|
|
hitec fr 1971
|
|
|
seizoenkaart niet ontvangen bij laatste feyenoordmagazine moet ik me zorgen maken? [ magazine verkreukt en gescheurd] |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Een jood als postbezorger. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2011 - 16:46 schreef hitec fr 1971 het volgende:seizoenkaart niet ontvangen bij laatste feyenoordmagazine moet ik me zorgen maken? [ magazine verkreukt en gescheurd] mmmmm, Feyenoord maar effe bellen denk ik. |
|
|
|
|
hitec fr 1971
|
|
|
zijn er nog andere mensen die hun seizoenskaart niet bij het feyenoordmagazine niet heben ontvangen? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Verwacht een dezer dagen het magazine te ontvangen, dan kom ik er op terug!
Hoop iig voor je dat er dus niets mee gebeurd is, zoals dus een postbezorgende jood. |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
kan ook gewoon paar dagen later komen, zal even afwachten als ik jou was. heb hem ook nog niet ontvangen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2011 door D-010 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik heb het magazine wel samen met m'n SK ontvangen.. Wat ik wel slordig vond is dat de envelop open was en de SK er los ingegooid.. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2011 - 16:59 schreef hitec fr 1971 het volgende:zijn er nog andere mensen die hun seizoenskaart niet bij het feyenoordmagazine niet heben ontvangen? Magazine keurig dicht maar zonder seizoenskaart, ben benieuwd wanneer ze hem gaan sturen |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Magazine MET seizoenskaart ontvangen. |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Ontvangen met het magazine, maar bijna weggepleurd. Ze hadden beter de kaart afzonderlijk kunnen versturen! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2011 - 10:19 schreef Dubble O ms het volgende:Ontvangen met het magazine, maar bijna weggepleurd. Ze hadden beter de kaart afzonderlijk kunnen versturen! Feyenoord moet op de kleintjes letten, dus een prima initiatief. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Seizoenkaart binnen. Happy. |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Volgens bovenstaande quotes gaat dat niet zo lekker! |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Waar kan je dat boek van Coen ophalen..of sturen ze het op??? |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Die komt later. I.v.m. de namen van alle seizoenkaarthouders die in het boek komen te staan. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Ik heb ze ook beide ontvangen dus ik ben er weer bij op z4 ! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juni 2011 - 16:46 schreef hitec fr 1971 het volgende:seizoenkaart niet ontvangen bij laatste feyenoordmagazine moet ik me zorgen maken? [ magazine verkreukt en gescheurd] Nou das wel balen voor je, moet je komend seizoen studio sport kijken savonds voor de samenvatting |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
LL72
|
|
|
Gisteren ook netjes het magazine binnen gekregen met de SCC. Gewoon volgend seizoen er weer bij op Q! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ik zit weer in de lichtmast, die ene op de hoek. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wil je dan dit seizoen wel met je tengels van die lampen afblijven. Anders ga je gewoon weer naar ADO. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Z4! Likje lijm achterop de SK had wel netjes geweest.. SK viel er al uit bij het openen van het magazine |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
yep weer binnen, nog een seizoen!! vak B alles keurig ontvangen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2011 - 17:42 schreef Xapter het volgende:Z4! Likje lijm achterop de SK had wel netjes geweest.. SK viel er al uit bij het openen van het magazine Dit dus! +1 |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
SCC op vak S, bij mij zat hij trouwens wel goed aan die brief vast... Hoop dat de komende periode er nog aardig wat kaarten verkocht worden, die KUIP moet VOL! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 juni 2011 - 17:42 schreef Xapter het volgende:Z4! Likje lijm achterop de SK had wel netjes geweest.. SK viel er al uit bij het openen van het magazine Dus het werd je zo in de schoot geworpen. Symbolischer kan niet. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: hij viel tot op de grond.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tsja, dus je laat je club zomaar vallen... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Hij viel uit zichzelf, maar ik heb hem opgepakt en omhoog getild! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Yay!
|
|
|
|
|
hitec fr 1971
|
|
|
vanmorgen gebeld met de klantenservice, krijg de seizoenkaart nog nagestuurd dus effe afwachten |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
ook ontvangen, samen met het magazine! |
|
|
|
|
ZeikerT
|
|
|
Gewoon, weer een jaartje op W4 |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
hier ook weer alles in goede orde ontvangen, samen met het magazine. 3x VV |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
HAMAS HAMAS, eindelijk, mijn nieuwe pas |
|
|
|
|
hitec fr 1971
|
|
|
seizoenkaart vandaag ontvangen, van mij mag het sezoen gaan beginnen |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
hoelang doen ze er eigenlijk over wanneer je een nieuwe seizoenkaart aanvraagt en alles hebt opgestuurd, welke termijn krijg je dan je kaart? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 - 22:53 schreef FR-Douwe het volgende:hoelang doen ze er eigenlijk over wanneer je een nieuwe seizoenkaart aanvraagt en alles hebt opgestuurd, welke termijn krijg je dan je kaart? Welk antwoord wil je horen?
het Feyenoord-antwoord = ongeveer 1 dag Het Varkenoordgroep-antwoord? = Minstens 3 jaar
De waarheid? Ergens er tussen in |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
hmmmmm kom ik dus pas in november 2012 in de kuip.... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: is toevallig wel een kampioensjaar!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
dat dan weer wel, maar serieus: heb nu 1 1/2 week geleden de boel opgestuurd... neemt zoiets weken in beslag of had ik al iets moeten horen? (heb al betaald...) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 - 23:08 schreef FR-Douwe het volgende:dat dan weer wel, maar serieus: heb nu 1 1/2 week geleden de boel opgestuurd... neemt zoiets weken in beslag of had ik al iets moeten horen? (heb al betaald...) Ah al betaald! das mooi, denk maar zo, als je die kaart niet krijgt, heb je in ieder geval weer bijgedragen aan onze club!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
hahahahaha, dat doe ik al op meerdere fronten, nu wil ik er ook wat voor terug :) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: waar hoop je te zitten straks? |
|
|
|