|
|
RY00
|
|
|
Feyenoord-PSV 3-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2011 door RY00 -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ronnieveen1984
|
|
|
Ik denk dat dat voor mij uit tegen Twente was, ook al hebben we die verloren. Was tenminste wel een wedstrijd waarin Feyenoord heeft gestreden en het Twente knap lastig maakte... tot Ruiz erin kwam... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
3 wedstrijden die er echt bovenuit sprongen.
Feyenoord-PSV 3-1 Feyenoord-FC Groningen 5-1 FC Utrecht-Feyenoord 0-4
In deze wedstrijden was er zowel herkenbaar (veel strijd) als goed spel. En werd er een mooie uitslag gehaald.
Nog 2 die het vermelden waard zijn, FC Twente-uit. Goed gespeeld, met passie maar ongelukkig verloren. En de 3-0 tegen VVV daags na PSV-uit was ook een wedstrijd die ik hoog inschaal. Vooral natuurlijke vanwege de massale steun van het legioen en de emotionele lading die erop zat. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
beste wedstrijd? . . . helaas een beetje mager resultaat over het afgelopen seizoen, maar was natuurlijk ook wel te verwachten want het was gewoon niet best! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is geen enkele hele wedstrijd goed gespeeld. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Feyenoord-FC Groningen 5-1 , mooiste wedstrijd. |
|
|
|
|
ajax degradeert n
|
|
|
psv- feyenoord die thuiswedstrijd dan oindanks de 10-0 in pijacker |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Twente uit totdat Been begon te wisselen |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
die wedstrijd na Feyenoord - nec ! welke was dat okalweer ? ohjaa einde seizoen ! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: Aaaaah.. nu snap ik hem.. a=1=a16R j=10-b13=Y a=1=inde2emag=0 x=24=pivande3=0
RY00.. wel (lees niet verder als je platte taal niet aankan) fukkin innovatief! |
|
|
|
|
ajax degradeert n
|
|
|
HAHAH
meet me under the haha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hey, ben je d'r ook weer? . . . tsja, . . onweerstaanbaar hè, dit forum :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
alle gewonnen wedstrijden.Maakte op dat moment voor mij niet uit hoe |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
vond PSV thuis en groningen thuis het mooist. vond qua beleving de 1e thuiswedstrijd na de nederlaag in eindhoven het mooist! kippenvel!!! |
|
|
|