BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Twente wil miljoenen betalen voor Wijnaldum én Fer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 01 juni 2011 - 14:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

FC Twente wil miljoenen betalen voor Wijnaldum én Fer (Algemeen Dagblad)

MMM
 MMM - woensdag 01 juni 2011 - 15:01   quote  deeplink  
Volgens Voetbal International vraagt Feyenoord tussen de vijf en acht miljoen voor Wijnaldum. FC Twente is bereid dat te betalen, maar alleen als Fer ook naar Enschede komt.

Hahaha, blijven dromen Twente..
de flh
 de flh - woensdag 01 juni 2011 - 15:04   quote  deeplink  
HAHAHAHA.. wat een idioten..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 juni 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Aso-tukkerts.
mdr8
 mdr8 - woensdag 01 juni 2011 - 15:08   quote  deeplink  
laat ze lekker oppleuren.. liever dat ze gratis weglopen naar buitenland volgend jaar dan naar twente voor wisselgeld!
MMM
 MMM - woensdag 01 juni 2011 - 15:08   quote  deeplink  
Teveel Grolsch op daar in Enschede..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 juni 2011 - 15:09   quote  deeplink  
En worden arrogant.
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2011 - 15:17   quote  deeplink  
€ 15 miljoen voor deze 2 samen, grote strik erom en ik breng ze (had ik al aangeboden) graag weg. Scheelt één keer rijden!

P.S. niks mis met Grolsch trouwens!
R!ck
 R!ck - woensdag 01 juni 2011 - 15:18   quote  deeplink  
Denk dat Feyenoord liever geld voor ze vangt, dan dat ze niet bijtekenen en je een De Guzmannetje krijgt?
FR-Han
 FR-Han - woensdag 01 juni 2011 - 15:23   quote  deeplink  
hahahaha. die necrofiele grolsch jode weer
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 01 juni 2011 - 15:26   quote  deeplink  
hahahaha, humor hebben ze wel. kansloos natuurlijk.

voor minder dan 10 miljoen + fors doorverkooppercentage, niet gaan praten.
De Spot
 De Spot - woensdag 01 juni 2011 - 15:31   quote  deeplink  
Twente word een beetje een vervelend cluppie..wij zijn nog steeds een grotere en betere club....idd 15 miljoen dan gaan we praten..
JanM
 JanM - woensdag 01 juni 2011 - 15:44   quote  deeplink  
Weet je wat, voor € 20 miljoen krijgen ze Vlaar er ook bij en als ze € 25 miljoen neertellen hebben ze de jackpot:

Wijnaldum, Fer, Vlaar, Biseswar, El Ahmadi, Auassar en Schaken!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 01 juni 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 15:31 schreef De Spot het volgende:
Twente word een beetje een vervelend cluppie..wij zijn nog steeds een grotere en betere club....idd 15 miljoen dan gaan we praten..
precies. of dus iets minder maar dan met een leuk percentage van een eventuele doorverkoop.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 01 juni 2011 - 15:49   quote  deeplink  
Als ze 10 miljoen bieden voor die twee meteen doen. Maar wat belangrijker lijkt is het feit dat uit alles spreekt dat de jonge jongens geen vertrouwen hebben in de technische staf bij Feyenoord. Daar ligt de grootste bron van zorg voor van Geel en Feyenoord.

Verwacht ook snel wijzigingen in de technische staf
kale co
 kale co - woensdag 01 juni 2011 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 15:08 schreef mdr8 het volgende:
laat ze lekker oppleuren.. liever dat ze gratis weglopen naar buitenland volgend jaar dan naar twente voor wisselgeld!
idd weg met die zooi
dylan10
 dylan10 - woensdag 01 juni 2011 - 16:18   quote  deeplink  
voor 20 miljoen ea mogen weg xD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door dylan10 --
vakkie----p
 vakkie----p - woensdag 01 juni 2011 - 16:44   quote  deeplink  
feyenoord heéft het geld nodig dus denk wle dat ze toe happen

en zit ome joop weer mooi voor een paar centen op de eerste rij
el-loco
 el-loco - woensdag 01 juni 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Ik zeg 15 a 20 miljoen en ciao jongens en een goed doorverkooppercentage! Feyenoord uit de schulden, en over 2 jaar gewoon meedraaien in de top! Ik zeg doen en bouwen aan een nieuw team. Zo constant vond in deze 2 knaapjes afgelopen jaar niet!
Bjorncl1978
 Bjorncl1978 - woensdag 01 juni 2011 - 16:56   quote  deeplink  
Is alleen jammer dat als ze zouden gaan naar twente of een andere club dat dan meer als de helft van het geld naar de investeerders gaat die hebben deelgenomen aan de talentpools.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 01 juni 2011 - 17:46   quote  deeplink  
Joop munsterman heeft contact gehad met wijnaldum achter Feyenoord's rug om alleen maar omdat v Geel Willem Jansen vorig jaar niet naar twente liet vertrekken.
Haha wat een zielig persoon kun je zijn zeg (jooppie)
gladdeharry
 gladdeharry - woensdag 01 juni 2011 - 17:54   quote  deeplink  
Schaken en Auassar. Is dat niks voor Twente???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 juni 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 17:46 schreef RedDevil1990 het volgende:
Joop munsterman heeft contact gehad met wijnaldum achter Feyenoord's rug om alleen maar omdat v Geel Willem Jansen vorig jaar niet naar twente liet vertrekken.
Haha wat een zielig persoon kun je zijn zeg (jooppie)
Herr Munsterman is ook een Duitse naam,zo denk je dat het je vrienden zijn en zo marcheren ze door onze straten!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2011 - 18:58   quote  deeplink  
Ik twijfel .. geld is fijn.
Maar als je volgend jaar Feyenoord tegen Fer en Wijnaldum ziet spelen, is wel pijnlijk.
behalve als we winnen...
Milo
 Milo - woensdag 01 juni 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 18:58 schreef Stylzz het volgende:
Ik twijfel .. geld is fijn.
Maar als je volgend jaar Feyenoord tegen Fer en Wijnaldum ziet spelen, is wel pijnlijk.
behalve als we winnen...
ze brengen bij ons niks, waarom daar wel???
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 01 juni 2011 - 19:02   quote  deeplink  
Ik vind het allemaal maar een beetje belachelijk. Weet dat het de voetbalwereld is, maar bestaat er niet zoiets als een erecode?

Allemaal wel leuk dat Twente het de laatste jaren beter doet, maar je gaat toch niet een mede-topclub verder in de shit helpen door twee van de belangrijkere spelers proberen weg te halen? Als ze nou een hoog bod gaven, dan ben ik het enigzins met el-loco eens; dan maar de schulden uit, komende jaren wel kut, maar die schulden zijn weg en je kunt verder bouwen.

Maar nogmaals, ik vind het zwak van Twente. Hoe dan ook denk ik dat die gasten eens stil moeten staan bij deze mentale keuze; sta je liever bekend als degene die voor een paar euro meer bij een andere Nederlandse club bent gaan ballen, CL/EL speelt en een eventuele, latere transfer afdwingt? Of liever als de speler die meehielp aan de wederopbouw van Feyenoord, het in Nederland, én Europa, Grote Feyenoord?

Ik had het persoonlijk wel geweten, maar ik denk natuurlijk als supporter.
FEY-Esm
 FEY-Esm - woensdag 01 juni 2011 - 19:02   quote  deeplink  
Ik ga serieus huilen, als ze alletwee naar twente gaan.. en vervolgens twente kampioen maken.. snif
fer1971
 fer1971 - woensdag 01 juni 2011 - 19:03   quote  deeplink  
Hun hebben Munsterman
Zo'n man ontbreekt er bij Feyenoord
Als je iemand halen moet is het bovengenoemde. Dat kan onze redder worden.
Wat een bedrag 5 a 8 miljoen voor wijnaldum. Gewoon bij laten tekenen zonder gelimiteerde transfer som
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juni 2011 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 19:03 schreef fer1971 het volgende:
Hun hebben Munsterman
Zo'n man ontbreekt er bij Feyenoord
Als je iemand halen moet is het bovengenoemde. Dat kan onze redder worden.
Wat een bedrag 5 a 8 miljoen voor wijnaldum. Gewoon bij laten tekenen zonder gelimiteerde transfer som
ik denk dat van Geel minstens dezelfde capaciteiten heeft.
sevillana
 sevillana - woensdag 01 juni 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 15:44 schreef JanM het volgende:
Weet je wat, voor € 20 miljoen krijgen ze Vlaar er ook bij en als ze € 25 miljoen neertellen hebben ze de jackpot:

Wijnaldum, Fer, Vlaar, Biseswar, El Ahmadi, Auassar en Schaken!
je bent nogal aan het trakteren jij, . . . jarig of zo?
sevillana
 sevillana - woensdag 01 juni 2011 - 19:27   quote  deeplink  
kijk, als je nu serieus bedoelt; 16 miljoen voor Wijnaldum en Fer samen en dan als extraatje Schaken + Aoussar er bij . . . . . . . . dan kan ik je nog wel een beetje volgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door sevillana --
R!ck
 R!ck - woensdag 01 juni 2011 - 19:40   quote  deeplink  
Overigens zijn dit nogsteeds geruchten die nogsteeds niet waar zijn volgens Feyenoord. Ze hebben gezegd dat er interesse is voor Wijnaldum van PSV maar niet van Fc Twente. Verder lijkt het me ook sterk dat Feyenoord dan meteen 2 van hun beste spelers laat vertrekken?
sevillana
 sevillana - woensdag 01 juni 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 19:40 schreef R!ck het volgende:
Overigens zijn dit nogsteeds geruchten die nogsteeds niet waar zijn volgens Feyenoord. Ze hebben gezegd dat er interesse is voor Wijnaldum van PSV maar niet van Fc Twente. Verder lijkt het me ook sterk dat Feyenoord dan meteen 2 van hun beste spelers laat vertrekken?
tsja, als de prijs hoog genoeg is zullen ze er wel serieus over nadenken.
1 "guzzi-trap" lijkt me meer dan voldoende, . . . . toch?
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - woensdag 01 juni 2011 - 19:51   quote  deeplink  
Als je zo'n belachelijk voorstel als club serieus overweegt, dan moet je de top defenitief gedag zwaaien, respectloos van Twente...
suijkerman
 suijkerman - woensdag 01 juni 2011 - 20:29   quote  deeplink  
Als ze allebei gaan, gaan ze echt niet allebei spelen daar hoor!
Germen
 Germen - woensdag 01 juni 2011 - 21:02   quote  deeplink  
Paul Scholes. Hij debuteerde in 1994 op het hoogste niveau in het shirt van Manchester United en zou daar de rest van zijn carrière onder contract blijven staan, Die weet wat club liefde is nou als heel dit team daar een voorbeeld aan neemt dan hebben we een gouden toekomst in zicht DUS FER,WIJNALDUM,VLAAR succes
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 01 juni 2011 - 21:08   quote  deeplink  
ze lijken wel gek om dat te doen, je schiet er niks mee op. Salaris is niet hoger als bij feyenoord
dennis wind
 dennis wind - woensdag 01 juni 2011 - 21:12   quote  deeplink  
weet je de tijd van ajax psv en feijenoord is voorbij..nieuw en cool en kopen wat je wilt dat is munsterman dat is twente dat is enschede
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 01 juni 2011 - 21:12   quote  deeplink  
waai jij maar met de wind de noordzee op
Els
 Els - woensdag 01 juni 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 21:12 schreef dennis wind het volgende:
weet je de tijd van ajax psv en feijenoord is voorbij..nieuw en cool en kopen wat je wilt dat is munsterman dat is twente dat is enschede
Maar geen kampioen, da's dan wel weer jammer.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 01 juni 2011 - 21:25   quote  deeplink  
Ach, ik verwacht dat de rest van de voetbalwereld het wel anders ziet.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 01 juni 2011 - 21:32   quote  deeplink  
Ben het met Stylzz eens, het is niet niiks dat geld, maar het zou gewoon pijn doen om Wijnaldum en Fer in een ander shirt (winnend) te zien triomferen.. Dat kan ik me gewoon niet voorstellen, maargoed Gullit deed het ook in 84
de kromme 73
 de kromme 73 - donderdag 02 juni 2011 - 03:41   quote  deeplink  
ruk de pluk,feyenoord forever,en samantha zuigt nu aan mn pik, mvg de kromme leuter
de kromme 73
 de kromme 73 - donderdag 02 juni 2011 - 03:43   quote  deeplink  
jappie fey had je een berichtje gestuurd w8 op antwoord,neus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2011 door de kromme 73 --
De Spot
 De Spot - donderdag 02 juni 2011 - 06:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 15:49 schreef sportdwaas het volgende:
Als ze 10 miljoen bieden voor die twee meteen doen. Maar wat belangrijker lijkt is het feit dat uit alles spreekt dat de jonge jongens geen vertrouwen hebben in de technische staf bij Feyenoord. Daar ligt de grootste bron van zorg voor van Geel en Feyenoord.

Verwacht ook snel wijzigingen in de technische staf
Jij komt altijd met van die radicale uitspraken,maar je zit er altijd naast....gek he!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 02 juni 2011 - 12:18   quote  deeplink  
Ik stem pas in bij 15 miljoen en dan wil ik ook weten of er uberhaupt een bedrag in nieuwe spelers gestoken kan worden!
Zo ja , hoeveel dan?
Is dit niet mogelijk allebei behouden of naar het buitenland sturen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2011 door Feyenoord till i die --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 02 juni 2011 - 13:15   quote  deeplink  
Dag Twijfel Fer en twijfel Wijnaldum.Meneer Vlaar bij twijfel wegwezen
isse simpel qui
craven
 craven - donderdag 02 juni 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 03:43 schreef de kromme 73 het volgende:
jappie fey had je een berichtje gestuurd w8 op antwoord,neus.
??
piet de paler
 piet de paler - donderdag 02 juni 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juni 2011 - 21:12 schreef dennis wind het volgende:
weet je de tijd van ajax psv en feijenoord is voorbij..nieuw en cool en kopen wat je wilt dat is munsterman dat is twente dat is enschede
ik zou de prijzenkast wel eens willen zien ban die door jou genoemde nieuw en cool clubs
Onze roem blijft en die van jullie komt nooit.Er zal geen Nederlandse club meer een internationale prijs winnen,Die roem pak je niet meer.En dit seizoen ook al geen Landskampioen.En Twente en Enschede jongen dat is toch geen wereld stad.
Ik sprak in het verleden met respect over provincie clubs.Echter Twente gaat te ver met hun geblaat.Ook Munsterman heeft een paar keer geluk gehad.
Feyenoord komt terug en dan eisen we weer respect van jullie.
o ja als je iet terug gaat roepen kom dan niet met :successen uit het verleden tellen niet mee! of Ensche de is wel een wereldstad en meer van die quatsch.
Je kan ons beter bedanken dat we PSV geliquideerd hebben voor jullie.
sjon
 sjon - donderdag 02 juni 2011 - 17:45   quote  deeplink  
lees net iets over shöne van nec. als wijnaldum of fer afnokt??
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juni 2011 - 19:09   quote  deeplink  
tsja

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Twente wil miljoenen betalen voor Wijnaldum én Fer









0.0085752