BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gelul in breedte worden we niet beter van!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
El Jardinero
 El Jardinero - donderdag 02 juni 2011 - 09:02   quote  deeplink  
Wat ik me eigenlijk afvraag is hoe groot is Feyenoord eigenlijk op dit moment?!

- Momenteel is er niks mogelijk( zelfs geen spits van 4 miljoen)
- FC Twente die pronkt dat ze interesse hebben in de 2 "groeibriljanten" van Feyenoord
- nog steeds in categorie 1 acterend
- Het moeten doen met transfervrije spelers die bijna niks kosten.

Ik wil nog wel eens zien wat er gebeurd als er helemaal niks van waarde bijkomt in de selectie en als idd Fer en Wijnaldum verkocht gaan worden.( waarmee ze de investeerders geruststellen door hun ingelegde geld weer deels terugverdienen). Zou er dan nog steeds niks mogelijk zijn als er dadelijk maar 20000 mensen in het stadion zitten en het legioen langzaam in slaap wordt gehouden?
Als de slapende reus van Nederland niet meer mee doet in Nederland zal er mijn inziens echt wel een topper(Rotterdamse haven) opstaan die Feyenoord bij zijn hand neemt en er weer een topclub van gaat maken!! VvF , Bestuur, Martin en Mario we hebben geen baat bij gelul in de breedte we willen vooruit...
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 02 juni 2011 - 09:12   quote  deeplink  
Rotterdamse haven is van Chinezen en Amerikanen, en die hebben niets met Feyenoord
gladdeharry
 gladdeharry - donderdag 02 juni 2011 - 09:12   quote  deeplink  
Jouw verhaal past prima bij de titel: Gelul in de breedte. Heb je niks beters te doen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 juni 2011 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 09:02 schreef El Jardinero het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag is hoe groot is Feyenoord eigenlijk op dit moment?!

- Momenteel is er niks mogelijk( zelfs geen spits van 4 miljoen)
- FC Twente die pronkt dat ze interesse hebben in de 2 "groeibriljanten" van Feyenoord
- nog steeds in categorie 1 acterend
- Het moeten doen met transfervrije spelers die bijna niks kosten.

Ik wil nog wel eens zien wat er gebeurd als er helemaal niks van waarde bijkomt in de selectie en als idd Fer en Wijnaldum verkocht gaan worden.( waarmee ze de investeerders geruststellen door hun ingelegde geld weer deels terugverdienen). Zou er dan nog steeds niks mogelijk zijn als er dadelijk maar 20000 mensen in het stadion zitten en het legioen langzaam in slaap wordt gehouden?
Als de slapende reus van Nederland niet meer mee doet in Nederland zal er mijn inziens echt wel een topper(Rotterdamse haven) opstaan die Feyenoord bij zijn hand neemt en er weer een topclub van gaat maken!! VvF , Bestuur, Martin en Mario we hebben geen baat bij gelul in de breedte we willen vooruit...
en volgend seizoen moet de club schuldenvrij zijn om europees te spelen ..
en de shirt sponsor valt ook nog weg..

goeie topic derq..
El Jardinero
 El Jardinero - donderdag 02 juni 2011 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 09:12 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Rotterdamse haven is van Chinezen en Amerikanen, en die hebben niets met Feyenoord
De Rotterdamse haven hebben altijd samen met Feyenoord de glorietijden meegemaakt, samen waren ze de rijkste club van de wereld in de jaren 70 en begin jaren 80!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juni 2011 - 09:19   quote  deeplink  
Ja. en er is een reden waarom dat niet meer is. Samen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 juni 2011 - 09:20   quote  deeplink  
ja dat van die haven baronnen had ik nog niet gelezen,dar verziekt de topic....
het word gewoon klote el jardinero
El Jardinero
 El Jardinero - donderdag 02 juni 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 09:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

en volgend seizoen moet de club schuldenvrij zijn om europees te spelen ..
en de shirt sponsor valt ook nog weg..

goeie topic derq..
1 september 2012 moet het bedrag van 40 miljoen behaald zijn, of ze dan schuldenvrij zijn???
ASR heeft geen enkel belang meer bij Feyenoord, verkoop van shirts is meer dan gehalveerd ten opzichte van 3-4 jaar terug en verliest terrein en gezichtsverlies als sponsor van Feyenoord!
Op het moment dat je weer meedoet in Nederland of europees staan de sponsoren echt in de rij, ook dan speel je dan met Nike of Adidas en niet met kappa of puma( die betalen tenslotte vele malen minder).
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juni 2011 - 09:23   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/107134/Blokland:_Maximaal_drie_jaar_om_Feyenoord_gezond_te_krijgen

Jaar 1 is bijna om. Dus, nog minstens 2 jaar GEDULD.
El Jardinero
 El Jardinero - donderdag 02 juni 2011 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 09:20 schreef Leon FR1908 het volgende:
ja dat van die haven baronnen had ik nog niet gelezen,dar verziekt de topic....
het word gewoon klote el jardinero
Ik neem gewoon een voorbeeld als wereldconcern! had ook enkel ander wereldbedrijf vanuit rotterdam kunnen noemen, maar niemand brand zijn vingers eraan op dit moment!! Omdat men alleen maar lult over schulden, 3-5 jaar nodig te hebben en niks mogelijk is. Dan stap je als bedrijf toch niet in met een beleid wat alleen maar in de breedte denkt! of zit ik nu helemaal verkeerd te denken??
Iemand die 5 of 7 miljoen per jaar in Feyenoord steekt voor de duur van 3 jaar wil toch ook wel zien dat zijn bedrijf vaak positief in het nieuws komt??
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juni 2011 - 09:28   quote  deeplink  
Wat wil je dan.
El Jardinero
 El Jardinero - donderdag 02 juni 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 09:23 schreef Stylzz het volgende:
http://www.soccernews.nl/news/107134/Blokland:_Maximaal_drie_jaar_om_Feyenoord_gezond_te_krijgen

Jaar 1 is bijna om. Dus, nog minstens 2 jaar GEDULD.
Ja Stylzz dat begrijp ik en dat bedoelde ik met in slaap worden gesust!!! dus na 2 jaar dan........ moeten we weer bouwen aan een nieuw team zeker wat zeker weer 2 a 3 jaar duurt??
Ik vraag me gewoon af, hoe groot is Feyenoord in deze?!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 juni 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 09:23 schreef Stylzz het volgende:
http://www.soccernews.nl/news/107134/Blokland:_Maximaal_drie_jaar_om_Feyenoord_gezond_te_krijgen

Jaar 1 is bijna om. Dus, nog minstens 2 jaar GEDULD.
ja ze vragen nog ff geduld,en dat heb ik niet haha
El Jardinero
 El Jardinero - donderdag 02 juni 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 09:28 schreef Stylzz het volgende:
Wat wil je dan.
1) die derde ster van dat shirt!!
2) Trots op ons cluppie zijn!
El Jardinero
 El Jardinero - donderdag 02 juni 2011 - 09:31   quote  deeplink  
Mijn zoontje die me vraagt wie mag ik dit jaar op mijn shirt gedrukt hebben staan??!!!
Ga dat maar eens uitleggen.......
El Jardinero
 El Jardinero - donderdag 02 juni 2011 - 09:32   quote  deeplink  
En dus liever een shirt van Liverpool heeft dan een feyenoord shirt!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juni 2011 - 09:35   quote  deeplink  
Ja, vervelend. Maar als er geen geld is om te investeren.
En je ook niet alles door investeerders kan laten betalen (dat geld moet ooit namelijk ook weer terug, dus nieuwe schulden) dan sta je toch gewoon met de rug tegen de muur.

Er gaan genoeg clubs failliet en er zullen er nog meer volgen. Wees blij dat je nog bestaat.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 02 juni 2011 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 09:26 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Ik neem gewoon een voorbeeld als wereldconcern! had ook enkel ander wereldbedrijf vanuit rotterdam kunnen noemen, maar niemand brand zijn vingers eraan op dit moment!! Omdat men alleen maar lult over schulden, 3-5 jaar nodig te hebben en niks mogelijk is. Dan stap je als bedrijf toch niet in met een beleid wat alleen maar in de breedte denkt! of zit ik nu helemaal verkeerd te denken??
Iemand die 5 of 7 miljoen per jaar in Feyenoord steekt voor de duur van 3 jaar wil toch ook wel zien dat zijn bedrijf vaak positief in het nieuws komt??
Juist bedrijven die er nu in stappen en meedoen aan het 5-jaren plan van Feyenoord zijn goed bezig

Een van de grootste clubs in Nederland heeft het moeilijk, niet iedereen zit er op te wachten die te sponsoren, maar als je het wél doet, wel je als bedrijf juist sympathie op.

Zelfde als met de spelers, zoals ik al eerder aangaf; sta je liever bekend als de goudzoeker die voor een paar duizend euro meer naar een andere Nederlandse club gaat/buitenlandse middenmoter, of zorg je dat je deel uitmaakt van de wederopstanding van Het Grote Feyenoord?

Als jouw naam (als speler, of als bedrijf) op dat rood-witte shirt staat wanneer het weer goed gaat, verdien je je inleg dubbel en dwars terug. Investeren in de toekomst moeten we nu doen.

Lastige jaren komen er wss nog genoeg voor ons, maar zelfs dit seizoen, met de gasten die bijtekenen en heel misschien een gerichte aankoop, draaien we weer redelijk mee. Over een jaar of 2, 3 als we uit de schulden zijn, staat Feyenoord er gewoon weer. Nogmaals; investeren in de toekomst.
El Jardinero
 El Jardinero - donderdag 02 juni 2011 - 09:43   quote  deeplink  
Daar heb je helemaal gelijk in maar die drang naar de top mis ik de afgelopen jaren wel bij Feyenoord! Er is een plan voor 3-5 jaar gemaakt en worden momenteel voorbij gestreefd door de middelmaat. Dat baart me de meeste zorgen!! Dus vandaar de vraag hoe groot is Feyenoord eigenlijk in het echt.
Niet alleen financieel gezien maar ook als achterban(positief gezien) en het bedrijfsleven! Merchandising van Feyenoord loopt in een sneltrein vaart terug.
El Jardinero
 El Jardinero - donderdag 02 juni 2011 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 09:41 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Juist bedrijven die er nu in stappen en meedoen aan het 5-jaren plan van Feyenoord zijn goed bezig

Een van de grootste clubs in Nederland heeft het moeilijk, niet iedereen zit er op te wachten die te sponsoren, maar als je het wél doet, wel je als bedrijf juist sympathie op.

Zelfde als met de spelers, zoals ik al eerder aangaf; sta je liever bekend als de goudzoeker die voor een paar duizend euro meer naar een andere Nederlandse club gaat/buitenlandse middenmoter, of zorg je dat je deel uitmaakt van de wederopstanding van Het Grote Feyenoord?

Ik hoop het echt!! maar als er over 3-5 jaar wederom blijkt dat het plan niet gewerkt heeft?? wie mogen we dan er op aanspreken?? Leo, mario , Eric G. , Onno J. , VvF of moeten dan weer verder terug naar JvH ?? Wanneer was de laatste grote prijs van de Club??
Als jouw naam (als speler, of als bedrijf) op dat rood-witte shirt staat wanneer het weer goed gaat, verdien je je inleg dubbel en dwars terug. Investeren in de toekomst moeten we nu doen.

Lastige jaren komen er wss nog genoeg voor ons, maar zelfs dit seizoen, met de gasten die bijtekenen en heel misschien een gerichte aankoop, draaien we weer redelijk mee. Over een jaar of 2, 3 als we uit de schulden zijn, staat Feyenoord er gewoon weer. Nogmaals; investeren in de toekomst.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 02 juni 2011 - 09:51   quote  deeplink  
Feyenoord zelf is groot zat natuurlijk. Oke, als je laatst bij VI dat onderzoek ziet van de populariteit van clubs, stonden we 5e of zoiets. Maar dat komt omdat je voorbij gestreefd wordt door succes-supporters. Geloof me, Feyenoord is groot.

Hoe het precies zit met het 5-jaren plan weet ik ook niet, ben ook maar een simpele autpspuiter (of ja, ik versta m'n vak zonder meer), maar ik zit natuurlijk niet in het bestuur. Vandaar dat het voor ons supporters alleen mogelijk is die tijd uit te zitten en af te wachten.

Ook heb ik vertrouwen in Martin van Geel, komt over als een wijze man, die zijn vak ook zeker verstaat.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 02 juni 2011 - 09:53   quote  deeplink  
Ergens zag ik het Stylzz ook al zeggen;

GEDULD. ;)
Els
 Els - donderdag 02 juni 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 09:31 schreef El Jardinero het volgende:
Mijn zoontje die me vraagt wie mag ik dit jaar op mijn shirt gedrukt hebben staan??!!!
Ga dat maar eens uitleggen.......
De Vrij
El Jardinero
 El Jardinero - donderdag 02 juni 2011 - 10:01   quote  deeplink  
Ik heb in iedereen vertrouwen gehad dus ook in MvG! Ook ik ken de in en outs niet van het 5 jaren plan...had wel te maken met de jeugd door laten stromen naar de kuip enz.

Tja maar dat geduld is voor mij( en ik denk meerdere) moeilijk na al die jaren. Wat is de doelstelling eigenlijk van het komend seizoen? bij de eerste 8 eindigen en gokken op europees voetbal of ligt dat aan het spelersmateriaal wat er nog bij komt?
El Jardinero
 El Jardinero - donderdag 02 juni 2011 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 09:55 schreef Els het volgende:

[..]

De Vrij
haha sorry mijn zoontje speelt in de spits... dus dat wordt hem net niet!
Dubble O ms
 Dubble O ms - donderdag 02 juni 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Er werken zat supporters in de haven en bij chemiebedrijven in de regio Rotterdam. Als ze nu een Feyenoordvlaggen en posters ophangen in hun bedrijf, dan kan hun werkgever zien waar hun hart ligt. Die werkgever(s)ziet de loyaliteit die hij misschien ook wenst van zijn werknemers. Die kunnen ze krijgen als ze sponser worden. (Het Havenbedrijf, Shell, Exxon etc..)
Dubble O ms
 Dubble O ms - donderdag 02 juni 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Er werken zat supporters in de haven en bij chemiebedrijven in de regio Rotterdam. Als ze nu een Feyenoordvlaggen en posters ophangen in hun bedrijf, dan kan hun werkgever zien waar hun hart ligt. Die werkgever(s)ziet de loyaliteit die hij misschien ook wenst van zijn werknemers. Die kunnen ze krijgen als ze sponser worden. (Het Havenbedrijf, Shell, Exxon etc..)
cc-tje
 cc-tje - donderdag 02 juni 2011 - 10:29   quote  deeplink  
Iedereen roept maar "geduld"Maar dat is nou juist een van de meest slechte eigenschappen van de mans, geduld hebben ze meestal niet.
cc-tje
 cc-tje - donderdag 02 juni 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 10:10 schreef Dubble O ms het volgende:
Er werken zat supporters in de haven en bij chemiebedrijven in de regio Rotterdam. Als ze nu een Feyenoordvlaggen en posters ophangen in hun bedrijf, dan kan hun werkgever zien waar hun hart ligt. Die werkgever(s)ziet de loyaliteit die hij misschien ook wenst van zijn werknemers. Die kunnen ze krijgen als ze sponser worden. (Het Havenbedrijf, Shell, Exxon etc..)
Geloof me nou, ik werk zelf in de petrochemie, als er iets niet gevoelig is voor een poster van een voetbalclub, dan is het wel een "chemie baas".
Nee, Appie taleb moet eens de hand van de knip trekken en helpen. Overal ter wereld kennen ze feyenoord. Dus als je als wereldhaven nummer één straks weer mee doet en ze vragen wat heeft Rotterdam te bieden, dan kunnen ze zeggen "een ruime haven, euromast en Feyenoord"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2011 door cc-tje --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 02 juni 2011 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 09:29 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

1) die derde ster van dat shirt!!
2) Trots op ons cluppie zijn!
Punt 1 riekt naar joods gedrag!!
Ben je niet dus doe het dan ook niet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2011 door Feyenoord till i die --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 juni 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 10:02 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

haha sorry mijn zoontje speelt in de spits... dus dat wordt hem net niet!
Dan is het makkelijk. Naast De Vrij hebben we nog een echte held.

Tomasson natuurlijk.
Zw' 28
 Zw' 28 - vrijdag 03 juni 2011 - 14:18   quote  deeplink  
even kort om terug te komen op de Rotterdamse haven.. bijna iedereen uit de Feyenoord Business club is uit de R'damse havenwereld.

ook is er een speciale shipping club in het beatrix vak, bedrijven betalen ook veel extra geld om daar een seizoen te zitten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gelul in breedte worden we niet beter van!









0.0068340