BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Belangrijkste taak van Geel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 02 juni 2011 - 21:33   quote  deeplink  
Over een paar weken weten we wel ongeveer met welke spelers Feyenoord de oefencampagne ingaat. Met geld van vertrekkers kan de schuldenlast worden verminderd en kan er nog een ervaren speler worden aangetrokken voor de as van het veld.

Het is duidelijk dat Feyenoord verder moet met eigen jeugd aangevuld met transfervrije groeibriljanten uit binnen- en buitenland.

Been heeft inmiddels bewezen niet de aangewezen man te zijn om Feyenoord met jeugd naar succes te leiden. Het is geen slechte trainer maar niet de opbouwtrainer die Feyenoord1 nu nodig heeft. Waar hij in zijn eerste jaar nog een beroep kon doen op routiniers vanaf de bank was het wisselbeleid en de coaching voor en tijdens de wedstrijden hopeloos.

De methode Been slaat en spreekt niet aan bij een groot deel van de selectie (Biseswar, Wijnaldum, Fer, Mokotjo, Leerdam en allicht ook Vlaar) Als er slecht wordt gestart in het nieuwe seizoen zal van Geel snel moeten ingrijpen.

De vraag is alleen welke trainer is in staat de jeugd te motiveren en Feyenoord binnen 3 jaar weer mee te laten doen om de prijzen? Want als het zo doorgaat bestaat de kans dat het legioen gaat slinken. En dat is in feite de kurk waarop de hele betaald voetbal organisatie Feyenoord drijft.

Met Excelsior en NEC heeft Been aardig gepresteerd maar daar was geen druk. Het wordt erop of eronder voor Mario.

De vraag is nu welke trainer acht van Geel in staat dit klusje te klaren?

Van Gaal en Adriaanse zijn niet haalbaar financieel gezien en zullen gezien hun Ajaxverleden en de emoties die dat oproept niet snel over te halen zijn.

Gert Jan Verbeek en Peter Bosz acht ik zeker in staat als trainer meer te halen uit het gegeven materiaal dan Been. Ook deze twee heren zullen om uiteenlopende redenen bedanken voor de eer.

Alex Pastoor komt uit dezelfde school als GJ Verbeek maar die is nu naar NEC.

Ronald Koeman zou ik eventueel een interessante optie vinden omdat hij met veel rancune zit t.o.v. Ajax, PSV en AZ. Toch kampioen geworden met PSV en Ajax.

Als dat mogelijk zou zijn kan van Geel misschien Bosvelt benaderen voor een assistentschap.

Anderen die ik wel zie zitten zijn:

Kees van Wonderen
Sollied
Alfons Groenendijk
Jean Paul van Gastel
John van den Brom
Alfred Schreuder
Huub Stevens
Kalezic
Menzo

Wat denken jullie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juni 2011 door sportdwaas --
DY
 DY - donderdag 02 juni 2011 - 21:35   quote  deeplink  
alleen john van den brom en huub stevens zou iki eventueel zien zitten.
qwerto
 qwerto - donderdag 02 juni 2011 - 21:38   quote  deeplink  
rafa benitez dan maar ?
nee hou been lekker maar 1 jaar goed 1 jaar slecht, dan heeft hij het 3e jaar om zich te bewijzen !
Crisismanager
 Crisismanager - donderdag 02 juni 2011 - 21:46   quote  deeplink  
Koeman nooit! Die heeft nog nooit 1 speler aantoonbaar beter gemaakt. De enige trainer uit dat rijtje die een beetje bij Feyenoord past is John van de Brom (de andere oud-Feyenoord spelers hebben totaal geen ervaring...) Maarja v/d Brom is een neus
MMM
 MMM - donderdag 02 juni 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 21:33 schreef sportdwaas het volgende:
Anderen die ik wel zie zitten zijn:

Kees van Wonderen
Sollied
Alfons Groenendijk
Alfred Schreuder
Kalezic
Menzo

Wat denken jullie?
Meen je niet?
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 02 juni 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 21:38 schreef qwerto het volgende:
rafa benitez dan maar ?
nee hou been lekker maar 1 jaar goed 1 jaar slecht, dan heeft hij het 3e jaar om zich te bewijzen !
Als ze beroerd starten snel ingrijpen anders contract laten uitdienen. Bij kampioenschap of plaats bij eerste drie met 1 jaar verlengen met optie.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 02 juni 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 21:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Meen je niet?
Sollied is een succestrainer en de rest zijn vaklieden. Kalezic is gek maar met de Graafschap heeft hij echt wonderen verricht want die kunnen er zomaar uitvliegen volgend jaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 juni 2011 - 21:53   quote  deeplink  
Laat BELLAMY zich maar bewijzen als trainert/speler zoals vroeger bij de Engelse clubs..
ajax degradeert n
 ajax degradeert n - donderdag 02 juni 2011 - 21:53   quote  deeplink  
Eerst gaat #feyenoord kijken of ze Dost kunnen kopen, maar die zal niet op tijd voor de oefencampagne zijn, van Fer horen we deze maandag duidelijkheid. Zal wel niet zoveel verschillen van de #huidige @selectie
qwerto
 qwerto - donderdag 02 juni 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 21:48 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Als ze beroerd starten snel ingrijpen anders contract laten uitdienen. Bij kampioenschap of plaats bij eerste drie met 1 jaar verlengen met optie.
1e 3 ? heb jij in een grot geslapen de afgelopen 5 jaar ? we hebben de kwaliteit nog maar net voor een 7e plaats ofzo !
Kom op hoe onrealistisch kun je zijn mario kan soms wonderen verichten (1e jaar Feyenoord, Laatste jaar NEC. maar dit gaat wel erg ver !
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 juni 2011 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 21:53 schreef ajax degradeert n het volgende:
Eerst gaat #feyenoord kijken of ze Dost kunnen kopen, maar die zal niet op tijd voor de oefencampagne zijn, van Fer horen we deze maandag duidelijkheid. Zal wel niet zoveel verschillen van de #huidige @selectie
nee.
qwerto
 qwerto - donderdag 02 juni 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 21:53 schreef ajax degradeert n het volgende:
Eerst gaat #feyenoord kijken of ze Dost kunnen kopen, maar die zal niet op tijd voor de oefencampagne zijn, van Fer horen we deze maandag duidelijkheid. Zal wel niet zoveel verschillen van de #huidige @selectie
van VLAAR krijgen we maandag duidelijkheid fer heeft z'n kop nog in wijnaldums hol zitten !

(met betrekking tot : als Gini weg gaat ben ik ook pleite!)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 juni 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 21:53 schreef ajax degradeert n het volgende:
Eerst gaat #feyenoord kijken of ze Dost kunnen kopen, maar die zal niet op tijd voor de oefencampagne zijn, van Fer horen we deze maandag duidelijkheid. Zal wel niet zoveel verschillen van de #huidige @selectie
van Vlaar horen wij deze maandag duidelijkheid..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 juni 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 21:48 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Als ze beroerd starten snel ingrijpen anders contract laten uitdienen. Bij kampioenschap of plaats bij eerste drie met 1 jaar verlengen met optie.
kampioen worden? bij de eerste 3 eindigen?

32-Don%27t+Do+Drugs-+Angelslover.com+-764914.jpg
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 02 juni 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 21:48 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Als ze beroerd starten snel ingrijpen anders contract laten uitdienen. Bij kampioenschap of plaats bij eerste drie met 1 jaar verlengen met optie.
Hoot dit niet thuis in het BIER//OPTIMISTEN topic?
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 02 juni 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 21:54 schreef qwerto het volgende:

[..]

1e 3 ? heb jij in een grot geslapen de afgelopen 5 jaar ? we hebben de kwaliteit nog maar net voor een 7e plaats ofzo !
Kom op hoe onrealistisch kun je zijn mario kan soms wonderen verichten (1e jaar Feyenoord, Laatste jaar NEC. maar dit gaat wel erg ver !
De verschillen zijn klein en met een juiste instelling en focus moet er meer te bereiken zijn.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 02 juni 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 22:00 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Hoot dit niet thuis in het BIER//OPTIMISTEN topic?
Ik ben altijd optimistisch
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 02 juni 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 22:02 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Ik ben altijd optimistisch
Optimistisch is een, geloven in het ondenkbare is een ander.. had overigens niet anders van je verwacht! Je moet wel je naam en je stukken eer aan doen.. ;)
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 02 juni 2011 - 22:05   quote  deeplink  
Been roept toch zelf weer dat Feyenoord iedereen kan gaan verrassen volgend jaar. Laat ie het maar waarmaken dan.
qwerto
 qwerto - donderdag 02 juni 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 22:05 schreef sportdwaas het volgende:
Been roept toch zelf weer dat Feyenoord iedereen kan gaan verrassen volgend jaar. Laat ie het maar waarmaken dan.
geloof jij been dan ? "deze selectie is te jong om hoge ogen te gooien"
en wie staat er aan het eind bovenaan ? juistem de joden met een mischien zelfs jongere selectie !

nee doe mij dan aad de mos ! die kan goed rekenen !
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 02 juni 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 22:05 schreef sportdwaas het volgende:
Been roept toch zelf weer dat Feyenoord iedereen kan gaan verrassen volgend jaar. Laat ie het maar waarmaken dan.
Riep die dat bij zijn aanstelling en bij de start afgelopen seizoen ook niet?
Roepen de spelers dat altijd al niet?
Roept de technische staf dat al niet vanaf 2003?
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 02 juni 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 22:09 schreef FEY-Esm het volgende:

[..]

Riep die dat bij zijn aanstelling en bij de start afgelopen seizoen ook niet?
Roepen de spelers dat altijd al niet?
Roept de technische staf dat al niet vanaf 2003?
Dat is dus, oh schone ironie, de reden dat Been niet geschikt is. Er moet een trainer komen die klare realistische taal spreekt
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 02 juni 2011 - 22:18   quote  deeplink  
Je gaf hem net een 'pardon', met je, ik citeer :"Laat ie het maar waarmaken dan"..
Vervolgens, o damn.. wacht, ik lees nooit die dreggende teksten van je, ik reageer meestal alleen op de reacties..

Ik zeg Arie Haan, en laat hem een paar van die chinezen meenemen.. Zeker dat ze het niveau aankunnen.. :)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2011 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juni 2011 - 22:08 schreef qwerto het volgende:

[..]

geloof jij been dan ? "deze selectie is te jong om hoge ogen te gooien"
en wie staat er aan het eind bovenaan ? juistem de joden met een mischien zelfs jongere selectie !

nee doe mij dan aad de mos ! die kan goed rekenen !
nee, die selectie was alleen maar jonger omdat wij een paar dino's mee laten voetballen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 juni 2011 - 10:06   quote  deeplink  
Laat Been in ieder geval 2011 afmaken. Z'n 4e plaats in het 1e jaarstaat nog steeds. Daarnaast zijn de alternatieven zwak en niet bevorderlijk voor een consistent sportief beleid. Immers: er is al een nieuwe td.

Van Geel was vlak voor zijn start bij de club verwachtingsvol met zijn woorden: Hij zag mooie mogelijkheden bij deze club en sloot een - extern gefinancierde- spits niet uit.

Het zou zo maar eens kunnen zijn dat van Geel de tanden met verstand op elkaar hield tijdens Baarden en Baarden (...)
Ik geloof derhalve dat er meer staat te gebeuren.

Van Geel heeft de verwachtingen even willen temperen.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 03 juni 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 10:06 schreef FR-Henk het volgende:
Laat Been in ieder geval 2011 afmaken. Z'n 4e plaats in het 1e jaarstaat nog steeds. Daarnaast zijn de alternatieven zwak en niet bevorderlijk voor een consistent sportief beleid. Immers: er is al een nieuwe td.

Van Geel was vlak voor zijn start bij de club verwachtingsvol met zijn woorden: Hij zag mooie mogelijkheden bij deze club en sloot een - extern gefinancierde- spits niet uit.

Het zou zo maar eens kunnen zijn dat van Geel de tanden met verstand op elkaar hield tijdens Baarden en Baarden (...)
Ik geloof derhalve dat er meer staat te gebeuren.

Van Geel heeft de verwachtingen even willen temperen.
Als de start van de competitie goed is mag Been doorgaan. In 2009/2010 kon hij terugvallen op een aantal routiniers. In 2011 waren die weg en het lukte Mario niet de zaak in evenwicht en geconcentreerd te krijgen. Been verdient nog het voordeel van de twijfel maar als het team weer wekelijks ongeinspireerd aan wedstrijden begint moet er ingegrepen worden. Gewoon een voetbalwetmatigheid.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 03 juni 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 10:06 schreef FR-Henk het volgende:
Laat Been in ieder geval 2011 afmaken. Z'n 4e plaats in het 1e jaarstaat nog steeds. Daarnaast zijn de alternatieven zwak en niet bevorderlijk voor een consistent sportief beleid. Immers: er is al een nieuwe td.

Van Geel was vlak voor zijn start bij de club verwachtingsvol met zijn woorden: Hij zag mooie mogelijkheden bij deze club en sloot een - extern gefinancierde- spits niet uit.

Het zou zo maar eens kunnen zijn dat van Geel de tanden met verstand op elkaar hield tijdens Baarden en Baarden (...)
Ik geloof derhalve dat er meer staat te gebeuren.

Van Geel heeft de verwachtingen even willen temperen.
Als de start van de competitie goed is mag Been doorgaan. In 2009/2010 kon hij terugvallen op een aantal routiniers. In 2011 waren die weg en het lukte Mario niet de zaak in evenwicht en geconcentreerd te krijgen. Been verdient nog het voordeel van de twijfel maar als het team weer wekelijks ongeinspireerd aan wedstrijden begint moet er ingegrepen worden. Gewoon een voetbalwetmatigheid.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 10:41 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Als de start van de competitie goed is mag Been doorgaan. In 2009/2010 kon hij terugvallen op een aantal routiniers. In 2011 waren die weg en het lukte Mario niet de zaak in evenwicht en geconcentreerd te krijgen. Been verdient nog het voordeel van de twijfel maar als het team weer wekelijks ongeinspireerd aan wedstrijden begint moet er ingegrepen worden. Gewoon een voetbalwetmatigheid.
en toen Meeuwis als routinier op t middenveld er bij kwam en de Vrij als sterkhouder naast Vlaar liep t opeens een stuk beter.

dus heb je dan een nieuwe trainer nodig. Of 1 a 2 routiniers...
Els
 Els - vrijdag 03 juni 2011 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 10:42 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Als de start van de competitie goed is mag Been doorgaan. In 2009/2010 kon hij terugvallen op een aantal routiniers. In 2011 waren die weg en het lukte Mario niet de zaak in evenwicht en geconcentreerd te krijgen. Been verdient nog het voordeel van de twijfel maar als het team weer wekelijks ongeinspireerd aan wedstrijden begint moet er ingegrepen worden. Gewoon een voetbalwetmatigheid.
Van wie mag Been dan doorgaan? Van jou? Beetje pretentieus allemaal, vind je niet?
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 03 juni 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 10:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

en toen Meeuwis als routinier op t middenveld er bij kwam en de Vrij als sterkhouder naast Vlaar liep t opeens een stuk beter.

dus heb je dan een nieuwe trainer nodig. Of 1 a 2 routiniers...
het punt was dat toen Ryo en Vlaar er niet bij waren tegen VVV Been mijns inziens de verkeerde keuzes maakte; i.e. Bahia ipv Bruno Martins Indi als centrale verdediger (speelt met de Vrij op die positie in jong oranje). Verder oogt de selectie niet fit en geconcentreerd in met name uitwedstrijden. Been moet zich hier verbeteren. Ik heb vaak het idee dat ze ook niet echt weten wat de speelstijl van een tegenstander is. Ze doen maar wat.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:03 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

het punt was dat toen Ryo en Vlaar er niet bij waren tegen VVV Been mijns inziens de verkeerde keuzes maakte; i.e. Bahia ipv Bruno Martins Indi als centrale verdediger (speelt met de Vrij op die positie in jong oranje). Verder oogt de selectie niet fit en geconcentreerd in met name uitwedstrijden. Been moet zich hier verbeteren. Ik heb vaak het idee dat ze ook niet echt weten wat de speelstijl van een tegenstander is. Ze doen maar wat.
Ze doen maar wat, maar we weten niet welke opdracht ze krijgen.
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat Been ze de opdracht gaf wat we negen van de tien keer op t veld zagen gebeuren.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 03 juni 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:01 schreef Els het volgende:

[..]

Van wie mag Been dan doorgaan? Van jou? Beetje pretentieus allemaal, vind je niet?
Dit zijn gewoon voetbalwetmatigheden.. Als Cissé en Tomasson fit zijn en met b.v. de Vrij, Fer, Vlaar en Wijnaldum nog in de gelederen zal Feyenoord niet drie wedstrijden achter elkaar mogen verliezen.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 03 juni 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ze doen maar wat, maar we weten niet welke opdracht ze krijgen.
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat Been ze de opdracht gaf wat we negen van de tien keer op t veld zagen gebeuren.
Ik vrees dus dat Been zoiets zegt van jongens we kunnen goed voetballen we zijn beter we moeten gewoon winnen. Er lijkt geen wekelijks strijdplan te zijn anders dan flair en bluf. Daar kun je ver mee komen maar dan moet er wel keihard gewerkt worden
Els
 Els - vrijdag 03 juni 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:06 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Dit zijn gewoon voetbalwetmatigheden.. Als Cissé en Tomasson fit zijn en met b.v. de Vrij, Fer, Vlaar en Wijnaldum nog in de gelederen zal Feyenoord niet drie wedstrijden achter elkaar mogen verliezen.
Als die 'voetbalwetmatigheden' daadwerkelijk zouden gelden, had er nu geen bestuur meer gezeten, was de hele staf weg, zaten 15 spelers bij de stichting Korrelatie en waren de ruiten van het Maasgebouw aan diggelen. Ik vraag me dus ernstig af of die wetmatigheden onder de huidige omstandigheden wel gelden.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 juni 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:08 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Ik vrees dus dat Been zoiets zegt van jongens we kunnen goed voetballen we zijn beter we moeten gewoon winnen. Er lijkt geen wekelijks strijdplan te zijn anders dan flair en bluf. Daar kun je ver mee komen maar dan moet er wel keihard gewerkt worden
Dat is een aanname, maar daar sluit ik me niet bij aan.

Ik zie juist dat ze zich elke keer aanpassen aan de tegenstander, in plaats van de tegenstander de wil op leggen. Ik wil juist die flair en bluf zien. Doe maar alsof je de sterkste partij bent. Straal het maar uit. Jaag t af. Sta je wat mij betreft al met 1-0 voor.

En als je dan verliest, is er geen hond binnen t legioen die gaat lopen zeiken over de inzet.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 03 juni 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:10 schreef Els het volgende:

[..]

Als die 'voetbalwetmatigheden' daadwerkelijk zouden gelden, had er nu geen bestuur meer gezeten, was de hele staf weg, zaten 15 spelers bij de stichting Korrelatie en waren de ruiten van het Maasgebouw aan diggelen. Ik vraag me dus ernstig af of die wetmatigheden onder de huidige omstandigheden wel gelden.
Voor de prestaties dit jaar was er begrip maar er zal progressie moeten zijn het komend jaar. Been zegt toch zelf ook dat Feyenoord iedereen kan verrassen volgend seizoen (of bedoelt hij dat in negatieve zin?). Met andere woorden 'put the money where the mouth is'
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 03 juni 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is een aanname, maar daar sluit ik me niet bij aan.

Ik zie juist dat ze zich elke keer aanpassen aan de tegenstander, in plaats van de tegenstander de wil op leggen. Ik wil juist die flair en bluf zien. Doe maar alsof je de sterkste partij bent. Straal het maar uit. Jaag t af. Sta je wat mij betreft al met 1-0 voor.

En als je dan verliest, is er geen hond binnen t legioen die gaat lopen zeiken over de inzet.
Het kan zijn dat de nederlaag in Eindhoven traumatischer is geweest dan wij denken. Als dat zo is de bezem door de selectie. Alles op de transferlijst zetten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:24 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Voor de prestaties dit jaar was er begrip maar er zal progressie moeten zijn het komend jaar. Been zegt toch zelf ook dat Feyenoord iedereen kan verrassen volgend seizoen (of bedoelt hij dat in negatieve zin?). Met andere woorden 'put the money where the mouth is'
Eigenlijk kunnnen we daar pas over oordelen aan het eind van volgend seizoen..
Mocht het niet zo zijn kan hij altijd nog zeggen dat hij "misschien" heeft gezegt
adje
 adje - vrijdag 03 juni 2011 - 11:34   quote  deeplink  
JP als trainer, met Keessie Wonderboy en Paulus Bosveld in de staf. Mario is gewogen en te licht bevonden (nu althans)
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 03 juni 2011 - 11:39   quote  deeplink  
Geen geld :Been blijft
Beetje geld :Been blijft ook
Geld: Been vertrekt
Toegevoegd het antwoord van v Geel bij B&B;Heeft Been alles uit deze selectie gehaald
aarzelend en ingehouden ja.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 11:41   quote  deeplink  
1011_a1_manu.jpg

belangerijkste taak van van geel
Els
 Els - vrijdag 03 juni 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:24 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Voor de prestaties dit jaar was er begrip maar er zal progressie moeten zijn het komend jaar. Been zegt toch zelf ook dat Feyenoord iedereen kan verrassen volgend seizoen (of bedoelt hij dat in negatieve zin?). Met andere woorden 'put the money where the mouth is'
Tot nu toe zie ik nog geen enkele reden waarom aankomend seizoen anders zou zijn dan vorig seizoen. We hebben nog steeds geen geld. Mogelijk zal er dus ook dit seizoen begrip zijn. Daarnaast, de directie bepaalt of Been kan blijven, en die kunnen naast sportieve, ook andere afwegingen mee laten spelen.
Nuchter beschouwd kun je stellen dat afgelopen seizoen teleurstellend is verlopen. Er zijn dus fouten gemaakt. Ervan uitgaande dat die fouten niet in een 'ver' verleden liggen en als een molensteen om onze nek hangen (de schulden bijvoorbeeld), zal er aankomend seizoen beter gewerkt moeten worden. Jij legt de schuld graag bij Been. Laten we er eens voor de grap van uitgaan, dat dat terecht is. Dan mogen de fouten die Been afgelopen jaar gemaakt heeft, niet meer, of in elk geval beduidend minder vaak voorkomen. Dat kan je op 2 manieren doen. Je zorgt ervoor dat Been die fouten niet meer maakt, of je haalt een nieuwe trainer die die fouten niet maakt. Aan de directie van Feyenoord om in te schatten welke scenario het meest waarschijnlijk is. En als ze die afweging dan toch aan het maken zijn, mogen ze de zelfde sessie wel even uitvoeren voor onze vriend Jacobs.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2011 door Els --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:41 schreef Els het volgende:

[..]

Tot nu toe zie ik nog geen enekele reden waarom aankomend seizoen anders zou zijn dan vorig seizoen. We hebben nog steeds geen geld. Mogelijk zal er dus ook dit seizoen begrip zijn. Daarnaast, de directie bepaalt of Been kan blijven, en die kunnen naast sportieve, ook andere afwegingen mee laten spelen.
Nuchter beschouwd kun je stellen dat afgelopen seizoen teleurstellend is verlopen. Er zijn dus fouten gemaakt. Ervan uitgaande dat die fouten niet in een 'ver' verleden liggen en als een molensteen om onze nek hangen (de schulden bijvoorbeeld), zal er aankomend seizoen beter gewerkt moeten worden. Jij legt de schuld graag bij Been. Laten we er eens voor de grap van uitgaan, dat dat terecht is. Dan mogen de fouten die Been afgelopen jaar gemaakt heeft, niet meer, of in elk geval beduidend minder vaak voorkomen. Dat kan je op 2 manieren doen. Je zorgt ervoor dat Been die fouten niet meer maakt, of je haalt een nieuwe trainer die die fouten niet maakt. Aan de directie van Feyenoord om in te schatten welke scenario het meest waarschijnlijk is. En als ze die afweging dan toch aan het maken zijn, mogen ze de zelfde sessie wel even uitvoeren voor onze vriend Woerts.
Aangepast door onze perfectioniste..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juni 2011 door Leon FR1908 --
Els
 Els - vrijdag 03 juni 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

koevermans...
en of jacobs
Je hebt helemaal gelijk, ik bedoel onze grote vriend Jacobs. Om één of andere reden blokkeren mijn hersenen telkens als ik aan die man denk, en dan brabbel ik maar wat. Het leek op Woerts ;-)
Els
 Els - vrijdag 03 juni 2011 - 11:47   quote  deeplink  
Ik pas het ff aan, anders staat het zo suf.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:46 schreef Els het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, ik bedoel onze grote vriend Jacobs. Om één of andere reden blokkeren mijn hersenen telkens als ik aan die man denk, en dan brabbel ik maar wat. Het leek op Woerts ;-)
hahahaha ach Els ze vallen bijna allemaal in de zelfde categorie...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 juni 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:47 schreef Els het volgende:
Ik pas het ff aan, anders staat het zo suf.
idem hahaha
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 03 juni 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juni 2011 - 11:41 schreef Els het volgende:

[..]

Tot nu toe zie ik nog geen enekele reden waarom aankomend seizoen anders zou zijn dan vorig seizoen. We hebben nog steeds geen geld. Mogelijk zal er dus ook dit seizoen begrip zijn. Daarnaast, de directie bepaalt of Been kan blijven, en die kunnen naast sportieve, ook andere afwegingen mee laten spelen.
Nuchter beschouwd kun je stellen dat afgelopen seizoen teleurstellend is verlopen. Er zijn dus fouten gemaakt. Ervan uitgaande dat die fouten niet in een 'ver' verleden liggen en als een molensteen om onze nek hangen (de schulden bijvoorbeeld), zal er aankomend seizoen beter gewerkt moeten worden. Jij legt de schuld graag bij Been. Laten we er eens voor de grap van uitgaan, dat dat terecht is. Dan mogen de fouten die Been afgelopen jaar gemaakt heeft, niet meer, of in elk geval beduidend minder vaak voorkomen. Dat kan je op 2 manieren doen. Je zorgt ervoor dat Been die fouten niet meer maakt, of je haalt een nieuwe trainer die die fouten niet maakt. Aan de directie van Feyenoord om in te schatten welke scenario het meest waarschijnlijk is. En als ze die afweging dan toch aan het maken zijn, mogen ze de zelfde sessie wel even uitvoeren voor onze vriend Jacobs.
Je bent als trainer net zo goed als je selectie.Een mooie quote en helaas ook waar
hoe wisselvallig de spelers zijn.Been is ook wisselvallig
We hebben hem met hosanna binnen gehaald en het eerste seizoen het goed zien doen of niet ?
Ik denk Been laten zitten en als het niet goed gaat hem dit laten inzien (zodat hij zelf opstapt) en dan doorgaan met de 2e trainer en misschien als adviseur Boskamp en of (daar istie weer van Hanegem)
MMM
 MMM - dinsdag 05 juli 2011 - 23:43   quote  deeplink  
Belangrijkste taak:

De selectie is flink uitgedund in vergelijking met vorig seizoen. Er zijn elf spelers vertrokken en er zijn er slechts zes voor terug gekomen, waarvan vijf spelers van Excelsior, dat vorig seizoen net niet wist te degraderen. Aan de andere kant is het wel zo dat Sekou Cissé Dani Fernández en Bart Schenkeveld wel weer terug zijn van een blessure. Wat nog meer zorgen baart is dat de huidige selectie van 24 spelers maar liefst elf spelers een contract hebben dat afloopt in 2012. Vertrouw ons en alles komt goed...

Darley Ramon Torres onder contract tot juli 2012
Gill Swerts onder contract tot juli 2012
Stefan de Vrij onder contract tot juli 2014
Ron Vlaar onder contract tot juli 2014
Bruno Martins Indi onder contract tot juli 2013
Karim El Ahmadi onder contract tot juli 2013
Kelvin Leerdam onder contract tot juli 2013
Leroy Fer onder contract tot juli 2012
Guyon Fernandez onder contract tot juli 2014
Jerson Cabral onder contract tot juli 2013
Kaj Ramsteijn onder contract tot juli 2012
Kamohelo Mokotjo onder contract tot juli 2012
Jordy Clasie onder contract tot juli 2014
Erwin Mulder onder contract tot juli 2013
Miquel Nelom onder contract tot juli 2013
Dani Fernández onder contract tot juli 2012
Diego Biseswar onder contract tot juli 2012
Sekou Cissé onder contract tot juli 2014
Bart Schenkeveld onder contract tot juli 2013
Kostas Lamprou onder contract tot juli 2012
Ricky van Haaren onder contract tot juli 2012
Ruben Schaken onder contract tot juli 2012
Adil Auassar onder contract tot juli 2012
Shabir Isoufi onder contract tot juli 2013

Bron: FR-Fans.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2011 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 juli 2011 - 23:52   quote  deeplink  
Kijk ook ff wiens contract in 2012 afloopt...Behalve Biseswar en Fer kan ik er niet overspannen van raken...
Tuurlijk, geld beuren voor die jongens is wel zo handig. Winterstop-verkoop?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Belangrijkste taak van Geel









0.0089879