|
|
hitec fr 1971
|
|
|
zijn er nog ander mensen bij wie de seizoenskaart 2011 2012 niet bij de laatste feyenoordmagazine zat? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
goos ik heb dat hele FM nog niet gehad maar ik vind het eigenlijk meer dan knudde dat ze het zo openbaar versturen !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2011 door qwerto -- |
|
|
|
|
hitec fr 1971
|
|
|
ik wil geen onrust stoken,maar op oficele feyenoordsite staat dat de seizoenskaart met feyenoordmagazine meegestuurd word |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Heb beide nog niet gehad. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
vandaag beide binnengekregen 3-6-2011 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Vandaag seizoenskaart binnen gekregen, inclusief magazine en alles, dus helemaal tevreden.
Nu nog zorgen dat ik tijdens de competitie tevreden ben, maar ach.. Ik zie 't wel. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
In bepaalde gevallen wordt ie nagestuurd, ff nakijken op de Fr. Site |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is om het overzichtelijk te houden zekers... |
|
|
|
|
kip
|
|
|
wel binnen maar vindt dit niet de juiste manier |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: is wel een behoorlijke tok in je gezicht zeker? hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hij had m liever anders op de kip getokt... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wat is dit nu weer voor haantjesgedrag? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Toevallig, ik had twee seizoenskaarten bij mij FM zitten. De tweede stond op naam van hitec fr 1971, kent iemand hem? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 05 juni 2011 - 19:19 schreef Rovert het volgende:Toevallig, ik had twee seizoenskaarten bij mij FM zitten. De tweede stond op naam van hitec fr 1971, kent iemand hem? nooit van gehoord, zal ze vast niet missen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kip is geuzenaam van 2 Vlaardingse FR Helden
GEBROEDERS KIP///HELDEN!!! |
|
|
|
|
hitec fr 1971
|
|
|
vanmorgen gebeld met de klantenservice seizoenkaart word nagestuurd |
|
|
|
|
FCFEYENOORD
|
|
|
|
|
|
hitec fr 1971
|
|
|
vandaag seizoenkaart netjes binnen gekregen , dus wat bij betreft einde oproep |
|
|
|