|
|
MMM
|
|
|
Je moet wel iets overhouden natuurlijk. Sowieso Mokotjo verlengen!
Verder rustig afwachten hoe Fernandez het gaat doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 00:00 schreef MMM het volgende:Je moet wel iets overhouden natuurlijk. Sowieso Mokotjo verlengen! Verder rustig afwachten hoe Fernandez het gaat doen. Mokotjo verlengen okee, Fernandez idd afwachten. Mogelijk al in winterstop ruimte (tgv. cat.2 plaasing?) om te investeren in nieuwe spelers. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 00:05 schreef FR-Henk het volgende:[..] Mokotjo verlengen okee, Fernandez idd afwachten. Mogelijk al in winterstop ruimte (tgv. cat.2 plaasing?) om te investeren in nieuwe spelers. Laten we het hopen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, hoop is wel het kernwoord voor de Feyenoord-supporter deze tijden. Verwachten is een prettiger woord. |
|
|
|
|
Marcel Haven
|
|
|
Gewoon Tony Adams bellen, heeft al stage gelopen op Varkenoord en wil alleen Arsenal of Feyenoord trainen |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 01:28 schreef Marcel Haven het volgende:Gewoon Tony Adams bellen, heeft al stage gelopen op Varkenoord en wil alleen Arsenal of Feyenoord trainen en wat wil je dan doen met Been? niet echt realistisch he? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 01:28 schreef Marcel Haven het volgende:Gewoon Tony Adams bellen, heeft al stage gelopen op Varkenoord en wil alleen Arsenal of Feyenoord trainen of Qäbälä PFK in Azerbeidzjan natuurlijk. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Vond Jol altijd wel bij Feyenoord passen totdat hij 020 ging doen. Is nu ook geen optie meer. Zie verder Pastoor (over jaartje) wel zitten. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 06 juli 2011 - 23:00 schreef Let it Snoo het volgende:Vond Jol altijd wel bij Feyenoord passen totdat hij 020 ging doen. Is nu ook geen optie meer. Ik weet het niet, ik vind hem ietwat dikkig |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote: Daarom zeg ik, na 020 niks meer.. Schijnt dat ze daar gek zijn op pannenkoeken. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: fuck, ik ben betrapt |
|
|
|