|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
FC Twente wil miljoenen betalen voor Wijnaldum én Fer (Algemeen Dagblad)
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgens Voetbal International vraagt Feyenoord tussen de vijf en acht miljoen voor Wijnaldum. FC Twente is bereid dat te betalen, maar alleen als Fer ook naar Enschede komt.
Hahaha, blijven dromen Twente.. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
HAHAHAHA.. wat een idioten.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
laat ze lekker oppleuren.. liever dat ze gratis weglopen naar buitenland volgend jaar dan naar twente voor wisselgeld! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Teveel Grolsch op daar in Enschede..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
€ 15 miljoen voor deze 2 samen, grote strik erom en ik breng ze (had ik al aangeboden) graag weg. Scheelt één keer rijden!
P.S. niks mis met Grolsch trouwens! |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Denk dat Feyenoord liever geld voor ze vangt, dan dat ze niet bijtekenen en je een De Guzmannetje krijgt? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hahahaha. die necrofiele grolsch jode weer |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
hahahaha, humor hebben ze wel. kansloos natuurlijk.
voor minder dan 10 miljoen + fors doorverkooppercentage, niet gaan praten. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Twente word een beetje een vervelend cluppie..wij zijn nog steeds een grotere en betere club....idd 15 miljoen dan gaan we praten.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Weet je wat, voor € 20 miljoen krijgen ze Vlaar er ook bij en als ze € 25 miljoen neertellen hebben ze de jackpot:
Wijnaldum, Fer, Vlaar, Biseswar, El Ahmadi, Auassar en Schaken! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 15:31 schreef De Spot het volgende:Twente word een beetje een vervelend cluppie..wij zijn nog steeds een grotere en betere club....idd 15 miljoen dan gaan we praten.. precies. of dus iets minder maar dan met een leuk percentage van een eventuele doorverkoop. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Als ze 10 miljoen bieden voor die twee meteen doen. Maar wat belangrijker lijkt is het feit dat uit alles spreekt dat de jonge jongens geen vertrouwen hebben in de technische staf bij Feyenoord. Daar ligt de grootste bron van zorg voor van Geel en Feyenoord.
Verwacht ook snel wijzigingen in de technische staf |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 15:08 schreef mdr8 het volgende:laat ze lekker oppleuren.. liever dat ze gratis weglopen naar buitenland volgend jaar dan naar twente voor wisselgeld! idd weg met die zooi |
|
|
|
|
dylan10
|
|
|
voor 20 miljoen ea mogen weg xD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door dylan10 -- |
|
|
|
|
vakkie----p
|
|
|
feyenoord heéft het geld nodig dus denk wle dat ze toe happen
en zit ome joop weer mooi voor een paar centen op de eerste rij |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Ik zeg 15 a 20 miljoen en ciao jongens en een goed doorverkooppercentage! Feyenoord uit de schulden, en over 2 jaar gewoon meedraaien in de top! Ik zeg doen en bouwen aan een nieuw team. Zo constant vond in deze 2 knaapjes afgelopen jaar niet! |
|
|
|
|
Bjorncl1978
|
|
|
Is alleen jammer dat als ze zouden gaan naar twente of een andere club dat dan meer als de helft van het geld naar de investeerders gaat die hebben deelgenomen aan de talentpools. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Joop munsterman heeft contact gehad met wijnaldum achter Feyenoord's rug om alleen maar omdat v Geel Willem Jansen vorig jaar niet naar twente liet vertrekken. Haha wat een zielig persoon kun je zijn zeg (jooppie) |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Schaken en Auassar. Is dat niks voor Twente??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 17:46 schreef RedDevil1990 het volgende:Joop munsterman heeft contact gehad met wijnaldum achter Feyenoord's rug om alleen maar omdat v Geel Willem Jansen vorig jaar niet naar twente liet vertrekken. Haha wat een zielig persoon kun je zijn zeg (jooppie) Herr Munsterman is ook een Duitse naam,zo denk je dat het je vrienden zijn en zo marcheren ze door onze straten!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik twijfel .. geld is fijn. Maar als je volgend jaar Feyenoord tegen Fer en Wijnaldum ziet spelen, is wel pijnlijk. behalve als we winnen... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 18:58 schreef Stylzz het volgende:Ik twijfel .. geld is fijn. Maar als je volgend jaar Feyenoord tegen Fer en Wijnaldum ziet spelen, is wel pijnlijk. behalve als we winnen... ze brengen bij ons niks, waarom daar wel??? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik vind het allemaal maar een beetje belachelijk. Weet dat het de voetbalwereld is, maar bestaat er niet zoiets als een erecode?
Allemaal wel leuk dat Twente het de laatste jaren beter doet, maar je gaat toch niet een mede-topclub verder in de shit helpen door twee van de belangrijkere spelers proberen weg te halen? Als ze nou een hoog bod gaven, dan ben ik het enigzins met el-loco eens; dan maar de schulden uit, komende jaren wel kut, maar die schulden zijn weg en je kunt verder bouwen.
Maar nogmaals, ik vind het zwak van Twente. Hoe dan ook denk ik dat die gasten eens stil moeten staan bij deze mentale keuze; sta je liever bekend als degene die voor een paar euro meer bij een andere Nederlandse club bent gaan ballen, CL/EL speelt en een eventuele, latere transfer afdwingt? Of liever als de speler die meehielp aan de wederopbouw van Feyenoord, het in Nederland, én Europa, Grote Feyenoord?
Ik had het persoonlijk wel geweten, maar ik denk natuurlijk als supporter. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ik ga serieus huilen, als ze alletwee naar twente gaan.. en vervolgens twente kampioen maken.. snif |
|
|
|
|
fer1971
|
|
|
Hun hebben Munsterman Zo'n man ontbreekt er bij Feyenoord Als je iemand halen moet is het bovengenoemde. Dat kan onze redder worden. Wat een bedrag 5 a 8 miljoen voor wijnaldum. Gewoon bij laten tekenen zonder gelimiteerde transfer som |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 19:03 schreef fer1971 het volgende:Hun hebben Munsterman Zo'n man ontbreekt er bij Feyenoord Als je iemand halen moet is het bovengenoemde. Dat kan onze redder worden. Wat een bedrag 5 a 8 miljoen voor wijnaldum. Gewoon bij laten tekenen zonder gelimiteerde transfer som ik denk dat van Geel minstens dezelfde capaciteiten heeft. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 15:44 schreef JanM het volgende:Weet je wat, voor € 20 miljoen krijgen ze Vlaar er ook bij en als ze € 25 miljoen neertellen hebben ze de jackpot: Wijnaldum, Fer, Vlaar, Biseswar, El Ahmadi, Auassar en Schaken! je bent nogal aan het trakteren jij, . . . jarig of zo? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kijk, als je nu serieus bedoelt; 16 miljoen voor Wijnaldum en Fer samen en dan als extraatje Schaken + Aoussar er bij . . . . . . . . dan kan ik je nog wel een beetje volgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
Overigens zijn dit nogsteeds geruchten die nogsteeds niet waar zijn volgens Feyenoord. Ze hebben gezegd dat er interesse is voor Wijnaldum van PSV maar niet van Fc Twente. Verder lijkt het me ook sterk dat Feyenoord dan meteen 2 van hun beste spelers laat vertrekken? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 19:40 schreef R!ck het volgende:Overigens zijn dit nogsteeds geruchten die nogsteeds niet waar zijn volgens Feyenoord. Ze hebben gezegd dat er interesse is voor Wijnaldum van PSV maar niet van Fc Twente. Verder lijkt het me ook sterk dat Feyenoord dan meteen 2 van hun beste spelers laat vertrekken? tsja, als de prijs hoog genoeg is zullen ze er wel serieus over nadenken. 1 "guzzi-trap" lijkt me meer dan voldoende, . . . . toch? |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
Als je zo'n belachelijk voorstel als club serieus overweegt, dan moet je de top defenitief gedag zwaaien, respectloos van Twente... |
|
|
|
|
suijkerman
|
|
|
Als ze allebei gaan, gaan ze echt niet allebei spelen daar hoor! |
|
|
|
|
Germen
|
|
|
Paul Scholes. Hij debuteerde in 1994 op het hoogste niveau in het shirt van Manchester United en zou daar de rest van zijn carrière onder contract blijven staan, Die weet wat club liefde is nou als heel dit team daar een voorbeeld aan neemt dan hebben we een gouden toekomst in zicht DUS FER,WIJNALDUM,VLAAR succes |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ze lijken wel gek om dat te doen, je schiet er niks mee op. Salaris is niet hoger als bij feyenoord |
|
|
|
|
dennis wind
|
|
|
weet je de tijd van ajax psv en feijenoord is voorbij..nieuw en cool en kopen wat je wilt dat is munsterman dat is twente dat is enschede |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
waai jij maar met de wind de noordzee op |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 21:12 schreef dennis wind het volgende:weet je de tijd van ajax psv en feijenoord is voorbij..nieuw en cool en kopen wat je wilt dat is munsterman dat is twente dat is enschede Maar geen kampioen, da's dan wel weer jammer. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ach, ik verwacht dat de rest van de voetbalwereld het wel anders ziet. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ben het met Stylzz eens, het is niet niiks dat geld, maar het zou gewoon pijn doen om Wijnaldum en Fer in een ander shirt (winnend) te zien triomferen.. Dat kan ik me gewoon niet voorstellen, maargoed Gullit deed het ook in 84 |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
ruk de pluk,feyenoord forever,en samantha zuigt nu aan mn pik, mvg de kromme leuter |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
jappie fey had je een berichtje gestuurd w8 op antwoord,neus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2011 door de kromme 73 -- |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 15:49 schreef sportdwaas het volgende:Als ze 10 miljoen bieden voor die twee meteen doen. Maar wat belangrijker lijkt is het feit dat uit alles spreekt dat de jonge jongens geen vertrouwen hebben in de technische staf bij Feyenoord. Daar ligt de grootste bron van zorg voor van Geel en Feyenoord. Verwacht ook snel wijzigingen in de technische staf Jij komt altijd met van die radicale uitspraken,maar je zit er altijd naast....gek he!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik stem pas in bij 15 miljoen en dan wil ik ook weten of er uberhaupt een bedrag in nieuwe spelers gestoken kan worden! Zo ja , hoeveel dan? Is dit niet mogelijk allebei behouden of naar het buitenland sturen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dag Twijfel Fer en twijfel Wijnaldum.Meneer Vlaar bij twijfel wegwezen isse simpel qui |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 21:12 schreef dennis wind het volgende:weet je de tijd van ajax psv en feijenoord is voorbij..nieuw en cool en kopen wat je wilt dat is munsterman dat is twente dat is enschede ik zou de prijzenkast wel eens willen zien ban die door jou genoemde nieuw en cool clubs Onze roem blijft en die van jullie komt nooit.Er zal geen Nederlandse club meer een internationale prijs winnen,Die roem pak je niet meer.En dit seizoen ook al geen Landskampioen.En Twente en Enschede jongen dat is toch geen wereld stad. Ik sprak in het verleden met respect over provincie clubs.Echter Twente gaat te ver met hun geblaat.Ook Munsterman heeft een paar keer geluk gehad. Feyenoord komt terug en dan eisen we weer respect van jullie. o ja als je iet terug gaat roepen kom dan niet met :successen uit het verleden tellen niet mee! of Ensche de is wel een wereldstad en meer van die quatsch. Je kan ons beter bedanken dat we PSV geliquideerd hebben voor jullie. |
|
|
|
|
sjon
|
|
|
lees net iets over shöne van nec. als wijnaldum of fer afnokt?? |
|
|
|