jhedmedia

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 mei 2011 door cc-tje --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 31 mei 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 09:55 schreef obiku010 het volgende:

[..]

Feyenoord heeft toch best een paar knaken ontvangen dacht ik... dat in combi met zijn tattoo, maakt dat je onzin verkondigt man
Van die tattoo wist ik niet eens, maar het feit is, als hij roept ik ben nog lang niet klaar met/bij Feyenoord, en een week laten vertrek hij voor het grote geld naar Madrid ben je in mijn ogen geen Feyenoorder, dan ben je een nagemaakte.

Dan kan je wel zeggen z`n zaakwaarnemer maar komop, iedereen heeft toch een eigen mening!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 31 mei 2011 - 13:11   quote  deeplink  
+1
craven
 craven - dinsdag 31 mei 2011 - 13:12   quote  deeplink  
Ach ik kan wel begrijpen dat die jongen is gegaan en laten we eerlijk zijn: dat geldbedrag dat we toen hebben gekregen hadden we nu nooit meer gekregen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 31 mei 2011 - 13:15   quote  deeplink  
+1
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 31 mei 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 13:12 schreef craven het volgende:
Ach ik kan wel begrijpen dat die jongen is gegaan en laten we eerlijk zijn: dat geldbedrag dat we toen hebben gekregen hadden we nu nooit meer gekregen
Dat ben ik met je eens Craven, maar blaas dan niet zo hard van de toren!
JanM
 JanM - dinsdag 31 mei 2011 - 13:29   quote  deeplink  
Drenthe komt (gelukkig) nooit meer terug!
Maximus
 Maximus - dinsdag 31 mei 2011 - 14:49   quote  deeplink  
Ik hoop dat ie terugkomt!
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 31 mei 2011 - 15:17   quote  deeplink  
Drenthe,iets te capsones en te grote mond, hij is een probleem voor zichzelf en ook voor anderen blijkbaar. Geen optie denk ik zo!!!!
Xapter
 Xapter - dinsdag 31 mei 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 13:29 schreef JanM het volgende:
Drenthe komt (gelukkig) nooit meer terug!
Heeft ons 12 miljoen opgeleverd.. Zegt in elk interview dat hij rotterdammer is en voor feyenoord is..

"Royston, hoe heet je moeder?"
"Je weet toch, Roffa! Me moeder heet Klara, geboren en getogen in Rotterdam. Roffa streetstyle! Props aan me homies in me oso Roffa!"

Niets mis met die vent, kan nog voetballen ook!
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 31 mei 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 10:48 schreef Rovert het volgende:

[..]

je bent zelf een lamlul
nounou wat een grove opmerking
sevillana
 sevillana - dinsdag 31 mei 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 11:19 schreef craven het volgende:
Hij heeft toch een doorlopend contract, dus kost geld en dus geen optie
Mocht Madrid hem niet verkopen dan is huren misschien niet eens zo'n slechte optie.
Kan ie bij Feyenoord laten zien of Madrid/Mourinho het wel of niet goed gezien heeft?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 31 mei 2011 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 09:45 schreef hotjumper het volgende:
Ik zeg haal maar terug, de verloren zoon. Lekker weer even met de voetjes op de grond terug komen.
wie moet die gouden tanden dan betalen?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 mei 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 13:09 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

........

Dan kan je wel zeggen z`n zaakwaarnemer maar komop, iedereen heeft toch een eigen mening!
hij was inderdaad op een leeftijd dat ie moeilijk beinvloedbaar was.....
sevillana
 sevillana - dinsdag 31 mei 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 20:37 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hij was inderdaad op een leeftijd dat ie moeilijk beinvloedbaar was.....
nou ja, . . begrijp best dat ie toen voor 't grote geld weg wilde, en hij heeft Feyenoord destijds toch nog wel een aardig bedrag bezorgd.
ach, . . . zet maar 's 100 van z'n leeftijdgenoten op een rij en vraag ze wat ze zouden doen in zo'n geval.
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 31 mei 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Als we een mogelijkheid hebben halen! Ook al vond ik het een jodenstreek dat ie destijds een abritagezaak aanspande.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 31 mei 2011 - 21:52   quote  deeplink  
WFeyenoord zit niet in de positie om een voetballer met meerwaarde NIET te willen, maar ook niet in de positie om zo'n speler WEL te kunnen halen/betalen.

Realistisch blijven...Best lastig.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2011 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 09:45 schreef hotjumper het volgende:
Ik zeg haal maar terug, de verloren zoon. Lekker weer even met de voetjes op de grond terug komen.
of laat een andere club m kopen voor een miljoen of 5. lekker wat centen richting 010.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 01 juni 2011 - 10:29   quote  deeplink  
ook goed!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Royston Drenthe moet weg bij Real









0.0079278