BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De TD blijft verantwoordelijk

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
fey12
 fey12 - donderdag 02 juni 2011 - 12:21   quote  deeplink  
Ik blijf het zeggen, dat de organisatie van Feyenoord vooral schuldig is aan de huidige staat van Feyenoord. Bellamy bijvoorbeeld had makkelijk gehuurd kunnen worden, ik kijk dan weer naar de TD en wat een impact deze heeft op het team. Buleykin had ook gehuurd kunnen worden. Feyenoord mist ervaren krachten, maar heeft niet het geld om deze te kopen en te betalen, dus huren zoals gedaan is met Meeuwis. Er is in de afgelopen jaren geen goalgetter gehaald door een TD. Maar wel El Ahmadi (middenvelder) voor 5 mijoen en Cisse voor 3 mijoen (buitenspeler). Dan huur je Miyachi gratis, welke al meer heeft bereikt dan Cisse in zn gehele tijd bij Feyenoord. Hetzelfde geld voor Meeuwis welke meer heeft bereikt dan El Ahmadi. Feyenoord moet zich focussen voor huur op toptalenten en ervaren spelers. Hiervoor blijft de TD verantwoordelijk.

Kijken dit seizoen wat van Geel aan ervaren krachten en toptalenten huurt! Jammer voor Beenhakker, maar deze heeft gefaald; geen goalgetter gehaald (huur) in de vorm van een toptalent of ervaren spits; Trezeguet, Bellamy (een spits van Barcolna B bijvoorbeeld). En ook op het middenveld en in de verdediging geen ervaren kracht(en) of toptalenten gehaald (huur). Meeuwis en Miyachi kwamen na Beenhakker.

Hopen dat van Geel wel goede ervaren krachten en toptalenten weet te huren deze zomer!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 juni 2011 - 16:13   quote  deeplink  
Bellamy is en was te duur om te huren/over te nemen. Lees er maar het commentaar van Van Geel er op na.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 02 juni 2011 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 16:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Bellamy is en was te duur om te huren/over te nemen. Lees er maar het commentaar van Van Geel er op na.
lees mijn optie bij mijn topic
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 juni 2011 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 16:14 schreef piet de paler het volgende:

[..]

lees mijn optie bij mijn topic
done
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - donderdag 02 juni 2011 - 17:15   quote  deeplink  
Ze hebben een salarisplafont ingesteld van 500.000, als je tegen 1 iemand gaat zeggen; "ok, jij krijgt een miljoentje" krijg je gegarandeerd scheve gezichten
Els
 Els - donderdag 02 juni 2011 - 17:27   quote  deeplink  
Dat salarisplafond is al weer weg. Ze gaan nu uit van een gemiddelde en een maximale totale loonsom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2011 door Els --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juni 2011 - 19:08   quote  deeplink  
tsja.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De TD blijft verantwoordelijk









0.0076370