BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario Been: Lasse Schöne halen als wijnaldum of fer vertrekt

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
mithell13
 mithell13 - donderdag 02 juni 2011 - 18:16   quote  deeplink  
In afwachting van de mogelijk vertrekkende spelers Georginio Wijnaldum en Leroy Fer, kijkt Feyenoord uit naar potentiële versterkingen. Daarbij heeft Mario Been aangegeven dat hij in Lasse Schöne een goede vervanger ziet zitten in één van de twee mogelijk vertrekkende spelers bij Feyenoord.

Schöne speelde bij Lyngby BK in zijn geboorteland en werd daar op 16-jarige leeftijd gescout door het Scandinavisch georiënteerde SC Heerenveen. Hij tekende in 2007 bij de Nijmeegse club en ligt nog tot 30 juni 2012 vast bij NEC.

Het is nog niet duidelijk wat de vraagprijs van NEC is en of ze de speler wel willen verkopen. Feyenoord hoopt met de groep investeerders in de rug een goed bod uit te brengen op de 22-jarige spelbepaler van NEC. Het is ook nog mogelijk dat Feyenoord door verkopen van Fer en Wijnaldum zelf nog wat kan doen met het transferbudget. De club wil voor het vertrek van mogelijke spelers al kijken wat de prijs van Schöne is.
feyenoord120
 feyenoord120 - donderdag 02 juni 2011 - 18:40   quote  deeplink  
bron
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 02 juni 2011 - 18:50   quote  deeplink  
Zal belachelijk zijn om die jongen pas te halen als Wijnaldum of fer al weg zijn
Die jongen moet zoieso komen
Emile
 Emile - donderdag 02 juni 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 18:16 schreef mithell13 het volgende:
In afwachting van de mogelijk vertrekkende spelers Georginio Wijnaldum en Leroy Fer, kijkt Feyenoord uit naar potentiële versterkingen. Daarbij heeft Mario Been aangegeven dat hij in Lasse Schöne een goede vervanger ziet zitten in één van de twee mogelijk vertrekkende spelers bij Feyenoord.

Schöne speelde bij Lyngby BK in zijn geboorteland en werd daar op 16-jarige leeftijd gescout door het Scandinavisch georiënteerde SC Heerenveen. Hij tekende in 2007 bij de Nijmeegse club en ligt nog tot 30 juni 2012 vast bij NEC.

Het is nog niet duidelijk wat de vraagprijs van NEC is en of ze de speler wel willen verkopen. Feyenoord hoopt met de groep investeerders in de rug een goed bod uit te brengen op de 22-jarige spelbepaler van NEC. Het is ook nog mogelijk dat Feyenoord door verkopen van Fer en Wijnaldum zelf nog wat kan doen met het transferbudget. De club wil voor het vertrek van mogelijke spelers al kijken wat de prijs van Schöne is.
Als je schone een leuke speler vind kun je dat ook gewoon zeggen ipv een 1 of ander fake nieuwsbericht te maken
JMar
 JMar - donderdag 02 juni 2011 - 18:57   quote  deeplink  
Betere keus zou Roorda zijn!!!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 02 juni 2011 - 19:00   quote  deeplink  
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/13330/feyenoord-hoopt-schone-van-nec-over-te-kunnen-nemen/
MMM
 MMM - donderdag 02 juni 2011 - 19:03   quote  deeplink  
Alleen op voetbalinfo? Zie het verder nergens staan..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 02 juni 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 19:03 schreef MMM het volgende:
Alleen op voetbalinfo? Zie het verder nergens staan..
Iemand moet de eerste zijn:P
Emile
 Emile - donderdag 02 juni 2011 - 19:06   quote  deeplink  
dat voetbalinfo bestaat uit van die 3e rangs journalisten
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 02 juni 2011 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 19:06 schreef Emile het volgende:
dat voetbalinfo bestaat uit van die 3e rangs journalisten
Ohja hoe heten ze dan?
de flh
 de flh - donderdag 02 juni 2011 - 21:49   quote  deeplink  
Het klinkt wel als feyenoord-beleid: Voor Wijnaldum én Fer willen ze alleen Schöne halen.. ... ... .. .. ..
ajax degradeert n
 ajax degradeert n - donderdag 02 juni 2011 - 21:51   quote  deeplink  
Ik denk dat Martin v/d Geel wel weet wat hij doet. Twente wil wel boven de 5 miljoen betalen voor Fer en Wijnaldum bij elkaar. Van die 5 moet je 2 goede andere spelers kunnen kopen..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juni 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 21:51 schreef ajax degradeert n het volgende:
Ik denk dat Martin v/d Geel wel weet wat hij doet. Twente wil wel boven de 5 miljoen betalen voor Fer en Wijnaldum bij elkaar. Van die 5 moet je 2 goede andere spelers kunnen kopen..
nee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 juni 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 21:51 schreef ajax degradeert n het volgende:
Ik denk dat Martin v/d Geel wel weet wat hij doet. Twente wil wel boven de 5 miljoen betalen voor Fer en Wijnaldum bij elkaar. Van die 5 moet je 2 goede andere spelers kunnen kopen..
5 miljoen voor Wijnaldum en Fer,voor het vuurpeleton voor alle betrokken aan deze deal
en mensen die het ondersteunen..
qwerto
 qwerto - donderdag 02 juni 2011 - 22:01   quote  deeplink  
Rotterdam 02-06-11
feyenoord heeft een oogje op Fernando Cavenaghi, zo meld mijn grote duim.
de speler, eerder onder contract bij Spartak moskou en Bordeaux heeft een aflopen contract bij de laats genoemde club. Met een moyene van 39 goals in 79 wedstrijden zou het mischien de zo gewilde spits van Feyenoord zijn.

zo dat bewijst maar weer hoe moeilijk het is een nep bericht te maken XD
Olaf79
 Olaf79 - donderdag 02 juni 2011 - 22:23   quote  deeplink  
Nergens voor nodig om die speler te halen. We hebben Mokotjo al in huis!!

Ligt misschien aan mij maar van mij mogen ze vertrekken Wijnaldum zou het wel redden bij een engelse middenmoter. Alleen denk ik dat we van mrtje Fer niks meer gaan horen. Die jongen denkt echt dat hij al zo goed is pfffff
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2011 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 22:23 schreef Olaf79 het volgende:
Nergens voor nodig om die speler te halen. We hebben Mokotjo al in huis!!

Ligt misschien aan mij maar van mij mogen ze vertrekken Wijnaldum zou het wel redden bij een engelse middenmoter. Alleen denk ik dat we van mrtje Fer niks meer gaan horen. Die jongen denkt echt dat hij al zo goed is pfffff
mokotjo <->Wijnaldum <-> Schöne
Appels <-> Peren <->handperen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario Been: Lasse Schöne halen als wijnaldum of fer vertrekt









0.0055828