BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bekerfinale tussen Feyenoord/Excelsior B1 en Ajax B1 geschrapt...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
De KNVB heeft dinsdagmiddag besloten dat de bekerfinale voor B-junioren tussen Feyenoord/Excelsior onder 17 en Ajax B1, die gepland stond op zaterdag 4 juni, niet gespeeld zal worden. De reden hiervoor is dat het niet mogelijk is gebleken om deze wedstrijd onder normale omstandigheden te organiseren. De onrust rond deze wedstrijd heeft ervoor gezorgd dat diverse gemeenten niet bereid waren de bekerfinale te huisvesten.

Aanstaande zaterdag was het de bedoeling de wedstrijd in Meppel te spelen ter afsluiting van de KNVB Jeugdvoetbaldag. Echter, organisatorisch gezien bleek de finale niet in het programma te passen. Vervolgens moest de bond te elfder ure op zoek naar een nieuwe locatie. De enige optie die de bond in dit stadium nog had, was de wedstrijd te laten spelen achter gesloten deuren. De KNVB is van mening dat deze setting niet past bij een bekerfinale voor junioren en heeft hierop volgend besloten de wedstrijd volledig uit het programma te halen. Consequentie hiervan is dat ook de Supercup tussen beide teams die aan het begin van het nieuwe seizoen gespeeld zou worden niet meer zal plaatsvinden.

Cor Adriaanse, trainer van Feyenoord/Excelsior onder 17, is teleurgesteld dat beide wedstrijden niet meer gespeeld zullen worden. Vooral voor mijn spelers, zegt hij. Zij keken al weken uit naar de bekerfinale. Als je deelneemt aan een toernooi wil je dat ook winnen, als extra bekroning op een mooi seizoen. Het is heel jammer dat dat er niet inzit. De wedstrijden tegen Ajax hebben we in de competitie twee keer zonder problemen kunnen spelen. Het is jammer dat het bekertoernooi op deze manier moet eindigen.

Gijs de Jong, manager competitiezaken KNVB: Het is doodzonde dat wij deze wedstrijd niet kunnen laten spelen, met name voor de teams die de finale bereikt hebben. Maar ook voor de clubs, de welwillende supporters en de bond. Als we het niet voor elkaar kunnen krijgen om het op een normale manier te organiseren, dan moet je het ook niet willen. Een wedstrijd voor junioren achter gesloten deuren gaat ons veel te ver. Juist de grote KNVB bekerfinale was een prachtig voorbeeld van hoe het voetbal in Nederland georganiseerd zou moeten worden. De KNVB zal op korte termijn de voorzitters van beide clubs en supportersverenigingen in Zeist uitnodigen om de gang van zaken te evalueren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 mei 2011 - 21:26   quote  deeplink  
KNVB = TRIEST
craven
 craven - dinsdag 31 mei 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
KNVB = TRIEST
What eles is new, fifa in het klein he
sevillana
 sevillana - dinsdag 31 mei 2011 - 21:30   quote  deeplink  
maar, . . . . 't blijft wel triest
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 31 mei 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
KNVB = TRIEST
+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 mei 2011 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 21:28 schreef craven het volgende:

[..]

What eles is new, fifa in het klein he
Ja man,dit gaat toch nergens over..
Ik was zondag in het Olypisch stadion te kijken naar het A1 toernooi van Ajax..
Hingen daar opeens schilderijen van Kuijt en Been?Maar ook michels en Cruijf enzo..
Maar goed ik dus tussen de menigte foto`s maken van Kuijt en Been hahaha
Komen er 3 gasten aan,mooi shirt he?Ik zeg als je het echt wil weten het is het mooiste
shirt in de wereld hahaha.Zeg tie ik zou je eigenlijk in je bek moeten spugen haha
Ik zeg,ja eigenlijk wel maar dat durf je niet !!!
Einde ophef en al die mensen raar kijken naar mij?Waarom ik maak alleen fotootjes hahaha
Man daar hoeven we toch niet bang voor te zijn?
sevillana
 sevillana - dinsdag 31 mei 2011 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja man,dit gaat toch nergens over..
Ik was zondag in het Olypisch stadion te kijken naar het A1 toernooi van Ajax..
Hingen daar opeens schilderijen van Kuijt en Been?Maar ook michels en Cruijf enzo..
Maar goed ik dus tussen de menigte foto`s maken van Kuijt en Been hahaha
Komen er 3 gasten aan,mooi shirt he?Ik zeg als je het echt wil weten het is het mooiste
shirt in de wereld hahaha.Zeg tie ik zou je eigenlijk in je bek moeten spugen haha
Ik zeg,ja eigenlijk wel maar dat durf je niet !!!
Einde ophef en al die mensen raar kijken naar mij?Waarom ik maak alleen fotootjes hahaha
Man daar hoeven we toch niet bang voor te zijn?
Leon//Held !?!?!?! !!!
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 31 mei 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 21:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
KNVB = TRIEST
-1 als er geen risico was hadden ze het ook niet gedaan, jij neemt het altijd op voor de Feyenoord suporters, maar er is altijd getyfus
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 mei 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 21:35 schreef sevillana het volgende:

[..]

Leon//Held !?!?!?! !!!
hahahahaha Ja ik weet het ik zou daar niet moeten zijn maar mijn schoonvader is een sponsor van het toernooi en wil mij er altijd bij hebben.En wie ben ik dan?Hij en me zwagert kregen het wel benauwd toen de Mesias naast me kwam staan hahahaEr kwamen mensen hem
bedanken voor wat hij nu doet voor 020 en ik zei tegen me schoonvader dat ik hem ook ging bedanken voor die ene beker en kampioenschap hahaha Hij werd steeds kleiner en hij is al niet zo groot ...Misschien was dit mijn laatste uitnodiging want vorigjaar ging ik met mijn seizoenskaart bier halen en dat vond hij al niet zo fijn hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 mei 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 21:42 schreef Quiroz het volgende:

[..]

-1 als er geen risico was hadden ze het ook niet gedaan, jij neemt het altijd op voor de Feyenoord suporters, maar er is altijd getyfus
Waar dan ???
Ze kijken alleen naar berichten op internet van bijvoorbeeld de terminater en dat
is voor hun een reden om het niet te doen..Beter is om heel 020 op te heffen want heel
Nederland moet ze niet...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 mei 2011 - 21:56   quote  deeplink  
Belachelijke paniekzaaierij nergens om....
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 31 mei 2011 - 22:00   quote  deeplink  
Bron lunaticnews: http://www.lunaticnews.nl/nieuws/knvb-en-bekerfinales-dat-gaat-niet-goed-samen/

quote:

Van de telex:

De burgemeester van Meppel moest vandaag van de pers horen dat de KNVB besloten had om de bekerfinale tussen de B1-junioren van Ajax en Feyenoord, die aanstaande zaterdag in Meppel gespeeld zou worden, niet door te laten gaan. Ik baal als een stekker, zegt burgemeester Westmaas van Meppel. Van meet af aan heb ik in beginsel positief gestaan tegenover deze wedstrijd in Meppel.

In de vergadering van gisteren kwam alle informatie nog eens op tafel. Eén van de zaken die gisteren op tafel lag, om de wedstrijd goed te laten verlopen, was het verplaatsen van het speeltijdstip. Voorstel was om de wedstrijd te verschuiven van de namiddag naar rond de middag. Feyenoord uit Rotterdam en Ajax uit Amsterdam, die Meppel respectievelijk ook wel Meppel aan de Maas noemen en Klein Mokum hadden geen problemen met dit speeltijdstip. Het is de beslissing van de KNVB om de wedstrijd op het voorgestelde tijdstip al dan niet door te laten gaan: zegt burgmeester Westmaas. Afspraak was dat wij va  ndaag eerst contact met elkaar zouden hebben alvorens de pers te informeren over het door de KNVB te nemen besluit.

Nu presteert de KNVB het om een besluit te nemen en de pers hier alvast van in kennis te stellen, terwijl ik nog van niets weet. Slechte communicatie of domweg arrogantie. Ik geloof niet dat de KNVB zich realiseert dat wij in Meppel al vele uren hebben gestoken om deze wedstrijd mogelijk te maken. Blijkbaar heeft de KNVB nog steeds niet in de gaten dat de maatschappelijke kosten voor zon wedstrijd door de samenleving worden gedragen, terwijl zij doodleuk beslissen, zonder enige terugkoppeling, om de wedstrijd dan maar elders te spelen. De gemeente van de nieuwe speellocatie mag nu opnieuw weer de nodige kosten maken als gevolg van het onvermogen van de KNVB om de wedstrijd in Meppel mogelijk te maken.

Ik vraag me af of ik de rekening van dit wangedrag van de KNVB bij hen kan indienen. Om 12.45 uur moest mijn perswoordvoerder van de centrale afdeling Communicat ie van de KNVB te Zeist horen dat zij bij de pers al hadden bevestigd dat de wedstrijd niet door zou gaan. Rond 11.30 uur had de KNVB directeur district Noord nog in een voice mail aan mij laten weten dat er nog geen besluit was genomen en dat dit pas in de loop van de middag te verwachten viel. Dit betekent dus dat de regiodirecteur mij vertelde dat er nog geen beslissing door de KNVB zou zijn genomen terwijl de afdeling Communicatie in Zeist al bij de pers bevestigde dat de wedstrijd in Meppel niet door zou gaan. Ik verwacht een ruiterlijk excuus voor de gang van zaken, aldus Westmaas. Anders hoeft de KNVB voorlopig niet meer deze verzoeken in Meppel te doen.

Robert Scholten
Citymarketeer Meppel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 mei 2011 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Teringlijers die KNVB,Feyenoord B1 gaat deze beker met gemak winnen maar er moet volgend jaar gewoon een nieuwe beste jeugdopleiding komen en dat moet Feyenoord niet meer zijn!!!
Els
 Els - dinsdag 31 mei 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 21:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahaha Ja ik weet het ik zou daar niet moeten zijn maar mijn schoonvader is een sponsor van het toernooi en wil mij er altijd bij hebben.En wie ben ik dan?Hij en me zwagert kregen het wel benauwd toen de Mesias naast me kwam staan hahahaEr kwamen mensen hem
bedanken voor wat hij nu doet voor 020 en ik zei tegen me schoonvader dat ik hem ook ging bedanken voor die ene beker en kampioenschap hahaha Hij werd steeds kleiner en hij is al niet zo groot ...Misschien was dit mijn laatste uitnodiging want vorigjaar ging ik met mijn seizoenskaart bier halen en dat vond hij al niet zo fijn hahaha
Hahahaha. Wel coulant dat je gaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 mei 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 22:17 schreef Els het volgende:

[..]

Hahahaha. Wel coulant dat je gaat.
Als je je eigen wijs kan maken dat je net doet alsof je op de huishoudbeurs loopt dan lijken het net mensen Els ....
Els
 Els - dinsdag 31 mei 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 21:42 schreef Quiroz het volgende:

[..]

-1 als er geen risico was hadden ze het ook niet gedaan, jij neemt het altijd op voor de Feyenoord suporters, maar er is altijd getyfus
De wedstrijd in het Sparta stadion pleit niet voor ons, maar het lijkt mij toch ook wel een wat overtrokken reactie.
MMM
 MMM - dinsdag 31 mei 2011 - 22:45   quote  deeplink  
Wat een schande!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2011 - 07:03   quote  deeplink  
Ik snap t wel.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 01 juni 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 mei 2011 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja man,dit gaat toch nergens over..
Ik was zondag in het Olypisch stadion te kijken naar het A1 toernooi van Ajax..
Hingen daar opeens schilderijen van Kuijt en Been?Maar ook michels en Cruijf enzo..
Maar goed ik dus tussen de menigte foto`s maken van Kuijt en Been hahaha
Komen er 3 gasten aan,mooi shirt he?Ik zeg als je het echt wil weten het is het mooiste
shirt in de wereld hahaha.Zeg tie ik zou je eigenlijk in je bek moeten spugen haha
Ik zeg,ja eigenlijk wel maar dat durf je niet !!!
Einde ophef en al die mensen raar kijken naar mij?Waarom ik maak alleen fotootjes hahaha
Man daar hoeven we toch niet bang voor te zijn?
Wat mot je ubehaupt in dat stadion als Feyenoord er niet speelt???
de flh
 de flh - woensdag 01 juni 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 07:03 schreef Stylzz het volgende:
Ik snap t wel.
Ik ook.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 juni 2011 - 15:11   quote  deeplink  
Tis te snappen, maar hiermee straf je ook die jonge spelers. Daar had iets anders mee gedaan moeten worden.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 15:11 schreef FR-Henk het volgende:
Tis te snappen, maar hiermee straf je ook die jonge spelers. Daar had iets anders mee gedaan moeten worden.
tsja.. misschien leren sommigen er iets van.
Els
 Els - woensdag 01 juni 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 18:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

tsja.. misschien leren sommigen er iets van.
Denk je?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 19:06 schreef Els het volgende:

[..]

Denk je?
eerlijk?
Els
 Els - woensdag 01 juni 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 19:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

eerlijk?
ja
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 19:07 schreef Els het volgende:

[..]

ja
nee
Els
 Els - woensdag 01 juni 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 19:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee
Dacht ik al.
sevillana
 sevillana - woensdag 01 juni 2011 - 19:35   quote  deeplink  
en 't blijft gewoon . . . . . . . . . . . . . . T R I E S T ! ! !
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 19:35 schreef sevillana het volgende:
en 't blijft gewoon . . . . . . . . . . . . . . T R I E S T ! ! !
Sad but true ...
craven
 craven - woensdag 01 juni 2011 - 19:40   quote  deeplink  
belachelijk...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 19:37 schreef JanM het volgende:

[..]

Sad but true ...
ander topic.
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2011 - 22:41   quote  deeplink  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 juni 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 10:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Wat mot je ubehaupt in dat stadion als Feyenoord er niet speelt???
lachen om die pernassen die denken dat ze jezus zijn op hun prada en dolce&Cabana...
Je moet het ervaren er gaat er altijd 1 als winnaar naar huis..
craven
 craven - woensdag 01 juni 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 22:41 schreef JanM het volgende:
[ filmpje ]
goed he...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 02 juni 2011 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 23:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

lachen om die pernassen die denken dat ze jezus zijn op hun prada en dolce&Cabana...
Je moet het ervaren er gaat er altijd 1 als winnaar naar huis..
Wil niet eens de moeite er voor nemen!
Rotterdam is voor mij ver genoeg vanuit het zuiden!
Daar wil ik dan best nog op een trein richting 020 stappen. (als je begrijpt wat ik bedoel)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bekerfinale tussen Feyenoord/Excelsior B1 en Ajax B1 geschrapt...









0.0068938