|
|
The Q
|
|
|
Wie willen jullie graag op het mooiste shirt van de wereld hebben? |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
ROTTERDAM REUZESTAD, gemeente dus, voor 300 miljoen euro. |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Of aan de ene kan het Rotterdams havenbedrijf op je mouw en de andere kant HEINEKEN! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
MICROSOFT, voor 300 miljoen euro |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Of een bordeel met korting voor alle seizoenkaarthouders! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
shell,heineken,ing is genoeg,knaken moeten er komen,want dit gebrei,dit nog wel 30 jaar. dan hebben de neuzen hun 4e ster al en de lampen hun 3e,en twente zit ons op de hielen |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
ik vraag me af wie el-loco als shirtsponsor zou willen zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Nou ik heb een paar dagen vrij als ze Feyenoord niet willen sponsoren dan ga ik vanavond en morgen Heineken maar sponsoren! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Nou nu puma ook nog hoop ik want die maken toch alleen maar klote gatenkaas shirtjes |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Word nog moeilijk genoeg,tis te hopen dat er volgend jaar weer gouden appels aan de bomen van de economie hangen!!! Vind maar eens 5 miljoen per jaar voor een naam op het shirt? Succes Koevermans ,nu kan je ook eens wat voor die 2 ton per jaar gaan doen!!!!! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ik zat te denken aan Qatar Foundation |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ik dacht aan de plaatselijke chinees, beetje gokken erbij... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: met wat belchinezen! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
het word gewoon een heel groot probleem ,schrijfen jullie nog maar wat namen op om die fucking(Koevermans) nono een idee te geven |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 18:25 schreef Leon FR1908 het volgende:het word gewoon een heel groot probleem ,schrijfen jullie nog maar wat namen op om die fucking(Koevermans) nono een idee te geven komt goed de.fan gaat sponseren maar moet thuis ff overleggen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja gelukkig hebben we Bram z`n nichie nog anders zag ik het somber in idd.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
antonio is aan het werven in het midden oosten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: maar waar is z`n neefie dan? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Oja dat is waar super trio bram antonio en de.fan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: met pindasaus,niet te vreten man.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hehehe zouden ze niet 1 en dezelfde zijn... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: je zou het wel denken he??? ik vraag me wel af of MMM niet jantje1974 van vroeger is??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ze komen uit dezelfde doos alleen zijn ze na de geboorte ter adoptie gebracht... waarschijnlijk komen ze in het programma van spoorloos binnen kort... als ze dan samen zijn gaat het heel snel met de club? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 18:33 schreef Milo het volgende:[..] je zou het wel denken he??? ik vraag me wel af of MMM niet jantje1974 van vroeger is??? Ik dacht dat hij van die snoepjes was. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 18:33 schreef Milo het volgende:[..] je zou het wel denken he??? ik vraag me wel af of MMM niet jantje1974 van vroeger is??? nee man,jantje was veel ruiger als hij nijdig was... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik ook,wist ook veel van de club en oud spelers... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: dat klopt! weleens flinke ruzie met die gozert gehad, gingen we te keer FTID erbij dat waren pas tijden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: maakte een opmerking over hem, eerste reactie: zuig aan mij dikke zwarte lul eikel! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 18:37 schreef Milo het volgende:[..] dat klopt! weleens flinke ruzie met die gozert gehad, gingen we te keer FTID erbij dat waren pas tijden. ik ook op het laatst maar toch jammer dat hij er niet meer is!!! Misschien is hij wel voor Twente geworden want dat was het laatste wat ik telkens las van hem.Dat Twente zo mooie club was.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 18:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik ook op het laatst maar toch jammer dat hij er niet meer is!!! Misschien is hij wel voor Twente geworden want dat was het laatste wat ik telkens las van hem.Dat Twente zo mooie club was.. misschien komt hij wel weer eens terug? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2011 - 18:33 schreef Milo het volgende:[..] je zou het wel denken he??? ik vraag me wel af of MMM niet jantje1974 van vroeger is??? Hou mij erbuiten!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: moet jij nodig zeggen, lullo! je gebruikt mij ook, slet! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Homo!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juni 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
MMM bedoel je L'Homo als nieuwe sponsor? |
|
|
|