|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Diego Biseswar scoort doelpunt van het jaar (FR-Fanatic)
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mooie goal. maar als Diego geen Feyenoorder was geweest had ik waarschijnlijk voor die van Kah gekozen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Maar het gaat om het principe. Doelpunten van Feyenoord hebben voor mij veel meer amusementswaarde dan welk doelpunt dan ook. Dus de verkiezing is terecht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:02 schreef Els het volgende:Maar het gaat om het principe. Doelpunten van Feyenoord hebben voor mij veel meer amusementswaarde dan welk doelpunt dan ook. Dus de verkiezing is terecht. +1 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:02 schreef Els het volgende:Maar het gaat om het principe. Doelpunten van Feyenoord hebben voor mij veel meer amusementswaarde dan welk doelpunt dan ook. Dus de verkiezing is terecht. daarom |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
DY
|
|
|
meer dan het dubbele stemmen dan wat kah kreegO.o |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
kah had moeten winnen maar dankzij headliner, heeft elke feyenoordfan op biseswar gestemd :P |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 01:15 schreef rcrd het volgende:kah had moeten winnen maar dankzij headliner, heeft elke feyenoordfan op biseswar gestemd :P geef iedereen eens ongelijk, prachtig toch? |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
ja dat zeker wel maar die van kah is echt misschien wel doelpunt van de afgelopen 3 jaar :P maar desondanks weet ik nog goed het gevoel dat ik kreeg op het moment dat diego deze er in legde :D |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: that's the spirit!
|
|
|