|
|
cc-tje
|
|
|
Vraag me af of het geen optie is om die twee gasten te huren? Vraag is dan wel of dvvf dit dan willen betalen...? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Van huren wordt Feyenoord niets wijzer! Blokkeert alleen maar de doorgroei van eigen talenten.Òf de huurspeler moet vele malen beter zijn dan wat er loopt, zoals bij Ryo het geval is/was ... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 14:16 schreef cc-tje het volgende:Vraag me af of het geen optie is om die twee gasten te huren? Vraag is dan wel of dvvf dit dan willen betalen...? Heerenveen gaat hun beste spits echt niet verhuren en als straks Jans weg is ook niet meer verkopen. En waarom zal real madrid Royston verhuren? volgens mij heeft die nog een 1-jarig contract dus die gaan m eerder voor 2 miljoen verkopen dan verhuren en gratis weg doen |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Ben jij dat op die foto? Ziet er goed uit voor... Zeg geef iedereen zn eigen mening, als je het van die kut topics vind, dan kijk je toch lekker niet!?!?! Laten we het lekker netjes houden en niet zo zeiken tegen elkaar en iedereen in zn waarde laten! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik vind t op zich geen stomme vraag.
Ik heb er wel heel veel stomme antwoorden op. |
|
|